Skrevet av Emne: Scunthorpe - Leeds 2-1  (Lest 3585 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kato

Scunthorpe - Leeds 2-1
« på: Juli 26, 2006, 04:44:48 »
er fullstendig uakseptabelt.

På hjemmesida i dag profileres det i tillegg med at vi stiller " a Strong side tonight"

Tendensene av det som har skjedd så langt i sommer:

1. For svake kjøp - Tidlig å si det, men vi sikter høyt

2. Rob Hulse - Grei pris, men jeg tror vi får trøbbel med å finne erstatter

3. Svake resultat - Øker presset på Blackwell

4. Det kjøpes ikke spillere i "problem"-posisjoner

Det begynner å bli kort tid til seriestart. Kjøpene skal ha tid til å "sette" seg.

Jeg er urolig.....Sover ihvertfall ikke bedre av tap mot Scunthorpe.

Mvh
Kato
 

marve

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #1 på: Juli 26, 2006, 04:51:09 »
Helt enig med deg kato i alt du skriver .nedturen starta mot slutten i fjorårs sesongen og fortsetter bare nå .Begynner faktisk å at det nå går mot slutten for KB i leeds dessverre ,han vill så mye men får det bare ikke til .
 

Yeboah

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #2 på: Juli 26, 2006, 04:51:28 »
Virker som om Blackwell driver litt sånn som jeg gjør på Football Manager... Noen ganger blir det for mange desperate kjøp som til slutt ender som stallfyll! Maybe Iam wrong :) Hope so!

Yeboah #21 - Legend
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 04:54:06 av Yeboah »

auren

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #3 på: Juli 26, 2006, 04:55:39 »
Hadde dette vaert Football Manager hadde jeg kjoept Billy Sharp. 23 maal i fjoraarsesongen, spilte godt mot Leeds i en omgang og scoret et flott maal. Visstnok tabbe av Sully...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

MooCow

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #4 på: Juli 26, 2006, 04:58:01 »
Bekymrar ikkje meg, gledar meg til sesongen begynner og håpar på ei signing eller to til :) MOT !

mads

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #5 på: Juli 26, 2006, 05:04:01 »
- holdet i aften var uden healy og en evt. ny angriber som erstatning for hulse.
- holdet var uden det som nok er vores bedste midtbane. stone, nicholls, derry, lewis
- holdet var uden Killa og en evt. ny venstre back.

når disse ting kommer på plads, hvilket forhåbentlig er MEGET snart, bliver det bedre.
men derfor er det et utroligt skidt resultat alligevel

Premier League i næste sæson!
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 05:07:31 av mads »
 

Kickthemdown

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #6 på: Juli 26, 2006, 05:04:52 »
Tap i sesongoppkjøringen bruker å bety en dunge med seire i starten på serien[:)]

Ellers..

... så går KB tidlig...

Mvh

Killa

Erik_

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #7 på: Juli 26, 2006, 05:05:13 »
Jeg merker at selv de mest tålmodige begynner å få skjelven her... aner jeg at dette blir en trist sesong på forumet, allerede før den har begynt?

Synes denne tråden ikke er så veldig ulik denne Kato:
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5778

Er det værmeldingen som har gjort til slik bekymring? (så så, sola kommer tilbake igjen) [:o)]

Hvis vi ikke har hentet inn flere før sesongstart. Så vil jeg være bekymret. Taper vi mot Norwich etter slett spill vil jeg bli bekymret. Men akkurat nå sover jeg godt om natta.

Og la oss se det positive her, alle som har mistet den lille trua på Blackwell som var igjen, og er sikker på (eller føler ubehag) at dette går dunken. Kommer det ikke inn flere nye spillere. Så får den "nye" manageren flere millioner pund å kjøpe spillere for.

Nå det er vel en god ting, eller? [:o)][:o)]

Ps. Men jeg føler på meg at det blir mye fint og hurtig spill langs bakken denne sesongen. Så sov godt alle sammen. [:)]

Kickthemdown

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #8 på: Juli 26, 2006, 05:10:27 »
quote:
Originally posted by Enrique

Jeg merker at selv de mest tålmodige begynner å få skjelven her... aner jeg at dette blir en trist sesong på forumet, allerede før den har begynt?

Synes denne tråden ikke er så veldig ulik denne Kato:
http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5778

Er det værmeldingen som har gjort til slik bekymring? (så så, sola kommer tilbake igjen) [:o)]
Hvis vi ikke har hentet inn flere før sesongstart. Så vil jeg være bekymret. Taper vi mot Norwich etter slett spill vil jeg bli bekymret. Men akkurat nå sover jeg godt om natta.

Og la oss se det positive her, alle som har mistet den lille trua på Blackwell som var igjen, og er sikker på (eller føler ubehag) at dette går dunken. Kommer det ikke inn flere nye spillere. Så får den "nye" manageren flere millioner pund å kjøpe spillere for.

Nå det er vel en god ting, eller? [:o)][:o)]

Ps. Men jeg føler på meg at det blir mye fint og hurtig spill langs bakken denne sesongen. Så sov godt alle sammen. [:)]

Sola skinner så å si aldri i Harstad. Om den skulle finne på å gjøre det så kan du banne på at nordavinden lager en ufyselig stemning uansett.. [xx(]

Lei, lei og lei...

Heldigvis flytter jeg på fredan [:D] Kato er desverre stuck i byen ihvertfall helt til TIL ringer [;)]

Mvh

Killa
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 05:11:29 av Alta-White »

Kato

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #9 på: Juli 26, 2006, 05:21:38 »
Frykter for at Ken Bates må ta noen telefoner nesten like raskt som Myrvang i TIL.

Jo dårligere resultat i pre-season, jo bedre må sesongen starte for at Blackie skal beholde jobben.

NB! Hvor er h.b. og hot shot i disse tider? Er jo Prime-time for slike karer nå
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #10 på: Juli 26, 2006, 05:41:12 »
quote:
Originally posted by kato


NB! Hvor er h.b. og hot shot i disse tider? Er jo Prime-time for slike karer nå


Følge méd, Kato! [:)]
Håkon kan du lese om her... mens Karl vel sitter og svetter over de siste nynorsk-eksamenene ennå... [^]




The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Kato

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #11 på: Juli 26, 2006, 05:46:11 »
Såpass.

Ikke fulgt med, grunnet et to-måneders post-cardiff-trauma etter en bomtur til Wales.
 

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28905
  • Total likes: 2638
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #12 på: Juli 26, 2006, 05:53:25 »
[:)]



The glamour and the bright lights and the politics of sin
The ghetto that you build for me is the one you end up in

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Jon R

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #13 på: Juli 26, 2006, 06:05:15 »
Jeg deler katos bekymring. MYE må på plass før sesongen starter om kort tid. Hvor er Killgallon? Skriver Nichols under? Kommer det en erstatter for Hulse? Hvordan er det med skaden til Cresswell? Hva skjer med Bakke? Dennes sesongen vil "alle" forlange direkte opprykk. Pr idag virker det urealistisk. Vi risikerer dermed å starte det nye året med en ny manager, som sikkert vil bygge sitt eget lag i størst mulig grad. Virker for øyeblikket som om det er viktigere å gå i pluss, enn å faktisk styrke stallen. Vi har ikke engang klart å opprettholde Status Quo i kvalitet og bredde. Forretningsmannen Bates må få opp øya. Det er tross alt bare halvannen uke til seriestart....[:0]

Jon R.
Jon R.

SveinArve

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #14 på: Juli 26, 2006, 06:15:35 »
Hvis KB x 2 hadde en erstatter klar, bør denne være offisiell før helga. Det begynner å haste, sesongen starter om svært kort tid. Hvis man ser på Godset så tar det si tid for et lag skal kunne fungere ilag. Kjøp 2-3 klassespillere på nøkkelposisjoner, og slutt med de derre b-spillerne som skal få sjansen til å prøve seg. De burde fått prøvd seg for lenge siden, ikke no!!

Mistet troa på Blackwell etter jul i fjor og sliter med å få den tilbake. Synes Carver virket bra. Ikke som manager seff, men for oss som var på Leeds-trening torsdagen i Sarpsborg, fikk vel med oss det ufattelige engasjementet han viste. FLOTT fyr spør du meg!!!

Hvis ikke Leeds har ei god sesonginnledning, synes jeg Kevin Blackwell bør gå.
Som sagt; begynn å kjør/kjøp inn en FØRSTE 11`ER !!!

------------------------------
http://tmbo.org/offensive/images/picpile/stupid%20zidane.gif
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Milou

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #15 på: Juli 26, 2006, 06:22:06 »
Jon R., eg syns du har mange av dei meir fornuftige innlegga her inne, men denne gangen skuffar du. Eg trudde at alle no hadde forstått at det er viktigare å gå i pluss enn å styrka stallen. Faktisk er det ein forutsetning for å kunna styrka stallen at me går i pluss. OK, det er også muleg å styrka stallen og håpa på at det medfører at ein kjem til å gå i pluss i framtida, men dette har vore prøvd før, og Ken Bates har sagt ganske klart frå at dette ikkje er måten han kjem til å driva butikken på.

Elles tar eg også resultatet i desse treningskampane med stor ro, men kan vera einig i at stallen slik den er no langt frå er nokon garanti for opprykk, spesielt om Killa forsvinn, som det kan virka som. Reknar likevel med at Blackwell har ein joker eller to i ermet. Viss eg ikkje hugsar feil, var det tilsvarande stemning her på forumet samme tid i fjor.

trosetti

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #16 på: Juli 26, 2006, 06:36:44 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor folk skriker etter KBs avskjed allerede. Sesongen har ikke startet enda(!) Hva vi presterer under pre-season skal vel egentlig tas med en klype salt. Dog er jeg jo enig at vi ikke har like sterkt lag på papiret som i fjor. Det er for mye som er uklart enda til at vi kan svartmale KB og sjansene for opprykk i år.

Det er som Jon sier; (quote) "Hvor er Killgallon? Skriver Nichols under? Kommer det en erstatter for Hulse? Hvordan er det med skaden til Cresswell? Hva skjer med Bakke?" Hvis vi får en fullt frisk Cresswell denne sesongen, tror jeg vi får fyllt hullrommet etter Hulse ganske bra. Og hvem sier at vi absolutt skal spille med en targetman, og ikke legge om til to spisser, slik at Healy skinner lysere enn sola denne sesongen?

Skriver Nichols under, og Eirik fortsetter fortsetter for fullt i år, har jeg stor tro på at midtbanen vår faktisk er forsterket. I tillegg har vi jo også Carole som ingen helt vet hva står for enda, kanskje han slår til for fullt? Vi må heller ikke glemme Livermore, som kan bli en forsterkning hvis han finner formen. Elliot vil også styrke laget vårt hvis han kommer.

Så slik jeg ser det, er det ALT for tidlig å begynne hylekoret allerede nå. Det er mye som kan skje enda (ja, selv om det ikke er lenge til seriestart). Sesongen har ikke startet enda, gutter! Pre-season er ikke alltid så bra målestokk for hvor godt ett lag er. Vedder kroppshåret mitt på at vi hevder oss betraktelig når vi møter bedre motstand, ja selv uten Nichols og Elliot[:)]

Ja, nå fikk jeg lese at Elliot ikke fikk forlenget, så glem alt jeg skrev om han! [:p]

God, shave your legs, og heia Leeds United!
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 06:44:52 av trosetti »
"E ska spele førr Junaitid!" Tore Andre Flo, 03.01.07

Tom S

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #17 på: Juli 26, 2006, 15:00:30 »
Dette var da voldsomt til svartmaling kato!

Kva er det som har fått deg til å snu så markert frå ein poistiv haldning ifjor til denne nye noko negative imagen[?]
Er det kanskje bedre å vere negativ og heller oppleve ein bonus med opprykk, enn positiv for så å bli megaskuffa når vi ikkje når målet vårt[?] [;)]

Eg er einig i at det er ein del som mangler i stallen før den er på plass, og det er nok Blackie einig i også. Derfor jobber han i desse dager knallhardt med å få på plass ei ny slagkraftig midtbane, ny ventreback og ein erstatter for Hulsey.
Pengane frå salget av Hulsey vil hjelpe han i dette arbeidet.

Seff er det grunn til bekymring med tanke på om vi beheld Killa og kven klarer vi å signe osv. Men, sånn er det vel kvart år? Det er, sånn eg ser det, ein del av sjarmen ved å fylgje sitt favorittlag. Vi vil alltid ha "ups and downs"...

Ã… legge så stor vekt på resultat i preseason, som det virker som enkelte her inne gjer, er å overdrive betydningen av desse kampene. Her dreier det seg om å finne ballfølelsen, bevegelsen og å få flest mulig matchfit(te). Og så må ein ta med i betraktningen at desse kampane betyr mykje meir, resultatmessig, for dei mindre klubbane vi møter og dei girar seg skikkeleig opp til desse møta med "stjernene".

Som sagt i ein anna topic - sjå på norges beste fotballag for tiden, Brann, dei hadde vel det ein kan kalle ein rævva oppkøyring og Mjelde var vel så godt som sparka før sesongen starta! Kan virke som dei er i rute likevel, og kanskje tar gullet til Bergen for første gang sidan 60-tallet (?)

Dette er vår sesong gutter og jenter!!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 15:13:35 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

rastafari

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #18 på: Juli 26, 2006, 15:15:18 »
Enig Kato. eneste lyspunktet var at vi ikke signa Elliott. Sikker på KB ville ta han da han er 30+.

Nicholls har jeg trua på, men denne Livermore kjøpet er tvilsomt. En spiller som har spilt årevis i Millwall blir ønska bort, da er det et eller annet rart med gubben.

Men som Leds supporter må man jo alltid ha trua[B)]
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Leif Egil

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #19 på: Juli 26, 2006, 15:44:45 »
Dette var da voldsomt til svartmaling kato!

Kva er det som har fått deg til å snu så markert frå ein poistiv haldning ifjor til denne nye noko negative imagen
Er det kanskje bedre å vere negativ og heller oppleve ein bonus med opprykk, enn positiv for så å bli megaskuffa når vi ikkje når målet vårt

Eg er einig i at det er ein del som mangler i stallen før den er på plass, og det er nok Blackie einig i også. Derfor jobber han i desse dager knallhardt med å få på plass ei ny slagkraftig midtbane, ny ventreback og ein erstatter for Hulsey.
Pengane frå salget av Hulsey vil hjelpe han i dette arbeidet.

Seff er det grunn til bekymring med tanke på om vi beheld Killa og kven klarer vi å signe osv. Men, sånn er det vel kvart år? Det er, sånn eg ser det, ein del av sjarmen ved å fylgje sitt favorittlag. Vi vil alltid ha "ups and downs"...

Ã… legge så stor vekt på resultat i preseason, som det virker som enkelte her inne gjer, er å overdrive betydningen av desse kampene. Her dreier det seg om å finne ballfølelsen, bevegelsen og å få flest mulig matchfit(te). Og så må ein ta med i betraktningen at desse kampane betyr mykje meir, resultatmessig, for dei mindre klubbane vi møter og dei girar seg skikkeleig opp til desse møta med "stjernene".

Som sagt i ein anna topic - sjå på norges beste fotballag for tiden, Brann, dei hadde vel det ein kan kalle ein rævva oppkøyring og Mjelde var vel så godt som sparka før sesongen starta! Kan virke som dei er i rute likevel, og kanskje tar gullet til Bergen for første gang sidan 60-tallet (?)

Dette er vår sesong gutter og jenter!!!
 

Kato

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #20 på: Juli 26, 2006, 15:51:47 »
Støtten min har vært at klubben må tenke langsiktig og være tålmodig. Det har vi sålangt gjort. Nå er det tid for resultater. 3. sesongen er det utvikling eller avvikling.

Summen av følgende har gjort meg skeptisk:

1. En forferdelig siste del av sesongen

2. Et mareritt verre enn noe jeg har vært borti i Wales, med en fullstendig manglende filosofi.

3. Svake nye kjøp

4. Salg av støttespiller

5. Svake resultat så langt i sommer


Summen av dette er at vi foreløpig har en svakere stall enn i fjor og jeg er mer usikker på fotballfilosofien til Blackwell.

Branns kurve er unntaket, ikke regelen.

 

Papi

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #21 på: Juli 26, 2006, 18:00:14 »
Leeds SKAL ikkje tape mot eit på papiret dårligare lag i pre season. Vi KAN (presiserer) leggje skulda på tunge bein, hard oppkøyring og testing av nye spelarar, men alikevel synest eg vi bør slå lag som Scunthorpe.

Men og "svartmale" situasjonen slik som du gjør kato, vil eg ikkje.
Av dei som starta denne kampen rekner eg med at disse springer utpå Elland Road mot Norwich:

Sullivan, Kelly, Butler, Bakke, Richardson og Blake.

Laget mangler mange gode spillere som stod over.(Les: Killgallon, Harding, Gylfason, Derry, Lewis, Stone, Healy og Cresswell.) Vil nok tru at Leeds hever seg mye når desse entrer banen.

Blir litt nærvøs over ar KB ikkje bruker Kilgallon. Kva skulle det vere poenget med? Frykter han blir solgt....:(


xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Klausen

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #22 på: Juli 26, 2006, 19:23:43 »
Har vi signet en ny spiller?

Gylfason du liksom...[:D]

B-m

Re: Scunthorpe - Leeds 2-1
« Svar #23 på: Juli 26, 2006, 23:35:41 »
quote:
Originally posted by kato

er fullstendig uakseptabelt.

På hjemmesida i dag profileres det i tillegg med at vi stiller " a Strong side tonight"

Tendensene av det som har skjedd så langt i sommer:

1. For svake kjøp - Tidlig å si det, men vi sikter høyt

2. Rob Hulse - Grei pris, men jeg tror vi får trøbbel med å finne erstatter

3. Svake resultat - Øker presset på Blackwell

4. Det kjøpes ikke spillere i "problem"-posisjoner

Det begynner å bli kort tid til seriestart. Kjøpene skal ha tid til å "sette" seg.

Jeg er urolig.....Sover ihvertfall ikke bedre av tap mot Scunthorpe.

Mvh
Kato



quote:
Originally posted by kato

Såpass.

Ikke fulgt med, grunnet et to-måneders post-cardiff-trauma etter en bomtur til Wales.



Skjønner at du har deppa hele sommeren pga turen over til Wales, og at du er blitt overnegativ pga det, but thats football for you. Now, GET OVER IT!!!!!

Mange er inne på det her - vi kan ikke begynne vurdere laget vårt etter 4-5 kamper i pre-season. Vi har lagt om formasjon, og prøver ut nye spillere(blant annet lugubre trialister). Og vi har manglet sentral-linja vår med Killa, Derry og Cressyboy i alle kampene. READING TAPTE HVER ENESTE PRESEASON-KAMP SIST SESONG.
Ã… kalle kjøpene våre hitil for bomkjøp eller svake kjøp er fullstendig uhørt, la dem prøve seg 5-7 kamper før vi kan uttale oss om det! Både Nichols og Carole var yndlinger i  sinetidligere klubber og Livermoore er en allsidig kar, som også kan spille i vår "problem"-posisjon. Samtidig har Foxe vært god!
Hulse var fette dårlig og hadde holdningsproblemer siste 4-5 mnd av forrige sesong. 2,2 mill pund er gode penger. Det er i underkant hva Hulse, Derry og Healy kostet oss tilsammen. Healy og Derry har ihvertfall tredoblet sin verdi siden de kom til oss - stoler på Blackie når det gjelder innkjøp av spillere og tror han klarer en fullgod erstatter til Husle, om ikke bedre(hvis vi trenger).

Jeg er også urolig for kommende sesong, hvem i faen er ikke det?? Men jeg gidder ikke syte og klage unødig. Taper vi mange kamper så kan vi syte. Og om vi taper mange kamper så vil Bates gi Blackie fyken, enkelt og greit!
« Siste redigering: Juli 26, 2006, 23:37:43 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?