"The Old Scrapbook"

Started by Sheridan, April 17, 2006, 17:33:53

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

sportcarl1

den i mitten på bilden mellan speed och macka är det en tjej eller kille(ler), häftig frisyr

berlin

Quote from: sportcarl1 on February 01, 2008, 19:32:07
den i mitten på bilden mellan speed och macka är det en tjej eller kille(ler), häftig frisyr

ho-ho! :) Jeg har aldri blitt tatt for å være kvinne i "real life". Derimot, har jeg et godt utviklet sett av feminine egenskaper tror jeg.
Macca og Speed "la i hvertfall ikke an på meg den kvelden". Trivelige gutter, tok et par øl og snakka om overgangen fra ståtribuner til "all-seated", husker jeg. Vi supportere var veldig redd for at det ville virke negativt inn på atmosfæren på tribunen. Og til en viss grad har det vel gjort det, derav kampanjen: http://www.standupsitdown.co.uk/

Sheridan

Sendte ett brev til Macca - og fikk signert bilde tilbake.
Oser nostalgi av dette ;D

Morro å se at der er litt om Gary i tråden også,
fra FØR tilbakekomsten  :)

PS: Kult bilde, Berlin  :)

Sheridan

Så var det her også...  8)

Sheridan

berlin

Et godt knippe, Shez!
Hvilken sesong?

Sheridan

'71

Sheridan

Selvpining :'( Føles som en helt annen tidsalder...

Roy

Quote from: Sheridan on March 12, 2008, 11:00:38

Vel... Det var en helt annen tidsalder  :-\
Stand up and sing for LEEDS UNITED

Sheridan

Jon R

Ligner veldig på laget fra 80-81 sesongen, og en av de svakeste stallene vi har hatt i toppserien. Endte da også med nedrykk  sesongen etter.  :-[

Prøver meg på spillernavnene:
BFV: Harris, Greenhoff, Lukic, Dickinson ( eller er det Neil Firm?) , Sabella
MFV: Frank Gray, Graham, Parlane, Hart, Eddie Gray, Hird
FFV: Stevenson, Cherry, Clarke( manager) Flynn, Connor
Jon R.

Sheridan

Full pott Jon R.
Ja, det er Neil Firm.  :)

Lagbildet er fra 81/82....men det visste du...

Noen som klarer navn på gjengen i treningsdresser også?  ::)

Jon R

Quote from: Sheridan on April 28, 2008, 18:28:34
Full pott Jon R.

Nei, jeg trodde det var fra sesongen før. Hvor er feks Peter Barnes og Aiden Butterworth?  ???
Jon R.

Sheridan

Quote from: Jon R on April 28, 2008, 18:37:11
Full pott Jon R.

Nei, jeg trodde det var fra sesongen før. Hvor er feks Peter Barnes og Aiden Butterworth?  ???

Var Barnes allerede lånt ut?  ::)
Eller er det bare så enkelt at han ikke var tilstede da bildet ble tatt. Eller det ser vi jo han ikke er...men du fatter  ;D
Er ikke sikker....og Butterworth...fikk han sitt gjennombrudd ute i sesongen?

Asbjørn

...no problemas  :P

Peter Gunby var den eneste jeg tok på strak hånd. Geoff Ladley "kunne" jeg også men kom bare ikke på navnet. Martin Wilkinson mente jeg også var et kjent fjes... men navnet var laaaangt unna. Barry Murphy det samme, ansiktet gjenkjente jeg mens navnet var miles away. Bob English burde jeg kanskje ha klart, men dét ansiktet gjenkjente jeg ikke...

I samma slengen fikk jeg med meg at i de dager var en Lillestrømspiller på en ukes treningsopphold i Leeds (fikk det med meg den gang, langt borte fra hukommelsen nå).

I dag er kanskje avkommet Madeleine mer kjent enn pappaen...   :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

TK20

Den 11-eren der var fantastisk. Knallgod keeper, kontante tøffinger (Mills, Batty, Matteo), offensiv løpskraft (Bowyer, Smith, Mills), spillende sentrallinje (Ferdinand, Dacourt), kreativitet på kant med gode innlegg (Harte, Kewell), og solid avslutter (Viduka). Herlig komposisjon.

Jeg var spesielt glad i Dacourt. Syns han var en solid ballvinner, med gode pasninger. For meg slutta trua på den gode tiden da vi solgte ham. Ferdinand var jo også (og er fortsatt) en av de aller beste stopperne jeg har sett.

Merk hvordan venstresiden representerer kreativitet, finter, innlegg og assist, mens høyresiden representerer løpskraft, ballvinninger og duellstyrke. Jeg får vann i munnen.

stian

Quote from: EspenDale on April 29, 2008, 12:08:48

Den 11-eren der var fantastisk. Knallgod keeper, kontante tøffinger (Mills, Batty, Matteo), offensiv løpskraft (Bowyer, Smith, Mills), spillende sentrallinje (Ferdinand, Dacourt), kreativitet på kant med gode innlegg (Harte, Kewell), og solid avslutter (Viduka). Herlig komposisjon.

Jeg var spesielt glad i Dacourt. Syns han var en solid ballvinner, med gode pasninger. For meg slutta trua på den gode tiden da vi solgte ham.

For ikke å snakke om da Terry Venables begynte å tilby seg å personlig kjøre ham til Italia for å bli kvitt ham. Steike for noen håplese manager-regimer vi har hatt de siste åra!

abbe

Quote from: stian on April 29, 2008, 13:04:12

Jeg var spesielt glad i Dacourt. Syns han var en solid ballvinner, med gode pasninger. For meg slutta trua på den gode tiden da vi solgte ham.

For ikke å snakke om da Terry Venables begynte å tilby seg å personlig kjøre ham til Italia for å bli kvitt ham. Steike for noen håplese manager-regimer vi har hatt de siste åra!

Utenom det siste har vel hvert eneste managerbytte vært i fra vondt til verre i lang lang tid... Jevnt nedadgående trend er endelig snudd! Hadde det ikke snudd nå er jeg redd jeg hadde vært manager om få år...

stian

Quote from: abbe on April 29, 2008, 13:30:58
Quote from: stian on April 29, 2008, 13:04:12

Utenom det siste har vel hvert eneste managerbytte vært i fra vondt til verre i lang lang tid... Jevnt nedadgående trend er endelig snudd! Hadde det ikke snudd nå er jeg redd jeg hadde vært manager om få år...

Flere av oss som hadde sett mørkt på akkurat det :)

Sheridan

Dacourt og Batty var utrolig bra sammen sentralt.
"Andre ballens far" som sikring....med franskmannen i fint driv fremover på banen.
Var tider det.

fmtj

Quote from: Sheridan on April 30, 2008, 12:52:20
Dacourt og Batty var utrolig bra sammen sentralt.
"Andre ballens far" som sikring....med franskmannen i fint driv fremover på banen.
Var tider det.

....Dacour og Batty ja!.....savne- savne- savne...sukk! :-[ :'(
Yeboahs vitne

Promotion 2010

QuoteEr scanneren i orden?

Bortsett fra det ene bildet fra Lillestrøm vs Leeds. Har du annet stoff i fra kamper Leeds har spilt mot norske lag, som du kan legge ut?

Quote from: Sheridan on January 04, 2008, 18:03:15
Er redd det ikke er allverdens Promotion 2010.
Men finner jeg noe i de gamle bokser så sier jeg ifra  :)
Begynner å bli system i sysakene nå  ;D

Har du lett etter dette?  ;)

Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Sheridan

Sheridan

readysteady

Er det noen som har kampprogrammet for Strømsgodset - Leeds fra 1973 (europacup)?
Skulle gjerne scannet det for bruk i en artikkel.

Promotion 2010

Quote from: readysteady on November 18, 2010, 13:52:05
Er det noen som har kampprogrammet for Strømsgodset - Leeds fra 1973 (europacup)?
Skulle gjerne scannet det for bruk i en artikkel.

PM meg mailadressen din, så sender jeg deg forsiden som jpeg.

Dette eksemplaret har feil farge:

::)
Min første Leeds-kamp:

leknes

I dag er det akkurat 10 kalenderår siden Milner skrev under sin første proffkontrakt.

Woody

Quote from: leknes on February 10, 2013, 13:12:16

I dag er det akkurat 10 kalenderår siden Milner skrev under sin første proffkontrakt.
Hadde vore knall pm han hadde signert sin siste kontrakt med Leeds og avslutta karrieren der han høyre heime.Eg trur ikkje det er heilt urealistisk at han kjem om eit par års tid...Lov å håpe er det i hvertfall ;)
LIFE IS LEEDS

Promotion 2010

Min første Leeds-kamp:

fmtj

Koselig, men samtidig litt vondt.....
Yeboahs vitne