Skrevet av Emne: Hulse til Norwich???  (Lest 10866 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Hartey

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #30 på: Juni 23, 2006, 07:46:57 »
Får vi £2.3 miljoner så skall vi sälja Hulse och satsa på Cresswell. Det är inte ofta som Leeds gör bra affärer.Hoppas nu bara att Blades och Norwich trissar upp priset
 

Milou

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #31 på: Juni 23, 2006, 09:22:17 »
Det er ikkje så overraskande at h.b. fortset sine grunnlause spekulasjonar etter at Blackwell sin ganske klare uttalelsar i artikkelen som er referert over. Det overraskar meg meir at Blackie vurder Hulse til å vera verdt meir enn 2 mill. Så god har ikkje Hulse vore i år, etter mi meining. Han har riktignok vore småskada mykje av sesongen, og Blackie ser forhåpentleg eit potensiale her, som vil visa seg neste sesong.

baste

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #32 på: Juni 25, 2006, 18:25:00 »
£2,5 mill for Hulse...og det ryktes at Leeds lar han gå ?? Liker det ikke, men det er først å fremst midtbanen og midtstopper vi trenger..og en v.back....Får ha tillitt til KB en stund til..har gjort mye bra så langt..

Come on LEEDS, this is IT !

Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #33 på: Juni 25, 2006, 20:24:07 »
quote:
Originally posted by Hartey

Får vi £2.3 miljoner så skall vi sälja Hulse och satsa på Cresswell. Det är inte ofta som Leeds gör bra affärer.


Her høres du ut som pappaen til Emil i Lønneberget, Hartey. [8D]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #34 på: Juni 25, 2006, 20:28:48 »
Vil falle meg litt tungt for hjartet om vi sel Hulsey! Han verkar å gi 100% for Leeds, men d e sjølvsagt vanskeleg å takke 'nei' t £2,5M så lenge vi har Cresswell i stallen.

Tom S

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #35 på: Juni 25, 2006, 20:43:48 »
Håper virkelig hulsey blir på Elland Road!

Ein spiller som alltid gir 100%!
Trur om han kan få ein skadefri sesong (og litt bedre support frå midtbana) puttar han 20+.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

MooCow

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #36 på: Juni 25, 2006, 21:32:26 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Vil falle meg litt tungt for hjartet om vi sel Hulsey! Han verkar å gi 100% for Leeds, men d e sjølvsagt vanskeleg å takke 'nei' t £2,5M så lenge vi har Cresswell i stallen.



Hadde han berre fulgt mannen sin 100% på corner i play off finalen å [xx(]


Førde

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #37 på: Juni 25, 2006, 21:41:26 »
Ja, Hulse må bli i Leeds!
Selg ikkje han!

Marching On Together!
Marching On Together

Kickthemdown

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #38 på: Juni 25, 2006, 22:16:58 »
Får vi £2,5mill så er jeg faktisk villig til å selge. Husk at disse pengene kommer til å bli brukt på minst 2 midtbanespillere med litt klasse... [:)] Koumas er nok en av disse....

Mvh

Killa

Erik_

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #39 på: Juni 25, 2006, 22:45:48 »
Enig til en viss grad Killa. [;)]

Egentlig er jeg litt vinglende begge veier, da jeg synes Cresswell er en bedre spiss. Pluss at jeg forventer store ting fra en annen spiss vi har i stallen.

Men skulle vi få £2.5m + Horsfield (mest sannsynlig vil da prisen gå enda mer ned), så mener jeg vi skal hoppe på karusellen og gi Rob til nabobyen.

Mest sannsynlig vil denne samlede summen på £2.5m komme etter et: "visst, om, atte Sheffield holder plassen i PL". Og da er vi egentlig like langt i mine øyne. Et salg vil da bare gjøre vondt verre. Selv om sikkert £1 - 1.5m hard cash vil komme godt med. Så spør jeg meg selv om det egentlig er verdt det. En skadefri Hulse er jo god... [8)]

Og vil Robbie uansett greie en eventuell 'medical' [?]
(eller har det det nye "metallinnsydde hoftepartiet" evt. "magesekken" grodd, altså har han gjennomført en operasjon, eller ble det et vente å se om skaden leges av seg sjøl?)
« Siste redigering: Juni 25, 2006, 22:47:28 av Enrique »

h.b

  • Gjest
Re: Hulse til Norwich???
« Svar #40 på: Juni 25, 2006, 22:53:03 »
Tar imot 2,5 mill pund cash.Har ikke lyst på å se Horsfield i en Leeds drakt



veteranen

  • Gjest
Re: Hulse til Norwich???
« Svar #41 på: Juni 26, 2006, 01:27:54 »
Ikke noen enkel sak dette her. Helt ideelt så ville jeg beholdt Hulse, men vi blir nødt til å tenke helhet. Vi har mange spisser i klubben, samtidig som laget som helhet har klare mangler. Får vi over 2 mill pund for ham så kan disse midlene brukes til å hente spillere på plasser som må styrkes hvis vi skal ha mulighet til å kjempe om direkte opprykk.

Carole kan forhåpentligvis ta seg av høyrekant på en anstendig måte, men vi må også sikre oss (minst!) èn sterk sentral midbanespiller. Personlig kunne jeg også ønsket meg en konkurent til Lewis på venstrekant. En ny venstreback og en sterk makker til Kilgallon i midtforsvaret hadde jeg heller ikke sagt nei takk til! [:)]

Alt dette vil koste penger og derfor vil noen måtte selges. Hulse er en av de få av våre spillere som vi kan få noe særlig penger for og derfor kan det være fornuftig å la ham gå, hvis budet blir høyt nok...

Og når Gammel-Erik har så stor tiltro til duoen Cresswell/Beckford, så får vi sette vår lit til hans vurderinger! [:)]

Erik_

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #42 på: Juni 26, 2006, 02:13:30 »
Hehe [;)]

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Hulse til Norwich???
« Svar #43 på: Juni 26, 2006, 16:39:33 »
Hulse er vår beste spiss. Tror forresten det er takket nei til å selge ham!
Yeboahs vitne

Kickthemdown

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #44 på: Juni 26, 2006, 20:31:16 »
quote:
Originally posted by fmtj

Hulse er vår beste spiss. Tror forresten det er takket nei til å selge ham!

Nei det er han ikke. We got Cressy. Ã… det faktum at du tror at Leeds har takket nei til å selge han som du sier, gjør deg neppe til Einstein¨s arvtager... Det står i denne tråden det... [8)]

Selger vi Hulse skal det være minst £2,5mill i harde cash! Ã… pengene SKAL gå direkte til spillerkjøp-potten til KB..


Mvh

Killa

rd1

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #45 på: Juni 28, 2006, 20:53:31 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1304625,00.html

Vi avslo 1.4mp fra Sheff.... Positivt at vi ikke "gir bort" spillere lenger!

"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Førde

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #46 på: Juni 28, 2006, 21:56:45 »
Det er bra dei avslo budet til Sheffield United... Håper Hulse kan bli i Leeds og gjere ein bra sesong...
Hulse må Leeds ha!:)

Marching On Together !!! LEEDS...
Marching On Together

ragnar

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #47 på: Juni 28, 2006, 22:39:49 »
Om budet overstiger £2 mill så selges nok Hulsey. Vi har jo mange spisse nå etterhvert. Kan ikke beholde alle. Cressy/Healy/Beckford/Blake og i tillegg Hulse.

Må ha inn noen gode vinger som kan fore spissene våre med innlegg. Ved evt. salg, må pengene gå til det...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Sheridan

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #48 på: Juni 28, 2006, 23:16:32 »
Meanwhile, Leeds have rejected reports that Sheffield United have made a £1.4m bid for striker Rob Hulse.


Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #49 på: Juni 28, 2006, 23:18:43 »
quote:
Originally posted by ragnar

Om budet overstiger £2 mill så selges nok Hulsey. Vi har jo mange spisse nå etterhvert. Kan ikke beholde alle. Cressy/Healy/Beckford/Blake og i tillegg Hulse.



Mange spisser ja, men bare så lenge vi ikke selger! Cressy og Hulse fremstår idag som våre to beste spisser. Vi må ikke selge det lille vi har av kvalitet i denne stallen. Hulse må bli. Slik jeg ser det er det bare Healy eller Blake som bør være aktuelle for salg, med mindre noen tilbyr sinnsyke penger for en av de to førstnevnte. [:)]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #50 på: Juni 29, 2006, 10:31:43 »
Er redd for at kommer det et bud oppunder £2 mill, selges Hulsey. Dette for å kutte i lønns-budsjettet og skaffe penger til nye spillere andre steder på banen. Men det er da bare noe jeg tror da. hehe...

Kanke Bakke se å komme seg ut av porte på ER da, så det kan komme inn nye spillere.

Ser frem til Bakke og Kelly lønningen er historie... [:I]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Jon R

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #51 på: Juni 29, 2006, 15:21:38 »
quote:
Originally posted by ragnar

Er redd for at kommer det et bud oppunder £2 mill, selges Hulsey.


*Kremt..*. Hvis du leser hele denne tråden, vil du se at Leeds allerede har avslått et bud på 2 mill £ fra Norwich. [:I]

Jon R.
Jon R.

ragnar

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #52 på: Juni 29, 2006, 17:16:47 »
Min feil at jeg ikke følger godt nok med, men jeg ble da grundig motbevist. hehe... ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Totto

Re: Hulse til Norwich???
« Svar #53 på: Juni 29, 2006, 18:28:30 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by ragnar

Er redd for at kommer det et bud oppunder £2 mill, selges Hulsey.


*Kremt..*. Hvis du leser hele denne tråden, vil du se at Leeds allerede har avslått et bud på 2 mill £ fra Norwich. [:I]

Jon R.




Eller var det bare et spill av den godeste KB...

Norwich selv avviste jo at de hadde lagt inn noe bud [;)]



Totto

Det e'kke kult å bruke briller for syns skyld!

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum