Skrevet av Emne: Kjøp  (Lest 11055 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

soumoh

Kjøp
« på: Mai 26, 2006, 07:41:10 »
http://home.skysports.com/list.asp?hlid=389253&CPID=8&clid=25&lid=&title=Viduka+could+leave+Boro

[:D]

--
Marching on together,We're gonna see you win,
in the Premier League.
We'll be back.

Tordster

Re: Kjøp
« Svar #1 på: Mai 26, 2006, 07:47:22 »
Nja. Ikke for hva som helst. Fint om han har kommet på lån først, så har vi kjøpt han tilbake når vi har rykket opp[:)]

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

Læshy

Re: Kjøp
« Svar #2 på: Mai 26, 2006, 08:40:57 »
Viduka ønsker seg til Serie A, og jeg tror det er lite sannsynlig at han ønsker å komme til oss på lån/permanent i CCC. Det hadde vært bra, men tviler sterkt.

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Tordster

Re: Kjøp
« Svar #3 på: Mai 26, 2006, 08:50:54 »
Du har nok rett, Læshy[:(]

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

Førde

Re: Kjøp
« Svar #4 på: Mai 27, 2006, 01:07:26 »
Tviler sterkt på at Viduka vil Spille i CCC ja! Men de er lov å Drømme!

....Marching On Together! Leeds!
Marching On Together

Milou

Re: Kjøp
« Svar #5 på: Mai 27, 2006, 02:51:20 »
quote:
Originally posted by Læshy

Viduka ønsker seg til Serie A, og jeg tror det er lite sannsynlig at han ønsker ?komme til oss p?lån/permanent i CCC. Det hadde vært bra, men tviler sterkt.





a-league er den Australske ligaen og ikkje Serie A [8D]. Eg trur likevel ikkje at det er noko meir sannsynleg at me ser Viduka i Leeds-drakt igjen.

Dennis

Re: Kjøp
« Svar #6 på: Mai 27, 2006, 03:08:32 »
Liker ikke tanken på å hente Viduka...

Fyren er lat, og dessuten synger han på siste verset. Vi trenger unge, fremadstormende karer med øye for opprykk og som er villig til å blø for drakta. Ikke slippe å vaske den.

Marching On Together!
Marching on together!

Lids

Re: Kjøp
« Svar #7 på: Mai 27, 2006, 20:19:54 »
Enig med sistnevnte taler.

Thomas
Thomas

auren

Re: Kjøp
« Svar #8 på: Mai 28, 2006, 02:36:59 »
En Viduka i form og innstilt på å gi 100% for Leeds i CCC hadde vært bra. Men han krever nok for stor lønn, og vil nok ikke gå ned en divisjon. I tillegg er vi mer enn godt nok forspent på spissplassene. Skulle noen tidligere Leedsspillere tilbake, ville jeg helst hatt Milner som høyreving. Men han kommer nok heller ikke...dessverre...hadde vi rykket opp tror jeg vi kunne lokket han tilbake hvor han hører hjemme. Er stygt redd for at han blir kjøpt av Villa eller en annen klubb i PL i sommer, og dermed får vi ikke kjøpt ham om vi rykker opp neste sesong...ARGH!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

baste

Re: Kjøp
« Svar #9 på: Mai 28, 2006, 07:10:48 »
Tror ikke Leeds skal satse på "gamle" helter. Kan ikke si at jeg husker lag som har gjort det bra med den løsningen.

Se på O`Leary..prøver å hente den ene Leeds spilleren (Bakke, Milner) etter den andre. Sier nå litt om fantasien/ innsikten hans. Evner ingen manager i England annet enn å hente gamle, kjente spillere som de har trent før ? Milner forstår jeg..men dog...

Vi husker alle hvem som hentet Barmby, Okon m.fl...Nei, skjerp dere, hent talentene...bygg opp sammen med de mer rutinerte som Hulse, Stone, Derry, Kelly og Sully..Stammen er på plass...

LeedsUnited

  • Gjest
Re: Kjøp
« Svar #10 på: Mai 28, 2006, 08:33:43 »
Etter det jeg husker var det ikke alverdens innsats fra Viduka før vi rykket ned, og han har vel ikke blitt noe bedre de siste to årene.

raggen

Re: Kjøp
« Svar #11 på: Mai 28, 2006, 17:51:34 »
sier også nei til viduka. unge lovende spisser er det vi trenger og for å ha nevnt det BECKS blir en hit til neste år:) (husk jeg sa det)

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

sindre12

Re: Kjøp
« Svar #12 på: Mai 29, 2006, 21:45:42 »
leeds kan hente kenny cunningham fra birmingham han fekk ikke ny kontrakt  



Glory glory leeds uynited
Beckford 4 England!

soumoh

Re: Kjøp
« Svar #13 på: Mai 29, 2006, 22:08:53 »
Kenny Cunningham er ikke god nok for Leeds.

--
Marching on together,We're gonna see you win,
in the Premier League.
We'll be back.

Andy

Re: Kjøp
« Svar #14 på: Mai 30, 2006, 03:55:36 »
Er det noen mulighet å få Ian Harte tilbake?. Hørte han ville til England igjen.
 

Papi

Re: Kjøp
« Svar #15 på: Mai 30, 2006, 17:29:52 »
Ikkje kjøp snegla Harte...

Kjøpt Sigurdsson som makker til Killah! Da blir det andre boller....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

DaGa

Re: Kjøp
« Svar #16 på: Mai 30, 2006, 17:49:32 »
Kjøp Pål Steffen Andresen som makker til Kilgallon[:)]

We all LOVE LEEDS!
We all LOVE LEEDS!

Erik_

Re: Kjøp
« Svar #17 på: Mai 30, 2006, 18:01:31 »
Jeg kommer til å ta en titt på Chris Birchall hos Trinidad & Tobago i sommerens fotball-VM.

Av de linkene jeg har funnet om han så er han ving. Men det jeg har sett av han, nå senest i kampen mot Wales som gikk på Eurosport. Så virker han som en "box-to-box" spiller, med gode pasninger og som tør å avslutte. Minnet meg litt om en viss Bowyer, men kanskje langt i fra like god... han har jo bare spilt på Port Vale hittil. Likefullt synes jeg det er spennende å følge talent i mindre klubber og land som kanskje slår igjennom. [:)]

Dette er altså IKKE den litt mer kreative og gode midtbanespilleren jeg etterlyser. For han vet jeg ikke hvem er ennå.
« Siste redigering: Mai 30, 2006, 18:04:14 av Enrique »

Karl Hot Shot

Re: Kjøp
« Svar #18 på: Mai 30, 2006, 18:41:30 »
Jeg har ingenting imot Mark Viduka som spiller. Tvert imot mener jeg at Viduka er en klassespiss. Men Leeds United vil være ute av stand til å matche de £50.000 som han har i uka hos Boro. Ja, så det er helt urealistisk å tenke seg til at Viduka skulle gjøre comeback på Elland Road.
 

rd1

Re: Kjøp
« Svar #19 på: Mai 30, 2006, 19:24:24 »
Synes det er lite overgangsrykter rundt Leeds... Overgangsrykter er jo en del av morroa, så vi får håpe ting begynner å skje snart! Eller holder KB kortene så tett at det ikke blir noen rykter?

Må vel tro at vi henter inn 3-4 forsterkninger i sommer? Spesielt til midtbanen!!! Etter min mening vår store akilleshel!


"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

auren

Re: Kjøp
« Svar #20 på: Mai 30, 2006, 19:29:58 »
Har ikke helt troen paa at KB skal finne den fantastiske midtbanespilleren som skal bli frelseren paa Leedslaget neste sesong, som mange her inne haaper og tror. Vi maa nok til utlandet for aa finne en relativt god midtbanespiller, og utenlandske spillere er aldri noen garanti for suksess. Tror vi maa legge lista litt lavere over hvem vi kan forvente at KB henter inn. Vi er tross alt fortsatt i CCC!


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Sander

Re: Kjøp
« Svar #21 på: Mai 30, 2006, 23:35:45 »
Jeg leste et sted at Leeds kanskje skulle kvitte seg med opptil åtte spillere, for så å hente inn 4-5 FORSTERKNINGER.

Gleder meg veldig til ryktene virkelig blir satt igang. Da får vi nok av å diskutere her på forumet!

http://www.fansfc.com/frontpage/frontpagenews.asp?newsid=153303

Står her også, men var ikke der jeg leste det først. Regner denne ryktesida som den mest useriøse av dem alle
« Siste redigering: Mai 31, 2006, 23:40:39 av Robbie Blake »
 

auren

Re: Kjøp
« Svar #22 på: Mai 31, 2006, 18:08:15 »
Naa er jo Koren, Andersson og Mifsud ledige paa markedet (alle er vel bosman spillere?).
Kunne noen av disse vaert interessante for Leeds? Andersson er vel hoeyreback, og der har vi jo allerede greit
forspent med Kelly og Frazer. Koren kunne vaert midtbanespillertypen vi leter etter, men vet ikke om han er fysisk
toeff nok for CCC. Mifsud er en rask spiller som kan true bakrommet, men blir han ogsaa muligens for lett? Vi er ogsaa godt nok forspent med spisser, og en spillertype som Becks har kanskje noe av de samme egenskapene som Mifsud.

auren, som gleder seg til foerste signing i sommer...


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Re: Kjøp
« Svar #23 på: Mai 31, 2006, 19:09:03 »
Vil heller forsøke Beckford enn å hente Mifsud. Christoffer Andersson e klar for Mönchengladbach, men Robert Koren har eg nemd fleire gonger. Han kunne tilført vår midtbane mykje! Håpar Blackie har fått tips om han!

Tordster

Re: Kjøp
« Svar #24 på: Mai 31, 2006, 19:17:46 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Vil heller forsøke Beckford enn å hente Mifsud. Christoffer Andersson e klar for Mönchengladbach, men Robert Koren har eg nemd fleire gonger. Han kunne tilført vår midtbane mykje! Håpar Blackie har fått tips om han!

Bare det ikke går som sist vi hentet en spiller fra LSK![V]

...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple
...
The pure and simple truth is rarely pure and never simple

auren

Re: Kjøp
« Svar #25 på: Mai 31, 2006, 19:35:09 »
Naa er vel Einarsson og Koren to vidt forskjellige spillertyper, men jeg tror kanskje Koren kan bli litt lett i CCC-ligaen. Han er kanskje en spillertype som Liam Miller, godt blikk, bra teknikk og gode pasninger, men for veik i duellspillet. Naa har jeg ikke sett mange kampene med hverken Miller eller Koren for aa ha et godt nok grunnlag for aa hevde dette. Kunne heller likt aa sett Grindheim eller Haestad i Leeds enn Koren, men begge blir nok litt for dyre. Dessuten er vel ikke Haestad den spillertypen vi leter etter. Litt for lik Derry der.

Det blir uansett en spennende sommer med masse rykter og en del spennende spillere paa vei inn portene paa Elland Road..

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SOL

Re: Kjøp
« Svar #26 på: Mai 31, 2006, 22:21:56 »
Scott Carson,Callum Davenport,Gary Speed, Kenny Lunt og en ny venstreback!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
 

Sander

Re: Kjøp
« Svar #27 på: Mai 31, 2006, 23:40:06 »
mange fine forslag der SOL..Davenport: har visst fått beskjed om at han kommer til å bli solgt i sommer. Lunt: vet jeg lite om, men har hørt han er et stort talent. Speed: er jo gammel, men god nok for oss. Venstreback: syns vi skal satse ordentlig på Harding i år, så han kan få roen han trenger, Parker som backup om god nok.. Carson: gjerne det!!
 

auren

Re: Kjøp
« Svar #28 på: Juni 01, 2006, 00:11:58 »
Tror dere virkelig at Scott Carson vil tilbake til Leeds for aa sitte paa benken? Skal vi hente han maa han bli foerstekeeper. Basta!


Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Re: Kjøp
« Svar #29 på: Juni 01, 2006, 00:58:47 »
Ønsker ikke Koren til Leeds!

Spellestilen er ikke som den engelske, vi må ha en med litt guts!

Marching On Together!
Marching on together!