Kamp vs. Brentford, Elland Road søndag 30.august kl 15

Started by Asbjørn, August 28, 2026, 14:39:43

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Asbjørn

Pre match presser.
Team news
Ilia after a long term injury, second week of training with the team so edging closer. Gabi Gudmundsson and Willy Gnonto will join us this afternoon for first time then we have to see how they react. As it stands, all players available.

Farke on Brentford
One of the most complicated tasks you can have right now. Keith doing a fantastic job, more than impressive. Bit like a bulldozer at the moment so we need to be at our best. In the last weeks no other team could find a solution to stop them scoring. We're in a good mood, good moment but they are the standout team so far and we have to be at our best.

https://www.yorkshireeveningpost.co.uk/sport/football/leeds-united/leeds-united-daniel-farke-press-conference-brentford-team-news-transfers-8945222
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Cherry

Tøft lag, med en gjennomført godt innarbeidet spillestil.
De selger unna spillere, men klarer stadig å finne nye talenter - som de utvikler i sitt system.

Her må det meste fungere hos oss.

Tips : 2-2.

Asbjørn

🎙� Keith Andrews on Leeds

"It'll be very competitive. There will be a real edge to the game given the way the two teams play. They can play in different ways and can cause you a lot of problems. I envisage a proper game of football on Sunday"
https://x.com/BrentfordFC/status/2093325840511627609?s=20
Tell me  Tell me

Dylan

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Cannavaro

Det blir en tøff hjemmekamp dette, Brentford herjet med Tottenham forrige helg, selv om Spurs er elendige i sesongstarten her.  Brentford spiller veldig direkte og er flinke til å komme med mye spillere i angrep. Så virker de å være virkelig PÅ fra start også.  Her må Leeds virkelig være på jobb !  Uansett så syns jeg vi har sett veldig bra ut i treningskampene og i kampene mot Nottingham.  Vi har fått enda mer stabilitet i de bakre rekker, inklusive da Trafford som er en strålende keeper.  Vi har sentrale midtbanespillere som gjør en ypperlig jobb, om det er Ampadu, Stach, Tanaka eller Longstaff....der det kanskje butter litt er det offensive spillet - håper vi finner resepten på det i ettermiddag. Dan James haddde en fin kamp mot Forest - vi trenger å få igang DCL skikkelig også - og han trenger god service fra kantene våre.  Dette er en kamp vi virkelig kan bygge på den fine starten vi har hatt, men jeg har respekt for motstanderen idag og venter et tøft og jevnt oppgjør ; 1-1 f eks...
MFLU - Miracles For Leeds United

GaryMac

leedslife

Dette blir en real test på hvor gode vi er.
Brentford valset over Bham i midtuka. De fikk Spurs til og se ut som et juniorlag forrige helg og Eintracht Frankfurt fikk så ørene flagret siste kamp i pre-season.

Sangare har imponert meg stort. Kjernen med Collins, Jensen, Thiago er jo så godt du får det i divisjonen.

To veldig jevne lag over to møter forrige sesong. Med ER i ryggen tror jeg vi vipper det i vår favør.

Tenker dette er et av 2-3 lag vi konkurrerer med denne sesongen iht sluttplassering.

Forhåpentligvis nede på bittesmå marginer som Trafford vs Kelleher / DCL vs Thiago. Eller igjen en dødball.

MOT

Asbjørn

Tell me  Tell me

Dylan

leedslife

Jensen og Ouattara (benk) ute for Brentford.
Gjensyn med Anthony.

Cherry

Defensiv tilnærming.
Få «mørnet midtbaneleddet» deres før vi får på Longstaff, James og Wilson som kan åpne de opp?

enur

Fint at Gudmundsson og Gnonto er tilbake. Noe overraskende at Wilson ikke starter.

Marching on together

peacock

Jeg trodde på en uforandret 11'er.
Når Okafor skal inn, er det helt OK at Wilson ryker. Skal uttak baseres på prestasjoner, har Aaronson vært bedre enn ham så langt denne sesongen.

GeirO

Greit laguttak. Wilson har ikke imponert ennå.

Har en følelse om at dagens resultat definerer sesongen (sikkert bare tull). Vinner vi, havner vi på 6-10.plass. Taper vi blir det 11.-16.plass. Vi får se....
MOT

auren

Brentford rett i strupen på oss. Småfarlig med det samme!

auren

auren

Står snart 0-1? Bortelaget klart best så langt.

auren

GeirO

Hvor er de hvite? Ser bare svart (på det)!
MOT

PetterH

Vi har ikke taket på midtbanen i det hele tatt. Stach bla gjør ikke noe som helst.Bare løpende imellom.

Fredhans

Ser ikke bra ut så langt, får jo knapt nok tak i ballen!

Lucas the Kop Cat

Quote from: GeirO on August 30, 2026, 15:13:45Hvor er de hvite? Ser bare svart (på det)!
Satser på at vi holder nullen og setter et frisparkmål i 88. minutt.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

kilgallon

Brentford best på alt så langt. De spiller rett og slett nydelig fotball.

baste

Høres ikke så bra ut, men dette snur.
Mitt tips 2-0 :)

auren

Kato

Vi har kun Okafor offensivt. Vil heller ha Wilson enn Aaronson der fremme.

auren

Svak første 26 min av Okafor. Blir satt opp i mange fordelaktige situasjoner, men gjør en dårlig jobb hver gang...

auren

Kato

Kato

Quote from: auren on August 30, 2026, 15:28:39Svak første 26 min av Okafor. Blir satt opp i mange fordelaktige situasjoner, men gjør en dårlig jobb hver gang...

auren

Eneste som er spillbar og gjør noe som helst offensivt hos oss. Se på Aaronson, gjør ingenting.

palle

Quote from: PetterH on August 30, 2026, 15:16:38Vi har ikke taket på midtbanen i det hele tatt. Stach bla gjør ikke noe som helst.Bare løpende imellom.

Han har løftet seg
...ooo, vi vandrar saman...

Kato

Rodon ferdig, vært god. Vi blir å savne farta hans. Bra vi har kjøpt Elvedi.

auren

Fcuk! Da er Rodon ute med strekk ja...

Elvedi inn da. Da sliter vi med tempo...

auren

Kickthemdown

Hvem var det her inne  ??? på forumet som mente at 5 stoppere var for mye å ha i stallen ?