Kamp vs. Newcastle, Elland Road mandag 14.september kl 21

Started by Asbjørn, September 10, 2026, 17:02:07

Previous topic - Next topic

0 Members and 5 Guests are viewing this topic.

GeirO

Quote from: Joe Jordan on September 14, 2026, 22:43:10Snodig at Farke ikke gir noen minutter til Bahoya når vi leder 4-0?
Han valgte Aronsson før Bahoya
MOT

Myhre10

Quote from: auren on September 14, 2026, 22:36:39Har kun vært Newcastle etter 4-0. Byttene har hevet dem mye og vi virker litt sluttkjørte...

auren

Med 4-0 så er det naturlig å roe ned litt, vi har jo full kontroll på kampen

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Lucas the Kop Cat

Longstaff inn, får vi også 6 bytter når Newcastle har byttet inn pga hodeskade?

Sent fra min LE2113 via Tapatalk

auren

Lucas the Kop Cat

Hvor var venstresiden vår der, helt åpent.

Fredhans

Lucas the Kop Cat

Fint frisparkhold for Stach, men han er byttet ut.

GaryMac

auren

Håper de har kontroll på sidelinja. Vil ikke tape 0-3 for feil bytter...

auren

Reaney

En fantastisk kveld folkens, men jeg blir så forbanna av at vi atter en gang bytter oss til fant. Taper 0-1 etter byttene. Og ALLTID en spiller som scorer sitt første PL mål mot oss. ALLTID.

palle

Dette!

Quote from: stian on September 14, 2026, 21:50:10Kollektivt knallsterkt. En ting er at vi akkurat nå er et topplag på tabellen etter fire runder, men vi ser litt ut som et topplag også.

...ooo, vi vandrar saman...

Fredhans

En nytelse av en 1. Omgang, bare synd de slapp inn det ene 👏👏👏👏👏👏⚽️

HåvardK

auren

Slutt. 4-1. En mer kontrollert andre omgang, men vi ble bra sliten etter 65 minutter og Newcastle klart best etter dette. Uansett; etter en enorm første omgang knuser vi Newcastle og går opp på tredje plass på tabellen! Grattis folkens!

auren

Myhre10

Quote from: auren on September 14, 2026, 22:50:19Håper de har kontroll på sidelinja. Vil ikke tape 0-3 for feil bytter...

auren

AI sier:
Hvis det ene laget gjør et ekstra hodeskadebytte (permanent hodeskadebytte), får også det andre laget et ekstra bytte for å opprettholde balansen og rettferdigheten i kampen. [1, 2]

Ekstra bytte: Det berørte laget kan bytte ut en hodeskadet spiller uten at det teller mot de vanlige byttene eller byttevinduene.

Det andre laget: Motstanderlaget gis da tilsvarende mulighet til å gjøre et ekstra bytte. [1, 2, 3]

Hawley

Fantastisk, rett og slett. Beste vi har sett så lenge vi har vært i PL, vel.

Lucas the Kop Cat

Quote from: auren on September 14, 2026, 22:47:13Var ikke det vårt 6. bytte???

auren
Det rammede laget kan ta ut en spiller med mistanke om hjernerystelse og sette inn en erstatning. Dette byttet teller ikke på lagets kvote av ordinære bytter. Avhengig av turneringens oppsett (Protokoll A eller B), har lagene vanligvis adgang til enten 1 eller maks 2 slike permanente hodeskadebytter per kamp.

Motstanderlaget tildeles samtidig 1 ekstra ordinært bytte. De kan bruke dette ekstra byttet når som helst i kampen.

Cerberos67

Quote from: auren on September 14, 2026, 22:50:19Håper de har kontroll på sidelinja. Vil ikke tape 0-3 for feil bytter...

auren

Ble så nervøs av dette at jeg måtte sjekke reglene, og man får visstnok ekstra bytte også for motstander ved hodeskade. Phew...

stian

Dette var en sterk kamp. Selvfølgelig ekstremt kjipt at vi slipper inn målet, og irriterende at vi gir fra oss såpass mye initiativ i 2. omgang. Men samtidig så har vi grei defensiv kontroll kampen igjennom.

Uansett - vi konkluderer med en sterk sesongstart!

auren

Det var da endelig godt at det ikke var noe krøll med byttene  :)

Neste kamp er hjemme mot Palace. Kan vi stå med 11 poeng etter 5 kamper tro?

auren

Bromancer

Gratulerer folkens, dette var strålende! Surt med en baklengs på slutten der, men sånn går det når stallfyllet kommer innpå. Jeg setter et stort spørsmål bak noen av byttene. Hvorfor Bahoya ikke får prøve seg på 4-0 lover ikke godt for gutten. Palace neste!

Dylan

Quote from: Reaney on September 14, 2026, 22:51:02En fantastisk kveld folkens, men jeg blir så forbanna av at vi atter en gang bytter oss til fant. Taper 0-1 etter byttene. Og ALLTID en spiller som scorer sitt første PL mål mot oss. ALLTID.
På stillingen 4-0 bytter vi vel ikke for å dominere videre eller sluttspurt, det handler vel om konsolidere og hvile spillere. Det gikk da ganske greit, selv om baklengsen var litt sur å få.

auren

Quote from: Reaney on September 14, 2026, 22:51:02En fantastisk kveld folkens, men jeg blir så forbanna av at vi atter en gang bytter oss til fant. Taper 0-1 etter byttene. Og ALLTID en spiller som scorer sitt første PL mål mot oss. ALLTID.

Jeg blir så forbanna. Det er alltid noen som skal klage når Leeds knuser en motstander. ALLTID!

auren

Bromancer

Quote from: GeirO on September 14, 2026, 22:45:08
Quote from: Joe Jordan on September 14, 2026, 22:43:10Snodig at Farke ikke gir noen minutter til Bahoya når vi leder 4-0?
Han valgte Aronsson før Bahoya

Forstå det den som kan

HåvardK

Quote from: Dylan on September 14, 2026, 22:58:23
På stillingen 4-0 bytter vi vel ikke for å dominere videre eller sluttspurt, det handler vel om konsolidere og hvile spillere. Det gikk da ganske greit, selv om baklengsen var litt sur å få.
Riktig å bytte, men feil spillere inn. Brenden og Wilson tilførte ingenting. James og Bard, derimot!

karaba

Utrolig god gjennomført kamp. Den førsteomgangen er jo helt rå. Virker som vi har bygd et fundament som er solid nå!

Sent from my iPhone using Tapatalk

Reaney

GeirO

Quote from: auren on September 14, 2026, 22:57:46Det var da endelig godt at det ikke var noe krøll med byttene  :)

Neste kamp er hjemme mot Palace. Kan vi stå med 11 poeng etter 5 kamper tro?

auren
Må jo være mulig siden Palace ikke er så mye å skryte av. Men slett ikke sikkert Leeds har en god dag...
Gruer meg til pausen til 10. oktober.
MOT