Skrevet av Emne: Hulse til Norwich???  (Lest 11106 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Hulse til Norwich???
« på: Juni 20, 2006, 18:39:52 »
http://home.skysports.com/list.asp?HLID=396655&CPID=10&title=Kev+surprised+at+Hulse+talk&lid=&channel=worldcup2006&f=rss&clid=2

http://new.eveningnews24.co.uk/content/sport/story.aspx?brand=ENOnline&category=Sport&tBrand=ENOnline&tCategory=sport&itemid=NOED20%20Jun%202006%2011%3A00%3A27%3A287

http://www.leedstoday.net/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1575572

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1290465,00.html

Hvorfor i all verden kan vi ikke bare si til klubber at Hulse blir?? Skal vi ikke bygge et lag nå da? Ikke selge det beste vi har. Selvfølegelig trenger vi Hulse neste år, og jeg tror han vil bli bedre å score flere mål neste sesong. Men utifra det svaret Blackwell gir her, er Leeds tydligvis interessert i å selge han.

Blir sikkert 1.5mill så har vi vinni hele 400.000 på han. Hipp hurra Leeds. Stå på!!
 

baste

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #1 på: Juni 20, 2006, 19:01:54 »
Tror nu Hulse blir i LEEDS..med mindre KB allerede har "mistet garderoben"..Ingen spillere er større en Leeds uansett. Direkte opprykk er målet og kravet i Leeds. Tror Hulse og ønsker nettopp det.

flynn

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #2 på: Juni 20, 2006, 19:02:23 »
Tror desverre at minst en av spissene forsvinner. De er blant de få det er mulig å faktisk få litt penger for, og penger inn er et must dersom vi skal kunne hente forsterkninger på andre plasser. Jeg liker ikke tanken på at noen av dem forsvinner og klarer ikke helt å velge bort en av dem, men her blir det nok et spørsmål om tilbud og etterspørsel. Den av de som det først blir tilbudt anstendige penger for forsvinner tror jeg. Kan se ut som dette i så fall kan bli Hulsey. Synd og skam, men trolig nødvendig...

Flynn

Kickthemdown

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #3 på: Juni 20, 2006, 19:19:23 »
Vil heller selge Healy eller Blake. Hulse og Cressy spesielt er spisser som har vist at de duger.

Mvh

Killa
« Siste redigering: Juni 20, 2006, 19:19:43 av Alta-White »

soumoh

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #4 på: Juni 20, 2006, 19:45:25 »
Blir nok ikke solgt. I så fall skal jeg personlig sørge for at KB får høre det når han kommer til Norge.

Spillere ut av Elland Road 06/07:
1) Pugh
2) Nicky Gray
3) Liam Miller
4) Jonathan Douglas
5) Ian Moore
6) Eirik Bakke
7) Jermaine Wright
8) Michael Ricketts
9) Rui Marques
We'll be back.

Totto

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #5 på: Juni 20, 2006, 20:44:14 »
I tillegg skrives det at Leeds håper å få igjen så mye som mulig av de £1.1 vi ga...

Skandale å la Hulse gå til en sterk konkurrent om opprykk for 7-800' [V]



Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

lufcwhites

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #6 på: Juni 20, 2006, 20:52:03 »
Att sälja Hulse vore ett misstag. Han är ju våran bäste forward. Men om pengarna behövs för förstärkningar på mittfältet så kanske? Blackwell har ju varit utomlands i 4 dagar och ryktet säger att han kollat in Bagayoko från Mali. Men Sheff.Utd är tydligen också intresserade av honom, och jag tror att han hellre spelar Premier Leauge-fotboll än Championshit.

LEEDS UNITED `TIL I DIE!!
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!

Karl Hot Shot

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #7 på: Juni 20, 2006, 20:54:44 »
Som jeg har skrevet tidligere; det er ingen krise om Hulse eller Healy selges, så lenge de lokale guttene forblir på Elland Road. Rob Hulse har for så vidt gjort sine saker bra, men kan man få igjen pengene som er gitt, vil det ikke bli veldig vanskelig å finne en like god erstatter.
 

Svend Anders

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #8 på: Juni 20, 2006, 21:15:02 »
Altså Norwich har vel litt penger etter diverse salg gjennom årene. Om de virkelig legger en real bunke sedler på bordet (eller i disse e-tider, overfører via nettbank), og da mener jeg betydelig mer enn vi ga for han, så vil jeg ikke protestere villt på et salg. Man må se dette i et visst perspektiv:

Er pengene vi får for han verdt et salg?
Vil de holde til en fullverdig/bedre erstatter, og har vi kanskje en i tankene allerede?
Er det kun han av "stjernene" som evt går, eller selger vi drøssevis av de?

Disse spørsmålene kan stilles ved tilnærmet enhver spiller i stallen - som Karl påpeker dog bortsett fra Killa, Walton og helst ikke Frazer.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Dennis

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #9 på: Juni 20, 2006, 21:34:32 »
Rob Hulse har da i det minste bevist at han kan stå for de £1.1millene vi gav for han. Ã… selge han for 'oppimot det vi fikk for han' ville vært en idiotisk ting å gjøre.
Da må vi i det minste han en i kikkerten, som vi kan få billigere, som forventes å være enda bedre.

Ken Bates kalles en business mann, det ville ikke vært noen god business å tape penger på en speller, for å selge han til en opprykksrival. Jeg tror et salg av Hulse vil bite us in the ass neste sesong.

Kriteriene de har satt, eventuelt setter, må da være;
- vi har en erstatter, minst like god, for mindre penger 'klar'.
- vi trenger ikke Rob Hulse (jo, per i dag gjør vi det)
- vi har ikke råd å beholde han (vi har da det??)

Marching On Together!
Marching on together!

Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #10 på: Juni 20, 2006, 22:23:48 »
Er det salg og avslutning av kontrakter til spillere i sentrallinjen Blackwell & Bates skal bedrive med denne sommeren? I såfall det glade vannvidd og undergraving av det gode arbeidet som har blitt bedrevet på Elland Road de siste to åra. Selger vi eksempelvis  Hulse og Kilgallon, samtidig som to av tre de sentrale på midten forsvant ut døra, kan vi vinke farvel til opprykk i mai 2007. Bakke er ingen erstatter, etter kommentarene til norsk media etter tapet i Cardiff. Han må ta til vettet og finne seg en ny klubb, selv om dette skulle innebærer en lønn på skarve 8-10 millioner i året for hans del. Det har gått snart en måned siden play off finalen og foreløpig har vi ikke funnet en eneste erstatter for de to sentralt på midten, langt mindre "forsterkninger" av førsteelleveren. Dette er meget urovekkende, for å si det mildt...! [V]



Jon R.
« Siste redigering: Juni 20, 2006, 22:24:50 av Jon R »
Jon R.

h.b

  • Gjest
Re: Hulse til Norwich???
« Svar #11 på: Juni 20, 2006, 23:12:11 »
Det som virkelig er urovekkende er det faktum at Blackwell tar ferie nå.Dette er hans mulighet til å hente innerstattere. Samtidig så påstår Blackwell at han ikke vet noe om tilbudet fra Norwich.Leeds United går ut og sier at de vurderer tilbudet. Da lurer jeg på om Blackwell muligens er på vei ut. En manager er den første som skal få greie på noe fra styret. Styret går ikke offentlig ut og sier de vurderer uten å ha pratet med manageren.Hvis manageren ikke får greie på noen ting, ja da er det ikke mye tillit til manageren Bates har.Nei. Leeds er og vil bli en selgende klubb.



Sheridan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #12 på: Juni 20, 2006, 23:16:07 »
Blackwell "shocked" at Hulse link
 
Leeds manager Kevin Blackwell was shocked to learn Norwich had made an enquiry for striker Rob Hulse. Blackwell is due to return to Elland Road on Wednesday following a four-day trip abroad and did not know Norwich boss Nigel Worthington had made an approach for the 6ft 1in forward.

"I've been out of the country for four days and must admit you've caught me by surprise on this one, I didn't know anything about it," Blackwell said. "I can't comment on it and won't comment further until I'm back in Leeds and that's all I can tell you."


Milou

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #13 på: Juni 21, 2006, 03:28:22 »
Cresswell har imponert meg meir enn Hulse av det lille eg har sett av dei i år. Begge er uansett blant dei beste spissane i Championship, og eg tvilar sterkt på at det er aktuelt å selja Hulse til noko under £1.5M.

B-m

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #14 på: Juni 22, 2006, 00:04:52 »
Jeg mener Hulse og Cresswell i 4-4-2(løpende i kanaler), og med en offensiv midtbanespiller(Kanskje Blake) like bak dem og med to rene kantspillere vil lage maaaaange mål!
« Siste redigering: Juni 22, 2006, 00:06:12 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Eirik

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #15 på: Juni 22, 2006, 02:24:22 »
quote:
Originally posted by B-m

Jeg mener Hulse og Cresswell i 4-4-2(løpende i kanaler), og med en offensiv midtbanespiller(Kanskje Blake) like bak dem og med to rene kantspillere vil lage maaaaange mål!



En slik oppstilling ville gitt Derry litt av en jobb.. Det er ikke plass til luksusspillere sentralt på midten i en 4-4-2, i hvertfall ikke hvis vi skal spille med to rene kanter i tillegg. Derfor tror jeg heller ikke alle Leedsfans' favorittspiller Jason Koumas er løsningen sentralt, så lenge han nekter å godta at fotball også handler om å forsvare seg. Nei, takke meg til Jon Douglas!

Og for å svare på topicen; jeg syns vi bør beholde Hulse. [:)]

 

Sheridan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #16 på: Juni 22, 2006, 18:59:18 »
Leeds har avslått ett bud på 2 millioner pund fra Norwich.


Leedsfan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #17 på: Juni 22, 2006, 19:41:58 »
Selg Hulse for 2 millioner pund og bruke pengene på EN kvalitetsmidtbansespiller. Hulse og Cresswell kommer vel ikke å spille samtidig og jeg synes Cresswell er en bedre spiller.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Kickthemdown

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #18 på: Juni 22, 2006, 19:53:14 »
quote:
Originally posted by Leedsfan

Selg Hulse for 2 millioner pund og bruke pengene på EN kvalitetsmidtbansespiller. Hulse og Cresswell kommer vel ikke å spille samtidig og jeg synes Cresswell er en bedre spiller.

Hvorfor i all verden kan vi ikke bruke Hulse og Cresswell samtidig? 2 Store sterke karer sammen i denne divijonen er ikke dumt! Sannsynligvis de 2 beste spissene i denne divisjonen til neste sesong.. Vi skal neppe jage mye bakrom med duoen Hulse/Cressy. De skal selvsagt oppholde seg i boksen til motstanderen når vi leker med de[:)]

Jeg er imponert over Ken Bates som sier nei takk til £2mill [:p]

Hulse vil jeg beholde ! Selg heller Healy eller Blake!

Mvh

Killa

Leedsfan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #19 på: Juni 22, 2006, 19:57:12 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by Leedsfan

Selg Hulse for 2 millioner pund og bruke pengene på EN kvalitetsmidtbansespiller. Hulse og Cresswell kommer vel ikke å spille samtidig og jeg synes Cresswell er en bedre spiller.

Hvorfor i all verden kan vi ikke bruke Hulse og Cresswell samtidig? 2 Store sterke karer sammen i denne divijonen er ikke dumt! Sannsynligvis de 2 beste spissene i denne divisjonen til neste sesong.. Vi skal neppe jage mye bakrom med duoen Hulse/Cressy. De skal selvsagt oppholde seg i boksen til motstanderen når vi leker med de[:)]

Jeg er imponert over Ken Bates som sier nei takk til £2mill [:p]

Hulse vil jeg beholde ! Selg heller Healy eller Blake!

Mvh

Killa



Er helt enig i alt du skriver, men jeg tror det er lite sannsynlig at han kommer til å bruke Hulse og Cressy sammen. Selg heller Healy og Blake ja....

Hvis Healy kunne fått spilt midtspiss en hel sesong så tror jeg han kan skåre 20 mål i en sesong.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Tom S

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #20 på: Juni 22, 2006, 19:58:00 »
Einig med Killgallon; bruk Hulse/Cressy på topp!

Bra at vi har muskler til å seie nei til £2M!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #21 på: Juni 22, 2006, 22:57:27 »
quote:
Originally posted by Sheridan

Leeds har avslått ett bud på 2 millioner pund fra Norwich.





Jeg blir ihvertfall veldig glad når denne type opplysninger linkes av bidragsyteren. Den offisielle siden har ihvertfall ikke kommentert dette ennå....[8)]

Jon R.
Jon R.

Dennis

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #22 på: Juni 22, 2006, 23:05:03 »
Hørte budet var på 800K jeg. Kan aldri tenke meg et bud på 2mill ville blitt avvist.

Marching On Together!
Marching on together!

Kickthemdown

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #23 på: Juni 22, 2006, 23:20:05 »
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Hørte budet var på 800K jeg. Kan aldri tenke meg et bud på 2mill ville blitt avvist.

Marching On Together!


Vel da hørte du feil. De £800.000 var kun spekulasjoner fra folk på waccoe som igjen tok det fra drittaviser. Nå er et bud på £2mill avvist av Leeds. Leedstoday har sine kontakter...

Mvh

Killa

Dennis

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #24 på: Juni 22, 2006, 23:30:49 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Hørte budet var på 800K jeg. Kan aldri tenke meg et bud på 2mill ville blitt avvist.

Marching On Together!


Vel da hørte du feil. De £800.000 var kun spekulasjoner fra folk på waccoe som igjen tok det fra drittaviser. Nå er et bud på £2mill avvist av Leeds. Leedstoday har sine kontakter...

Mvh

Killa



Hvis det stemmer, Killer, så er jo det faktisk strålende nyheter i mine øyne! Det viser jo at Leeds tenker foppall og ikke kun penger lenger! (Vel, at vi ikke må selge våre beste til enhver pris!)

Endelig! [:)]

Marching On Together!
Marching on together!

Sheridan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #25 på: Juni 23, 2006, 01:05:31 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Sheridan

Leeds har avslått ett bud på 2 millioner pund fra Norwich.





Jeg blir ihvertfall veldig glad når denne type opplysninger linkes av bidragsyteren. Den offisielle siden har ihvertfall ikke kommentert dette ennå....[8)]

Jon R.




http://www.mysporttoday.co.uk/ViewArticle.aspx?SectionID=51&ArticleID=1581362&sitecode=leed&sportcode=leed


The new arrivals will be matched, if not exceeded, by the out-goings from Elland Road, but the announcement today that United had rejected a £2million bid from Norwich for Hulse is a significant stage in the club's development under Ken Bates. Eighteen months ago, Norwich would have twisted Leeds' arm into a rapid sale. For the first time in several years, United are in a position to use their own strong-arm tactics.

"People look at us now in a very different manner," said Blackwell. "When I first came here, the first thought that crossed players' minds was whether or not they'd get paid if they signed for Leeds. Back then we wouldn't have turned down £2million for anyone. We didn't have a choice. I still have to be prudent and manage the finances properly, but we're in control of the situation"

« Siste redigering: Juni 23, 2006, 01:08:09 av Sheridan »

Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #26 på: Juni 23, 2006, 01:51:05 »
[:)]

Jon R.
Jon R.

baste

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #27 på: Juni 23, 2006, 03:02:20 »

Sheridan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #28 på: Juni 23, 2006, 05:11:35 »
Tror en Cresswell/Healy kombinasjon er den beste vi har pr dato.
Så ett Hulse salg hadde ikke vært altfor bekymringsverdig.
Men bevares - veldig BRA at han blir værende! (Hvis siste ord er sagt i denne saken, noe jeg slettes ikke føler meg sikker på)


h.b

  • Gjest
Re: Hulse til Norwich???
« Svar #29 på: Juni 23, 2006, 05:17:58 »
innen en uke så er Hulse forsvunnet. Bare taktikkeri.blackwell må selge før han får penger til å forsterke. Spillere som Rickets gir ikke penger inn. det gjør Hulse