Skrevet av Emne: Livermore til Hull!!  (Lest 10537 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #30 på: August 02, 2006, 02:29:08 »
Bates trudde han sponsa organisasjonen til Armstrong, å då han fann ut at dette ikkje var realiteten ynskte han og bli kvitt han :) :) :)

Neida, men må nesten bare se humoren i dette.... Her er det nok noko som vi ikkje veit.

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Førde

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #31 på: August 02, 2006, 02:31:46 »
Er de ny kamp i dag? el i morgen? mot york....
Marching On Together

Klausen

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #32 på: August 02, 2006, 02:42:51 »
Det er som å bli sammen med en dame man ikke liker noe særlig, bare fordi den dama man liker ikke vil bli sammen med deg!  Bare for å bli sammen med noen liksom..[:o)]

En litt forhastet avgjørelse av KB?[B)]

Tom S

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #33 på: August 02, 2006, 02:45:11 »
Meget merkelig manøver av Blackie!

Lat oss håpe det kjem noko godt ut av dette...

4 dager igjen no karar og kvinnfolk!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

veteranen

  • Gjest
Re: Livermore til Hull!!
« Svar #34 på: August 02, 2006, 02:52:23 »
quote:
Originally posted by B-m

Sitat



Evt den andre veien rundt, at Hull ikke vil at offentligheten skal finne ut at de betaler £500 000 for en spiller som gikk for £250 000 noen uker siden....(trur faktisk det er mest sannsynlig, med tanke på hvor tøff Bates er..).
Trenger ikke prøve overbevise alle hvor dumme Bates og Blackwell er. Det var jo Ridsdale og Dol som var radarparet, remember?
Hvis det var Boothroyd som hadde gjort dette ville dette vært kjempesmart, ville du spekulert i for en fantastisk luring han var. [8)]




Det er mulig du har rett. Overgangsummen avviker nok uansett ikke mye fra det vi betalte for ham.

Resten av innlegget ditt har en form og et innhold som forteller meg at jeg neppe vil klare å gjøre deg særlig klokere, uansett hvor fornuftig jeg måtte ordlegge meg.

Ha en god kveld, lille venn. [:)]


Leedsfan

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #35 på: August 02, 2006, 02:54:01 »
Hvis Nicholls er ute i 3-4 måneder og det ikke kommer inn en topp midtbanespiller til så skjønner jeg INGENTING. Virker jo nesten som Blackie kjøper "gråstein" fordi han ikke tror han får noe bedre og så plutselig dukker det noen bedre alternativer opp og han selger en spiller som han nettopp har kjøpt. Dette vitner om en manager og styring av klubben uten kontroll! Tenk på stakkers Livermore som trodde han skulle til en klubb som satset alt på opprykk og han skulle få lov til å være en del av det, nå havner han i håpløse Hull.... Lurer på hva som skjer i klubben om dagen, for meg virker det litt panisk. Men hvis Blackie klarer å få inn Ipswich-keeperen, Cisse, en ny venstreback og en ny spise i løpet av 3-4 dager så skal jeg spise ordene mine....
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

marve

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #36 på: August 02, 2006, 03:01:43 »
HEHEHEHEHE,dette er jo egentlig jæ... latterlig ,men kansje også en bra ting .mulig noe bedre er på veg ,og jeg tror garantert at vi ikke har tapt penger på dette ken bates ville nok aldri tillatt det .HVEM kommer nå tro ,det burde være en spiller som har bevist sin klasse ,hvis ikke så tror jeg kb har ødlakt sitt forhold til oss fans for godt .Noe jeg ikke håper skjer, for jeg ØNSKER hvirkelig at kb lykkes i leeds .Mulig den nye mannen fra chelsea har kommet fram med noen navn som svunger litt for oss fans ,en spiller eller 2 som har bevist at de duger, og vi ivertfall tror vill forsterke oss .Egentlig jæ... synd på livermore synd at leeds behandler folk på den måten egentlig .
 

Milou

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #37 på: August 02, 2006, 03:16:59 »
Eg syns denne debatten er prega av dei som skal finna feil i alt KB gjer. Det virkar for meg som Leeds har handtert dette veldig profesjonelt. Livermore blei kjøpt på eit tidspunkt han var det beste alternativet. Når det no er dukka opp ein betre spelar var det naturleg å selga Livermore, som elles ville bli stallfyll. Det ville vore langt verre om Livermore ikkje hadde blitt kjøpt, og den nye "mystiske" signinga ikkje hadde dukka opp.

Som andre har vore inne på tyder nok dette også på at det er større sjansar for at Bakke blir og at Nicholls sin skade ikkje er veldig ille.

RuneR

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #38 på: August 02, 2006, 03:29:06 »
Enig
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

B-m

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #39 på: August 02, 2006, 03:30:54 »
quote:
Originally posted by veteranen

quote:
Originally posted by B-m

Sitat



Evt den andre veien rundt, at Hull ikke vil at offentligheten skal finne ut at de betaler £500 000 for en spiller som gikk for £250 000 noen uker siden....(trur faktisk det er mest sannsynlig, med tanke på hvor tøff Bates er..).
Trenger ikke prøve overbevise alle hvor dumme Bates og Blackwell er. Det var jo Ridsdale og Dol som var radarparet, remember?
Hvis det var Boothroyd som hadde gjort dette ville dette vært kjempesmart, ville du spekulert i for en fantastisk luring han var. [8)]




Det er mulig du har rett. Overgangsummen avviker nok uansett ikke mye fra det vi betalte for ham.

Resten av innlegget ditt har en form og et innhold som forteller meg at jeg neppe vil klare å gjøre deg særlig klokere, uansett hvor fornuftig jeg måtte ordlegge meg.

Ha en god kveld, lille venn. [:)]





Jeg tulla jo bare vettis!! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

veteranen

  • Gjest
Re: Livermore til Hull!!
« Svar #40 på: August 02, 2006, 03:36:06 »
quote:
Originally posted by B-m

Sitat

Jeg tulla jo bare vettis!! [8D]



Helt greit, B-m! [:)]

Jeg har, av en eller annen grunn, en veldig høy "tulleterskel" for deg. [:D]

Kickthemdown

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #41 på: August 02, 2006, 03:42:02 »
quote:
Originally posted by Klausen

Det er som å bli sammen med en dame man ikke liker noe særlig, bare fordi den dama man liker ikke vil bli sammen med deg!  Bare for å bli sammen med noen liksom..[:o)]

En litt forhastet avgjørelse av KB?[B)]

Noe selvlært kanskje?[:D]

Mvh

Killa

B-m

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #42 på: August 02, 2006, 03:43:55 »
quote:
Originally posted by Milou

Eg syns denne debatten er prega av dei som skal finna feil i alt KB gjer. Det virkar for meg som Leeds har handtert dette veldig profesjonelt. Livermore blei kjøpt på eit tidspunkt han var det beste alternativet. Når det no er dukka opp ein betre spelar var det naturleg å selga Livermore, som elles ville bli stallfyll. Det ville vore langt verre om Livermore ikkje hadde blitt kjøpt, og den nye "mystiske" signinga ikkje hadde dukka opp.

Som andre har vore inne på tyder nok dette også på at det er større sjansar for at Bakke blir og at Nicholls sin skade ikkje er veldig ille.



Enig 2



quote:
Originally posted by veteranen



Helt greit, B-m! [:)]

Jeg har, av en eller annen grunn, en veldig høy "tulleterskel" for deg. [:D]



[:D] Good to know!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #43 på: August 02, 2006, 03:46:01 »
quote:
Originally posted by Milou

Eg syns denne debatten er prega av dei som skal finna feil i alt KB gjer. Det virkar for meg som Leeds har handtert dette veldig profesjonelt. Livermore blei kjøpt på eit tidspunkt han var det beste alternativet. Når det no er dukka opp ein betre spelar var det naturleg å selga Livermore, som elles ville bli stallfyll. Det ville vore langt verre om Livermore ikkje hadde blitt kjøpt, og den nye "mystiske" signinga ikkje hadde dukka opp.

Som andre har vore inne på tyder nok dette også på at det er større sjansar for at Bakke blir og at Nicholls sin skade ikkje er veldig ille.



Vel talt Milou![8D]

Tolmodighet er en dyd!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

agehvitstein

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #44 på: August 02, 2006, 03:53:19 »
Det er ingenting profesjonelt med å behandle ansatte slik (som vitterlig Livermore
var i Leeds). Det kan godt hende at dette på kort sikt vil være gunstig for
klubben mht hvem man får inn som erstatter for Livermore, men spørsmålet som
må stilles er hva slags rykte dette gir klubben! Synes oppriktig synd på spilleren, da
han utvilsomt hadde sett frem til å spille for Leeds (og ikke Hull!). Det er forståelig
at mange ikke synes synd på såkalte verdensstjerner som blir solgt og kjøpt over en lav
kam, men Livermore er en typisk middelmådig spiller som hadde fortjent en annen behandling
enn den har fått av en klubb uten ett fnugg av langsiktig tenkning eller seriøsitet.
Beklager at jeg er nødt til å bruke så sterke ord, men det smerter meg å se klubben jeg er
så glad i oppføre seg på en slik måte.

Jeg har alltid vært blandt de som har forsvart KBx2, men min tålmodighet er slutt.
Makan til pre-season kan jeg ikke huske å ha opplevd. Situasjonen året etter vi rykket ned
var meget spesiell. Dette trodde jeg det var ryddet opp i nå. Det å hente en armada av
spillere på prøve understreker bare det faktum at det er en total mangel på systematikk
i klubben. Skal man kjøpe spillere bør man ha gjort en grundig kartleggingsjobb før man
vurderer kjøp. Alle spillerene på prøvespill vitner bare om at en slik tankegang eller
organisasjon ikke er tilstede på Elland Road. Dråpen var at man hentet en mann som Asaba inn
ett par dager før seriestart!
 

ragnar

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #45 på: August 02, 2006, 04:04:12 »
LItt rar fremgangsmåte i denne saken her ja. I det hele tatt en litt rar pre-season. Med mye prøving av spillere og greier.

Men jeg velger å tro at KB*2 vet hva de gjør på for tiden og at vi går sesongen friskt i møte med forhåpentligvis minst en ny signing før kampen mot Norwich.

Tror at Blackie faktisk må begynne å levere allerede fra første spark på ballen denne sesongen. Ellers kan det hende Bates begynner å gjøre forandringer. Og det er som kjent manageren som må gå først... [:o)]

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Klausen

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #46 på: August 02, 2006, 04:18:49 »
quote:
Originally posted by Kilgallon

quote:
Originally posted by Klausen

Det er som å bli sammen med en dame man ikke liker noe særlig, bare fordi den dama man liker ikke vil bli sammen med deg!  Bare for å bli sammen med noen liksom..[:o)]

En litt forhastet avgjørelse av KB?[B)]

Noe selvlært kanskje?[:D]

Mvh

Killa



hehehehe...[:p]

Erik_

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #47 på: August 02, 2006, 04:45:01 »
Har tenkt litt på dette.

Og Livermore kan vel på mange områder sammenlignes med f.eks Hayden Foxe. Begge har vært i Leeds en stund denne sommeren. Foruten at David ble kjøpt så kan man nesten si at han var like mye en "prøvespiller" som Foxe, hvis han drar. Hverken penger eller lagånd svekkes nevneverdig av slikt.

Men allikevel er det noe som skurrer for meg.

Kjøper man spillere så bør de få sjansen til å vise seg frem, i allefall lengre enn tre uker. Jeg skjønner at økonomien ikke tillater masse spillere. Men jeg tror Livermore kunne tilført noe. Uansett så håper jeg det kommer inn en bra spiller nå.

Men det er greit, jeg orker ikke bry meg med denne saken lenger. Selv om jeg synes en slik type personbehandling er helt bak mål. En kontrakt er en kontrakt, et kjøp er et kjøp.

Og ja, for den som skulle lure. Jeg har fortsatt like stor tiltro til Blackwell, som før dette kjøpesalget. Det skal mye mer til for å knekke det. [:)]

SveinArve

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #48 på: August 02, 2006, 06:29:10 »
Helvete!! Jeg som hadde kjøpt meg den nye bortedrakten i England for flere hundre kroner og fått trykt på Livermore på ryggen...!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Sheridan

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #49 på: August 02, 2006, 08:24:28 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Helvete!! Jeg som hadde kjøpt meg den nye bortedrakten i England for flere hundre kroner og fått trykt på Livermore på ryggen...!!!

------------------------------
http://www.godoyil.no



livermore på ryggen?
hvorfor?
er det ett tøft navn?
fatter og begriper ikke at den slags vrakgods skal friste til å pryde en stolt hvit Leeds trøye. kjøpet var en skam - salget var en bekreftelse på total forvirring.


Peter7

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #50 på: August 02, 2006, 13:32:31 »
Uttrykket "Silly season" får en helt ny dimensjon etter dette ...

Utrolig.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #51 på: August 02, 2006, 14:03:09 »
This from official site:
"He's an honest professional..."

Translation:
"We didn't realise how shit he is..."
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #52 på: August 02, 2006, 14:40:18 »
Kommer nok ein signing snart, I can feel it...
xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
« Siste redigering: August 02, 2006, 14:41:10 av Papi »
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

rastafari

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #53 på: August 02, 2006, 14:53:30 »
Dette er en prøvelse. Her sitter vi og tror, og det er vel f... meg det KB gjør også. Kan godta salget av Livermore OM budet var høyere enn kjøpet OG Nicholls ikke var skada. Når overgangsummen ikke oppgis er det erfaringsmessig fordi den er lav OG Nicholls er skada.
Dette er jo bare spinnvilt!!!

I tillegg har vi ikke kjørt normalt mannskap i en eneste treningskamp fordi vi leter i blinde etter  nye spillere som er UTEN kontrakt. Og de er UTEN kontrakt fordi andre lag ikke vil ha de. Men å kjøre inn et lag som skal rykke opp bestående av 30-40% spillere ingen vil ha og "vi" skal "se på", gir nok mye poeng. I tillegg har vi en rimelig tøff serieåpning. Jeg tror, dessverre, at vi har 0poeng etter 3 kamper og tapt mye til viktige rivaler om opprykket (Norwich og CP) samt til rivaler om play-off (QPR).

Måtte jeg nok en gang ta feil, men jeg tror det ikke.

Ang ryktene om en "stor" signering, hva for oss til å tro det??? Av de siste trialistene, håper jeg på tyskeren. Om vi skal ha det minste håp om opprykk i år, må stallen være på plass i løpet av 2 uker ( før 20.8) og KB få "satt" et lag.

Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?
Drakta er hvit - eller gul. Hvem husker ikke skinnlappen?

Robert H.

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #54 på: August 02, 2006, 15:16:55 »
Synes det er merkelig og på grensen til rørende at de største optimistene her inne klarer å fremstille dette rotet som en god nyhet. Dette er flaue greier og er bare et nytt bevis på at Bates styrer klubben 100%.

Bates er en businessmann og har her skjønt at han har brukt penger på en spiller som ikke ville gå inn i start 11-eren. Det godtar han ikke og tvinger Blackwell til å selge ham igjen. Dersom min teori stemmer så er dette enda verre enn gamle Doug Ellis på sitt verste...!

Jeg synes virkelig synd på Blackwell som er bundet på hender og føtter, men dersom dette fortsetter så blir det i beste fall en sesong midt på tabellen og Blackwell er "on the dole" før potetferien...

GeirO

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #55 på: August 02, 2006, 15:40:52 »
Lorimer til Hull? Nei, Livermore! OK, bra å bli kvitt B-spillere! Går rykter i huet mitt om at Leeds har overtalt Zidane til en ny sesong - med Leeds? Hvem vet?

Silly season it is.

Mangler vi ikke masse gode midtbanespillere nå når vi betrakter Nicholls som et Stone-tilfelle?
MOT

GeirO

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #56 på: August 02, 2006, 16:11:54 »
Det som er urovekkende i denne saken er at storklubben (får vi vel si) Leeds Utd. velger å kjøpe en annenrangs spiller (som de egentlig innrømmer i pressemeldingen) fordi ingen bedre var tilgjengelig. Dette vitner om enten panikk eller lavt ambisjonsnivå.

Da får de heller gjøre sine egne spillere bedre framfor å kjøpe stallfyll. Kanskje Bakke spiller bedre hvis han får mer lønn?
MOT

Peter7

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #57 på: August 02, 2006, 16:26:18 »
Se opp for Hull City i Championship i år - en midtbane med Barmby og Livermore ...
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Peter7

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #58 på: August 02, 2006, 17:42:22 »
Og Livermore selv er "shell-shocked", ikke så rart kanskje:
http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1380037,00.html
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

MacMurder

Re: Livermore til Hull!!
« Svar #59 på: August 02, 2006, 17:55:09 »
quote:
Originally posted by GeirO

Det som er urovekkende i denne saken er at storklubben (får vi vel si) Leeds Utd. velger å kjøpe en annenrangs spiller (som de egentlig innrømmer i pressemeldingen) fordi ingen bedre var tilgjengelig. Dette vitner om enten panikk eller lavt ambisjonsnivå.

Da får de heller gjøre sine egne spillere bedre framfor å kjøpe stallfyll. Kanskje Bakke spiller bedre hvis han får mer lønn?



Vil heller stille et STORT spørsmålstegn ved Blackwell her. Livermore har vært linket ved maaange anledninger og må dermed ha vært et "long-time target" for Blackwell. En annen ting er at Livermore kan bekle mange posisjoner og ville ha vært gull verdt gjennom en lang sesong.