Skrevet av Emne: Ex-Manager: Kevin Blackwell  (Lest 31350 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lorimer

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #180 på: September 18, 2006, 01:01:57 »
Ingen tvil om at Blackwell ma ga. Han har hatt si tid  i klubben.
 

HåvardK

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #181 på: September 18, 2006, 01:40:12 »
quote:
Originally posted by veteranen

Ja, jeg tror at Steve Stone kan gjøre en god jobb for klubben. Men ikke som spillende manager. Vi vil få langt mer bruk for hans hode og talegaver enn hans føtter i tiden fremover.
I min verden skal manageren lede laget fra benken og sidelinjen. [:)]


Vanligvis er jeg skeptisk til ansettelser av ex-spillere uten trenererfaring. Imidlertid har jeg en følelse av at Stone, som har fremstått som en hedersmann i sin spillerkarriere, har dette lille ekstra som kan gjøre ham til en STOR trener. Skjer dette, vil jo situasjonen faktisk minne ikke så rent lite om hva som skjedde med O´Leary i sin tid.

clarke

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #182 på: September 18, 2006, 17:51:34 »
Bra kampene kommer tett for tia... så slipper vi (vel?) å pines mye lengre med Blackwell. UT!!!

SuperLeeds
SuperLeeds

Lars E

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #183 på: September 18, 2006, 18:15:22 »
Selvsagt må han ut. Men når får han fyken?

Mitt tips: 4 kamper til. Leeds leverer en skuffende forestilling mot Barnet, men vinner knepent. Så blir det to klare tap mot Birmingham og West Brom, før vi også går på et dårlig resultat hjemme mot Stoke. Da er det over for Blackwell. Desverre tror jeg vi blir skuffet over mannen som tar over..[V]


***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

« Siste redigering: September 18, 2006, 18:22:44 av Lars E »
Forever Leeds

Sverre

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #184 på: September 18, 2006, 19:31:22 »
Jeg vet at spillerne nesten er forpliktet til å si dette, men det virker ikke som om det er noe "spiller-opprør" eller "striek" blant våre spillere.

Yorkshire Evening Post i dag;

Leeds United's players today rallied behind under-pressure manager Kevin Blackwell after the club slipped to second bottom in the Championship table.

Coventry condemned Leeds to their third successive league defeat and the result brought another angry reaction from the large contingent of travelling fans.
Blackwell was faced by fresh calls for his departure but striker David Healy said: "I feel for everybody. I feel for the players, for the manager and for the staff.
"The manager picks the formation and the team, but as soon as the players cross the white line it's up to them. If we're not doing it, we're letting everyone down."
The defeat also continued United's poor form in front of goal, and Blackwell's players have not found the net since Healy's penalty during their 1-0 victory over Sheffield Wednesday at Hillsborough on August 27.
Their drought was extended to 270 minutes by the loss at the Ricoh Arena, but defender Matthew Kilgallon also emerged after the final whistle to offer his full support to Blackwell and insist Leeds were close to turning the corner.
"The gaffer's done a great job and the lads are still all behind him," he said.
"The way we played in the second half shows we've got guts. A lot of other teams would have folded out there but we've got character in our dressing room."
Ian Westlake created United's best opportunity on Saturday, delivering a dipping cross which Healy headed onto the crossbar after only eight minutes, and the midfielder believes a change of fortune in front of goal will solve United's problems.
Despite their poor league position, Leeds are nine points off second place, and Westlake said: "The table doesn't tell the truth. If we start scoring goals then we'll be fine. The gaffer told a few home truths at half time, and it's a sign of good management. He changed things around and we played much better after that. We feel like we're doing the right things."
 

B-m

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #185 på: September 18, 2006, 19:49:22 »
Bra å lese!

Kom igjen Leeds, la oss snu dette SAMMEN!!



ryktes forresten om at Derry er tilbake i trening denne uka!! Derry og Nicholls i form sammen på midten blir knall!!
« Siste redigering: September 18, 2006, 19:50:14 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Trond A

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #186 på: September 18, 2006, 20:00:03 »
quote:
Originally posted by B-m

Bra å lese!

Kom igjen Leeds, la oss snu dette SAMMEN!!



ryktes forresten om at Derry er tilbake i trening denne uka!! Derry og Nicholls i form sammen på midten blir knall!!



Ja, og om et par uker er forhåpntligvis Cresswell tilbake etter skade. [:)]



Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Will

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #187 på: September 18, 2006, 20:14:35 »
Kommer det ikke til å koste klubben en del å sparke Blackwell. Har han ikke ca tre år igjen av kontrakten?


WG
WG

Bjorn

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #188 på: September 18, 2006, 20:36:18 »
Jeg tilhører den delen av fansen som har støttet K.B hele veien, men innser nå at det nærmer seg en liten krise.
Jeg synes K.B skal erstattes nu! MEN, bare om det er en skikkelig erstatning. Som Sverre nevnte, er det ikke vits å bytte manager, bare for å bytte..

Derfor synes jeg han skal gis tillitt inntill en bedre og klart sterkere manager er ledig..
Denne skuta, kan og bør snues!

COME ON YOU WHITES!!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #189 på: September 18, 2006, 20:42:15 »
http://thisisleeds.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=46&ArticleID=1774013

Spillerne støtter KB! Westlake mener det mangler litt flaks og alt løser seg, det vitnet ikke kampen mot Sunderland om. Hva slags ambisjoner vitner dette om, skuffende uttalelse!
Yeboahs vitne

Karl Hot Shot

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #190 på: September 18, 2006, 20:50:13 »
quote:
Originally posted by Sverre

Yorkshire Evening Post i dag;

Leeds United's players today rallied behind under-pressure manager Kevin Blackwell after the club slipped to second bottom in the Championship table.

Coventry condemned Leeds to their third successive league defeat and the result brought another angry reaction from the large contingent of travelling fans.

Blackwell was faced by fresh calls for his departure.

Defender Matthew Kilgallon also emerged after the final whistle to offer his full support to Blackwell and insist Leeds were close to turning the corner.
"The gaffer's done a great job and the lads are still all behind him," he said."




Kilgallon uttrykker seg tvetydig. Han sier nesten at for øyeblikket er alle spillerne bak Blackwell, men det kommer ikke til å vare så lenge.

Jeg skulle likt å høre Kelly og Derry si det samme.

Karl "Hot Shot", medlem nr. 1128
 

lojosang

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #191 på: September 18, 2006, 21:45:38 »
Som Blackwell ville jeg akkurat nå heller hatt spillerne, og særlig fansen, foran meg så jeg kunne se hva de drev på med. Se hva som skjedde med Ceasar da HAN hadde Brutus bak seg. [:D]

Mener å huske en uttalelse fra Bates om Kelly i et intervju forrige sesong. Han nevnte at enkelte spillere hadde prøvd seg på maktkamp mot Blackwell. De var nå ute av klubben. "Kelly saw the light on the road to Damascus."
Kan det tenkes at lyset har gått igjen?

http://www.timesonline.co.uk/article/0,,27-1984784,00.html
Ville spekulasjoner etter noe jeg leste mellom linjene i intervjuet, så klart.

"Eg harkje lett så møkje si Mammå fekk pattene i rullå"

-Ken Bates
- Leif Olav

26Killa

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #192 på: September 18, 2006, 23:35:14 »
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1517612,00.html

bates støtter han å...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Speedy

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #193 på: September 18, 2006, 23:56:15 »
quote:
Originally posted by 26Killa

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1517612,00.html

bates støtter han å...

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds



[xx(]
 

B-m

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #194 på: September 18, 2006, 23:57:34 »
Etter å ha vært Blackwell inn, for så å bli blackwell ut, så er jeg blitt inn igjen! :P

Synes innlegget Sverre hadde her om dagen var bra.. og ser man på managere som nevnes så er det et fåtall som er interessant.

Har sagt det før og sier det igjen, dette bør vi klare snu sammen!
Come on you f**king Leeds!!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

asLeeds

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #195 på: September 19, 2006, 00:01:12 »
Originally posted by 26Killa

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1517612,00.html

bates støtter han å...

killer boots, man!!

        26Killa, tidligere Foreverleeds          skal me tru på KB????

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

auren

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #196 på: September 19, 2006, 00:31:14 »
September var og er en viktig maaned for Leeds og Blackwell. Etter aa ha prestert den daarligste forestillingen jeg har sett som Leedssupporter i over 15 aar mot Sunderland, saa SKAL man kreve en MYE bedre innstilling mot Coventry. Da dette ikke skjer, saa viser Blackwell daarlige evner til aa motivere og piske spillerne til innsats. 1-5 i maalforskjell paa Elland Road, og ingen spillemaal sier ogsaa sitt. Vi scorer ikke maal!

Blackie fikk september til aa vise tilliten min verdig. Den har han dessverre misbrukt. Er enig i de som uttaler at vi ikke maa bytte manager kun for aa bytte. Haaper ogsaa paa en droemmemanager, men det kan kanskje bli vanskelig aa faa tak i.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Jon R

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #197 på: September 19, 2006, 00:58:38 »
quote:
Originally posted by B-m

Etter å ha vært Blackwell inn, for så å bli blackwell ut, så er jeg blitt inn igjen! :P

Synes innlegget Sverre hadde her om dagen var bra.. og ser man på managere som nevnes så er det et fåtall som er interessant.

Har sagt det før og sier det igjen, dette bør vi klare snu sammen!
Come on you f**king Leeds!!



Go for it, Bjørn-Marius! Kanskje du klarer å snu meg også! [:p]

Jon R.
Jon R.

ØysteinBL

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #198 på: September 19, 2006, 04:35:59 »
"Blackwell out" herfra. Ganske enkelt fordi vi er i en blindgate, og kommer oss ikke videre uten en forandring... Det hjelper lite å være sympatisk og kjekk, få ros og tillit fra styreformannen osv., når resultatene uteblir.

Jeg tar ikke tjangsen på at ting snur av seg selv fram mot juletider. September er siste tjangse. Ryker vi i morgen, må det være slutt umiddelbart...

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

MacMurder

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #199 på: September 19, 2006, 04:41:38 »
quote:
Originally posted by Asleeds

Originally posted by 26Killa

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1517612,00.html

bates støtter han å...

killer boots, man!!

        26Killa, tidligere Foreverleeds          skal me tru på KB????

Tja...Vil heller si noe i retning av "Blackwell støtter Blackwell"..
ASLEEDS 4389


Robert H.

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #200 på: September 20, 2006, 19:09:50 »
Må si jeg er overrasket (og nesten litt imponert) over roen Bates viser i dagens situasjon. Virker som han i spalten sin i gårsdagens program står last og brast med Blackwell. Håper virkelig at en slik "we're in this together"-holdning smitter over på laget.

ØysteinBL

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #201 på: September 20, 2006, 19:14:51 »
At styreformannen har tillit til sin manager; ehhh... at styreformannen forteller omverden at han har tillit til sin manager; pleier å være det siste som skjer før avgang annonseres... "dødskysset"...

"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969
"The miracle today is communication. So let´s use it."

- John Lennon 1969

GeirO

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #202 på: September 20, 2006, 19:18:26 »
La nå Blackie få et par-tre kamper til for å se om han kan snu trenden. Alle lag har perioder der de taper noen kamper på rad. Leeds har hatt denne perioden nå, og betyr lite når vi tar opprykket i mai (kanskje). Også blir det så dyrt å sparke Blackie........
MOT

Sleivind

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #203 på: September 20, 2006, 19:34:02 »
I følge Mirror så er visst Curbishley førstevalget til Bates som ny manager for Leeds. Og Curbishley skal visstnok mene at Leeds er en stor nok klubb til at de kan lure han tilbake til manageryrket.

Snakker vi spikersuppe her? [:p]

http://www.mirror.co.uk/sport/football/tm_objectid=17777677%26method=full%26siteid=94762%26headline=curbs%2dall%2dthe%2drage%2dat%2dleeds-name_page.html

raggen

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #204 på: September 20, 2006, 19:53:58 »
Må si jeg er overrasket (og nesten litt imponert) over roen Bates viser i dagens situasjon. Virker som han i spalten sin i gårsdagens program står last og brast med Blackwell. Håper virkelig at en slik "we're in this together"-holdning smitter over på laget."

dette sier vel mere om abisjonene til Bates eller så er det som øystein sier, det berømte dødskysset som er like rundt hjørnet

WE ARE SUPER SUPER LEEDS
Forever Leeds United!!!!!!!!

Dennis

Teori rundt Blackwell
« Svar #205 på: September 20, 2006, 20:18:19 »
Prøver meg med en liten teori her:

Kevin Blackwell måtte selvsagt vinne over Barnet i gårsdagens kamp. Det vil si; Laget måtte vinne, men det er Kevins hode som er utsatt for hogg og derfor var det nok særdeles befriende da laget scoret 3 mål i går og blant annet hadde et ballinnehav på 81% i første omgang.

Likevel, jeg tør ikke påstå at dette kjøpte Kevin tid. Altså, hadde vi tapt i går, tror jeg ikke vi hadde lest at Blackwells dager i Leeds er talte i dag. (Ettersom jeg tror det vil la vente på seg, til landslagspausen, uansett utfall.)
Dvs, en seier over Barnet var ikke en mulighet, det var et krav. Uansett form er et tap for Barnet hjemme i køppen ikke noen mulighet. Den kampen skulle vinnes, uansett! Og heldigvis ble den vunnet.

Kevin Blackwell har derfor, etter mine kalkulasjoner, ikke kjøpt seg noe mer tid i sjefstolen, med den seieren. Jeg er ikke engang sikker på om han vil kunne gjøre det mot B'ham eller WBA. Landslagspausen (Heia Norge) er ikke langt unna og mye tyder på at Ken Bates leiter, eller har allerede funnet ut, hva som skal skje med manageren i den perioden. Alan Curbishley avskrev seg selv fra rollen som manager i West Bromwich Albion - et lag med klare opprykksambisjoner og penger til kjøp av nye spillere. Hvorfor gjorde han det?

Er Kevin Blackwells dager allerede talte?

Jeg syns mye tyder på det, ettersom det er så stilt fra styreformannen. Det eneste vi har hørt, var et lite pip i går, der han støttet Blackwell. Noe som ØysteinBL påpeker, ofte kan være et dødskyss i fotballens verden. Blackwell kan allerede sitte på lånt tid, noe jeg mener betyr at han allerede har fått sparken. Det er ikke sikkert han engang vet det, ellers ville han vel allerede vært borte.
Dette er selvsagt bare en teori jeg har, og det finnes ikke beviser for det, men jeg bare synes det er merkelig at en så engasjert ringrev som Ken Bates, knapt har gitt en grimase fra seg, når klubben hans er inne i en aldri så liten krise.

Jeg har tidligere ytret full støtte til Blackie, noe som i senere tid har kjølnet. Hans siste resultater og ikke minst uttalelser, som nær sagt er barnslige og egoistiske, har gjort at synet mitt på han, har snudd nær sagt totalt.

Likevel, skulle vi vinne de to kampene før pausen, er det jo ikke nødvendig å bytte manager. Hvorfor skulle vi skifte når vi vinner? Er det noen som vil bytte manager om vi skulle vinne resten av kampene? Nei, selvfølgelig ikke! Men jeg tror ikke vi kommer til å gjøre det. Vi står ovenfor to enormt sterke motstandere i de to neste kampene og jeg er sikker på at vi får svar på hvem som styrer laget videre før Norge besøker OL-byen i Em-kvalifisering.

Spørsmålet er om det allerede er avgjort...

Marching On Together!
« Siste redigering: September 20, 2006, 20:22:32 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Sleivind

Re: Teori rundt Blackwell
« Svar #206 på: September 20, 2006, 20:27:59 »
Hvis vi vinner de 2 neste kampene så sitter nok Blackwell trygt ei stund til. Men dette forutsetter at Bates ikke allerede har bestemt seg at Blackwell skal sparkes uansett.

En ting er sikkert, om Blackwell får sparken, så vil Bates på samme pressekonferanse annonsere hvem som blir den nye manageren til Leeds.

Karl Hot Shot

Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #207 på: September 20, 2006, 22:00:11 »
Enten er Ken Bates langt mindre rik enn det mange påstår, eller så har han forandret seg som person på sine eldre dager. Mannen er vel 74 år nå, og det kan være at han er ferdig med å rase rundt som en okse i et glassmagasin. Han tenker på ettermælet og er blitt lei av at mange hater ham. Men dersom han ikke snart bringer inn virkelig kompetanse i managerstillingen på Elland Road, tror jeg han risikerer å bli foraktet av mange Leeds United-supportere. Vi er ikke interessert i åtte nye år i intetheten, slik vi opplevde det på 80-tallet.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Teori rundt Blackwell
« Svar #208 på: September 20, 2006, 23:25:25 »
Jeg forventer mange teorier og gode utlegninger i denne tråden i dagene fremover... [:D]



I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Blackwell ut/bli?
« Svar #209 på: September 20, 2006, 23:26:57 »
HOOF...





OFF TOPIC!!!

[8D]




I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan