Skrevet av Emne: Info vedr. Sarpsborg 13. juli  (Lest 11790 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Petter F

Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« på: Juni 15, 2006, 05:21:06 »
Da er det meste på plass i forbindelse med Leeds besøket i Sarpsborg 11. - 14. juli.  Kort oppsummert blir programmet som følger

Tirsdag 11. juli

Leeds ankommer Sarpsborg sent på kvelden, skal bo på Quality Hotel og Badeland.


Onsdag 12. juli

Leeds gjennomfører 2 treningsøkter på treningsfeltet ved Sarpsborg Stadion.  Ã˜kt 1 fra 10.30 - 12.00 og økt 2 fra 16.30 - 18.00.

Premier Pub arrangerer supportercup i fotball på Spartabanen med start ca. kl. 13.00.  På kvelden inviterer Premier Pub til hyggelig samvær for deltagere og andre interesserte.  Torgeir er jo primus motor for LUSCOS rundt supportercupen og jeg tror at supporterklubben stiller med 2 lag.  Muligens stiller også engelske supportere med sitt eget lag men dette har jeg ikke fått bekreftet.


Torsdag 13. juli

Leeds trener på treningsfeltet ved Sarpsborg Stadion fra kl. 10.30 - 12.00.

Før kampen kan f.eks. Dickens i sentrum være et naturlig samlingspunkt for oss Leeds supportere.

Kl. 18.30 er det kampstart på Sarpsborg Stadion. I forkant av dette vil muligens finalen i supportercupen bli spilt som forkamp. Det arbeides hardt for å få på plass andre overraskelser så møt opp på Stadion i god tid.  Hittil er det forhåndssolgt i underkant av 1000 billetter til kampen.  Vi håper flest mulig Leeds supportere samles på den ene delen av ståtribunen på langsiden og sammen bidrar til å skape god stemning.

Etter kampen er det duket for nye festligheter på Premier Pub eller på Dickens for de som heller ønsker det.  Vi håper fortsatt at det er mulig å få dit noen spillere osv fra Leeds.

Dessverre lot det seg ikke gjøre å sette opp noe telt ved hotellet.

Fredag 14. juli

Leeds troppen reiser videre til Stavanger og det er ikke lagt opp til noen trening denne dagen.



Petter
« Siste redigering: Juli 06, 2006, 18:35:50 av pfje »

Torgeir

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #1 på: Juni 15, 2006, 05:24:21 »
Bra Petter!

Detta blir kanon....

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


trosetti

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #2 på: Juni 15, 2006, 05:29:26 »
Herlig! Kommer til å ta turen nedover jeg ja. Sjekket flybilletter fra Værnes i dag, og prisen lå på rundt 600 tur-retur. Ikke avskrekkende, med andre ord[:P]

God, shave your legs, og heia Leeds United!
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

SveinArve

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #3 på: Juni 15, 2006, 06:32:29 »
Ja, konge. Skal selv til Oslo for å besøke svigers, og bruker gjerne 3-4 dager i Sarpsborg!!!:)

------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Totto

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #4 på: Juni 15, 2006, 15:11:24 »
Dette blir konge!!!

13. og 14. er satt av, så det er bare å fulle opp med aktiviteter [:D]



Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Bjorn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #5 på: Juni 15, 2006, 16:12:48 »
Howdy! Flyr inn Onsdag ettermiddag fra øya.. blir til kvelden på Torsdag. Gleder meg masse, da dette er første mulighet for meg  se Leeds i Norge. Håper på glimrende vær og et fint opplegg. Skal prøve å lokke fattern og venner med på kampen så vi kan fylle stadion! =)

Marching On! 4276
Marching On! 4276

lojosang

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #6 på: Juni 15, 2006, 16:58:41 »
Murr! Er allerede booka inn på sørvestlandet på den tiden, men skal se om jeg får lurt til et eller annet.

Jokke for LUSCOS!
- Leif Olav

RuneR

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #7 på: Juni 15, 2006, 17:18:49 »
Jeg er klar, og har nå bare én liten bønn:  
- la oss prøve og holde oss til én tråd vedr. info om Sarprborg-besøket fra nå av.....

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Lids

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #8 på: Juni 15, 2006, 18:15:07 »
Jeg gjør denne tråden "sticky", slik at den kan ligge øverst frem til arrangementet er vel overstått. Og som RuneR så pent ber om, hold dere til én tråd vedrørende Leeds og Sarpsborg - mao, denne.

Thomas
« Siste redigering: Juni 15, 2006, 18:15:41 av Lids »
Thomas

AndyMathie

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #9 på: Juni 15, 2006, 18:53:11 »
Skal dra til Finnmark egentlig den 8 eller 9 juli, men må vel utsette det til den 14 iallefall. Kan ikke gå glipp av Leeds en gang til når de er her i Norge. Det går bare ikke. Så får hele Leeds laget ha Oda på armen mens æ knipse bilder:D

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Totto

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #10 på: Juni 15, 2006, 23:08:03 »
quote:
Originally posted by AndyMathie

Skal dra til Finnmark egentlig den 8 eller 9 juli, men må vel utsette det til den 14 iallefall. Kan ikke gå glipp av Leeds en gang til når de er her i Norge. Det går bare ikke. Så får hele Leeds laget ha Oda på armen mens æ knipse bilder:D

We are Leeds and we are proud of it!



Blir nok flere som har det slik Andy...

Min lille Theodor blir nok også den som skal med på flest bilder.

Føler det godt hver kveld når toåringen klemmer meg og sier:
Natta pappa, heia Jiids![:D]


Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

gjc

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #11 på: Juni 16, 2006, 03:20:43 »
Betyr dette at Leeds skal være i stavanger 15,16,17 juli

LLL !
LLL !

Sverre

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #12 på: Juni 16, 2006, 12:43:52 »
Det er korrekt, ja.  De forlater Sarpsborg fredag den 14. juli, og vender nesa hjemover mot Yorkshire igjen tirsdag den 18. juli.
 

Pei

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #13 på: Juni 16, 2006, 15:27:38 »
Ser dessverre ut til at vi ikke kan tilby Leeds en bane som er de verdig her i Særp:
http://www.sa.no/sport/article2150570.ece

En liten kuriositet:
I dagens trykte utgave av SA står det også å lese at banemannen (Tom Arne Isaksen)er en ekte Leeds-fan.
Tydeligvis er tettheten av rettroende høy i miljøet rundt Sparta-Sarpsborg og kanskje fotballen generelt i Særp[8D]
 

Sverre

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #14 på: Juni 16, 2006, 17:09:41 »
For dere som vil kjøpe billetter allerede;  

Billetter (kr 70) legges ut for salg hos Billettservice/Ticketmaster mandag 19.06:
http://www.ticketmaster.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=FK+SPARTA-LEEDS

Mange holder seg nok oppdatert kun via luscos.com (og ikke billettservice.no)  så da kan det jo være greit å legge ut denne informasjonen!

God helg!
 

flynn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #15 på: Juni 16, 2006, 22:09:31 »
Jeg så ikke denne tråden før nå, og kom derfor i skade for å poste et innlegg i en annen sak med samme tema, huff og huff!
Gjentar derfor spørsmålet her: Hvilke type billetter bør jeg ha for å havne i riktig gjeng på tribunen? Antar at 90% av de som kommer på kampen er Leeds-fans uansett, men det hadde vært kult å få samlet de ivrigste på samme sted. Tenkte å kjøpe billetter på mandag, når salget åpner.

Flynn

Torgeir

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #16 på: Juni 17, 2006, 00:16:56 »
Flytter over innlegget jeg hadde 14 Juni!

Her er ett altrenativ reiseopplegg som jeg mest sannsynlig gjør...fra Oslo, men her er det jo bare og hive seg på toget etterhvert som toget ruller nedover Østfold...

Til Sarpsborg med tog torsdag 13.juli på morgenen en gang ,retur med tog fredag ettermiddag. Pris tur retur kr 322.-[:

Togtider og div: http://www.nsb.no/internet/jp/journey/index.jhtml?page=selectjourney_inc.jhtml&_requestid=1413349

Forhåpentlig hvis så trener Leeds i 11 tida, slik att vi/jeg får med oss den. Da har jeg tatt utgangspunkt i tog kl 09.00 ellers så må vi kanskje dra 07.00.

Kampen starter kl 18.30 her er billett info:http://www.fkspartasarpsborg.no/nyhet.asp?id=1270

Jeg har booket meg rom på https://www.rica.no/index.cfm?oa=booking.display&hotelid=59440&CityId=6032&CheckinDate=-1-&Guests=1&CheckoutDate=1970-1-2 her kostet ett dobbeltrom kr 796.-.
Riktignok en seng og sovesofa.

Før og etter kamp så regner jeg med att vi finner oss en pub hvor vi samles for felles drikke...

Kommer tilbake med navn på puben...

Hvis det blir mange fra Oslo området så kan allternativet være buss fra Lørenskog via Oslo S...

Hvis du er intresert i buss alternativet så send meg en mail på th65@online.no eller sms på 48213678.

Alle mann til sarp...


"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

 




"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


MrTonton

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #17 på: Juni 18, 2006, 08:35:57 »
Kommer en tur, jeg og Mr. Senzo....
 

flynn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #18 på: Juni 19, 2006, 16:27:30 »
Sjekket billettservice nå, og de melder:
Billetter er ikke tilgjengelige for øyeblikket. Sjekk igjen snart.

Hvor mange billetter selges til denne kampen, og er det muligheter for at det faktisk blir utsolgt? Jeg er klar til å kjøpe men vil fortsatt gjerne ha tips om hvilke type billetter / hvor på banen det er lurt å satse på.

Flynn

flynn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #19 på: Juni 19, 2006, 21:53:46 »
Lite respons å få her...
Jeg har bestillt som følger: Plassering: Seksjon B, Rad 6, Plass 43 til 44.
Sitteplasser er kjekt når en av oss er kortvokst (les 10 år)

Flynn

Bjorn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #20 på: Juni 20, 2006, 01:13:59 »
quote:
Originally posted by Sverre

For dere som vil kjøpe billetter allerede;  

Billetter (kr 70) legges ut for salg hos Billettservice/Ticketmaster mandag 19.06:
http://www.ticketmaster.no/html/artist.htmI?l=NO&artist=FK+SPARTA-LEEDS

Mange holder seg nok oppdatert kun via luscos.com (og ikke billettservice.no)  så da kan det jo være greit å legge ut denne informasjonen!

God helg!




Hva er egentlig billettprisen da? Ser du sier 70kr men det ser ut som 70 til 150 paa billettservice hvor voksen er 150.. Noen som vet for sikkert?

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Petter F

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #21 på: Juni 20, 2006, 04:54:53 »
Billetter koster heholdsvis 150 kr (sittetribune), 100 kr (ståtribune) og 70 kr (ståtribune ? barn+honnør).
I tillegg selges familiebilletter (2 voksne + 2 barn) for kr. 250.

Jeg foreslår at Leeds supportere samles på ståtribunen slik at vi kan skape litt liv og røre.

For dere som har tenkt å overnatte i Sarpsborg kan jeg meddele at det er rift om hotellrommene disse dagene.  Vi forsøker å få reservert en del på Quality Hotel og Badeland.

Her er prisen henholdsvis 940 kr for enkeltrom og 1040 for dobbeltrom. I prisen inngår frokost samt fri adgang til hotellets badeland.  

Jobber også fortsatt med supportertreff på torsdagen, dette blir sannsynligvis i et stort telt utenfor Quality.  Muligens må det tas en  avgift for entre for å dekke kostnadene for leie av telt og underholdning.

Spillere og ledere vil besøke teltet i løpet av dagen.  Muligens også andre mer eller mindre kjente folk.

Forøvrig er det lagt opp til at Leeds trener på Sarpsborg Stadion onsdag (en økt formiddag og en økt ettermiddag) samt torsdag formiddag.  Eksakte treningstider kommer jeg tilbake med.

Representanter fra Leeds kommer til Sarpsborg førstkommende onsdag for å sjekke forholdene.


Petter

SveinArve

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #22 på: Juni 20, 2006, 06:58:50 »
Jeg bestilte på langsida. Ståtribune. JOHO!!!

------------------------------
http://it-student.hivolda.no/~alness/Leeds/leedsfront.htm
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

RuneR

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #23 på: Juni 21, 2006, 14:24:05 »
Jeg har også billetter til "Ståtribune, Langside". Da blir vi minst to!![8D]

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
« Siste redigering: Juni 22, 2006, 17:06:00 av RuneR »
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Henning

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #24 på: Juni 22, 2006, 19:44:47 »
For ein som ikkje har råd til 940 kr. per natt (det kan jo bli nokre netter), kva alternativ er der for overnatting???

Henning.

Torgeir

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #25 på: Juni 23, 2006, 02:31:31 »
Camping...flere campingplasser i sarpsborg...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Pål

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #26 på: Juni 23, 2006, 03:58:24 »
Finnes sikkert noen benker i en park eller no også... Så fra Tyskland at noen svensker sov ute med et flagg(!) som underlag.
Eneste man trenger er vel godt vær...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Bjorn

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #27 på: Juni 23, 2006, 04:46:43 »
Hva skjedde med telt i oppkjoerselen til Svend Anders da??? :)

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Totto

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #28 på: Juni 23, 2006, 16:13:42 »
Hva med sovepose under spillerbussen??? [8D]
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Torgeir

Re: Info vedr. Sarpsborg 13. juli
« Svar #29 på: Juni 23, 2006, 16:47:41 »
Her er link til flere campingplasser:

http://www.visitsarpsborg.no/?CatID=1195

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir