Skrevet av Emne: Sparta vs Leeds  (Lest 6399 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28907
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Sparta vs Leeds
« Svar #30 på: Juli 15, 2006, 08:39:06 »
Mht Spartakampen så er det bare å minne om Haugesund i fjor. Denne var miiiilevis bedre!

Greit nok at det sier mer om fjorårets forestilling men uansett; ingen grunn til å fortvile mht sånne kamper. Jeg har også sett "Kewell-generasjonen" slite mot svenske 5.div-lag og likevel havne blant de beste i PL.

Så ta kampen som det den var; TRENING.

Forresten må jeg nesten si at banens beste nesten var Læshy!
Makan til grundig referat!!!


(Det hadde kanskje med at han satt ved siden av meg og så kampen da...[:I]).

Ellers bare noen småkommentarer:
*Bennett spilte seg mer ut av enn inn på laget... dog skyldtes vel dette feltarbeidet...
*Harding har fått mye (fortjent) pes - men han hadde noen godtakter offensivt da, det skal ikke glemmes...
*Stone var ivrig, og en ser jo at han har "klasse" i basisferdighetene men det virket som han hadde de tyngste beina utpå der. [:)] (kanskje ikke så rart... han har vel bare noen playoff-minutter å vise til siste halvannet året).
*Foxe - der er jeg rett & slett undesided - også han sliter jo med "Stone-syndromet" mht kamper/skade...
*Bakke var klassevis over de andre under fjorårets pre-season - i år hadde han "Stone-legger" allerede mot slutten av 1.omg... Men humøret var bra "Der fikk han seg litt av en bryllupsreise" overhørte han som Læshy sier med et glis etter at han tok et laangt og - viste det seg - unødvendig løp helt frem på vingen...).

*Gylfi... En gang i 2.omg trodde jeg at jeg så Blake ta en "vanlig" avdribling på midten - etterpå fikk jeg hakeslepp da jeg så det var Gylfi som kom ut av virvelvinden... [:)] Og det virket nesten som han fikk et løft på selvtillitsskalaen de derpåfølgende minuttene også... Det hjalp vel også å få være verten til Kevin på Ã…råsen..[:)] - eller var det kontrakten du skulle diskutere...
*Parker... jeg måtte nesten spørre ham på Dickens... "og så jeg som trodde du var venstreback..." "Samme for meg", svarte han, "begge deler fikser jeg greit"...




You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
« Siste redigering: Juli 15, 2006, 18:16:47 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ekke

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #31 på: Juli 16, 2006, 02:00:43 »
Jeg tok med familien og kjørte fra Grimstad for å se kampen. Har hatt jevn kontakt med et par i ledelsen i Leeds og var ikke overrasket over at vi fikk se et "slitent" lag, selv om jeg hadde håpet av vi skulle "rulle over" sparta....

Bodde også på samme hotell som laget og var dermed stort sett sammen med dem torsdag kveld, frokost fredag, i bassenget etter frokost (hvor de også hadde en treningsøkt) og ved avreise til Sandnes... Fikk dermed pratet en del med flere av spillerene. Det er virkelig noen flotte og ydmyke gutter! Alle de jeg pratet med ga helt klart uttrykk for at de hadde hatt et virkelig hardkjør og ikke hadde det helt store overskuddet til kamp. Konkurranseinnstinktet deres vil alltid at man gjør det best mulig, men når jeg så gutta komme ned trappa fredag morgen, så jeg godt hvor stive de var i bena...

For bare håpe oppkjøringen er god og at det gir resultater når de skal i gang med de "ordentlige kampene" igjen"!!

God sommer!

Let's keep on "Marching on together...."

Marching on together...
Marching on together...

Læshy

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #32 på: Juli 21, 2006, 06:11:39 »
Vært på ferie en ukes tid, og kom nå over noen bilder av Erik Bråthen (Sparta keeper) i aksjon i Leeds kampen:


Er etter den knallharde straffen fra Bakke.


Redder når Blake kommer alene mot han.

Se flere bilder på www.nettrommet.com


edit: funka tydligvis ikke med dette, så bla igjennom på nettrommet.com og se selv ;)
« Siste redigering: Juli 21, 2006, 06:14:35 av Læshy »
Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

Førde

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #33 på: Juli 21, 2006, 20:00:54 »
Fine bilder ! mangen bilder av eirik !

Marching On Together !
Marching On Together

Bjorn

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #34 på: Juli 21, 2006, 20:48:09 »
Takk for sist til de av dere jeg hilste på i Sarpsborg forresten. Hadde forøvrig en knakandes bra dag, hvor store deler gikk med til å pilse i parken sammen med RuneR, Hans Kristian og min kompis Lars (Villafan). Hadde solforbrenning på strategiske deler av kroppen og lider fortsatt! For en dag! =) Det har sikkert gått meg hus forbi, men hva ble det offisielle tilskuertallet på stadion? Var jo en del der da. Synd ikke alle "bråket" like mye som meg til tider, men vi får skylde på feriefotball og varmt vær..


Marching On! 4276
Marching On! 4276

Læshy

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #35 på: Juli 21, 2006, 21:12:07 »
Rundt 2500 tror jeg det var Bjorn. Takk for praten [;)]

Læshy alias Lars Brevig
Skribent på nett og i TPN
lars@leedsunited.no

RuneR

Re: Sparta vs Leeds
« Svar #36 på: Juli 23, 2006, 19:37:06 »
quote:
Originally posted by Bjorn

Takk for sist til de av dere jeg hilste på i Sarpsborg forresten. Hadde forøvrig en knakandes bra dag, hvor store deler gikk med til å pilse i parken sammen med RuneR, Hans Kristian og min kompis Lars (Villafan). Hadde solforbrenning på strategiske deler av kroppen og lider fortsatt! For en dag! =) Det har sikkert gått meg hus forbi, men hva ble det offisielle tilskuertallet på stadion? Var jo en del der da. Synd ikke alle "bråket" like mye som meg til tider, men vi får skylde på feriefotball og varmt vær..

Marching On! 4276



Hei igjen Bjørn,
taker for mange hyggelige timer i parken med overlegent Bocciaspill, lunkne pils og stekende sol (hvor var solkremen når vi trengtre den?). Du må hilse Hans Kristian og Lars. Jeg tar kontakt neste gang jeg skal over til Leeds....
Ellers hadde jeg også mange hyggelige timer på pubene i Særp. Fikk t.o.m. fortalt KB hva jeg synes om spillernes innsats i Cardiff (og han sa seg ikke uenig).
For øvrig synes jeg laget viste bedre takter mot Sandnes/Ulf, men så var nok motstanden noe svakere der borte.
Nå er jeg veldig klar for ny sesong, og kanskje maaaange kamper på TV (egen tråd).
MOT....

`·.¸.·´¯`·...¸><((((º>
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"