Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen

Started by Jon R, August 06, 2006, 05:41:32

Previous topic - Next topic

0 Members and 8 Guests are viewing this topic.

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Total Members Voted: 9

Voting closed: August 24, 2015, 14:20:18

paleil

Noen som tar seg turen for å se kampen på lørdag???

Jeg tenkte jeg sku ta meg turen innover, men har noen kompiser som holder med Manchester United, vises Canal+ her også, så de får dekket sine latterlige behov også?

mvh Pål Eilertsen - through and through

Jon R

Jeg kommer trolig til å se kampen på Sportsbaren. De har Canal+, men jeg har registert at de har bortprioritert Man U tidligere når feks Liverpool og Chelsea har spilt samtidig.

Jon R.
Jon R.

Budda

Hvor ligger denne Sportsbaren? Er ikke så kjent i Oslo da jeg nettopp har flyttet hit.
Endre

Jon R

Jon R.

Budda

quote:
Originally posted by Jon R

http://www.luscos.com/forum/topic.asp?TOPIC_ID=5901&whichpage=1 [:)]

Veibeskrivelse i det første innlegget. [:p]

Jon R.

Takk skal du ha... Får nesten ta meg en tur dit da. Er det helt sikkert at de viser kampen?
Endre

Jon R

De har lovet oss helst sikkert, på tro og ære, bannabein, kors på halsen, uten jugekors, 10 fingre i nesa, bombesikkert, ved deres respektive mødres grav, i sine oldemødres navn, ved Den Hellige Skriften, på deres ord, vedder 10000, dukantortureremegtildødehvsjegjuger, garantert muligens at de viser alle de TV sendte Leeds kampene på Sportsbaren. Dette i motsetning til Bohemen, som slett ikke er til å lite på. [8)]

Jon R.
Jon R.

paleil

var en veldig fin gjeng på sportsbar igår :) godt at det fortsatt er noen sjeler der ute som kan få tatt seg tid i hverdagen for å se kvalitetsfotball :)

easy easy easy

Jon R

Det var en fin gjeng ja. Og selve rosinen i pølsa: En lapp på inngangsdøra med påskrift: NO MAN U!!!!!!![:D]

Jon R.
Jon R.

AndyMathie

Kommer noen å ser Leeds kampen i morgen på Sportsbaren. Vet at den går i opptak, men har veldig lyst å se kampen uansett.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

Jon R

Jeg ser kampen på Sportsbaren og unngår naturligvis å høre resultatet på forhånd. Alle innvolverte bør dermed love absolut største tystnad! [:p]

Jon R.
Jon R.

Sander

Går Leeds kampen på sportsbaren 22.40? må jo bare ta turen da..

Jon R

Det gjør den ganske sikkert. Så langt har Sportsbaren aldri sviktet oss. [:)]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

Idag gjer eg comeback i Leedstrøya, og møter opp på Sportsbaren. Ikkje ofte eg har hatt høve til dette dei siste månadane.

Marching on together!

Sander

Dritt.. Må følge kampen via nettet. Seinaste bussen går ti over tolv eller no.. Klarer ikke å bare se èn omgang:(

paleil

Ny kamp på lørdag boys :)

must win match v Sheffield... Trøkk på sportsbar blir d også med en finfin teaser kamp :)
Get in there!

We All love Leeds

Per-Stian

Mange som stiller på Sportspuben imåra? Eg fryktar ein ny QPR-kamp underhaldningsmessig og mtp forventningane, så sit litt på gjerdet. Sportsbaren eller nettradio...

paleil

var en tur innom sportsbaren idag, veldig hyggelig han som driver puben :)

er venta 26 000 på ER - man sitter ikke på gjerdet da? ;)

Budda

Tar sikkert en tur innom tenker jeg.
Endre

Jon R

Vi bør ta med en Sportsbaren har kjørt rabattert pris på skummende drikke de siste kampene. NOK 34 for Leeds supportere, 42 for andre. Ta på drakta og du får "medlemspris" uten å spørre.  [:)]

Jon R.
Jon R.

Budda

Sportsbaren sender selvsagt Luton kampen??? Tar meg en tur hvis det er så
Endre

kjelvi

mange som vurderer Sportsbaren i dag?
i utgangspunktet planlagt hjemmeeftan med noen kompiser. kona og ungene på hytta.
blir nok en helaften, så vi vurderer å starte like god i byen kl 16!

AllWhiteTøyen

Jeg har tenkt meg på Sportsbaren i dag. Bor desverre alt for nærme, og kommer derfor for seint til å få sitteplass hver gang. Har ambisjoner om å komme meg avgårde litt før i dag..... Kjenner ingen av dere andre her på forumet, men regner med at det er endel av dere som tilhører den gruppa som sitter lengst fremme foran storskjermen. Når bør jeg være der for å få en god plass?
Er forresten tørst som f.... i dag, så jeg kan likegodt rusle nedover snart.

Jon R

Fredag 30 mars møter naturligvis alle Leeds supportere fra Oslo og omegn opp på Sportsbaren i Gamlebyen til nok en skjebnekamp for klubben i vårt hjerte. [:p]

Jon R.
Jon R.

Per-Stian

quote:
Originally posted by Jon R

Fredag 30 mars møter naturligvis alle Leeds supportere fra Oslo og omegn opp på Sportsbaren i Gamlebyen til nok en skjebnekamp for klubben i vårt hjerte. [:p]

Jon R.

Er kampen mot Preston framskunda ein dag?

berlin

ja, Leeds-Preston går fredag kl 20:45 (norsk tid). SportN sender den, for de som har tilgang til den kanalen.
Men det burde blir stinn brakke på Sportsbaren i Gamlebyen, til tross for at SportN sender den.

Per-Stian

LEEDS-Preston Vs. Bob Dylan

Kva skal eg velje? Pappa, som også er Leeds-supporter, kjem til byen fredag. Han kjem mest pga Dylan, men han let seg kanskje overtale til ein tur på Sportsbaren[:)]

Jon R

quote:
Originally posted by Per-Stian

Kva skal eg velje? Pappa, som også er Leeds-supporter, kjem til byen fredag. Han kjem mest pga Dylan, men han let seg kanskje overtale til ein tur på Sportsbaren[:)]

Det høres fint ut. Vi bør absolutt hilse på pappaen din, Per-Stian. [:)]

Jon R.
Jon R.

Asbjørn

quote:
Originally posted by Per-Stian

E skjønner problemet [:D]
...frankly, det er lettere å se Leeds i opptak enn å finne bildende opptak av Bob i Spektrum...
Dessuten, Leeds kan tape, kan Bob?

Einstein, disguised as Robin Hood  With his memories in a trunk
Passed this way an hour ago, with his friend, a jealous monk

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

AllWhiteTøyen

Jeg stiller på Sportsbaren i kveld. Var der for første gang og så Leeds når vi slo Luton. Kanskje Sportsbaren vil vise seg å være en lykkearena for meg....MOT

Per-Stian