Skrevet av Emne: Ex-spiller: Eirik Bakke  (Lest 21727 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

HåvardK

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #60 på: Februar 07, 2007, 18:45:30 »
quote:
Originally posted by palle

Joa, en HYGGELIG reportasje om Leeds. At han ikke har mer å melde etter å ha vært inne i "det innerste av klubben vår" er vel egentlig et mysterium. Man skal følge dårlig med om man ikke hadde kunnet referert det Bakke gjør her...

PålK

...ooo, vi vandrar saman...



En må huske på at det meste av det som ble sagt, foregikk på engelsk. Et språk Bakke som kjent ikke behersker.

RoarG

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #61 på: Februar 07, 2007, 19:14:54 »
Hyggelig av Bakke å ha tro på gamleklubben sin, selv om avgangen hans kom noe brått på. [:)] Må han få rett i sine spådommer. Jeg er iallefall optimist ennå. [:D]

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

riksen

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #62 på: Februar 07, 2007, 19:40:17 »
Han jubler når skottene i Brann reiser, Han har mer enn nok akkurat nå med å tyde dialekta til Monsemann.
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by palle

Joa, en HYGGELIG reportasje om Leeds. At han ikke har mer å melde etter å ha vært inne i "det innerste av klubben vår" er vel egentlig et mysterium. Man skal følge dårlig med om man ikke hadde kunnet referert det Bakke gjør her...

PålK

...ooo, vi vandrar saman...



En må huske på at det meste av det som ble sagt, foregikk på engelsk. Et språk Bakke som kjent ikke behersker.



SlappChappy
Legenden Leffe Nordli

Jon R

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #63 på: Februar 07, 2007, 20:46:51 »
quote:
Originally posted by palle

Joa, en HYGGELIG reportasje om Leeds. At han ikke har mer å melde etter å ha vært inne i "det innerste av klubben vår" er vel egentlig et mysterium. Man skal følge dårlig med om man ikke hadde kunnet referert det Bakke gjør her...

PålK

...ooo, vi vandrar saman...




Bakke kunne sikkert spadd frem masse møkk fra de den siste sesongen i Leeds. Kanskje han inngikk en slags gentlemans agreement med Bates om å holde kjeft om interne forhold før han dro? Synes forresten det har vært mistenkelig stille fra resten av gjengen som ble kastet på hue og ræva ut av klubben i høst, som Blackwell, Gregan og Butler. [8)]

Jon R.
Jon R.

palle

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #64 på: Februar 07, 2007, 20:59:30 »
Tanken har slått meg Jon. Og den lista over ex-spillere som bør ha en dirty historie å fortelle er jo ganske lang. Øverst på den lista finner jeg Batty og Dacourt.

PålK

...ooo, vi vandrar saman...
...ooo, vi vandrar saman...

OPM

Re: Eirik Bakke prater
« Svar #65 på: Februar 08, 2007, 04:04:38 »
Den historien som blir mest interessant å høre er vel den som må komme fra Kelly. Hva i all verden har skjedd med han? - Men som det antydes over, - her må det ligge non-disclosure agreements i bunn på alle avtalene til spillerene. Hvis ikke hadde nok tabloidavisene svømt over av sensations from LU

OP
 

Xern

Sv: Re: Eirik Bakke og lønn
« Svar #66 på: September 19, 2009, 23:24:44 »
Håper Bakke blir - han kan være nøkkelen til opprykk neste sesong!
Du mener ikke dette fortsatt?
Noen mennesker tror at fotball gjelder liv eller død. Jeg liker ikke den innstillingen. Det er atskillig mer alvorlig enn som så. - Bill Shankly

Leedsulf

Sv: Re: Eirik Bakke og lønn
« Svar #67 på: September 19, 2009, 23:31:06 »
Håper Bakke blir - han kan være nøkkelen til opprykk neste sesong!
Du mener ikke dette fortsatt?

Les dato for når innlegget ble skrevet...

Evig Pint

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #68 på: September 20, 2009, 02:07:25 »
WTF? Hvordan kom denne tråden opp igjen?? ???
Marching on together

Leedsfan

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #69 på: September 20, 2009, 06:41:36 »
Det er vel pga at Eirik Bakke er en elendig fotballspiller. Han hevder seg ikke i norsk tippeliga på noen annen måte enn å komme for seint inn i taklinger...
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #70 på: September 20, 2009, 11:41:17 »
Dette var vel ikke akkurat dagsaktuelt...???
Yeboahs vitne

Promotion 2010

Sv: Re: Eirik Bakke og lønn
« Svar #71 på: September 21, 2009, 15:44:44 »
Håper Bakke blir - han kan være nøkkelen til opprykk neste sesong!
Du mener ikke dette fortsatt?

Les dato for når innlegget ble skrevet...

Xern mener vel at det ble slett ikke 5 nye inn........ Men det har vel rent noe vann i denne bekken siden den gang!  ::)

Bakke er vel en av få spillere fra storhetstiden som jeg ikke ønsker tilbake.
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Pleinar

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #72 på: September 21, 2009, 17:08:51 »
Den eneste gangen jeg har hatt sansen for Kjetil Rekdal (bortsett fra da han scorte på straffe mot noen gulkledde for noen år siden), var da han kalte en spade for en spade og smalt "Alkis" i trynet på Bakke.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Papi

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #73 på: September 21, 2009, 19:26:47 »
Den eneste gangen jeg har hatt sansen for Kjetil Rekdal (bortsett fra da han scorte på straffe mot noen gulkledde for noen år siden), var da han kalte en spade for en spade og smalt "Alkis" i trynet på Bakke.

Korleis det er mulig og forsvare ein slik oppførsel fra Rekdal??
Du kan da umulig synest det er ok at slike strofer blir fortalt på nasjonalt tv.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per Arne

  • Gjest
Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #74 på: September 21, 2009, 19:37:34 »
Den eneste gangen jeg har hatt sansen for Kjetil Rekdal (bortsett fra da han scorte på straffe mot noen gulkledde for noen år siden), var da han kalte en spade for en spade og smalt "Alkis" i trynet på Bakke.

Korleis det er mulig og forsvare ein slik oppførsel fra Rekdal??
Du kan da umulig synest det er ok at slike strofer blir fortalt på nasjonalt tv.

Herregud, det har vel kommet sterkere verbale uttrykk enn dette på tv. Han tok vel ikke livet av Bakke-kødden. Har ikke Sarons Dal en egen tv-kanal? Der er de kanskje litt mildere i uttrykksformen...

 ;D

Papi

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #75 på: September 21, 2009, 19:58:52 »
Den eneste gangen jeg har hatt sansen for Kjetil Rekdal (bortsett fra da han scorte på straffe mot noen gulkledde for noen år siden), var da han kalte en spade for en spade og smalt "Alkis" i trynet på Bakke.

Korleis det er mulig og forsvare ein slik oppførsel fra Rekdal??
Du kan da umulig synest det er ok at slike strofer blir fortalt på nasjonalt tv.

Herregud, det har vel kommet sterkere verbale uttrykk enn dette på tv. Han tok vel ikke livet av Bakke-kødden. Har ikke Sarons Dal en egen tv-kanal? Der er de kanskje litt mildere i uttrykksformen...

 ;D

Forsvarer da heller ikkje sterkere verbale uttrykk heller.
Ka folk sier seg i mellom face to face er "rævende" likegyldig for meg, men ikkje på live tv.
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Pleinar

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #76 på: September 21, 2009, 19:59:03 »


Herregud, det har vel kommet sterkere verbale uttrykk enn dette på tv. Han tok vel ikke livet av Bakke-kødden. Har ikke Sarons Dal en egen tv-kanal? Der er de kanskje litt mildere i uttrykksformen...

 ;D

Fornuft.
På internett?
Hva?
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

Pleinar

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #77 på: September 21, 2009, 20:03:33 »

Forsvarer da heller ikkje sterkere verbale uttrykk heller.
Ka folk sier seg i mellom face to face er "rævende" likegyldig for meg, men ikkje på live tv.

Dette blir bare flåsete.
Jeg hører stadig vekk sterkere utttrykk på live teve. Skjønner ikke at dette skulle være noe å fyre seg opp over.
- Only Users Loose Drugs -

pleinars.blogspot.com

JanPSyse

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #78 på: September 21, 2009, 20:07:50 »
Hva var egentlig formålet med å vekke denne gamle tråden til live igjen? ???
"It's a tremendous honour, I think I'll go have a banana..." -Gordon Strachan-

Per Arne

  • Gjest
Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #79 på: September 21, 2009, 20:10:05 »
Hva var egentlig formålet med å vekke denne gamle tråden til live igjen? ???

Tja... lite å gjøre, kanskje...?

 ;D


Per Arne

  • Gjest
Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #80 på: September 21, 2009, 20:16:55 »
Hva var egentlig formålet med å vekke denne gamle tråden til live igjen? ???

Seriøst: tror det var en ny forumbruker som sikkert rota litt i gamle ting, og kommenterte på noe som ble skrevet for flere år siden. Kanskje han ikke var helt klar over at Bakke hadde byttet klubb...?

 :)

Kato

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #81 på: September 21, 2009, 22:11:13 »
Rekdal er Leedsmann, Bakke er ikke.
 

ollan

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #82 på: September 21, 2009, 22:24:37 »
Rekdal er Leedsmann, Bakke er ikke.
jøss..................jaja ???
Ollan

LeedsUnited

  • Gjest
Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #83 på: September 21, 2009, 22:28:00 »
Rekdal er en stor kødd.  Flau over at han er Leedsfan.

Heia Bakke ;)

trondt

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #84 på: September 22, 2009, 12:27:26 »
Rekdal er en stor kødd.  Flau over at han er Leedsfan.

Heia Bakke ;)
På køddfaktor-skalaen så rangerer vel bakke minst like høyt oppe som rekdal, om ikke høyere.

Fygle

Sv: Eirik Bakke og lønn
« Svar #85 på: September 22, 2009, 12:52:50 »
Rekdal er en stor kødd.  Flau over at han er Leedsfan.

Heia Bakke ;)
På køddfaktor-skalaen så rangerer vel bakke minst like høyt oppe som rekdal, om ikke høyere.

Det er nok veldig jevnt dem i mellom, men Bakk€ er nok definitivt den største!!  :o
Howard Wilkinson "I am a firm believer that if you score one goal the other team have to score two to win."

Promotion 2010

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #86 på: Juni 04, 2017, 21:13:10 »
*Note: Vi har ikke en egen Eirik Bakke-tråd på forumet, bare en rekke korte tråder som handler om spesifikke ting...

Men, Eirik har vært gjesten hos P3s HEIA FOTBALL podcast.  I en herlig åpen utgave. Det meste handler om Leeds-tiden. Det anbefales. :)

http://p3.no/heia-fotball/

SAMADHI:

Anbefaler også den mer lokale varienten i podcasten Radl om badl (Sogn Avis sin egen podcast) der Eirik Bakke var gjest i våres en gang.

Etter dagens 3-2 seier mot Sandefjord der Bendik Bye avgjorde kampen 5 min på overtid, så stilte Eirik til seiersintervju med sønnen på armen. Junior hadde på seg Leedsdrakt og Eirik startet intervjuet med å si "denna gutten ha i vertfall skikkele drakt på seg". Klassefyr  :)
« Siste redigering: Juni 04, 2017, 21:18:50 av Promotion 2010 »
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Jon R

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #87 på: Juni 04, 2017, 23:59:24 »
*Note: Vi har ikke en egen Eirik Bakke-tråd på forumet, bare en rekke korte tråder som handler om spesifikke ting...

Men, Eirik har vært gjesten hos P3s HEIA FOTBALL podcast.  I en herlig åpen utgave. Det meste handler om Leeds-tiden. Det anbefales. :)

http://p3.no/heia-fotball/

SAMADHI:

Anbefaler også den mer lokale varienten i podcasten Radl om badl (Sogn Avis sin egen podcast) der Eirik Bakke var gjest i våres en gang.

Etter dagens 3-2 seier mot Sandefjord der Bendik Bye avgjorde kampen 5 min på overtid, så stilte Eirik til seiersintervju med sønnen på armen. Junior hadde på seg Leedsdrakt og Eirik startet intervjuet med å si "denna gutten ha i vertfall skikkele drakt på seg". Klassefyr  :)
Heldigvis for Eirik Bakke har Leeds supportere flest ganske dårlig hukommelse.  :)
Jon R.

Rudi G.

  • Gjest
Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #88 på: Juni 05, 2017, 00:17:12 »
*Note: Vi har ikke en egen Eirik Bakke-tråd på forumet, bare en rekke korte tråder som handler om spesifikke ting...

Men, Eirik har vært gjesten hos P3s HEIA FOTBALL podcast.  I en herlig åpen utgave. Det meste handler om Leeds-tiden. Det anbefales. :)

http://p3.no/heia-fotball/

SAMADHI:

Anbefaler også den mer lokale varienten i podcasten Radl om badl (Sogn Avis sin egen podcast) der Eirik Bakke var gjest i våres en gang.

Etter dagens 3-2 seier mot Sandefjord der Bendik Bye avgjorde kampen 5 min på overtid, så stilte Eirik til seiersintervju med sønnen på armen. Junior hadde på seg Leedsdrakt og Eirik startet intervjuet med å si "denna gutten ha i vertfall skikkele drakt på seg". Klassefyr  :)
Heldigvis for Eirik Bakke har Leeds supportere flest ganske dårlig hukommelse.  :)

I forhold til hva?

TK20

Sv: Ex-spiller: Eirik Bakke
« Svar #89 på: Juni 05, 2017, 08:48:33 »
*Note: Vi har ikke en egen Eirik Bakke-tråd på forumet, bare en rekke korte tråder som handler om spesifikke ting...

Men, Eirik har vært gjesten hos P3s HEIA FOTBALL podcast.  I en herlig åpen utgave. Det meste handler om Leeds-tiden. Det anbefales. :)

http://p3.no/heia-fotball/

SAMADHI:

Anbefaler også den mer lokale varienten i podcasten Radl om badl (Sogn Avis sin egen podcast) der Eirik Bakke var gjest i våres en gang.

Etter dagens 3-2 seier mot Sandefjord der Bendik Bye avgjorde kampen 5 min på overtid, så stilte Eirik til seiersintervju med sønnen på armen. Junior hadde på seg Leedsdrakt og Eirik startet intervjuet med å si "denna gutten ha i vertfall skikkele drakt på seg". Klassefyr  :)
Heldigvis for Eirik Bakke har Leeds supportere flest ganske dårlig hukommelse.  :)

I forhold til hva?

Elefant?