Skrevet av Emne: Ha tiltro til Blackwell folkens!  (Lest 5031 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

auren

Ha tiltro til Blackwell folkens!
« på: Juli 31, 2006, 23:51:59 »
Det kan diskuteres opp og i mente om KB er god nok for Leeds United Football Club, baade naar det gjelder taktikk, spillestil og som motivator. Men en ting som alle maa enes om er at han er flink paa overgangsfronten. Spillere som Healy, Cressy, Hulse, Derry, Sully og naa Nicholls er spillere han har hentet inn til en fornuftig pris.

Det er mange her inne som absolutt vil se flere spillere inn, forsterkninger foer kampen mot Norwich. Og helst skal de komme saa fort som mulig, slik at KB faar spilt inn en foersteellever. Men er ikke dette litt vel mye forlangt av en manager? Skal han hoppe paa de foerste og beste, slik at han faar signet disse spillerene foer sesongen sparkes igang? Eller skal han proeve aa finne de spillerne som passer inn i hans tankegang om hvordan Leeds skal spille, og som hever laget?
Vi kan nok enes om at sistnevnte "taktikk" nok er det beste og klokeste. Men det svaert mange glemmer er at slike spillere vokser ikke paa traer, det tar lang tid aa faa napp. Et eksempel paa dette er Nicholls, en spiller KB har vaert ute etter siden forrige sesong, men som han ikke fikk foer naa i sist uke.

Tolmodighet folkens! Ja, jeg vet det er frustrerende aa ikke faa inn spillere i de posisjonene vi trenger mest aa forsterke, men tror dere ikke KB staar paa dagen lang, uken lang og maaneden lang for aa faa tak i de spillerne som passer best mulig inn?

Mange spillere linkes til oss, og 95% av de er bare bullshit. Heldigvis har Leeds naa gjort det til en regel aa ikke informere om mulige targets foer de er saa og si klare for klubben.

Jeg ber bare om litt tolmodighet folkens, proev aa sett dere inn i KBs svaert vanskelige posisjon og stilling. ALT er enkelere foran en pc i CM verdenen!!

auren, som er villig til aa gi nye spillere og KB en sjanse![^]

Leeds
Till
I
Die!
« Siste redigering: Juli 31, 2006, 23:59:57 av auren »
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Tore fra Larvik

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #1 på: August 01, 2006, 00:28:13 »
Det er jo ikke så rart vi bare kan få tredje rangs spillere til klubben vår.
Hvem i helvete kan ha tiltro tredje rangs sjef???????????
Har sakt det siden han fikk jobben, FÃ… DEN MANNEN VEKK.
Det vi trenger er en ny eier også.
 

B-m

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #2 på: August 01, 2006, 00:57:59 »
quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

Det er jo ikke så rart vi bare kan få tredje rangs spillere til klubben vår.
Hvem i helvete kan ha tiltro tredje rangs sjef???????????
Har sakt det siden han fikk jobben, FÃ… DEN MANNEN VEKK.
Det vi trenger er en ny eier også.



Ja, det er jo overflod av gode managere og styreformenn, din  twatasaurus rex.
Og hvilken spillere vil du ha kjøpt til klubben om du var manager? Seth Johnsen? Fowler? Niall Quinn? Alan Smith? Doffen, Hæstad og Stig Johansen?
Blackie har hittil gjort en veldig god jobb for klubben end off(med tanke på arbeidsforholda). Og tror ikke det er mange som kunne ha gjort det bedre.
Det er denne sesongen vi skal vurdere om Blackwell er bra nok. Så spar misnøyen!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Lis

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #3 på: August 01, 2006, 01:37:35 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

Det er jo ikke så rart vi bare kan få tredje rangs spillere til klubben vår.
Hvem i helvete kan ha tiltro tredje rangs sjef???????????
Har sakt det siden han fikk jobben, FÃ… DEN MANNEN VEKK.
Det vi trenger er en ny eier også.



Ja, det er jo overflod av gode managere og styreformenn, din  twatasaurus rex.
Og hvilken spillere vil du ha kjøpt til klubben om du var manager? Seth Johnsen? Fowler? Niall Quinn? Alan Smith? Doffen, Hæstad og Stig Johansen?
Blackie har hittil gjort en veldig god jobb for klubben end off(med tanke på arbeidsforholda). Og tror ikke det er mange som kunne ha gjort det bedre.
Det er denne sesongen vi skal vurdere om Blackwell er bra nok. Så spar misnøyen!


Jeg er enig med B.M..
Og med hvor mange penge skulle han have købt anderledes???
Du må altså vænne dig til at vi ikke er en millionær klub mere.
Kommer tid kommer råd..
Blackwell og holdet har min fulde support,lad os nu se at få sæsonen igang før folk fyrer Blackwell,der er jo ikke spillet 1 minut i CC endnu..

twatasaurus rex  [:D][:D][:D][:D] det er godt nok en af de sjoveste jeg længe har hørt hahahaha....



Leeds United yesterday,today,tomorrow,forever
« Siste redigering: August 01, 2006, 01:40:41 av Lis »
Leeds United yesterday today tomorrow forever

Knut-

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #4 på: August 01, 2006, 02:02:39 »
Twatasaurus rex ja. Morsomt! Måtte google litt for å finne ut mer om den dinosaurtypen.

Det var tydeligvis en dinosaur som var skeptisk til det meste. Ubehøvlet i sin grynting mot de andre dyrene og uten tiltro til at andre dinosaurer kunne få til noe som helst. En sann skeptiker.
medlem 191

Tore fra Larvik

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #5 på: August 01, 2006, 02:16:35 »
b-M er du bare dom??? Mannen har ikke tillit hos bra spillere, få opp øya.
Han flipper ut når ting teller. Tør vedde på at jeg er den som har holdt med LEEDS lengst her inn. Jeg sier det jeg mener og hva jeg mrner må gjøres for at ting skall bli bedere.
Kan desverre ikke se at stallen er styrket i det hele tatt. Stallfyll ut og det samme inn.
Det fins meget bra spillere i andre land enn england. Se etter spilere i Spania, Argentina, Italia, Belgia bare for å nevne noen land. Der kan en få brs spillere til en god pris.
 

Tom S

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #6 på: August 01, 2006, 02:27:57 »
quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

b-M er du bare dom??? Mannen har ikke tillit hos bra spillere, få opp øya.
Han flipper ut når ting teller. Tør vedde på at jeg er den som har holdt med LEEDS lengst her inn. Jeg sier det jeg mener og hva jeg mrner må gjøres for at ting skall bli bedere.
Kan desverre ikke se at stallen er styrket i det hele tatt. Stallfyll ut og det samme inn.
Det fins meget bra spillere i andre land enn england. Se etter spilere i Spania, Argentina, Italia, Belgia bare for å nevne noen land. Der kan en få brs spillere til en god pris.



Skulle det vere eit argument for at du også alltid har rett[?]
[:o)]



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #7 på: August 01, 2006, 02:32:04 »
http://www.urbandictionary.com/define.php?term=twatasaurus+rex
[:D]

quote:
Originally posted by tyfus

Twatasaurus rex ja. Morsomt! Måtte google litt for å finne ut mer om den dinosaurtypen.

Det var tydeligvis en dinosaur som var skeptisk til det meste. Ubehøvlet i sin grynting mot de andre dyrene og uten tiltro til at andre dinosaurer kunne få til noe som helst. En sann skeptiker.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Knut-

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #8 på: August 01, 2006, 03:01:30 »
Hehe. Søkte meg innom der jeg og, men lagde min egen versjon som ikke var så rå[:D]
medlem 191

veteranen

  • Gjest
Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #9 på: August 01, 2006, 03:44:34 »
Det kan ofte virke som om det bare finnes to oppfatninger om Blackwell:
1: De som mener at han er kjempedyktig.
2: De som mener at han er komplett udugelig.

Jeg tilhører ikke noen av disse gruppene.
Jeg mener at Blackwell har gjort en bra jobb, under tidvis vanskelige arbeidsforhold, i Leeds. Dette bør vi huske - og være takknemlig for.

Men jeg mener også at Blackwell aldri kan gjøre Leeds til en vinnerklubb (uansett hvilke økonomiske midler som blir stilt til hans disposisjon), fordi han mangler en del i sin personlighet, og dermed også som manager.

Hva er det så han mangler? Vel, jeg har mange ganger hevdet at han ikke er en stor tenker, og at han derfor heller ikke kan bli en stor taktikker. Det virker som om det "skjer noe" med Blackwell når han virkelig har sjansen. Jeg mener at han har hatt tre store sjanser til å "gjøre det" i sin tid som Leeds-sjef - og han (og laget) har sviktet totalt hver gang:

1: Da det gjensto 10 kamoer av 2004/05 sesongen, var vi for fullt med i kampen om en play-off plass. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung og skapte  etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligalampene.

2: Da det gjensto 10 kamper av 2005/06 sesongen, var vi for fullt med i kampen om direkte opprykk. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung, og skapte etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligakampene.

3: I play-off finalen var vi utgangspunktet altfor forsiktig og baktung. Og vi gikk på et fullt fortjent og ydmykende nederlag.

Når det virkelig gjelder, svikter altså lederen Blackwell totalt. Han blir ekstremt defensiv og overforsiktig. Og en sånn tankegang og holdning smitter etterhvert uungåelig over på spillerene.

Hvorfor skjer så dette? Adie Boothroyd ga oss nok svaret når han uttalte følgende: "Hos altfor mange managere er frykten for å tape sterkere enn lysten til å vinne." Boothy visste hva han snakket om, for han hadde sett det på nært hold...

Blackwell er en hardtarbeidene og hederlig manager, men han er ingen vinner. Dessverre.
Og da hjelper det fint lite om vi sitter i Lofoten eller Køpenhavn og ønsker at han skal være det.
« Siste redigering: August 01, 2006, 03:45:55 av veteranen »

Peter7

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #10 på: August 01, 2006, 04:09:32 »
quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

b-M er du bare dom???



Er det ikke litt ufint å kalle noen "dom" her på forumet?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sten

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #11 på: August 01, 2006, 16:33:36 »
quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

b-M er du bare dom???



Er det ikke litt ufint å kalle noen "dom" her på forumet?



Dommt nåkk er det bemerkelsesverdig hvordan den injurierende kraften minskes ettersom stavefeilene økes.

Dessuten, hvis man først skal synke ned på nivået hvor namecalling er akseptert, leder "Twatasaurus Rex" over "dom" med noe slikt som 20-0... [:D]

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman
Sten

Peter7

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #12 på: August 01, 2006, 16:58:53 »
[:D][:D][:D]
quote:
Originally posted by pikselator

quote:
Originally posted by Peter7

quote:
Originally posted by Tore fra Larvik

b-M er du bare dom???



Er det ikke litt ufint å kalle noen "dom" her på forumet?



Dommt nåkk er det bemerkelsesverdig hvordan den injurierende kraften minskes ettersom stavefeilene økes.

Dessuten, hvis man først skal synke ned på nivået hvor namecalling er akseptert, leder "Twatasaurus Rex" over "dom" med noe slikt som 20-0... [:D]

Pikselator (AKA Sten) -Your Friendly Forum Groundsman

Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B-m

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #13 på: August 01, 2006, 21:17:36 »
quote:
Originally posted by veteranen


Hvorfor skjer så dette? Adie Boothroyd ga oss nok svaret når han uttalte følgende: "Hos altfor mange managere er frykten for å tape sterkere enn lysten til å vinne." Boothy visste hva han snakket om, for han hadde sett det på nært hold...

Blackwell er en hardtarbeidene og hederlig manager, men han er ingen vinner. Dessverre.
Og da hjelper det fint lite om vi sitter i Lofoten eller Køpenhavn og ønsker at han skal være det.




Okei vi skjønner at du har en liten psykose going on med denne Boothroyd. *Slap!* Point taken for ørtende gang. Du skriver bra og er en ressurs på OEF, men gjeeeeeesp begynner blir liiiiiitt slitsomt.

Jeg mener ikke Blackwell er en Gud - Som jeg sier er jeg godt fornøyd, men han har virkelig noe å bevise DENNE sesongen. Og ser man på alternativene man har, og på de forskjellige managerene i de forskjellige klubbene, så er jeg faktisk glad at det er VI som har Blackwell.
Jeg vet ikke hvor dù "sitter" men tydeligvis: 1) bor du sammen med Blackwell? 2) Beskuer hver én trening? 3) Er i garderoben hver kamp?  - for den "faktaopplysningen" din om at han IKKE er en vinnertype -end of-, er litt drøy.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #14 på: August 01, 2006, 23:24:37 »
quote:
Originally posted by B-m

Sitat


Okei vi skjønner at du har en liten psykose going on med denne Boothroyd. *Slap!* Point taken for ørtende gang. Du skriver bra og er en ressurs på OEF, men gjeeeeeesp begynner blir liiiiiitt slitsomt.



Vel, da vil jeg anbefale at du fører meg opp på den tidligere omtalte "overse-lista" di.
Du vet, jeg liker jo deg, tross alt, ganske godt, og vil derfor ikke at du skal oppleve det som slitsomt å lese innlegg på dette forumet. [;)][:)]

Karl Hot Shot

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #15 på: August 01, 2006, 23:28:41 »
Kevin Blackwell er fortsatt manager for klubben i våre hjerter. Dermed må vi fortsatt forholde oss til Blackwells mer eller mindre gode disposisjoner. Når det er sagt, er det heller ingen spesiell grunn til å ha stor tiltro til Blackwell som manager. Hittil har han ikke gjort noen eller sagt noe som gjør at vi skal lovprise mannen for hans fotballdisposisjoner. Skal vi takke ham for at vi nå ikke befinner oss nede i League One? Er det Blackwells ære at vi ikke tørstet helt i hjel ute i ørkenen? Noen supportere blir krampaktig naive i sin positivitet for å finne noe som fortsatt er igjen å lovprise. Klubben er større enn Blackwell eller noen andre personer. Dersom klubben er tjent med å hente inn en ringrev som manager, så bør klubben gjøre det. Vi kan ikke fortsette å ha en manager bare av frykt for ryktet vi får dersom nok en manager blir sparket ut døra på Elland Road. Derfor gir jeg personlig Blackwell 12 ligakamper på å prestere. Er ikke resultatene gode nok, kommer jeg til å pepre Ken Bates med e-post nede i Monte Carlo og be ham om å bli litt utålmodig igjen.
 

Pål

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #16 på: August 01, 2006, 23:35:00 »
BLir vel sekretæren hans som blir utålmodig da kanskje?[;)]


quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Kevin Blackwell er fortsatt manager for klubben i våre hjerter. Dermed må vi fortsatt forholde oss til Blackwells mer eller mindre gode disposisjoner. Når det er sagt, er det heller ingen spesiell grunn til å ha stor tiltro til Blackwell som manager. Hittil har han ikke gjort noen eller sagt noe som gjør at vi skal lovprise mannen for hans fotballdisposisjoner. Skal vi takke ham for at vi nå ikke befinner oss nede i League One? Er det Blackwells ære at vi ikke tørstet helt i hjel ute i ørkenen? Noen supportere blir krampaktig naive i sin positivitet for å finne noe som fortsatt er igjen å lovprise. Klubben er større enn Blackwell eller noen andre personer. Dersom klubben er tjent med å hente inn en ringrev som manager, så bør klubben gjøre det. Vi kan ikke fortsette å ha en manager bare av frykt for ryktet vi får dersom nok en manager blir sparket ut døra på Elland Road. Derfor gir jeg personlig Blackwell 12 ligakamper på å prestere. Er ikke resultatene gode nok, kommer jeg til å pepre Ken Bates med e-post nede i Monte Carlo og be ham om å bli litt utålmodig igjen.





Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

auren

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #17 på: August 02, 2006, 00:07:49 »
Det jeg mente med innlegget mitt var at folk maa ha tiltro til Blackwells nye innkjoep og at han er paa utkikk 24/7 etter nye spillere. Vi maa huske at han har hentet ganske mange gode spillere til Elland Road de siste to aarene, og saa faar diskusjonen om han er rett mann for klubben naar det gjelder spillesystem og motivator vaere en annen diskusjon. Den er debattert opp og i mente tidligere.

auren, som synes Cisse og Ipswich keeperen er spennende spillere KB snuser paa... dog sistnevnte nok blir for dyr...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

rastafari

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #18 på: August 02, 2006, 14:58:28 »
quote:
Originally posted by veteranen

Det kan ofte virke som om det bare finnes to oppfatninger om Blackwell:
1: De som mener at han er kjempedyktig.
2: De som mener at han er komplett udugelig.

Jeg tilhører ikke noen av disse gruppene.
Jeg mener at Blackwell har gjort en bra jobb, under tidvis vanskelige arbeidsforhold, i Leeds. Dette bør vi huske - og være takknemlig for.

Men jeg mener også at Blackwell aldri kan gjøre Leeds til en vinnerklubb (uansett hvilke økonomiske midler som blir stilt til hans disposisjon), fordi han mangler en del i sin personlighet, og dermed også som manager.

Hva er det så han mangler? Vel, jeg har mange ganger hevdet at han ikke er en stor tenker, og at han derfor heller ikke kan bli en stor taktikker. Det virker som om det "skjer noe" med Blackwell når han virkelig har sjansen. Jeg mener at han har hatt tre store sjanser til å "gjøre det" i sin tid som Leeds-sjef - og han (og laget) har sviktet totalt hver gang:

1: Da det gjensto 10 kamoer av 2004/05 sesongen, var vi for fullt med i kampen om en play-off plass. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung og skapte  etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligalampene.

2: Da det gjensto 10 kamper av 2005/06 sesongen, var vi for fullt med i kampen om direkte opprykk. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung, og skapte etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligakampene.

3: I play-off finalen var vi utgangspunktet altfor forsiktig og baktung. Og vi gikk på et fullt fortjent og ydmykende nederlag.

Når det virkelig gjelder, svikter altså lederen Blackwell totalt. Han blir ekstremt defensiv og overforsiktig. Og en sånn tankegang og holdning smitter etterhvert uungåelig over på spillerene.

Hvorfor skjer så dette? Adie Boothroyd ga oss nok svaret når han uttalte følgende: "Hos altfor mange managere er frykten for å tape sterkere enn lysten til å vinne." Boothy visste hva han snakket om, for han hadde sett det på nært hold...

Blackwell er en hardtarbeidene og hederlig manager, men han er ingen vinner. Dessverre.
Og da hjelper det fint lite om vi sitter i Lofoten eller Køpenhavn og ønsker at han skal være det.




LES og husk. Meget klokt og god beskrivelse av vår kjære manager, som vi må leve med

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

peacock

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #19 på: August 02, 2006, 15:07:22 »
"Vi maa huske at han har hentet ganske mange gode spillere til Elland Road de siste to aarene"

Ja, fordi det var jo bare han og Gary Kelly......[:)]
Selvsagt skal K.B. diskuteres til evig tid! Eh, i hvert fall så lenge han er høvding i Leeds United[:p] Når mannen faktisk HAR fått fyken, gir vi blaffen. Dessverre tror jeg at han ikke overlever høstsesongen[:(!] Dessverre fordi resultatene vil utebli. Ja, selv om vi ikke liker fyren, ønsker vi jo alle at han får suksess, gjør vi ikke[?]

Jon R

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #20 på: August 02, 2006, 20:59:04 »
quote:
Originally posted by rastafari

quote:
Originally posted by veteranen

Det kan ofte virke som om det bare finnes to oppfatninger om Blackwell:
1: De som mener at han er kjempedyktig.
2: De som mener at han er komplett udugelig.

Jeg tilhører ikke noen av disse gruppene.
Jeg mener at Blackwell har gjort en bra jobb, under tidvis vanskelige arbeidsforhold, i Leeds. Dette bør vi huske - og være takknemlig for.

Men jeg mener også at Blackwell aldri kan gjøre Leeds til en vinnerklubb (uansett hvilke økonomiske midler som blir stilt til hans disposisjon), fordi han mangler en del i sin personlighet, og dermed også som manager.

Hva er det så han mangler? Vel, jeg har mange ganger hevdet at han ikke er en stor tenker, og at han derfor heller ikke kan bli en stor taktikker. Det virker som om det "skjer noe" med Blackwell når han virkelig har sjansen. Jeg mener at han har hatt tre store sjanser til å "gjøre det" i sin tid som Leeds-sjef - og han (og laget) har sviktet totalt hver gang:

1: Da det gjensto 10 kamoer av 2004/05 sesongen, var vi for fullt med i kampen om en play-off plass. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung og skapte  etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligalampene.

2: Da det gjensto 10 kamper av 2005/06 sesongen, var vi for fullt med i kampen om direkte opprykk. Men da tok laget kvelden. Vi ble altfor forsiktig, baktung, og skapte etterhvert nesten ikke målsjanser. Og derfor vant vi bare en av de ti siste ligakampene.

3: I play-off finalen var vi utgangspunktet altfor forsiktig og baktung. Og vi gikk på et fullt fortjent og ydmykende nederlag.

Når det virkelig gjelder, svikter altså lederen Blackwell totalt. Han blir ekstremt defensiv og overforsiktig. Og en sånn tankegang og holdning smitter etterhvert uungåelig over på spillerene.

Hvorfor skjer så dette? Adie Boothroyd ga oss nok svaret når han uttalte følgende: "Hos altfor mange managere er frykten for å tape sterkere enn lysten til å vinne." Boothy visste hva han snakket om, for han hadde sett det på nært hold...

Blackwell er en hardtarbeidene og hederlig manager, men han er ingen vinner. Dessverre.
Og da hjelper det fint lite om vi sitter i Lofoten eller Køpenhavn og ønsker at han skal være det.




LES og husk. Meget klokt og god beskrivelse av vår kjære manager, som vi må leve med

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?



Hvorfor i h......skal vi gå rundt å huske på dette? Så lenge Leeds har sportselig fremgang er jeg fornøyd. Du skal ikke se deg blind på alt hva denne veteranen skriver, rasta, da formen ofte er bedre enn innholdet hos den gamle kvakksalveren. [8D]

Jon R.
« Siste redigering: August 02, 2006, 21:00:07 av Jon R »
Jon R.

rastafari

Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #21 på: August 02, 2006, 21:29:13 »
han skriver det jeg sjøl tenker og mener, bare ennå bedre beskrevet
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

veteranen

  • Gjest
Re: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #22 på: August 02, 2006, 23:00:51 »
quote:
Originally posted by rastafari

han skriver det jeg sjøl tenker og mener, bare ennå bedre beskrevet



Da tenker du godt, Rasta. Fortsett med det! [;)]

Leedsfan

Sv: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #23 på: September 02, 2014, 19:52:06 »
Det kan diskuteres opp og i mente om KB er god nok for Leeds United Football Club, baade naar det gjelder taktikk, spillestil og som motivator. Men en ting som alle maa enes om er at han er flink paa overgangsfronten. Spillere som Healy, Cressy, Hulse, Derry, Sully og naa Nicholls er spillere han har hentet inn til en fornuftig pris.

Det er mange her inne som absolutt vil se flere spillere inn, forsterkninger foer kampen mot Norwich. Og helst skal de komme saa fort som mulig, slik at KB faar spilt inn en foersteellever. Men er ikke dette litt vel mye forlangt av en manager? Skal han hoppe paa de foerste og beste, slik at han faar signet disse spillerene foer sesongen sparkes igang? Eller skal han proeve aa finne de spillerne som passer inn i hans tankegang om hvordan Leeds skal spille, og som hever laget?
Vi kan nok enes om at sistnevnte "taktikk" nok er det beste og klokeste. Men det svaert mange glemmer er at slike spillere vokser ikke paa traer, det tar lang tid aa faa napp. Et eksempel paa dette er Nicholls, en spiller KB har vaert ute etter siden forrige sesong, men som han ikke fikk foer naa i sist uke.

Tolmodighet folkens! Ja, jeg vet det er frustrerende aa ikke faa inn spillere i de posisjonene vi trenger mest aa forsterke, men tror dere ikke KB staar paa dagen lang, uken lang og maaneden lang for aa faa tak i de spillerne som passer best mulig inn?

Mange spillere linkes til oss, og 95% av de er bare bullshit. Heldigvis har Leeds naa gjort det til en regel aa ikke informere om mulige targets foer de er saa og si klare for klubben.

Jeg ber bare om litt tolmodighet folkens, proev aa sett dere inn i KBs svaert vanskelige posisjon og stilling. ALT er enkelere foran en pc i CM verdenen!!

auren, som er villig til aa gi nye spillere og KB en sjanse![^]

Leeds
Till
I
Die!

Burde han hentes tilbake?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Eriksen55

Sv: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #24 på: September 02, 2014, 19:58:12 »
Det kan diskuteres opp og i mente om KB er god nok for Leeds United Football Club, baade naar det gjelder taktikk, spillestil og som motivator. Men en ting som alle maa enes om er at han er flink paa overgangsfronten. Spillere som Healy, Cressy, Hulse, Derry, Sully og naa Nicholls er spillere han har hentet inn til en fornuftig pris.

Det er mange her inne som absolutt vil se flere spillere inn, forsterkninger foer kampen mot Norwich. Og helst skal de komme saa fort som mulig, slik at KB faar spilt inn en foersteellever. Men er ikke dette litt vel mye forlangt av en manager? Skal han hoppe paa de foerste og beste, slik at han faar signet disse spillerene foer sesongen sparkes igang? Eller skal han proeve aa finne de spillerne som passer inn i hans tankegang om hvordan Leeds skal spille, og som hever laget?
Vi kan nok enes om at sistnevnte "taktikk" nok er det beste og klokeste. Men det svaert mange glemmer er at slike spillere vokser ikke paa traer, det tar lang tid aa faa napp. Et eksempel paa dette er Nicholls, en spiller KB har vaert ute etter siden forrige sesong, men som han ikke fikk foer naa i sist uke.

Tolmodighet folkens! Ja, jeg vet det er frustrerende aa ikke faa inn spillere i de posisjonene vi trenger mest aa forsterke, men tror dere ikke KB staar paa dagen lang, uken lang og maaneden lang for aa faa tak i de spillerne som passer best mulig inn?

Mange spillere linkes til oss, og 95% av de er bare bullshit. Heldigvis har Leeds naa gjort det til en regel aa ikke informere om mulige targets foer de er saa og si klare for klubben.

Jeg ber bare om litt tolmodighet folkens, proev aa sett dere inn i KBs svaert vanskelige posisjon og stilling. ALT er enkelere foran en pc i CM verdenen!!

auren, som er villig til aa gi nye spillere og KB en sjanse![^]

Leeds
Till
I
Die!

Burde han hentes tilbake?

Overhode ikke! Og jeg svatt og fikk puls. Ble nesten sint når jeg så overskriften. Trodde han var vår nye vikar! Puh  :)

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28797
  • Total likes: 2607
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Sv: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #25 på: September 02, 2014, 20:04:41 »

Burde han hentes tilbake?
'veteranen'???   -  så absolutt! :) #sistaktiv2011
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Josch

Sv: Ha tiltro til Blackwell folkens!
« Svar #26 på: September 02, 2014, 21:21:07 »
Vi har faktisk mye å takke Blackwell for. Første sesongen i ch.ship hadde vi vel bare noen få spillere etter nedrykket (Bakke og  Kelly?) Gud vet hvor mange vi lånte. Vi endte vel litt over midten. Det var et under.
Neste år ble det finale, med flere ok spillere (Healy, Hulse, Cresswell, Kilgallon, som KB hentet)
Jeg mener at Bates fremprovoserte sparkingen av KB for å ansette Wise. KB ble ribbet for spillere, Lennon, Einarson, Kilgallon og Bakke forsvant (presset økonomi)

Jeg kan ikke se at Blackwell gjorde veldig mye feil. 8). Han kan være stolt av de to sesongene!!

Om han bør hentes tilbake? Ikke mitt første valg!!
« Siste redigering: September 02, 2014, 21:23:29 av Josch »