Kamp vs. Newcastle, Elland Road mandag 14.september kl 21

Started by Asbjørn, September 10, 2026, 17:02:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Myhre10

GaryMac

Fredhans

Makt demonstrasjon...... for en omgang👏👏👏👏

Hallgeir *

Suverent de beste 45 min av Leeds denne sesongen.
Super Leeds since 1968

Hawley

auren

Pause. 3-0. En maktdemonstrasjon av Leeds og den beste omgangen vi har spilt i PL i moderne tid? Har overkjørt Newcastle stort sett hele omgangen og leder fullt fortjent med 3 mål. Nå gjelder det å reprodusere energien, viljen, aggressiviteten i andre omgang. Newcastle kommer garantert til å gjøre en del bytter og kanskje legge om formasjonen og vil fremstå annerledes i omgang 2. Og siden vi har til gode å prestere godt i begge omganger denne sesongen, er kampen langt i fra kjørt. Og det tror jeg Farke kommer til å mane frem til spillerne sine nå. No complacency!

auren

stian

Kollektivt knallsterkt. En ting er at vi akkurat nå er et topplag på tabellen etter fire runder, men vi ser litt ut som et topplag også.

Nå er jeg spent på hva Newcastle gjør - de må ta grep for å ta tak i midtbanen. Hva blir Farkes mottrekk?

Hallgeir *

Quote from: Hawley on September 14, 2026, 21:48:57Hva skal man si 😁

Egentlig er det bare å la det synke inn, samtidig som man håper at de siste 45 ikke ødelegger det som er gjort i første omgang.
Super Leeds since 1968

GeirO

Quote from: Hawley on September 14, 2026, 21:48:57Hva skal man si 😁
Vi kan jo si at det hender at Leeds slipper inn masse mål i andreomgangen  :P
MOT

Johnnyj

Klyp meg i armen, dette må da være en drøm?

Fantasyland

Helt grei omgang dette 😆 Bogle & DCL 😮💨🔥

Cannavaro

DEILIG er dette her....f..... awesome !!!
For en dominans !!  Vi nekter Newcastle å få til noe av sitt spill....
Hva kan vi forvente av 2.omgang ? Fortsette å holde denne intensiteten, men hvor lenge klarer vi ??

En absolutt kanon omgang !!  Keep going....
MFLU - Miracles For Leeds United

flynn

Sier som Sheik Ben Reddik Fy Fasan: Den oppfinner, sjenial! Farke har laget en meget veldrillet spillestil, der summen av enkeltspillere framstår som et enda bedre lag.

flynn

HåvardK

TK20

Herlig!

Sitter nok noen nedi Brighton nå og regner på hvor mye de skal legge på bordet for Tanaka til sommeren.

TK20

Quote from: HåvardK on September 14, 2026, 21:55:53Ingen som nevner at vi burde ha hatt straffe...

Tenker du på da ballen spratt opp i hånda? Sånt er ikke straffe i min bok.

Vi trenger uansett ikke giveaway straffer, kan bare vinne ordentlig.

Lucas the Kop Cat

Quote from: HåvardK on September 14, 2026, 21:55:53Ingen som nevner at vi burde ha hatt straffe...
Ikke all berøring av arm er straffe etter regelboka. Og dette var nok et av de tilfellene.

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

Kato

Syns vi har vært strålende sentralt i banen med Tanaka, Ampadu og Stach. Og Jayden Bogle har vært overalt. James Justin fremstår jo som et av de beste kjøpene på mange år når man tenker på pris.

8 mill pund + 2 mill i add-ons. Og det i et marked der spillere handles for milliarder.

Lucas the Kop Cat

Quote from: Cannavaro on September 14, 2026, 21:52:59DEILIG er dette her....f..... awesome !!!
For en dominans !!  Vi nekter Newcastle å få til noe av sitt spill....
Hva kan vi forvente av 2.omgang ? Fortsette å holde denne intensiteten, men hvor lenge klarer vi ??

En absolutt kanon omgang !!  Keep going....
Vi er nødt til å holde oppe intensiteten og forstyrre motstanderne non stop.

lufc80

Strålende omgang, rett og slett overkjøring. Fortsett gjerne i andre - spill ball, angrip og ikke gi motstander noe som helst gratis. Deilig at Muharemovic stoppa Barnes fra å gjøre det han vanligvis gjør mot oss

Johnnyj

Quote from: Kato on September 14, 2026, 22:00:50Syns vi har vært strålende sentralt i banen med Tanaka, Ampadu og Stach. Og Jayden Bogle har vært overalt. James Justin fremstår jo som et av de beste kjøpene på mange år når man tenker på pris.

8 mill pund + 2 mill i add-ons. Og det i et marked der spillere handles for milliarder.

Begynte underveis å tenke på hvor vanskelig det blir å kåre MoM i kveld

Lucas the Kop Cat

Nå får vi lite av dommeren.

Myhre10

Fredhans

Vi vet at Newcastle har scora noen mål på kort tid mot oss tidligere, så dette her lever helt inn tror jeg......., selv om jeg håper at Leeds bare « gunner» på videre👍😅⚽️

auren

auren

palle

...ooo, vi vandrar saman...

GaryMac