Skrevet av Emne: Har den nye "Boothy" ankommet ?  (Lest 1528 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Erik_

Har den nye "Boothy" ankommet ?
« på: Juli 14, 2006, 19:00:08 »
Det har inne på forumet her vært spekulert i om Blackie ville hente inn en ny "Adrian Boothroyd". Særlig jeg har lurt litt på dette. Og nå vil jeg nesten være føre Veteranen og si at vi allerede har funnet en ny vinner som reservelagstrener... jeg vil nesten bruke beskrivelsen: Den nye Boothy.

Selv om han er en smule eldre, så aner jeg visse likhetstrekk ved Geddis sin uttalelse, med et lignende personlig syn som Veteranens gode venn Adie har.

Geddis: "I'm an ambitious person and the attraction for me was the pressure that Leeds United are going to be under to achieve success next season."

Kan dette være "linken", eller på godt norsk, mellomleddet, som har manglet siden Boothroyds elegante forsvinningsnummer. Vil dette gjøre at de nye "gamle" fruktene modnes. Er ikke talentene uten en fremtid i klubben allikevel? (som mange ynder å påpeke)

Der spillere som Howson, Parker, Rothery, Rose, m.fler kan bli de nye støttespillerne. Etter at Leeds har fått frem Kilgallon og Walton som de to siste egenproduserte talentene. Jeg er iallefall positiv, og tror at denne ansettelsen er viktig for det lange løp. En som kan være en pådriver for at ungdommen faktisk er god nok for laget. En som kan lette arbeidet for Blackwell, og kjenner til talentutvikling. Jeg vil gi Blackwell tommelen opp for å hente inn støttespillere som komplementerer han selv. Først en høylytt Carver ved sin side, og nå David Geddis... kan det neste være meg som speider kanskje... [8D]

Begynner sirkelen på bakrommet å få en ende?

The Go-betweens have landed.

(Sorry Håvard. Jeg gidda ikke finne den tidligere Geddis tråden.) [8)]


Come ride with me, through the veins of history.
I'll show you a God who falls asleep on the job.
How can we win, when fools can be kings.
Don't waste your time or time will waste you...

HåvardK

Re: Har den nye "Boothy" ankommet ?
« Svar #1 på: Juli 14, 2006, 19:21:49 »
(Sorry Håvard. Jeg gidda ikke finne den tidligere Geddis tråden.) [8)]

Du trenger kanskje litt assistanse for å finne ut hvordan en søker opp gamle tråder, eller? Si det som det er![8D]