Ex-spiller: Danny Rose

Started by Asbjørn, July 25, 2006, 00:25:27

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Sydhagen

jeg ønsker også at Bates skal forsvinne fra Leeds..drømmen hadde jo vært Revie med denne arabiske familien i ryggen, men ser dette som lite trolig. Da har jeg faktisk litt mer troen på denne Allen..vet ikke helt hvorfor, men har bare følelsen av at denne Allen kommer til å eie Leeds i løpet av sommeren..
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

MooCow

Rose ha vå positiv ja, å trur han kjemme t å bli ein goe spelar :)

Moses pao Crystal Palace trur eg fort kan fao ein knallsesong, imponera stort !

Per-Stian

Alt og alle kan kjøpast for pengar. Sånn er det berre. La oss berre håpe at Rose ikkje har hastverk med å kome seg til ein storklubb. At han ikkje ville til Chelski er forhåpentlegvis eit teikn på lojalitet og at han har noko mellom øyra. Nokon som veit når Eurosport sender U-17-finalen?

MooCow

Søndag 13.mai klåkkao 17:45 [:p]

Sydhagen

hvordan gikk det med denne kampen..?  og spilte rose?
"Paynter, a striker whose danger factor is akin to a blind sniper, who has no fingers, or a gun."

Totto

quote:
Originally posted by Ståkkå

hvordan gikk det med denne kampen..?  og spilte rose?

Spania vant 1-0.

Rose ble byttet ut tidlig i andre omgang.

Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

www.iplink.no
Totto

Solamen miseris socios habuisse malorum

Roy

Ser at Rose ble benyttet både som kant og sentral midtbane på landslaget. Fremtidens mann i Leeds... YES. Med andre ord: ikke selg han
Stand up and sing for LEEDS UNITED

RoarG

Så lenge Bates sitter ved roret kan vi ikke være sikre på at Rose blir. Klubbens innsats på transfermarkedet de senere år må vel ligge på Conference League-nivå: Selg gull billig, kjøp skrap dyrt. Puke[:(].

Change is the constant that cannot be changed.
"Jeg tror ikke på Gud, men etter Bielsas ansettelse må jeg nok revurdere", Roar Gustavsen, januar 2020

Roy

Ja dette kan fort bli en ny sak der et av englands største talenter går for smårusk, og siden leier vi inn en 35+ spiller fra CCC

Budda

Er det ikke slik med unge spillere at de kan dra til en ny klubb, mens det nye laget må betale erstatning som FA eller klubbene seg i mellom bestemmer. Da er det vel opp til Rose selv om han ønsker å bli
Endre

Roy

Vet at UEFA opererer med såkalte opplæringspenger. Disse skal fordeles til de klubbene som har stått for hoveddelen av utviklingen av den enkelte spiller. Men om det er noen grense på når unge spillere kan velge selv vet jeg ikke. Trodde dette fulgte kontraktene deres.

Budda

quote:
Originally posted by Roy

Vet at UEFA opererer med såkalte opplæringspenger. Disse skal fordeles til de klubbene som har stått for hoveddelen av utviklingen av den enkelte spiller. Men om det er noen grense på når unge spillere kan velge selv vet jeg ikke. Trodde dette fulgte kontraktene deres.

Gjelder ikke denne muligheten til man blir 17 år da? Rose blir vel 17 år i juli og kan først signere en profesjonell kontrakt da. Er ikke sikker på om dette er riktig, men i følge FM så fungerer det slik. [:)]
Endre

Roy

Godt å se at vi har flere talenter.Simon Madden og Rob Bayly møter Tyskland på onsdag. Irland u-19 vant første kampen sin 3-0 over Bulgaria.Bayly svidde en straffe i den kampen. Kanskje blir de bærebjelker i Leeds neste år?

Svend Anders

...er i ferd med å gjøre seg VELDIG upopulær blant Leedsfansen på nettet.

Sjekk "hjemmesiden" hans på "Bebo": http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=4128333668

Han har fjernet et par ting nå, men tidligere idag slang han regelrett dritt om Leeds-fansen, og skrev at han gledet seg til å komme seg vekk fra Leeds og til en skikkelig klubb.

En del Leeds-supportere har tydelig ikke tatt dette spesielt godt imot. På facebook hagler det med mishagsytringer og han har etter det jeg leser måtte legge ned sin gamle nettside og starte ny fordi Leeds-supportere "hijacked" den gamle.

Gutten er riktignok 16 år, og har sikkert venner som påvirker ham, men jeg er seriøst redd at dette enten blir en med kort karriere i Leeds eller som før eller senere havner i noen ubehagelige situasjoner.

Hva skal man tro?

http://www.svendanders.com/
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Budda

Han må ha fjernet ting for jeg ser ikke noe galt her. Synd hvis Rose drar, men jeg blir ikke overrasket. Drar  vel til forbanna Chelsea som de andre talentene våres.
Endre

Stifler

Litt stilig at MSN adr han sin er der:P

men utrolig dårlig hvis dette stemmer.

"oh and i aint got many views because all leeds fans were hijackin my old bebo lol"

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Kickthemdown

Senest i går sto det at han vil vekk fra Leeds så snart som det går... Han går nok garantert i sommer!

En 16 åring med like stort ego som en verdensstjerne.. Kan bare gå til helvette... Håper det! [xx(]

Alta-White

berlin

Rose - det er en spiller. Hva så, om han drar? We'll be back, og med det mner jeg PL. Hvem er der da? Rose kan stikke, hvis han vil.

lidsjunaited

Huff, slike folk greier vi oss bedre uten. La ham rotne på benken i Chelsea.

Her er forresten Thomas Elliot sin side: http://www.bebo.com/Profile.jsp?MemberId=3040214225 "but i support Leeds too cos i play for them and i live there and i love them!!!...PLAY FOR MY SHIRT!!!!!!" Slikt liker vi å høre, desverre ser det ut som han er Arsenal-fan.

Moore 4 England!

Stifler

Sier også :Arsenal is my team tho, going to play for them one day!!!

flotters

ellers fant jeg Ben Gordon sin myspace side

Virker som alle De unge talentene vil spille for en annen klubb en Leeds...

http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=132166358

Enjoy you sick bastard:)
-Nr 2 er den første taperen-

Lars E

Drittunger.. Hadde vært så sykt stolt hadde jeg hatt den hvite drakta over hode..

Hentet fra Charlie Hutton sin facebook:

" Name: Bailey Camfield
Network: Leeds
Details: They lived in worst place eva but the banter saved us from despair.
They were members of Leeds United but now they're shite so we left.
"

Ellers er d sinnsykt mye drikkebilder o.l. inne på facebooken til Leedsungguttene.

Forever Leeds

Forever Leeds

dexter90

Jeg skal legge han til på msn

MrK

for mye n........... prat til at jeg i det hele tatt gidder å bry meg - umodent virker det

"finnes det overhodet noen på kloden som  kler ORANGE"

Ã...lesund er på plass (sist i TL) sitat Henrik Elvestad i Golden Goal 17.04.07
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?

Dennis

La han fylle tribunen på Stamford Brigde.

- Dennis
Marching on together!

torivar

Et godt eksempel på drittunger vi dessverre ikke har bruk for om vi skal komme oss opp igjen. Uansett talent.

Ferre

Selv om Rose har talentet, viiker det som han helt mangler gode holdninger. Vil ikke ha slike drittunger i Leeds, så da kan de bare forsvinne til en annen klubb. Vi trenger spillere som er villige til å blø for drakta, Rose er tydeligvis ikke av den typen.

-WE'LL BE BACK-

Erik M

Dette er ikke nødvendigvis drittunger, men mer språket til 16 åringer anno 2007 som kommuniserer med andre 16 åringer.  Synd at ikke klubben gir academy guttene mediatrening som inkluderer hvordan opptre på internett.

Ellers er det naivt å tro at alle som er knyttet til Leeds er Leeds-supportere.  Er du et kjempetalent er det kanskje ikke så rart om drømmen går beyond Leeds i 1. div.

Sheridan

Er så lei av å HELE FORBANNA TIDEN å lese om dritt nyheter....helvete altså....men sånn er det vel å følge en klubb i en bakgårdsliga.....

veteranen

quote:
Originally posted by Sheridan

Er så lei av å HELE FORBANNA TIDEN å lese om dritt nyheter....helvete altså....men sånn er det vel å følge en klubb i en bakgårdsliga.....

Vi er nok mange som føler det på samme måte, Ole... Det oppleves faktisk til tider som litt psykisk belastende, når sant skal sies...

Og jeg er redd for at det kommer til å forbli sånn helt til vi får inn et nytt (og forhåpentligvis bedre!) regime i klubben.

Sydhagen

trist viss dette stemmer..hadde et håp om at rose kunne spille seg til fast plass på førstelaget denne sesongen..men blir vel lite av det nå kanskje..