EX-SPILLER: Ben Parker

Started by Hartey, July 18, 2006, 03:59:23

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

jackbauer68

Quote from: lojosang on January 20, 2011, 01:26:51
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.

Mine høyst kompetente fotballfaglige vurderinger av Parker som spiller ble lansert når motstanderen het Stockport,og spillerene var your average thompson's,johnson's og edwards'.....så ikkje kom her å kom her 8)

jackbauer68

Quote from: Alta-White on January 20, 2011, 00:23:25
Quote from: Superfan on January 19, 2011, 23:36:20
Konklusjonen er vel enkel: Ikke i nærheten av å være god nok.
Tror dette er fasiten dessverre. Uansett hvor kamprusten du er så skal man kunne forsvars-arbeid-boka-abc. Rett og slett synd at han viste seg fram på denne måten. Time to go  :'(

Næææ? Bytta brille siste uka? ;D

Kickthemdown

Quote from: jackbauer68 on January 21, 2011, 10:03:55
Quote from: Alta-White on January 20, 2011, 00:23:25
Quote from: Superfan on January 19, 2011, 23:36:20
Konklusjonen er vel enkel: Ikke i nærheten av å være god nok.
Tror dette er fasiten dessverre. Uansett hvor kamprusten du er så skal man kunne forsvars-arbeid-boka-abc. Rett og slett synd at han viste seg fram på denne måten. Time to go  :'(

Næææ? Bytta brille siste uka? ;D
Arsenal kampen hjalp på synet kan man si. Har alltid hatt troen på Parker. Ja han møtte noen strålende spillere, flott det ! Men når man er nowhere to be seen ved flere anledninger så er det helt klart plasseringsevnen/forsvarsevnen det står på .. Æsj !

Ronald

Og gode venstre backer det florerer det av på det åpne markedet..... Kan jo bare komme til Norge. Den type spillere står jo i kø for å få spille på landslaget :o NOT!!!

Det er sikkert andre og bedre alternativ i Leeds-troppen, men eg tror at Ben Parker blir brukt når det er cup, for å få spilletid, men i viktige seriekamper vil for håpentligvis Grayson nytte andre spillere.

Men igjen, det er jo mange å ta av!??!

kongsmo

Quote from: Ronald on January 21, 2011, 10:26:12
Og gode venstre backer det florerer det av på det åpne markedet..... Kan jo bare komme til Norge. Den type spillere står jo i kø for å få spille på landslaget :o NOT!!!

Det er sikkert andre og bedre alternativ i Leeds-troppen, men eg tror at Ben Parker blir brukt når det er cup, for å få spilletid, men i viktige seriekamper vil for håpentligvis Grayson nytte andre spillere.

Men igjen, det er jo mange å ta av!??!

Er jo ikke noen flere cup kamper denne sesongen da, så blir vel McCartney som spiller venstre back ut sesongen hvis han holder seg skade fri!

Blir mer og mer tvilsom på om det blir noen stor Leeds kariere på Parker, ser dårlig ut, mangler jo fullstendig plasserings evne. Men mulig han ikke er match fit enda, eller har han vært skada for lenge til å komme opp til det nivåt som trengs?

Er iallefall veldig gla for at vi har McCartney på lån ut sesongen  :)
"SNIFFER"

lojosang

Quote from: Sølvreven on January 21, 2011, 07:08:09
Quote from: lojosang on January 20, 2011, 01:26:51
Hva i helvete er det som feiler folk? Vi har spilt mot et av de beste lagene i England. Og gitt dem såpass motstand at de setter inn van Persie og Fabregas i andre omgang. Kan jeg minne om at vi er nypoorykka til Wankership? Hva forventer folk? At vi skal rundspille Arsenal?

Parker var stort sett alene i forsvar på venstresida mot en ving og en back.
Der treffer du spikern på hodet. Parker fikk null støtte fra Watt når Arsen kom med to-tre spillere mot Parker gang på gang. Men det som blir svært tydelig på slutten av begge kampene mor Arsen, er at Parker blir svært sliten. Ikke så rart når han har vært så lenge borte og i tillegg møter sånne hurtigtog som han gjorde i disse 2 kampene. Jeg har troen på at Ben kommer til å løfte nivåer sitt betraktelig hvis han klarer å holde seg skadefri. Hvis han på nytt blir skadet denne sesongen, så er det bare å la han gå. Da har han ikke rett muskulatur til å spille på dette nivået.

En usedvanlig skarp analyse fra undertegnede, tidspunktet tatt i betrakting.  ;D
- Leif Olav

sportcarl1

jag har fortfarande tron på parker, är ju orättvisst mot honom att bli bedömd efter arsenalmatcherna för det är ju inte (normalt) motstånd  att ställas mot, klarade ju inte ens mccartney av förra säsongen då sunderland ställdes mot arsenal utan blev utbytt i halvlek då han inte klarade av walcott,  får parker bara några matcher mot lite mer normalt motstånd så skall han nog komma till sin rätt efter sitt långa skadeuppehåll

Sleivind

Hva har egentlig skjedd med Parker? Holdningsproblemer? Skader? Andre ting? Fikk en sjanse, og det mot Arsenal. Gjorde det, sett i forhold til McCartneys prestasjoner denne sesongen, bra.

AllWhiteTøyen

Quote from: Sleivind on May 02, 2011, 12:59:15
Hva har egentlig skjedd med Parker? Holdningsproblemer? Skader? Andre ting? Fikk en sjanse, og det mot Arsenal. Gjorde det, sett i forhold til McCartneys prestasjoner denne sesongen, bra.
Ja, dette lurer jeg også på. Har sett et par av kampene med McCartney, og han har vært sjokkerende dårlig.

Runar

Har vel ikke vært i troppen siden han kom inn for McCartney i den kampen McCartney holdt på å bli utvist - Swansea?

Tom S

Meiner han sliter med strekkskade.
Er redd toget er gått for Ben sine sjanser i den kvite drakten.
COME ON LEEDS !!

AndyMathie

Merkelig når vi har sett kor dårlig McCartney har vært at godeste Ben ikke har fått flere sjanser enn den ene han fikk mot Arsenal. Hva skjer på treningsfeltet? Er Parker så¨dårlig på treningene at han ikke kan bli funnet god nok en eneste gang i forhold til McCartney?

Skjønner ikke så mye av tankegangen til Grayson når det gjelder forsvarspill. Virker som han tror at så lenge noe har funket en eller anna gang(mot Scums BTW) så kommer det helt sikkert til å fungere igjen ;D
We are Leeds and we are proud of it!

Bredinho

Ha nett operert, faktisk
The Future Is Bright,
The Future Is White!

Tom S

Quote from: Bredinho on May 02, 2011, 16:52:06
Ha nett operert, faktisk

Ja, ja, kunne ikkje vert verre enn McCartney likevel...
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: Tom S on May 02, 2011, 16:57:50
Quote from: Bredinho on May 02, 2011, 16:52:06
Ha nett operert, faktisk

Ja, ja, kunne ikkje vert verre enn McCartney likevel...

Men det bør vel ikke være god grunn nok til å satse videre på ham? Jeg håper inderlig at Grayson shipper både Parker og McCartney ut. Våre venstrebacker har vært som vonde år i lang tid nå. Huff!

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Bites Yer Legs

Er han forsatt skadet eller frøset ut/langt bak i køen?
KEEP FIGHTING!!

Woody

Quote from: Bites Yer Legs on September 13, 2011, 18:38:39

Parker skal fortsatt være skadetja(lagt på IS kansje ;D)
LIFE IS LEEDS

sportcarl1

Quote from: Woody on September 13, 2011, 21:40:18

Parkers tid är förbi, inget att satsa på, ni har vi white och turner som bägge är yngre och bättre och med förhoppningsvis stora utvecklingspotentialer

ollan

Quote from: sportcarl1 on September 13, 2011, 21:48:14

Parkers tid är förbi, inget att satsa på, ni har vi white och turner som bägge är yngre och bättre och med förhoppningsvis stora utvecklingspotentialer

game over......
Ollan

Tom S

Quote from: ollan on September 13, 2011, 21:50:25
Quote from: sportcarl1 on September 13, 2011, 21:48:14

game over......

The End....
COME ON LEEDS !!

auren

Quote from: kalle_92 on December 15, 2011, 10:59:13
Passende tråd? Maybe.

http://www.leedsunited.com/news/20111215/coach-hails-united-dream-team_2247585_2547425

Benjamin Parker er langt i fra god nok for dagens Leedslag. Og ihvertfall ikke nå som han har gått skadet i lang, lang tid. White og Pugh på backene er milevis foran.

auren

Andersen

Ben Parker har vel vært ute med skader siden 2010 sesongen ? Hvor lang kontrakt har han igjen ? Stallfyll ?  :(

lojosang

Quote from: Andersen on December 16, 2011, 13:11:06
Ben Parker har vel vært ute med skader siden 2010 sesongen ? Hvor lang kontrakt har han igjen ? Stallfyll ?  :(

Mer eller mindre siden 2004-sesongen vil vel heller jeg si. Håper han har skaffet seg en utdannelse å falle tilbake på. Jeg ville ikke tatt sjansen på å signe han som fotballspiller. Ikke en gang fotball "på LAVT nivå som passer veldig bra for folk med osteoporose for eksempel".

Synd, for talent har han jo.
- Leif Olav

auren

Talent? Tja. Han har vel ikke imponert mer enn en ganske bra vårsesong i det tredje øverste nivået i England. Men som du sier, så er det skadene som har gjort at han aldri har spilt kamper over lang tid.. Når går kontrakten ut? 

auren

RoarG

Får vel la han få sjanse til å vise hva han kan før han får fyken? Har er tross alt ganske ung. Hadde nok stilt seg annerledes om han hadde vært 35+ og hadde noen få år igjen av karrieren.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Gufrias

Quote from: RoarG on December 16, 2011, 20:19:33
Får vel la han få sjanse til å vise hva han kan før han får fyken? Har er tross alt ganske ung. Hadde nok stilt seg annerledes om han hadde vært 35+ og hadde noen få år igjen av karrieren.
Han har vist at han er skadeutsatt. I de kampene han fikk før han ble skadet rakk han dessuten å vise at han var dårligere enn White og Pugh.
Hekta på Leeds siden 1974

sportcarl1

känns som att skador förstört hans utveckling, känns som vi har yngre och bättre spelare som white, taylor och kanske någon av bröderna taylor på den platsen, sedan har vi ju rutinerade pugh

ragnar

Parker må  nok dessverre til en annen klubb enn Leeds for å få spilletid. Lån han ut resten av sesongen så kan han få preeseason neste år til å bevise noe på.

Om vi ikke har rykket opp til PL da...  8)
*In El Loco we trust!*

kalle_92

http://www.leedsunited.com/news/20111221/honest-bens-two-years-of-torture_2247585_2553929

Stakkar fyr! Etter å ha lest dette intervjuet, må jeg innrømme at jeg virkelig syns synd på Ben Parker. Må være tøft for han. Har han en fremtid i Leedstrøyen? Tviler jeg nok på, dessverre.