Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ben Parker  (Lest 35571 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

B_Ød

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #120 på: Januar 11, 2011, 15:24:32 »
Syns BP var bra hele kampen jeg, forholdene tatt i betraktning. At dommer kjøper TW's dive, kan jo ikke BP lastes for.

Parker ble rundet gang på gang lenge før Walcott kom inn,og tapte hver eneste 50/50-duell gjennom hele kampen.Det er bare å se kampen en gang til å ta en analyse av prestasjonen.En analyse basert på fakta,og ikkje følelser for den kjekke local lad'en!

PS! Det var ikkje nokke filming i den situasjonen som blei straffe,den var jo soleklar. Der Walcott filmet,som han innrømte etterpå,er i situasjonen før når han er i duell m Bruce 8)
Ehh..har kvinnelig partner jeg, og ber ydmykt om unnskyldning om jeg på noe tidspunkt har signalisert noe annet..

eg har også kvinnelig partner,men ho må nok finne seg i å dele følelsene mine med samtlige Leeds-spillere ;D
Godt poeng! ;D
Ups & Ups!!

sveifors

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #121 på: Januar 16, 2011, 23:24:57 »
Må vel konstater at den godeste Ben Parker kom ut av kampen med æren i behold. Det er ikke akkurat slik  Wayne Bridge kom ut av det i gårdagens møte (West Ham-Arsenal 0-3) med det samme angrep. Han er vel sjøsyk ennå.
Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

Sydhagen

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #122 på: Januar 17, 2011, 07:21:52 »
Må vel konstater at den godeste Ben Parker kom ut av kampen med æren i behold. Det er ikke akkurat slik  Wayne Bridge kom ut av det i gårdagens møte (West Ham-Arsenal 0-3) med det samme angrep. Han er vel sjøsyk ennå.

Og Bridge er vel engelsk landslagsspiller?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Promotion 2010

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #123 på: Januar 19, 2011, 23:06:37 »
En utrolig svak spiller!

Han mangler omtrent alt som en NpC-spiller trenger!

Håper vi har sett det siste av ham!  >:(
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Oggy

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #124 på: Januar 19, 2011, 23:10:04 »
Han sliter voldsomt med plasseringsevnen
Oggy

Giske

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #125 på: Januar 19, 2011, 23:13:43 »
Ja, idag var han stort sett borte vekk... iallefall 2 av målene kom fra hans side, og han var "nowhere to be seen"... Idag ble han skikkelig avslørt, desverre! Heldigvis har vi McCartney i bakhånd, han er selvskreven på venstrebacken... Har hatt trua på den godeste Parker, men er ikke sikker lenger, selv om han neppe er i kampform etter skadeavbrekket...  :-\

kalle_92

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #126 på: Januar 19, 2011, 23:15:37 »
Vi må finne en ny venstreback for neste sesong. McCartney blir 1 valg resten av sesongen, men vi må få en permanent erstatter.

kongsmo

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #127 på: Januar 19, 2011, 23:16:39 »
mulig at han ikke er match fit enda, eller så er han rett å slett ikke bra nok  ???

har stort ansvar for mål nr.2 og 3, HVOR ER HAN  ???

ekstremt glad for at vi har hentet mcCartney på lån ut sesongen  :)

parker er ikke god nok slik formen hans er for øyeblikket
"SNIFFER"

LEO

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #128 på: Januar 19, 2011, 23:17:50 »
uff Parker og vi kan ikke skylde på skader lenger
 

auren

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #129 på: Januar 19, 2011, 23:29:02 »
Oi! Parker får slakt i dag fra "alle" - merkelig ettersom han vel ikke gjorde noen dårligere forestilling denne gangen. Forskjellen er at feilene hans blir mer synlige denne gangen ettersom han er fraværende ved to av målene.

auren

"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Blank_File

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #130 på: Januar 19, 2011, 23:30:01 »
Jeg er fremdeles i mot denne slaktingen av enkeltspillere dere driver med. Så viktig er det da ikke med syndebukker!

newsome

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #131 på: Januar 19, 2011, 23:34:44 »
Igang igjen!

Hvis dere mener en spiller utgjorde forskjellen på lagene ikveld så god bedring.

Superfan

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #132 på: Januar 19, 2011, 23:36:20 »
Konklusjonen er vel enkel: Ikke i nærheten av å være god nok.

Oggy

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #133 på: Januar 19, 2011, 23:36:29 »
I første omgang spilte vi tilnærmet med kun 8 spillere på banen.

Parker og Billy var for svake, mens Snodgrass var usynlig
Oggy

peder

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #134 på: Januar 19, 2011, 23:37:45 »
Blir egentlig litt skremt over hvor negative folk er mot Parker, Ja han er definitivt ikke Leeds beste idag men å ha en Paynter på banen i 70 min som ikke klarer å utrette NOEN TING syns jeg er 10 ganger verre, jeg sa det når vi kjøpte han og jeg sier det igjen, MØKKA SPILLER, har ingenting å gjøre på vårt lag. gi ham bort fort som Faa...

Superfan

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #135 på: Januar 19, 2011, 23:39:01 »
Blir egentlig litt skremt over hvor negative folk er mot Parker, Ja han er definitivt ikke Leeds beste idag men å ha en Paynter på banen i 70 min som ikke klarer å utrette NOEN TING syns jeg er 10 ganger verre, jeg sa det når vi kjøpte han og jeg sier det igjen, MØKKA SPILLER, har ingenting å gjøre på vårt lag. gi ham bort fort som Faa...

Paynter var jo ikke direkte ansvarlig for to baklengs som Parker var..... Men enig forøvrig - Paynter må ut.

Leedsfan

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #136 på: Januar 19, 2011, 23:39:05 »
Blir egentlig litt skremt over hvor negative folk er mot Parker, Ja han er definitivt ikke Leeds beste idag men å ha en Paynter på banen i 70 min som ikke klarer å utrette NOEN TING syns jeg er 10 ganger verre, jeg sa det når vi kjøpte han og jeg sier det igjen, MØKKA SPILLER, har ingenting å gjøre på vårt lag. gi ham bort fort som Faa...

Parker gjør så godt han kan, men han gjorde det ikke lettere for seg selv ved å plassere seg feil så ofte som han gjorde.
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

AllWhiteTøyen

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #137 på: Januar 19, 2011, 23:39:26 »
Oi! Parker får slakt i dag fra "alle" - merkelig ettersom han vel ikke gjorde noen dårligere forestilling denne gangen. Forskjellen er at feilene hans blir mer synlige denne gangen ettersom han er fraværende ved to av målene.

auren


Enig. Parker hadde potensial, og har vært skada mye siden da. La oss ikke avskrive guten enda. Hvis det viser seg at han er ett av ørten produkter fra TA som ikke klarer seget fullt inn i a-troppen: So be it! Men jeg føler at han fortjener et par sjanser til.
 

Kickthemdown

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #138 på: Januar 20, 2011, 00:23:25 »
Konklusjonen er vel enkel: Ikke i nærheten av å være god nok.
Tror dette er fasiten dessverre. Uansett hvor kamprusten du er så skal man kunne forsvars-arbeid-boka-abc. Rett og slett synd at han viste seg fram på denne måten. Time to go  :'(

lojosang

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #139 på: Januar 20, 2011, 01:26:51 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.
- Leif Olav

newsome

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #140 på: Januar 20, 2011, 01:30:05 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.
Sent men godt lojo!
Agree!!!!!!!!!!!!

thesheep

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #141 på: Januar 20, 2011, 07:28:59 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.

Så sant som det er sagt! Nivå forskjellen på lagene var ENORM, og viser hva Leeds bør sikte mot... Det er bare å håpe at våre gutter lot seg inspirere og at en sult etter å møte slik mostand hver uke ble vekket. I går hadde det ikke hjulpet om Parker ble byttet ut til fordel for Gud, Arsenal hadde funnet en vei...

fjellhaugen

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #142 på: Januar 20, 2011, 07:29:10 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.

kaster meg inn i denne diskusjonene etter å ha sovet på det.

posisjonering har samme betydning om du spiller mot wycombe eller arsenal. benny kan til tider se ut som han har vært på tribunen og signert autografer. PÃ… MOTSATT SIDE!!

auren stiller seg undrende til kritikken da han var på samme nivå sist helg.
vel, han spilte vel ikke akkurat som roberto carlos da heller? og klart at en grå spiller som ikke er spsiellt med blir lagt mer merke til negativt når han er direkte involvert i 3 av 4  av målene arsenal scorer mot oss over to kamper.

og btw lojo;
når vi ser såpass tydelig at parker ikke holder nivået.
hvorfor tviholde på noe som ikke blir bra i PL uansett? er det ikke slik at vi vil strekke oss mot bedre spillere?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

thesheep

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #143 på: Januar 20, 2011, 07:38:08 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.

kaster meg inn i denne diskusjonene etter å ha sovet på det.

posisjonering har samme betydning om du spiller mot wycombe eller arsenal. benny kan til tider se ut som han har vært på tribunen og signert autografer. PÃ… MOTSATT SIDE!!

auren stiller seg undrende til kritikken da han var på samme nivå sist helg.
vel, han spilte vel ikke akkurat som roberto carlos da heller? og klart at en grå spiller som ikke er spsiellt med blir lagt mer merke til negativt når han er direkte involvert i 3 av 4  av målene arsenal scorer mot oss over to kamper.

og btw lojo;
når vi ser såpass tydelig at parker ikke holder nivået.
hvorfor tviholde på noe som ikke blir bra i PL uansett? er det ikke slik at vi vil strekke oss mot bedre spillere?

Ja, det står jo sikkert en kø av PL spillere som vil ned i lønn og ned en divisjon og skriker utenfor dørene på Elland Road. Det er bare dumme, dumme, dumme Bates og Grayson som er for teite til å signere dem. Ut fra din logikk kan vi sparke hele laget, de er jo ikke PL spillere og hva er da vitsen med å beholde dem. Ut med pakket!

fjellhaugen

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #144 på: Januar 20, 2011, 07:45:46 »
Ja, det står jo sikkert en kø av PL spillere som vil ned i lønn og ned en divisjon og skriker utenfor dørene på Elland Road. Det er bare dumme, dumme, dumme Bates og Grayson som er for teite til å signere dem. Ut fra din logikk kan vi sparke hele laget, de er jo ikke PL spillere og hva er da vitsen med å beholde dem. Ut med pakket!

tror du misforstår litt her...

det jeg sier er; hvorfor beholde/spille med en spiller som ikke er god nok?
jeg sier ikke; FÅ ashley cole av chelsea og gi han £8000 i uken.

det kan da vel ikke være grunnlag for å fortsette å satse på det som ikke er godt nok når vi har alternativer?
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

oivindh

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #145 på: Januar 20, 2011, 08:52:33 »
Parker hadde sikkert en vanskelig oppgave, ja... MEN studer han på mål nr 2 til Ars..
Gidder ikke støte ut på Sagna, og når skuddet kommer snur han ræva til. Hadde han ikke gjort det kunne målet vært unngått, da ballen suser 2 cm forbi beinet hans... Slikt irriterer grenseløst !!

lojosang

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #146 på: Januar 21, 2011, 03:26:39 »
Man får ikke doktorgrader i etterpåklokskap, og hva Fjellhauger fra Stord på resten av verdens vegne "ser" om fotballspillere tar jeg omtent like seriøst som hva Nyhetsspeilet "ser" om Niburu, sivneinfluensa og verdens ungergang generelt.  ;D

NOEN burde støtt på Sagna, det er helt på det rene. Enkelte grusgjøker har jo til og med fått det for seg at Kasper burde tatt skuddet. Javel. Ballen går jo ikke spesielt fort i sakte kino på reprisen, da.  ;D min egen betydelige erfaring fra 7. divisjon i bedriftsserien tilsier at det skuddet er så hardt at man kun redder det om man tilfeldigvis står i veien. Jeg skal forøvrig kjøre kulepennkjørelærertirkset på Hobberst neste gang våre stier krysses, så kureres han nok for DEN vrangforestillingen.  8)

Parker hadde sikkert en vanskelig oppgave, ja... MEN studer han på mål nr 2 til Ars..
Gidder ikke støte ut på Sagna, og når skuddet kommer snur han ræva til. Hadde han ikke gjort det kunne målet vært unngått, da ballen suser 2 cm forbi beinet hans... Slikt irriterer grenseløst !!
- Leif Olav

Sølvreven

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #147 på: Januar 21, 2011, 07:08:09 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.
Der treffer du spikern på hodet. Parker fikk null støtte fra Watt når Arsen kom med to-tre spillere mot Parker gang på gang. Men det som blir svært tydelig på slutten av begge kampene mor Arsen, er at Parker blir svært sliten. Ikke så rart når han har vært så lenge borte og i tillegg møter sånne hurtigtog som han gjorde i disse 2 kampene. Jeg har troen på at Ben kommer til å løfte nivåer sitt betraktelig hvis han klarer å holde seg skadefri. Hvis han på nytt blir skadet denne sesongen, så er det bare å la han gå. Da har han ikke rett muskulatur til å spille på dette nivået.
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

samadhi

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #148 på: Januar 21, 2011, 08:30:21 »
Jeg har troen på at Ben kommer til å løfte nivåer sitt betraktelig hvis han klarer å holde seg skadefri. Hvis han på nytt blir skadet denne sesongen, så er det bare å la han gå. Da har han ikke rett muskulatur til å spille på dette nivået.

Jeg tror også at Parker vil løfte seg med kamptrening utover våren. Problemet hans er bare det at Maccartney nå er hentet inn for å være førstevalg, og jeg er redd at Ben sine sjanser blir svært begrenset.
marching on together,
derudaf forever...

jarle

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #149 på: Januar 21, 2011, 09:29:14 »
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.
Der treffer du spikern på hodet. Parker fikk null støtte fra Watt når Arsen kom med to-tre spillere mot Parker gang på gang. Men det som blir svært tydelig på slutten av begge kampene mor Arsen, er at Parker blir svært sliten. Ikke så rart når han har vært så lenge borte og i tillegg møter sånne hurtigtog som han gjorde i disse 2 kampene. Jeg har troen på at Ben kommer til å løfte nivåer sitt betraktelig hvis han klarer å holde seg skadefri. Hvis han på nytt blir skadet denne sesongen, så er det bare å la han gå. Da har han ikke rett muskulatur til å spille på dette nivået.


Se på plasseringsevnen hans... den eksiterer ikke...
HAn gjør enkle feil i valg av press og ikke press og etterlater seg store hull bak seg ofte... det er dette rommet en back må dekke opp for...

Dette har ikke noe med om han har hatt vondt i beine og gjøre... det er valg han tar i hodet og som han desverre aldri vil lære seg... tror jeg!