Trondheim - Three Lions

Started by Boxman, May 05, 2006, 09:54:09

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

lojosang

Såh...
Amerikansk tulleirsk plastikksportpøbb med et og annet flaskeøl men snev av serviceinstilling og profesjonalitet, eller det som for åtte år siden var Norges beste fotballpøbb med engelsk kvalitetsøl, fantastisk atmosfære og service og som nå konkurerer med Bobbys, Godt i Glasset og Cafe Larsen om å være byens bruneste pøbb. Bare med høyere priser og storskjermer?

Skal bartebataljonen på kamp i morra? Og i så fall, hvor?
- Leif Olav

HåvardK

Prioriterer live-kamp på Hammersborg kunstgress i dag.

lojosang

Jeg gjentar sprøsmålet fra sist sesong. Three Lions eller plastikk"pub" som finner for godt å hevde de er restaurant og har truet folk med spiseplikt?

Eh... Mulig riktig oppvakte lesere klarer å få med seg fra den ørlite lada formuleringen hvor JEG helst drar på søndag. Om helsa holder.
- Leif Olav

Tobbe9210

Quote from: lojosang on August 06, 2013, 23:54:33
Jeg gjentar sprøsmålet fra sist sesong. Three Lions eller plastikk"pub" som finner for godt å hevde de er restaurant og har truet folk med spiseplikt?

Eh... Mulig riktig oppvakte lesere klarer å få med seg fra den ørlite lada formuleringen hvor JEG helst drar på søndag. Om helsa holder.

Three Lions for meg, regner med vi får 2. etasjen. (RBK på liten skjerm?)
Leksvik whites

lojosang

Quote from: Tobbe9210 on August 07, 2013, 01:15:31

Sprøsmål er muligens et kjeksmåltid, forøvrig. Bare for å komme Håvard i forkjøpet.
- Leif Olav

HåvardK

Quote from: lojosang on August 07, 2013, 10:12:37
Quote from: Tobbe9210 on August 07, 2013, 01:15:31

Sprøsmål er muligens et kjeksmåltid, forøvrig. Bare for å komme Håvard i forkjøpet.
Du slutter aldri å imponere, lojo. ;D
Uansett får jeg faktisk ikke sett kampen. På tur hjem fra Bergen og Neil Young... Men Three Lions er plassen, derom hersker ingen tvil. Så får vi følge med hvordan det blir i Mellomveien etter hvert.

JohnTiger

Antar det er 3 Løver som gjelder fortsatt ?  ;D
Marching on together!

HåvardK

TL er nok plassen, ja. Må dessverre ta kampen hjemme, siden jeg reiser nordover kl 15.

lojosang

Stod på gangen sist. Var honntjokt med RBKere i lokalet. Burde ikke være et problem nå. Er bortreist selv.
- Leif Olav

HåvardK

Kampen i morgen ser vi selvsagt på TL. Eller?

lojosang

Ny helg, nye bortforklaringer. Spetakkelrelatert. Kjemikerrelatert. Femretters middag-relatert.
- Leif Olav

Mac

Blir Three Lions på meg i kveld. Satser på å få reservert dato for julebord samtidig :)
Ole Morten Grønningen
Email: olemorten@leedsunited.no

lojosang

Kvalifisert fravær denne gang. Var på Lerkendal og sang Haugesundsanger. Til liten nytte.
- Leif Olav

HåvardK

Skal se kamp live i morgen (OK da, senere i løpet av dette døgnet). Prøver å få plass på Mellomveien Pub på Lademoen, som åpner i morgen og sier de skal vise kampen. Blir det umulig, blir det en rask forflytning til TL.

Mac

Det blir Three Lions i kveld kl. 18.15.
Ole Morten Grønningen

JohnTiger

Det blir vel Three Lions i dag  :)
Marching on together!

Mac

Ole Morten Grønningen

HåvardK

Kommer jeg også. Har sett noen kamper på Mellomveien, som er mye bedre i ølutvalg - men i dag blir det kaffe uansett...

JohnTiger

Ny TV-kamp på lørdag. Noen flere enn meg som skal på pub for å se oss endelig vinne en kamp igjen?!

------
ellers : Noen flere fra Trondheim som skal på dobbeltkampen i mars?
Har akkurat bestilt
Trondheim - Manchester t/r med KLM.
Avreise 0610 med retur 1055.
Noen andre fra Trondheim som skal med samme fly?
Marching on together!

Mac

TV-kamp borte mot Wigan lørdag 5. april kl. 13.15. Jeg blir å finne på Three Lions.
Ole Morten Grønningen

Mac

Ole Morten Grønningen

Mac

Regner med det blir Three Lions også på lørdag mot Cardiff kl. 16.00.
Ole Morten Grønningen

Mac

Tirsdag 30. desember kl. 20.45 borte mot Derby. Blir vel å se på Three Lions når vi blir slaktet igjen..
Ole Morten Grønningen

RuneR

Skal flytte junior (MartinR) for studier i Trondheim neste helg. Håper vi rekker diverse nødvendige innkjøp til hybelen hans før Leedskamp en 8/8.
Er det fortsatt Three Lions som samler flest?
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Jon R

Quote from: RuneR on July 30, 2015, 20:24:22
Skal flytte junior (MartinR) for studier i Trondheim neste helg. Håper vi rekker diverse nødvendige innkjøp til hybelen hans før Leedskamp en 8/8.

Det ryktes helt ned til hovedstaden at Mellomveien pub er et vel så godt alternativ, både øl-messig og ellers.  ;)
Jon R.

RuneR

Quote from: Jon R on July 31, 2015, 00:56:09
Quote from: RuneR on July 30, 2015, 20:24:22

Det ryktes helt ned til hovedstaden at Mellomveien pub er et vel så godt alternativ, både øl-messig og ellers.  ;)

Jada,  jeg har også hørt om Mellomveien, men vil gjerne få bekreftet hvor de FLESTE tenker se kampen i Trondheim :-)
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

lojosang

Mener vi var fire eller fem i Mellomveien sist. Håper det var flere på Three Lions.
- Leif Olav

HåvardK

Skal ikke gå inn på en diskusjon om kvantitet vs kvalitet, men jeg foretrekker helt klart Mellomveien. På akkurat denne kampen regner jeg ikke med at vi får konkurranse fra andre kamper, noe som betyr at vi har førsterett på de beste skjermene til vår kamp. Godt øl, trivelig betjening og god stemning blir det åkke som.

Mac

Tenkte meg på Three Lions, men er Mellomveien bra?
Ole Morten Grønningen

HåvardK

Som du skjønner, syns jeg det, Ole. Og enda bedre blir det dersom flere av kjernefansen tar turen.