Skrevet av Emne: Blackwell i tre nye år?  (Lest 4958 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Blackwell i tre nye år?
« på: Mars 07, 2006, 17:00:39 »
Rykte på WACCOE om at Blackwell er iferd med å skrive under i tre nye år. Tror ikke dette før jeg får se det, men det ville vært en gledens dag.


----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no


DaGa

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #1 på: Mars 07, 2006, 17:04:53 »
Jeg håper han får en ny kontrakt. Hva med å gi Radebe en plass i teamet (som assistent manager??).
We all LOVE LEEDS!

GeirO

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #2 på: Mars 07, 2006, 17:11:07 »
Veldig bra. Kontinuitet er nøkkelen til suksess (les Rosenborg).
MOT

pale

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #3 på: Mars 07, 2006, 17:12:42 »
Gode nyheter, ikke sant Håkon?

Og ja det hadde vært morsomt med Radebe med på laget.

Erik_

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #4 på: Mars 07, 2006, 17:14:44 »
Høres flott ut hvis han skriver under. Da blir nok Håkon glad... [:)]
Tror uansett ikke at det er vits med en helt ny manager til neste år. I og med at det har gått over min forventning denne sesongen, sånn tabellmessig.

Skriv under Kev.

Radebe blir nok ansatt som sportslig direktør eller noe slikt en vakker dag skal du se DaGa. Men nå er han vel nok opptatt med å bygge opp ungdomsvirksomheten i Sør-Afrika. Dessuten har vi jo Carver. Blackie + Carver er en bra kombinasjon. Spørsmålet er vel om Ellis blir med neste år.

Men... skriv under ja Kev.[:)]

mads

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #5 på: Mars 07, 2006, 17:27:44 »
Helt fortjent...ved endnu ikke hvor dygtigt en manager han er, men han har gjort det flot for os indtil videre

Premier League i næste sæson!
 

flynn

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #6 på: Mars 07, 2006, 17:52:02 »
Flott om KB signer videre, absolutt ingen fornuftig grunn til å ikke satse videre på ham!
Liker også tanken om Radebe, men jeg kunne også tenke meg å fått hjem Gary Speed og la ham vokse inn i en rolle i trenerteamet etterhvert, dvs en O'Leary variant. Speed kan gjøre en god jobb i minst en sesong til som spiller også.

Flynn

Per-Stian

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #7 på: Mars 07, 2006, 18:37:00 »
Blackie har vist nok t prov på kunnskap og praktisk utforming t at fortenar ny kontrakt. Eg vil gjerne ha Radebe i trenarteamet, men ikkje på bekostning av Carver, verkar som sistnemnde har hatt positiv effekt på laget.

chief

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #8 på: Mars 07, 2006, 18:50:59 »
Begynner å få troen på Blackwell/Carver Duoen. Sam Ellis er vel mer humørspreder og saftblander,og har ikke så mye av ansvaret for det sportslige som skjer hverken på treningsfeltet eller i kamp.

Er enig med Per Stian når det gjelder Carver. Tror han har vært svært delaktig i fremgangen den siste tiden.

Når det gjelder "Chief",er jeg sikker på at han kan ha en fremtid i Leeds på et eller annet nivå.Men om han er interesert,eller i hvilken posisjon,det får tiden vise.

Men med Ken Bates i stolen så vet man aldri.


1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1


Kickthemdown

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #10 på: Mars 07, 2006, 18:58:59 »
Min første reaksjon når jeg leser dette er ikke glede. 3 årskontrakt er veldig lenge. Håper det er noen klausuler her som gjør det mulig å bli kvitt Blackwell om alt skulle gå til hel****. Ellers så må vi igjen betale ut en manager i dyre dommer OM Leeds en dag bestemmer seg for å sparke Blackwell.

Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Ellers så får jeg vel bare gratulere Blackwell med 3 nye år i sjefsstolen..

Mvh

Killa

Karl Hot Shot

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #11 på: Mars 07, 2006, 20:20:09 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Mvh

Killa



Jeg ville nesten ha sagt det motsatt. Dersom Leeds United rykker opp i mai, ville det vært tid for å finne en ny manager. Dersom Leeds United fortsatt spiller Championship-fotball til høsten, burde Blackwell fått en ny ettårskontrakt.

Men nå har altså Blackwell fått en treårskontrakt. Han har helt sikkert selv presset på i forhold til styret for å få en avklaring av framtida. Jeg har likevel en følelse av at når Bates nå har gitt Blackwell tre nye år på Elland Road, er det et uttrykk for at Bates ikke er villig til å bruke særlig mer penger enn han allerede har gjort. Det signalet tolker jeg som litt nedslående. Det aller beste er likevel at gamblingen på Blackwell i sjefsstolen, vil gi positivt sterke resultater. Ikke noe hadde vært bedre enn at tvilen rundt Blackwells kapasitet, ble gjort til skamme.
 

Eirik

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #12 på: Mars 07, 2006, 21:00:23 »
Dette er virkelig gode nyheter. Ikke bare fordi Blackwell har gjort en god jobb i sjefsstolen, men også siden dette betyr at Ken Bates ikke skal ut og finne ny manager til sommeren. Chelsea-tiden viste tydelig at manager-ansetting ikke er hans sterkeste side, og skulle jeg hatt en manager til laget mitt er Bates den absolutt siste jeg ville spurt om råd!
 

Trond A

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #13 på: Mars 07, 2006, 22:18:47 »
quote:
Originally posted by Kilgallon


 Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger.
Killa



Ja, tenke seg til pengebingen som er stilt til rådighet for Blackwell, i motsetning til de usle midlene som blant annet Warnock i Sheff. Utd. er blitt begunstiget med. [;)].

Uavhengig av hva sesongen ender med er det imponerende den jobb som Blackwell & Co har lagt ned, når en ser hva utgangspunktet var for et drøyt år siden. Usikkerhet og mismot som preget klubben er erstattet med optimisme og håp om bedre tider.

Pundsedlene til Bates har vært god å ha, men en har ikke ødslet vekk pengene. Gjennom årenes løp er det mange klubber som har prøvd å "kjøpe" seg ut av den nest øverste divisjonen med vekslende hell.  Leeds har stort sett gjort fornuftige kjøp/låneavtaler. I enkelte posisjoner hadde det vært ønskelig med forsterkninger f.eks høyre flanke, men så var det med rett spiller tilgjengelig til rett pris. [B)]  

Det er positivt at det arbeid som Blackwell i snart to år har lagt ned i klubben, nå blir blir kronet med en 3 års kontrakt til "the gaffer". Det gir en stabiltet og forutsigbarhet som ikke har preget klubben de siste årene, men som er nødvendig dersom en skal ta steget videre.  

Selv om Blackwell er fersk i manageryrket, ser det ut som han har en del av de egenskaper som skal til for å lykkes som manager.

Grattis Blackwell [:)].  




Trond, Luscos medl. 338
« Siste redigering: Mars 07, 2006, 22:21:52 av Trond A »
Luscos medl. 338

R - R

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #14 på: Mars 08, 2006, 00:01:12 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

Min første reaksjon når jeg leser dette er ikke glede. 3 årskontrakt er veldig lenge. Håper det er noen klausuler her som gjør det mulig å bli kvitt Blackwell om alt skulle gå til hel****. Ellers så må vi igjen betale ut en manager i dyre dommer OM Leeds en dag bestemmer seg for å sparke Blackwell.

Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Ellers så får jeg vel bare gratulere Blackwell med 3 nye år i sjefsstolen..

Mvh

Killa




For det første er sikkert KB si løn ein tiandedel av det O'Leary & co hadde. Bates har lagt seg på ei nøktern linje, og KB har fortsatt mykje å bevise, og veit han ikkje kan krevje all verdens. Dessutan trur eg han har lyst å vise at han kan duge som toppmanager, og det har han sjansen til i Leeds. Vidare, så er det flott han får tre års kontrakt. KB har vist seg som ein svært dugande manager i CCC, og om han fortset utviklinga vil fleire klubbar vere interesserte i han. Klubbar har allereie vore interesserte i han i CCC, og om han klarer å sikre Leeds plass i PL, og stabilisere seg der, blir KB ein attraktiv mann. Då er det godt med 3 års kontrakt.

Elles kan det vel berre tolkast som tillit at mannen får kontrakt, og gi ein boost for laget og vite at dei slepp utskiftningar på området. Pengane KB har fått, sett i lys av alle utskiftningane som har skjedd, er INGENTING i høve til den tida og ressursane lag som Reading, Sheff U ol har hatt til å samle laget sitt.


quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by Kilgallon

Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Mvh

Killa



Jeg ville nesten ha sagt det motsatt. Dersom Leeds United rykker opp i mai, ville det vært tid for å finne en ny manager. Dersom Leeds United fortsatt spiller Championship-fotball til høsten, burde Blackwell fått en ny ettårskontrakt.

Men nå har altså Blackwell fått en treårskontrakt. Han har helt sikkert selv presset på i forhold til styret for å få en avklaring av framtida. Jeg har likevel en følelse av at når Bates nå har gitt Blackwell tre nye år på Elland Road, er det et uttrykk for at Bates ikke er villig til å bruke særlig mer penger enn han allerede har gjort. Det signalet tolker jeg som litt nedslående. Det aller beste er likevel at gamblingen på Blackwell i sjefsstolen, vil gi positivt sterke resultater. Ikke noe hadde vært bedre enn at tvilen rundt Blackwells kapasitet, ble gjort til skamme.




Skjønar ikkje heilt den tankegangen med at Leeds må trenge ny manager om vi rykkar opp til PL. Så det er betre at vi får ein heilt ny manager, som vil skape sitt eige lag i den utruleg viktige førstesesongen i PL, enn at ein manager som har vist seg å ha viktige eigenskapar får bygge vidare på laget han har satt saman. Forklar det den som kan.

No trur eg dei aller fleste etter kvart innser at KB har faktisk gjort ein god jobb, inkludert Bates, som har støtta opp om KB lenge. Det er vel ingen andre enn nettopp Bates som vil sjå KB lukkast, då han faktisk kan tene pengar på dette. Korleis du kan tru at Bates vil fortsette med ein manager som vil vere dårleg for klubben (og føre klubben ned igjen frå PL), får du nesten forklare sjølv.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]
« Siste redigering: Mars 08, 2006, 00:05:12 av R - R »
- Rune

Jon R

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #15 på: Mars 08, 2006, 00:25:07 »
quote:
Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Mvh

Killa



Altså: Ã… bygge opp en hel stall og et topplag i CCC på under to år, med ca 5 mill £ til rådighet, er og blir en prestasjon. Hadde han overtatt en etablert CCC klubb for så å få 5 mill £ til å styrke laget med, hadde situasjonen vært en helt annen. Blackwell måtte starte nesten med to tomme hender, for så å raske sammen en stall nesten helt uten transfermidler og uten hjelp av talentspeidere til å sjekke og "sile" ut tilgjengelige spillere på markedet. Denne jobben måtte sjefen stort sett gjøre selv. Kombiner dette med presset fra noen av landets mest kravstore supportere, om sportslig suksess fra dag en. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har spist opp hatten min, skulle jeg tatt den av for mannen Kevin Blackwell, og jobben han har gjort for mitt kjære Leeds United. Gratulerer med dagen, Kevin. [:)]

Jon R.
Jon R.

h.b

  • Gjest
Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #16 på: Mars 08, 2006, 00:46:15 »
Nei dette var nedslående nyheter. Får se det fra den positive side. Bates har det som vane med å sparke managere uansett kontrakt. Hvis nå Leeds spiller i CCC neste år. så har ikke Bates  gjort leksa si, Dette kan umulig være noe annet enn et påskudd for at Blackwell er en manager som holder kjeft og gjør som han blir fortalt. Bates vil nok ikke bruke panger på en solid manager. Han vil selge Leeds så fort han finner en kjøper han kan  presentere positive regnskapstall til



lojosang

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #17 på: Mars 08, 2006, 03:52:41 »
Vi her nede på planeten jorda er plaget med kulde og snø for tiden.
Hvordan er det der ute hos deg, Håkon? [:P] [:D]

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

B-m

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #18 på: Mars 08, 2006, 08:12:14 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Ellers så syns jeg tidspunktet er dumt. Når han klarer å sikre PL plass DA har han fortjent ny kontrakt, ikke før. Det han har gjort med leeds er ikke såå stort ærlig talt. Han har da vitterlig fått ressurser som andre klubber i divisjonen bare kan drømme om! Det skulle bare mangle at vi ikke ligger der vi ligger. Han har gjort en ok jobb til nå, ingen mer, inget mindre... [;)]

Mvh

Killa



Altså: Ã… bygge opp en hel stall og et topplag i CCC på under to år, med ca 5 mill £ til rådighet, er og blir en prestasjon. Hadde han overtatt en etablert CCC klubb for så å få 5 mill £ til å styrke laget med, hadde situasjonen vært en helt annen. Blackwell måtte starte nesten med to tomme hender, for så å raske sammen en stall nesten helt uten transfermidler og uten hjelp av talentspeidere til å sjekke og "sile" ut tilgjengelige spillere på markedet. Denne jobben måtte sjefen stort sett gjøre selv. Kombiner dette med presset fra noen av landets mest kravstore supportere, om sportslig suksess fra dag en. Hadde det ikke vært for at jeg allerede har spist opp hatten min, skulle jeg tatt den av for mannen Kevin Blackwell, og jobben han har gjort for mitt kjære Leeds United. Gratulerer med dagen, Kevin. [:)]

Jon R.




Bra innlegg Jon R.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #19 på: Mars 08, 2006, 16:23:22 »
Kan ikkje seie meg meir einig, Jon! Blackwell (for at han sakte, men sikkert har bygd opp eit slagkraftig lag me reservespelarar frå andre klubbar) og Bates (for at han berga oss frå konkurs og har støtta Blackie heile vegen) ska ta nesten all ære for at Leeds gir oss grunn t å smile om dagen.

Per-Stian

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #20 på: Mars 08, 2006, 16:25:32 »
Blackwell e sjølvagt stornøgd me fornya kontrakt og arbeidsro:
"I can look to the future now and we can make plans - but my immediate focus is on getting Leeds out of the Championship and back to where we belong, in the Premiership."


Kickthemdown

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #21 på: August 22, 2006, 07:54:39 »
Jeg får ikke sove i natten derfor koser jeg meg med gamle Blackwell tråder. Mye festlig lesing. Anbefales på det varmeste [:)]

Ikke drep meg piks... [}:)]

Mvh

Killa

ragnar

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #22 på: August 22, 2006, 15:24:23 »
Mye arti lesing ja. Bare tiden vil vise om han får fullføre denne sesongen som Leedsmanager eller ei...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #23 på: August 22, 2006, 15:37:22 »
Er det noe du ønsker å fortelle oss, killgallon? [;)]

Jon R.
Jon R.

Ford Fairlane

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #24 på: August 22, 2006, 16:21:50 »
Blackwell: Lær av Rekdal!

Er ingen stor fan av Kjetil Rekdal. Er mest fan av at han er Leeds-fan! - Heller ikke er jeg fan av Enga, men jeg synes det er imponerende det han har gjort nå. Tar konsekvensen av at han ikke lenger får det ut av det spillermaterialet han har, som han forventet. Da er det riktig å gå. Jeg forstår at det må være vanskelig å se slike ting selv, men mener at Blackwell er i nøyaktig samme posisisjon. Bortsett fra at han ikke har vunnet noen verdens ting. Skulle ønske at Blackie kom til denne konklusjonen selv, men hvis han ikke gjør det, må styret hjelpe han!

Ford Fairlane
Ford Fairlane

Kickthemdown

Re: Blackwell i tre nye år?
« Svar #25 på: August 22, 2006, 16:30:26 »
quote:
Originally posted by Jon R

Er det noe du ønsker å fortelle oss, killgallon? [;)]

Jon R.


Nei Jon, overhodet ikke. Jeg regner med at alle kan lese ... [;)]

Mvh

Killa
« Siste redigering: August 22, 2006, 16:30:51 av Alta-White »