Skrevet av Emne: EX-SPILLER: Ben Parker  (Lest 36109 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

jarle

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #30 på: November 16, 2007, 16:33:06 »
her skriker og skåler vi om at alle våre managere er udugelige som satser på alt annet en våre elskede unggutter...

Når det så satses på en så er han for ung og urutinert??? morsomt...

har du talent så vokser du med oppgavene... (se på vår forrige generasjon) lista er uendlig lang av homegrown talent... de vokste med oppgavene... og plutselig hadde de caps for England hele gjengen!!!



OPM

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #31 på: November 16, 2007, 16:37:17 »
Jeg tror det er svært klokt å la unggguttene få anledning til å etablere seg på laget i år. Laget vårt er utvilsomt det beste i divisjonen og vi kommer til å gå rett opp. Derfor er det klokt å la både Parker og Howson få mange muligheter i år, og la de bli varme i trøya. Det er jo disse typene som er framtida vår, - ikke Clapman og Thompson. La de øve i år, - det er neste år som er syretesten. Da vi skal rett opp til PL!!
 

Jon R

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #32 på: November 16, 2007, 17:03:14 »
100 % enig med siste taler. Howson & Parker inn for Clapham og Thompson. Dette vil ikke svekke oss vesentlig på kort sikt men ganske sikkert styrke oss på lengre sikt!  :)
Jon R.

jarle

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #33 på: November 16, 2007, 17:06:50 »
La meg legge til det viktigste av alt...
HVIS DISSE "TALENTENE IKKE ER GODE NOK FOR NIVÃ… 3.. hva faen skal vi med de da!!!

Tross alt var vi PL og europacuper med forrige generasjon... (det gikk brukbart ; )) )


Robert H.

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #34 på: November 16, 2007, 17:50:36 »
Parker er 20, han hadde bursdag i går... ;)

Greit nok dette, men synd vi mister Clapham. Jeg er dessverre overbevist om at han er bedre enn Parker...

Tror Clapham er mer solid enn Parker. Han gjør det meste allright, og tabber seg sjeldent ut. God pasningsfot og sikker defansivt. Parker er ung og lovende. Blir mer enn gjerne med i angrep, men har kanskje ikke like god pasningsfot som Clapham? Noe sier meg at Parker nok vil gjøre en del tabber denne sesongen. Men det har han lov til i en alder av 19 år. Tror han kan bli en meget suksessfull spiller.

auren

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #35 på: November 16, 2007, 17:55:25 »
Parker er 20, han hadde bursdag i går... ;)

Greit nok dette, men synd vi mister Clapham. Jeg er dessverre overbevist om at han er bedre enn Parker...

Tror Clapham er mer solid enn Parker. Han gjør det meste allright, og tabber seg sjeldent ut. God pasningsfot og sikker defansivt. Parker er ung og lovende. Blir mer enn gjerne med i angrep, men har kanskje ikke like god pasningsfot som Clapham? Noe sier meg at Parker nok vil gjøre en del tabber denne sesongen. Men det har han lov til i en alder av 19 år. Tror han kan bli en meget suksessfull spiller.

auren
Her gjelder det å følge med  ;D

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

sportcarl1

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #36 på: November 16, 2007, 18:15:17 »
hoppas verkligen han får speltid, gäller komma till handling och inte bara till ord när det gäller att satsa på den unga  egna spelarna, tror inte han kommer göra bort sig utan utvecklas enormt
 

Per-Stian

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #37 på: November 16, 2007, 22:18:55 »
Blir fantastisk herleg om vi klarar å fostre opp nok eit eige "produkt". Parker har alle moglegheiter til å slå gjennom som vår beste venstreback på mange år, og det kan han bli ved å bli vist tillit. Kjempe viss Wise verkeleg meinar å satse på Ben utover sesongen!

RoarG

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #38 på: November 16, 2007, 23:02:18 »
Håper virkelig at Parker får utvikle seg, og kanskje slå til? Men da kommer vel Spurs løpende med sjekkheftet? (Ã… ja, de skal bare signe folk i tenåra. Det glemte jeg ;)).
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #39 på: November 16, 2007, 23:06:57 »
Håper virkelig at Parker får utvikle seg, og kanskje slå til? Men da kommer vel Spurs løpende med sjekkheftet? (Ã… ja, de skal bare signe folk i tenåra. Det glemte jeg ;)).
Puh, reddet med én dags margin  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Dennis

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #40 på: November 17, 2007, 09:29:58 »
Har kun sett Leeds ved to anledninger i år og det med Ben Parker på venstreback. Han minner meg faktisk veldig om en type O'Leary ville brukt i sitt lag, på slutten av nitti-tallet. Parker kommet fram ved svært mange anledninger og i tillegg prøver han seg på skudd fra distanse. Det minner om en kar med tro på seg sjøl. Det skal legges til at skuddene var relativt svake...  :D

Claphams rutine skal man ikke glemme, men Parker har nok av potensiale til å både matche ham og også bli bedre! Bare hold Tottenham Vultures-speiderne unna Elland Road!!!

Howson og Parker for Thommo og Clapham? Ja
Marching on together!

auren

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #41 på: November 17, 2007, 10:20:09 »
Nå har jo Spurs et av de største talentene på leeeenge på venstreback - Gareth Bale. Men de trenger vel kanskje en back up back? ;D

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Dennis

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #42 på: November 17, 2007, 10:22:25 »
Nå har jo Spurs et av de største talentene på leeeenge på venstreback - Gareth Bale. Men de trenger vel kanskje en back up back? ;D

auren

De trenger en til å sitte på tribunen sammen med Rose og Lennon i hans lange skadeperioder. Feite-Robbo spiller seg nærmere og nærmere rad Z han også  ;)
Marching on together!

Roy

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #43 på: November 17, 2007, 10:47:13 »
Hvis Parker skal vokse så må han spille. Hvis han ikke takler dette nivået.... da er han rett og slett ikke god nok. Svært enkelt sagt. Men jeg er bare positiv når unggutta får sjansen.
Stand up and sing for LEEDS UNITED

sveifors

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #44 på: Januar 17, 2008, 18:22:08 »

Pressekonferanse idag:


Ben Parker is another young player who has forced his way into the reckoning - and the manager is also demanding high standards from his left-back.

The boss said: "He needs to be kept to a certain level and not get too carried away by the whole situation.

"He could be the answer if he keeps doing what's he doing and performing to the level he has over the past couple of games.

"Young players can get carried away and I don't want him to."

Dette med carried away, er det som Wise tidligere mente at noen spillere spesielt unge jobbet og og slet for å komme inn på laget og når de endelig var inne begynte de å slappe av med å tenke nå er jeg fast på laget. Dette er det bla Wise stresser med med tanke på konkurranse på alle plasser.

Vi så jo dette både med Heath og Kandol, at etter mange gode kamper ble det liksom dårligere og dårligere

Sveifors

Always look on the LEEDS side of life

berlin

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #45 på: Januar 18, 2008, 01:26:03 »
Han vil nok bare få kallenavnet Big Ben etterhvert som han vokser seg stor i Leedsdrakta ;D

Jeg har virkelig klokketro på Big Ben :D

auren


Artig ordspill der, auren!  ;D

Men fysisk er ikke spesielt Big.

SirOlsen

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #46 på: Januar 18, 2008, 01:55:16 »
Jeg har troen på at Parker kan bli en viktig spiller for oss.. jeg liker mye av det jeg har sett så langt.. for all del, gutten må jo få rekke å bli tørr bak øra også.. og til det trenger han erfaring.. jeg kan ikke fatte annet enn å spille seg inn på laget i så ung alder som han er nede på dette nivået i ligasystemet kan være noe annet enn sunt for ham og en investering for oss i fremtiden..

Jeg så kampen på mandag, og merkelig nok tenkte jeg svært ofte på Ian Harte av en eller annen grunn de gangene jeg så ham kom på løp opp venstresiden..
-SirOlsen-

Tom S

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #47 på: Januar 18, 2008, 07:49:34 »
Utfrå kamprapporter tidlegere og det eg såg sist mandag virker det på meg som at Parker er verdt å satse på. Han er noko uferdig endå, men det kan kun fiksast ved hjelp av kamper og erfaring.
Vi kunne nok kjøpt ein rutinert v.back som kunne gjort umiddelbar suksess, men så lenge Parker viser flotte takter har vi tid å vente til han vert fullverdig - vår nye T Dorigo (ikkje direkte samanlignbart, men...).

COME ON LEEDS !!

AndyMathie

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #48 på: Januar 18, 2008, 12:51:52 »
Jeg har troen på at Parker kan bli en viktig spiller for oss.. jeg liker mye av det jeg har sett så langt.. for all del, gutten må jo få rekke å bli tørr bak øra også.. og til det trenger han erfaring.. jeg kan ikke fatte annet enn å spille seg inn på laget i så ung alder som han er nede på dette nivået i ligasystemet kan være noe annet enn sunt for ham og en investering for oss i fremtiden..

Jeg så kampen på mandag, og merkelig nok tenkte jeg svært ofte på Ian Harte av en eller annen grunn de gangene jeg så ham kom på løp opp venstresiden..

Tenkte du på Harte?! ;D
Kanskje det, men han er både raskere og virker bedre trent en Harte var og kanskje er :)

På mandag nevnte BT at "nå har jo Harte godt til Sunderland og enda spiller han i alt for trange shorts ;D" hehe måtte le da. Selv om jeg aldri glemmer Harte og alle de vakre frispark målene han hadde for oss.
We are Leeds and we are proud of it!

lojosang

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #49 på: Januar 18, 2008, 12:59:53 »
Han vil nok bare få kallenavnet Big Ben etterhvert som han vokser seg stor i Leedsdrakta ;D

Jeg har virkelig klokketro på Big Ben :D

auren


Artig ordspill der, auren!  ;D

Men fysisk er ikke spesielt Big.

Vet ikke, Big Ben høres ut som han driver i en helt annen bransje enn fotball. Om enn underholdningsbransjen.
Big Ben virker mer sannsynlig i en lagoppstilling sammen med Ben Dover og Guy Faerie enn med Flonaldo og Killa.  ;D

Skal vi hente inn the Claptrap må det være som innhopper for Parker. Han har fortjent plassen med sin innsats så langt. Han har også fortjent et kallenavn som IKKE leder tanken hen mot San Fernando Valley, eller hva det nå heter der alle de MISLYKKEDE skuespillerne havner.
- Leif Olav

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28986
  • Total likes: 2666
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #50 på: Januar 18, 2008, 17:16:32 »
Vet ikke, Big Ben høres ut som han driver i en helt annen bransje enn fotball. Om enn underholdningsbransjen.

Big Ben høres ut som en klokke to me  :)

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

lojosang

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #51 på: Januar 19, 2008, 02:15:59 »
Men så er jo du også en rørende uskyldig og sart liten blomst, Asbjørn!  :D
- Leif Olav

Per-Stian

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #52 på: Januar 19, 2008, 12:13:59 »
Jeg har troen på at Parker kan bli en viktig spiller for oss.. jeg liker mye av det jeg har sett så langt.. for all del, gutten må jo få rekke å bli tørr bak øra også.. og til det trenger han erfaring.. jeg kan ikke fatte annet enn å spille seg inn på laget i så ung alder som han er nede på dette nivået i ligasystemet kan være noe annet enn sunt for ham og en investering for oss i fremtiden..

Jeg så kampen på mandag, og merkelig nok tenkte jeg svært ofte på Ian Harte av en eller annen grunn de gangene jeg så ham kom på løp opp venstresiden..

Tenkte du på Harte?! ;D
Kanskje det, men han er både raskere og virker bedre trent en Harte var og kanskje er :)

På mandag nevnte BT at "nå har jo Harte godt til Sunderland og enda spiller han i alt for trange shorts ;D" hehe måtte le da. Selv om jeg aldri glemmer Harte og alle de vakre frispark målene han hadde for oss.

Apropos gode, gamle Harte. Han er, så vidt meg bekjent, på transferlista i S'land. Er vel ikkje lenge før han vert kopla til oss...

AndyMathie

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #53 på: Januar 19, 2008, 12:29:21 »
Jeg har troen på at Parker kan bli en viktig spiller for oss.. jeg liker mye av det jeg har sett så langt.. for all del, gutten må jo få rekke å bli tørr bak øra også.. og til det trenger han erfaring.. jeg kan ikke fatte annet enn å spille seg inn på laget i så ung alder som han er nede på dette nivået i ligasystemet kan være noe annet enn sunt for ham og en investering for oss i fremtiden..

Jeg så kampen på mandag, og merkelig nok tenkte jeg svært ofte på Ian Harte av en eller annen grunn de gangene jeg så ham kom på løp opp venstresiden..

Tenkte du på Harte?! ;D
Kanskje det, men han er både raskere og virker bedre trent en Harte var og kanskje er :)

På mandag nevnte BT at "nå har jo Harte gått til Sunderland og enda spiller han i alt for trange shorts ;D" hehe måtte le da. Selv om jeg aldri glemmer Harte og alle de vakre frispark målene han hadde for oss.

Apropos gode, gamle Harte. Han er, så vidt meg bekjent, på transferlista i S'land. Er vel ikkje lenge før han vert kopla til oss...


Kunne tenkt meg Harte før jeg så Parker og tror at Parker er langt bedre spiller enn det Harte pr tidspunkt er. Hvis han ikke klarer å komme seg inn på Sunderland er han langt fra den spilleren han engang var så da håper jeg han drar til alle andre klubber enn Leeds.
We are Leeds and we are proud of it!

kjelvi

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #54 på: Januar 19, 2008, 12:35:34 »
Help sends Parker in the right direction

DAVID WETHERALL became something of a legend among Leeds United supporters after scoring vital goals in two victories over bitter rivals Manchester United during the Nineties.
Such adoration is understandable with the Elland Road club winning just four out of the 34 league and cup meetings between the two clubs that followed Leeds' promotion in 1990.
Wetherall may have left United almost nine years ago, but fans of his former club can once again give thanks to the 35-year-old veteran for the part he has played in Ben Parker's development.
The Pontefract-born left-back spent last season on loan at Bradford City and it was the veteran Bantams captain who took the youngster under his wing.
Parker recalls: "Going to Bradford was a big help. The experience I got from playing first team football was something money couldn't buy. I played 40 times in front of 8-9,000 crowds and that has stood me in good stead for this season.
"David Wetherall was a big help. He is still going strong, the old lad. If I was having a bad time, he would put his arm round me and have a word. Dean Windass was another good professional who I could talk to. They both did all they could to help."
Parker returned to Elland Road last summer determined to force his way into the side. His first team debut duly came in the Carling Cup first round win at Macclesfield Town with his league bow following four days later in the opening home game of the season when Southend United were dispatched 4-1.
The 20-year-old has made a further 10 first team outings with his last two being as first-choice left-back in the wins over Northampton Town and Crewe.
He said: "I have enjoyed the last two games. They were two good results, particularly at Crewe because it is wins at places like that which can make the difference over whether you get promoted or not.
"It was pleasing for me that we clicked on the left. Peter Sweeney is a quality player and likes to keep hold of the ball. That makes it easy for me, I just give him the ball so he can do all the hard work."
When reminded about his rather wild effort on goal during the win at Gresty Road, Parker laughs before adding: "Frazer scoring (against Northampton) spurred me on so I had a go.
"Unfortunately, I think people will tell me to pass more after seeing that. It was nice to get in that position, though I think I got a little bit scared."
Dennis Wise has made no secret of his desire to bring in a left back during the transfer window with a £250,000 bid for Walsall's for Daniel Fox having been rejected last month.
Parker added: "It has acted as a spur me on. Competition is healthy. I have been left out this season, my last game before Northampton a fortnight ago was against Cheltenham (in November).
"After getting left out, I got a bit of a kick up the backside from the manager. That was what I needed. He has now put me back in, shown a bit of faith. And I just want to repay him."
Wise revealed this week that he had pulled Parker aside a few weeks ago when walking out of the tunnel with his shirt untucked, seeing this as a sign that the young defender had lost some of his focus.
The United manager said: "I don't like that from a 20-year-old boy. There is a photo of him when he was nine years old, and he has got his shirt tucked in his shorts.
"All of a sudden you have played a few games and the shirt comes out. He needs to be kept down to a certain level."
Parker, wisely, heeded his manager's advice. "He did give me a bit of a telling off. And I soon tucked it back in when he told me to. I have to keep on his good side."

YP

Runar

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #55 på: Januar 19, 2008, 14:31:10 »
Merker meg at vi endå ikke har sluppet inn et ligamål når Parker har vært på banen :)

Fin lesning at Wise er så "hissig" på å holde spillerne nede. (Selv om jeg mener at spillerne må få ha drakten som d passer de)
 

olsen leeds

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #56 på: Juli 08, 2009, 14:09:04 »
« Siste redigering: Juli 08, 2009, 14:10:36 av olsen leeds »

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #57 på: Juli 08, 2009, 14:27:30 »
nei og nei..... 8)

auren

Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #58 på: Juli 08, 2009, 14:41:46 »
Blir spennende å se om Parker klarer å videreutvikle seg like bra denne sesongen. Vi har nå 3 venstrebacker i klubben - Parker, Sheehan og White. Det er igrunnen 1 for mye, så jeg håper Sheehan forsvinner i sommer.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

jackbauer68

  • Gjest
Sv: Spiller: Ben Parker
« Svar #59 på: Juli 08, 2009, 14:44:51 »
Blir spennende å se om Parker klarer å videreutvikle seg like bra denne sesongen. Vi har nå 3 venstrebacker i klubben - Parker, Sheehan og White. Det er igrunnen 1 for mye, så jeg håper Sheehan forsvinner i sommer.

auren


og så får vi håpe det er noe i antagelsene om White`s store talent......i tilfelle skal han jo lett ta venstrebackplassen og gjør den til sin egen 8)