Skrevet av Emne: Dave Livermore signerer mandag  (Lest 7649 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

ToreLA

Dave Livermore signerer mandag
« på: Juli 16, 2006, 18:18:24 »
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~868181,00.html

En spiller jeg innrømmer å vite svært lite om...

----------------------
The Worlds first analyst/therapist - Analrapist


www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


baste

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #1 på: Juli 16, 2006, 18:28:17 »
Håper han kan bidra..du kan lese litt mer her..

http://soccernet.espn.go.com/players/stats?id=5109&cc=5739

mads

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #2 på: Juli 16, 2006, 18:34:22 »
hm det er vel okay, må indrømme at jeg ikke aner hvem han er men vi mangler midtbanespillere! lad os nu må fundet en kreativ mand til den også, håber stadig på koumas som er til salg hos WBA

Premier League i næste sæson!
 

baste

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #3 på: Juli 16, 2006, 18:37:28 »
Koumas går vel til SheffUtd...Greit å forsterke midtbanen med Livermore..håper KB vet hva han gjør..

Kickthemdown

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #4 på: Juli 16, 2006, 18:44:37 »
Bra spiller det men jeg synes han minner om Derry. Er jo en hardtarbeidende spiller, ikke noen kreativ mann noe vi svært gjerne vil ha[8)] Da må det flere midtbanespillere inn.

Mvh

Killa

erik-oslo

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #5 på: Juli 16, 2006, 19:02:55 »
squad-player
 

veteranen

  • Gjest
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #6 på: Juli 16, 2006, 21:11:46 »
Ikke noen dum signing dette. Livermore er allsidig og kan spille sentral midtbane, stopper, venstreback - og venstrekant i en 4-4-2 formasjon. At fyren har lederkvaliteter ser jeg også som et pluss. Men som Kilgallon er inne på så har Livermore sin styrke i den defensive delen av spillet og han er derfor neppe noen løsning på problemet med manglende kreativitet på midten.

Eirik Bakke er fremdeles i klubben, og en skadefri Bakke kan bli en svært viktig mann på vår midtbane. Men det er vel ikke usannsynlig at Blackwell (Bates!) lar han gå hvis en annen klubb er villig til å betale hans lønn. Og så var det dette med Bakke og skader da... Hvor lenge vil han klare å holde seg oppegående? Neppe en hel sesong! Så jakten på kreativiteten fortsetter forhåpentligvis. [:)]


B-m

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #7 på: Juli 16, 2006, 21:21:13 »
Jeg liker at vi får inn spillere som er hardt arbeidende og som liker å "get stuck in". Synes midtbanen vår var bra da vi hadde Batty, Dacourt, Alfie, Kewell, Bowyer og Hopkin. Synes Derry, Livermore, Bakke, Stone, Carole, Lewis og Frazer ikke høres så veldig ulik denne!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sheridan

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #8 på: Juli 16, 2006, 21:37:45 »
1 lagsforsterkning? Neppe.


veteranen

  • Gjest
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #9 på: Juli 16, 2006, 21:46:13 »
quote:
Originally posted by B-m

Jeg liker at vi får inn spillere som er hardt arbeidende og som liker å "get stuck in". Synes midtbanen vår var bra da vi hadde Batty, Dacourt, Alfie, Kewell, Bowyer og Hopkin. Synes Derry, Livermore, Bakke, Stone, Carole, Lewis og Frazer ikke høres så veldig ulik denne!



Skjønner sammenligningen med Batty, Haaland og Hopkin. Derimot har jeg litt større problemer med å se at noen av våre midtbanespillere har samme kreative egenskaper som Dacourt, eller samme fart og teknikk som Kewell, eller den ekstreme løpskapasitet og målfarlighet som preget Bowyer da han spilte for oss.
Men det er jo som kjent utrolig hvilke likheter vi kan se hvis viljen er sterk nok! [;)][:)]

erik-oslo

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #10 på: Juli 16, 2006, 21:48:48 »
For øvrig må han klare den medisinske testen. Det klarte han ikke i fjor, da han var i ferd med å gå til Southampton.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #11 på: Juli 16, 2006, 21:53:47 »
...og så får vi Korén til å ta seg av den kreative kraften. [:)]

Da begynner også sentral midtbane vel å få fasong. VBi har jo Derry der fra før.

(...nnei, er ikke sikker på at Korén vil funke i CCC - men hvis... [:)])



You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kickthemdown

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #12 på: Juli 16, 2006, 22:37:58 »
quote:
Originally posted by Asbjørn

...og så får vi Korén til å ta seg av den kreative kraften. [:)]

Da begynner også sentral midtbane vel å få fasong. VBi har jo Derry der fra før.

(...nnei, er ikke sikker på at Korén vil funke i CCC - men hvis... [:)])




You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan

Rimelig sikker på at Koren ville lekt seg i denne divisjonen på et godt Leeds lag. Men-men her blir det nok med drømmen[:)]

Mvh

Killa

ragnar

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #13 på: Juli 17, 2006, 00:09:28 »
Bra med en allsidig mann som i tillegg ikke virker å være så mye plaget av skader. Alltid kjekt med en som kan spille på flere plasser, selv om han er defensivt orientert.

Med tre uker igjen av pre-season, er det fortsatt tid å hente inn nye spillere. KB og KB holder kortene tett til brystet.
[:o)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Tom S

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #14 på: Juli 17, 2006, 00:34:26 »
Koumas er vel så godt som klar for Cardiff.

Det er synd, eg kunne også tenkt meg Koumas som Leedsspiller kommende sesong.


quote:
Originally posted by mads

hm det er vel okay, må indrømme at jeg ikke aner hvem han er men vi mangler midtbanespillere! lad os nu må fundet en kreativ mand til den også, håber stadig på koumas som er til salg hos WBA

Premier League i næste sæson!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #15 på: Juli 17, 2006, 00:40:39 »
Klippet frå toellandback.com:
"Unfortunately, most of the postings on Rivals from the Millwall fans are less than complementary, and it seems that they can't wait to get rid of him! It seems that although the start to his career at the New Den was quite promising, these days he has forgotten how to run or even how to pass the ball in a forward direction! So if the deal does go through, let's hope the change of club will do him some good and his form improves, because otherwise he doesn't look like he will be one of Blackwell's better signings."

Virker ikkje som om Millwall er lei seg for å miste han...



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Kato

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #16 på: Juli 17, 2006, 00:51:07 »
Noe tynt grunnlag, MEN: Jeg så Livermore for Millwall mot Leicester i mars. Da pep hjemmepublikumet på The New Den når han hadde ballen. I den kampen var han et tragisk skue. Men som sagt, grunnlaget er tynt.

Holder neppe om vi skal opp, uansett hvor anvendelig han er.
 

erik-oslo

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #17 på: Juli 17, 2006, 01:53:03 »
squad-player
 

Kickthemdown

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #18 på: Juli 17, 2006, 02:23:33 »
quote:
Originally posted by erik-oslo

squad-player

Joda, de fleste av oss greide nok å lese det den første gangen du skrev det også.... [8)]

Killa

Jon R

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #19 på: Juli 17, 2006, 03:25:33 »
Men......han er jo bare 26 år! Blackwell må ha sett feil på fødeselsattesten hans. [8D]

Jon R.
Jon R.

veteranen

  • Gjest
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #20 på: Juli 17, 2006, 03:37:12 »
Jeg sier som hb, garantert muligens, ville sagt det: Gin en sjanse! [:D]

Robert H.

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #21 på: Juli 17, 2006, 04:07:12 »
[8][:)][:D]

quote:
Originally posted by veteranen

Jeg sier som hb, garantert muligens, ville sagt det: Gin en sjanse! [:D]



Vi trenger midtbanespillere, men også jeg er skeptisk til at Livermore er rette mann...
« Siste redigering: Juli 17, 2006, 04:08:45 av Robert H. »

veteranen

  • Gjest
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #22 på: Juli 17, 2006, 04:12:25 »
quote:
Originally posted by kato

Noe tynt grunnlag, MEN: Jeg så Livermore for Millwall mot Leicester i mars. Da pep hjemmepublikumet på The New Den når han hadde ballen. I den kampen var han et tragisk skue. Men som sagt, grunnlaget er tynt.

Holder neppe om vi skal opp, uansett hvor anvendelig han er.



Nei, han holder neppe hvis vi rykker opp, men det er det vel ikke så mange av våre andre spillere som gjør heller...

Blackwells største problem nå er mangel på cash. Pengene han får for Walton, blir nå brukt på Livermore - uten at det løser vårt midtbaneproblem.

Så lenge Bates ikke er villig til å åpne pengesekken, så ser jeg i realiteten bare to alternativer for å løse dette problemet:

1: Selg Hulse og bruk pengene på klassespiller på midtbanen.
2: Bli kvitt Bakke og bruk pengene vi sparer på det til å lønne en spiller som vi henter på lån (en sesong) fra en av de store Premiership-klubbene. Chelsea og Arsenal bør vel ha noen som vi kan bruke..?

Jeg er redd for at Blackwell blir nødt til å velge en løsning hverken han eller vi er særlig lysten på. Men vi er vel alle enige om at vi har et midtbaneproblem, og da vil den største tabben være å stikke hodet i sanden og late som at problemet ikke eksisterer.

sindre12

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #23 på: Juli 17, 2006, 04:29:00 »
jeg synes livemoore er en god spiller men koumas er kansje litt bedre!! men men vi prøver ha troa!
Beckford 4 England!

gelderdend

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #24 på: Juli 17, 2006, 04:42:51 »
quote:
Originally posted by Tom S Virker ikkje som om Millwall er lei seg for å miste han...




nei les disse trådene fra Millwall fansen:

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129739

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129388


ser ut til at de fleste millwall fans ønsker ham langt langt vekk!

jeg må si at jeg ikke er imponert over hva vi har hentet hittil i år. 2 ukjente (for meg ihvertfall) spillere fra 2 klubber som rykket ned.. vel, jeg må si at jeg hadde håpet på noe bedre.


« Siste redigering: Juli 17, 2006, 04:49:47 av gelderdend »
 

B-m

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #25 på: Juli 17, 2006, 05:14:55 »
quote:
Originally posted by gelderdend

quote:
Originally posted by Tom S Virker ikkje som om Millwall er lei seg for å miste han...




nei les disse trådene fra Millwall fansen:

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129739

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129388


ser ut til at de fleste millwall fans ønsker ham langt langt vekk!

jeg må si at jeg ikke er imponert over hva vi har hentet hittil i år. 2 ukjente (for meg ihvertfall) spillere fra 2 klubber som rykket ned.. vel, jeg må si at jeg hadde håpet på noe bedre.






Minnet litt om det vi skreiv her inne da vi solgte våre stjerner, forhåpentligvis er de bitter.. men ble egetnlig litt skremt da jeg leste det...meeeen han har gått Arsenal-skolen, så har trua på at han er en bra kar(til det motsatte er bevist)!
« Siste redigering: Juli 17, 2006, 05:15:18 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #26 på: Juli 17, 2006, 05:57:32 »
De er nok ganske bitre... uten at jeg skal si for sikkert så kan det ha noe med at han ba om å bli transferlistet forrige sommer. Og dermed blitt buet ut av sine egne under kampene. Fansen er jo meget var på lojalitet, osv. (hvis noen kjenner seg igjen)

Har snakket med en Millwall-fan. Og han nevnte: "Han var populær før... han er en arbeidsmaur av de sjeldne... han spilte back før..."

Det skal sies at han ikke fulgte like mye med forrige sesong, eller i sommer når det gjelder Millwall. Av ymse grunner. Så denne buingen, og ekstremt misfornøyde supportere kunne han ikke svare på. Ei heller om det er pga. sportslige grunner.

Jeg hopper ikke i stolen av glede. Men når vi først henter spillere fra klubber som har rykket ned. Så er det, hvis Livermore kommer. De beste spillerne fra sine tidligere respektive klubber i allefall... det kunne ha vært verre for å si det slik. Jeg mener i allefall at det er forsterkninger vi får tak i. Selv om de kanskje ikke tar seg til en førstelagsplass med glans. Er ikke fremmed for å bruke både Derry og Livermore sentralt, hvis kantene kan stå for det kreative. Men jeg skulle ønske meg en ny "McAllister".

Carole, Livermore og eventuelt Foxe er helt greie forsterkninger i mine øyne. Men ønsker meg som flertallet, enda litt sterkere lut.
« Siste redigering: Juli 17, 2006, 05:59:11 av Enrique »

veteranen

  • Gjest
Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #27 på: Juli 17, 2006, 06:45:00 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by gelderdend

Sitat
Originally posted by Tom S Virker ikkje som om Millwall er lei seg for å miste han...




nei les disse trådene fra Millwall fansen:

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129739

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129388


Minnet litt om det vi skreiv her inne da vi solgte våre stjerner, forhåpentligvis er de bitter.. men ble egetnlig litt skremt da jeg leste det...meeeen han har gått Arsenal-skolen, så har trua på at han er en bra kar(til det motsatte er bevist)!



Tror ikke disse Millwall-gutta er helt representative for hva fansen der egentlig mener. Faktum er i hvertfall at Livermore ble kåret til deres "player of the year" sist sesong!

mads

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #28 på: Juli 17, 2006, 06:58:06 »
hmm ja han lyder ikke som den store spiller på deres fans! men er vel en okay back up for derry...er lidt skuffet over at vi endnu ikke rigtigt har forstærket os markant, håber stadig på et par store signinger og, helst en venstre back (måske udeze?) og en offensiv midtbanemand (KOUMAS!) og på at vi får fat i Foxe som lyder til at gjort det godt
et hold der ser sådan ud kan ende i top 6 igen:
sully/bennett,
kelly/frazer, foxe/butler, killa/gregan, udeze?/parker
stone/griffiths, bakke/ ny mand, derry/livermore, lewis/carole
hulse/cressweil, healy/blake/beckford

håber staidg på at vi kommer af med gylfi, marques, moore og crainey

Premier League i næste sæson!
 

gelderdend

Re: Dave Livermore signerer mandag
« Svar #29 på: Juli 17, 2006, 14:37:38 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by gelderdend

Sitat
Originally posted by Tom S Virker ikkje som om Millwall er lei seg for å miste han...




nei les disse trådene fra Millwall fansen:

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129739

http://boards.rivals.net/default.asp?sid=937&p=16&style=2&forumId=6297&action=1&replytoid=2122129388


Minnet litt om det vi skreiv her inne da vi solgte våre stjerner, forhåpentligvis er de bitter.. men ble egetnlig litt skremt da jeg leste det...meeeen han har gått Arsenal-skolen, så har trua på at han er en bra kar(til det motsatte er bevist)!



Tror ikke disse Millwall-gutta er helt representative for hva fansen der egentlig mener. Faktum er i hvertfall at Livermore ble kåret til deres "player of the year" sist sesong!



er nok ikke helt representativt nei. Snakket med en kollega av meg nå, Millwall fan på sin hals, han kunne fortelle at Livermore er en svært lojal og hardtarbeidende spiller, men stort mer enn det er det heller ikke. Han var svært fornøyd hvis Millwall kunne få 300'£ for ham.

Jeg vil vel ikke svartmale dette kjøpet, men så veldig oppløftende er det ikke utfra det jeg har lest/hørt om Livermore.

Livermore virker ihvertfall til å ha riktig moral, samt har den rette alderen for en mb spiller, så mulig dette viser seg å være et godt kjøp.