Hulse til Sheff U

Started by agehvitstein, July 25, 2006, 01:12:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 2 Guests are viewing this topic.

Førde

Cresswell/healy/blake/Beckford alle er gode... Hulse er(var) god han og, en av mine ynglingsspelar!
... håper bates&blackwell har ein superspiss i søkelyset :) ! (men Leeds har jo egentlig Meir en nok av spisser)
Marching On Together ...
Marching On Together

ragnar

Støtter salget iom at Blackie må selge for å kunne kjøpe nytt. Foxe, Elliot og Fotheringham får kanskje kontrakter. Da kan pengene brukes på en midtbanespiller og en ny spiss (targetmann).

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Tom S

Trist å sjå, etter mi meining, vår beste spiss forlate oss. Men, som andre har vert inne på, vi var nøydd for å selge for å kunne kjøpe og då måtte nokon ofrast. Hadde håpt det skulle bli Healy.
Vi fekk jo godt betalt for Hulsey og det er viktig at vi no får på plass ein erstatter og helst ein offensiv midtbane (les: Koumas) før vinduet stenges.

Trur nok Bakke forsvinner også dersom Mr.Bates får anledning å kvitte seg med han.
Men, selg for all del ikkje Killa!!!

Lykke til videre Hulsey!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Bjorn

Sorry mac, men her slutter jeg meg til de som sier dette er helt greit. Av en eller annen grunn så lyser det ikke akkurat entusiasme av Hulse når han spiller. Der tror jeg faktisk Cressy, Blake og Beckford har mer enn bøtter og spann nok av. Tror ikke han har helt riktig holdning, og tror også Creswell har bedre av at Hulse drar, for disse har vist før at de ikke liker hverandre særlig godt. Synd å miste en god spiss, men 2 komma et eller annet kan brukes ganske fornuftig om det trengs.. Tror nå jeg da!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

AndyMathie

Sheridan, du vil vel ikke spille sesongen om Cresswell e skada med Healy og Blake på topp?

De tror æ neppe kommer til å funke sammen som om Hulse hadde spilt enten sammen med Healy eller Blake. Det er min vurdering og tror de aller fleste e enig med mæ her!

We are Leeds and we are proud of it!

Ronald

Tror du tar feil angående Bakke. Han har fått så mye spille tid i oppkjøringen at han nok blir på ER!??! Vent litt[B)] Kanskje det er en skjult agenda her[:0] Bates sørger for å få vist Eirik Bakke frem på markedet, for så å selge ham før han blir skada[}:)]
Nei, eg har ikkje peiling, men eg tror det er behov for Eirik på ER.
quote:
Originally posted by Tom S

Trist å sjå, etter mi meining, vår beste spiss forlate oss. Men, som andre har vert inne på, vi var nøydd for å selge for å kunne kjøpe og då måtte nokon ofrast. Hadde håpt det skulle bli Healy.
Vi fekk jo godt betalt for Hulsey og det er viktig at vi no får på plass ein erstatter og helst ein offensiv midtbane (les: Koumas) før vinduet stenges.

Trur nok Bakke forsvinner også dersom Mr.Bates får anledning å kvitte seg med han.
Men, selg for all del ikkje Killa!!!

Lykke til videre Hulsey!!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Du holder med laget uansett.
LEEDS FOREVER

Jon R

Naivt å snakke om Cresswell som Hulses erstatter. Han har mistet hele pre-season og er helt sikkert ikke å regne med i innledningen av sesongen. Her må det kjøpes inn en god erstatter for Hulse. Da vil vinninga fort gå opp i spinninga. [B)]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Ja helt enig med dæ Jon R. Det er det ikke Sheridan skjønner. Han tror at Cresswell er klar til serie starten, men det er ingenting som tyder på det! Her må det handles og det før seriestarten. Tenk om vi sitter der(Bohemen) og Healy spiller sammen med Blake på topp, det kan bli veldig vanskelig hvis plutselig ikke alle Leeds spillerne kun spiller raskt etter bakken med 0 fokus på cornere og dødballer. Da bør Carole og Nicholls ha ekstrem kvaliteter med raske kombinasjoner og det tror æ ikke de besitter i den grad dette er mulig.

Robert H.

Hovedargumentet til mange som mener dette salget er greit er altså Hulses labre fjorårssesong. Et vesentlig poeng her er at Hulse fikk pre-season og dermed store deler av høsten ødelagt av skaden han fikk mot Haugesund. Til tross for dette ble han vår toppscorer.

Cresswells situasjon i år er enda verre. Han ble operert i mai og siden har vi ikke hørt et pip. Allikevel er mange overbevist om at han skal danne et giftig spisspar med Healy/Blake allerede fra 5. august...?! Det er så naivt at jeg nesten må le...

rastafari

Kunne de ikke kjøpt Healy i stdet, men han e det vel ingen som vil kjøpe. Dårligere payback er det vel få spillere som har gitt oss. Healy må gi oss minst 10 spillemål før jul om han skal få en positiv feedback fra meg. Og han er vel ikke dårligst betalt eller...

Good luck, Hulse. Miss you[:I]

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Bjorn

Greit.. Naivt og en smule overoptimistisk å tro Cresswell er tilbake til ligastart. Men det forandrer ikke holdningen til Hulse på banen. Her har også Healy en del å lære, så han tør jeg nesten ikke å nevne i samme setning som de andre.. Healy har igjen å overbevise meg at han er en stor spiss. Men tatt at han blir brukt i riktig posisjon og ikke som ving, så er det håp.
Som jeg også sa, så kan pengene vi får inn brukes til evt ny spiss om det trengs. Her synes jeg vi skal ha litt tolmodighet og ikke kaste oss ut i markedet bare for å få tak i en targetman som sikkert har bly i beina.. Støtter da heller et salg av Healy i tillegg for nye 2 komma et eller annet. Da kan vi kjøpe en spiss med styrke, fart og teknikk og med snusen for mål, med bra PL nivå.
Noe sier meg det ikke skjer, men jeg må bare ta en positiv approach!

Marching On! 4276
Marching On! 4276

Robert

Takk for det du gjorde i Leeds Hulse, og lykke til videre!
Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

Kickthemdown

quote:
Originally posted by AndyMathie

Ja helt enig med dæ Jon R. Det er det ikke Sheridan skjønner. Han tror at Cresswell er klar til serie starten, men det er ingenting som tyder på det! Her må det handles og det før seriestarten. Tenk om vi sitter der(Bohemen) og Healy spiller sammen med Blake på topp, det kan bli veldig vanskelig hvis plutselig ikke alle Leeds spillerne kun spiller raskt etter bakken med 0 fokus på cornere og dødballer. Da bør Carole og Nicholls ha ekstrem kvaliteter med raske kombinasjoner og det tror æ ikke de besitter i den grad dette er mulig.

Æ synes personlig det er gøy at du skriver æ og dæ å sånn[:D]

Kan æ få hærme ætter dæi?

Mvh

Killa

B-m

Jeg er positiv til salget(vi har for mange spisser). Men for de av dere som ikke er det så kan dere trøste dere med at jeg tror Hulse ville gått uansett, hvis ikke ville han blitt "unsettled" som det så fint heter på Cm. Hvem vil ikke spille Premier league fotball?? Men takk gud for at Blackie hadde is i magen og klarte skru opp prisen såpass!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Sheridan

Ser ingen grunn til at ikke Healy/Blake kombinasjonen ikke skulle lykkes (selv om ingen av dem er en targetmann) , mens vi eventuelt venter på Cresswell. Og vi har en joker i Beckford.  

Naivt? Selvfølgelig kunne jeg ønske vi kunne hente inn en spiss som var hakket bedre enn de vi allerede har. Men det ville være riktig ille om vi ikke sa ja takk til den summen for Hulse, som ikke har prestert på l a n g lang tid i Leeds trøya.

3 mill er jo fantastisk [8D]

SveinArve

Fra teamtalk:
Blackwell backing departing Hulse

Leeds manager Kevin Blackwell has wished Rob Hulse the best of luck following the striker's £2.1million switch to Sheffield United.

2.1 no da? jaja, spent på å sjå ka den egentlige prisen er? Sikkert 2.2 hvis han slår til i Premier League...

------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

En del som har tro paa beckford her inne. Han har fortsatt ikke prestert noenting som skulle tilsi at han skulle gjoere det bra for oss i aar. Moore har null tillit av KB. Da staar vi igjen med 1 skada spiss, en humoerspiller (Healy) og Blake, som forsaavidt har gjort det bra i pre season. Vi trenger saa absolutt en erstatter for Hulse.

I kveld spiller Leeds mot Scunthorpe, og Leeds stiller med et naermere toppet lag. Dessverre er Kilgallon ogsaa denne gangen utelatt. Er han skadet, eller kan vi se samme tegninga som med Hulse?

Lagoppstilling i kveld:

Sully - Kelly, Butler, Gregan, Frazer - Stone, Bakke, Livermore, Carole - Beckford og Healy

Kampen begynner 20.30 norsk tid, og oppdateres paa hjemmesida, og sendes live paa yorkshire radio.

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Peter7

Beckford minner meg foreløpig litt for mye om en annen youngster som var i Leeds for noen sesonger siden - Simon Johnson ... Med skadeforfulgte Cresswell og no Moore, blir Healy og Blake for tynt i lengden, noe de fleste her på forumet er enige om.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

mads

det er jo klart at Hulse skal erstattes, ingen tvivl om det. Tror helt sikkert også KB arbejder på det...blake og healy er ikke optimalt, men kan vel gå i et par kampe til vi får Cresswell klar eller får fat i en ny mand. Kan derimod ikke lide at Killa igen ikke er med, det kan desvære betyde at han er på vej ud, undrer mig også over at Lewis ikke snart skal i kamp igen. og hvor er Derry og Healy?
og er Foxe og Elliott ikke længere i truppen?

Premier League i næste sæson!

kjellern

Morsomt med engasjement. Og også morsomt at man kan være såvidt uenige om en spillers kvaliteter. Skal bli spennende å følge Hulse i Sheffield United. Jeg er - som har fremkommet tidligere - ikke hans største fan, men en ting skal han ha - han ofret seg for laget og spilte for drakta - i mange av kampene ifjor hvor han var halveis frisk ville mange ha kastet inn håndkleet.

Det ville faktisk glede meg om han "Proves me wrong" og viser Premiershipklasse til høsten. Jeg er vel heller ikke helt helt frisk (det kan man ikke være som Leeds supporter), men jeg gleder meg faktisk når noen av våre ex spillere gjør det bra ! I dette tilfelle håper jeg også å kunne se tilbake på denne overgangen og tenke på at denne er årsaken til at vi fikk inn X, X og X.....

Vet ikke om noen har vært inne på det tidligere, men jeg har også en teori om at forholdet mellom Hulse og Blackwell ikke ble helt det samme etter Hull borte hvor Blackwell åpent kritiserte Hulse og denne repliserte med kritikk av spillesystemet (berettiget).    

Kickthemdown

Frazer på venstreback???[V][V] Hva med å fortsette med den gode trenden dvs bruke Parker for å se om han holder nivået.. Helvete heller. Kommer til å få magesår av den posisjonen i laget, garantert!! [xx(]

Killa

Asbjørn

quote:
Originally posted by kjellern

Morsomt med engasjement. Og også morsomt at man kan være såvidt uenige om en spillers kvaliteter.

Velkommen (som skrivende, du har vel "lest" lenge... [:)]) på forumet, Kjell-Arild! [:)]
Alltid kjekt med nytt skriveført personell her...

Stå på!

You don't need a weatherman to know which way the wind blows
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Peter7

Kan ikke bli så ille som et Harte-attack ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

kjellern

Takk for velkomsthilsen Asbjørn.

Har nok skummet innom daglig i lang tid for å sjekke ut om det er noe "å få med seg". I likhet med en del andre engelske forums og websider. Som en halvgammel og halvfet familiemann er det fint å ha noe annet enn jobb og familie å engasjere seg i - jeg brukte også i sin tid veldig lang tid på å melde meg inn i LUSCOS...Er vel treg i avtrekkeren ( i likhet med Hulse - (spøk)).

Til tross for tidvis svakt spill ifjor (med enkelte hederlige unntak som Plymouth, Southampton, Reading og Preston i semi`n) er jeg faktisk optimist før årets sesong. Er det bare den vanlige pre season illusjonen eller kan det være at vi begynner å få bygget opp et nytt brukbart lag...

Men nå er det lammepølsene som skal inntas...

Førde

Kortid begynner kampen i kveld??? LinK?

Marching On Togehter!!
Marching On Together

B-m

quote:
Originally posted by kjellern

Takk for velkomsthilsen Asbjørn.

Har nok skummet innom daglig i lang tid for å sjekke ut om det er noe "å få med seg". I likhet med en del andre engelske forums og websider. Som en halvgammel og halvfet familiemann er det fint å ha noe annet enn jobb og familie å engasjere seg i - jeg brukte også i sin tid veldig lang tid på å melde meg inn i LUSCOS...Er vel treg i avtrekkeren ( i likhet med Hulse - (spøk)).

Til tross for tidvis svakt spill ifjor (med enkelte hederlige unntak som Plymouth, Southampton, Reading og Preston i semi`n) er jeg faktisk optimist før årets sesong. Er det bare den vanlige pre season illusjonen eller kan det være at vi begynner å få bygget opp et nytt brukbart lag...

Men nå er det lammepølsene som skal inntas...

Alltid morsomt med nye deltagere, håper vi får mange innlegg fra deg fremover! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Frazer har spilt godt i den posijonen tidligere, både på Leeds a-lag og på Englands u-18... [8)]

Jon R.
Jon R.

LeedsUnited

Flott salg idioter, fortsett sånn så blir vi værende i divisjonen i lang til fremover.  Dette er jo en liten trøst siden jeg ikke får inn Viasat sport 2, da slipper jeg å se elendigheten neste år.  Hvorfor er det slik med Leeds at hver gang man tror det snur til det bedre så får en slike slag i trynet?

Kickthemdown

quote:
Originally posted by Jon R

Frazer har spilt godt i den posijonen tidligere, både på Leeds a-lag og på Englands u-18... [8)]

Jon R.

OK. [:o)]

Killa

auren

quote:
Originally posted by LeedsUnited

Flott salg idioter, fortsett sånn så blir vi værende i divisjonen i lang til fremover.  Dette er jo en liten trøst siden jeg ikke får inn Viasat sport 2, da slipper jeg å se elendigheten neste år.  Hvorfor er det slik med Leeds at hver gang man tror det snur til det bedre så får en slike slag i trynet?

En diiiiger berg og dalbane aa vaere Leedsfan. Man er aldri paa den trygge siden.
Deler din skepsis. Er lei meg for salget. Men faar vi en spennende og god midtbanespiller, og en fullgod erstatter for Hulse, skal jeg vaere fornoeyd med salget.
Faar avvente situasjonen foreloepig. Bare haaper KB har en god plan, noe jeg ikke helt har troen paa at han har. Kan denne Garra Dembele vaere noe?

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.