avstemning

Hvilken pub ønsker du som nytt fast treffsted når Leeds er på TV?

Ivars Kro
1 (11.1%)
Elmers pub
0 (0%)
Bohemen
0 (0%)
VÃ¥lerenga vertshus
0 (0%)
Pokalen sportspub ( Vulkan)
7 (77.8%)
Oslo Sportsbar i Gamlebyen
1 (11.1%)
Anne sted ( spesifiser i tråden)
0 (0%)

Stemmer totalt: 9

Avstemning er avsluttet: August 24, 2015, 14:20:18

Skrevet av Emne: Offisielt treffsted i Oslo: Pokalen  (Lest 255800 ganger)

0 medlemmer og 3 gjester leser dette emnet.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #300 på: Desember 27, 2008, 23:03:35 »
Men en kamp hvor alle er musestille vil jeg ikke se på en pub. At man lever seg inn i kampen hører med

Men skal man leve seg inn i hva fyren bak meg gjorde i går, dagen før det og hvordan ståa er i heimen??NEI! Jeg skal ikke leve meg inn i hvilken type øl som er best og alt annet.
Kamp, JA..
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Per Arne

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #301 på: Desember 30, 2008, 16:20:37 »
Selvsagt skal det ikke være gravtyst på puben. Men det aller verste i hele verden er de idiotene som absolutt må høre sin egen stemme hele jævla tiden. De skravler, og skravler, kommenterer, og spør. Om alt. Og ofte ting som ikke er relatert til kampen i det hele tatt. Sånne er grusomme.

ollan

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #302 på: Desember 30, 2008, 21:16:44 »
Hmmmmm,det er jo bare å gi beskjed hvis en føler seg plaget av unødvendig støy under match på PUB????som regel retter de fleste seg etter en eller to beskjeder......
har mang en gang gitt beskjed til skrikende/snøvlende 17 til 60 åringer.
Take it easy and take care ;)
Ollan

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #303 på: Januar 10, 2009, 14:22:54 »
Sportsbaren er open igjen. Var der i går, full vart eg òg. Nathan: "I had a long holiday"  ;D

Øystein BL

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #304 på: Januar 31, 2009, 23:07:02 »
Hei,

Jeg er i Oslo 9. februar. Leeds er på Sky Sport 9 februar.

Hvor møtes vi nå til dags?
Det er bedre å vite, ellers vet man aldri

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #305 på: Februar 01, 2009, 13:03:16 »
Hei,

Jeg er i Oslo 9. februar. Leeds er på Sky Sport 9 februar.

Hvor møtes vi nå til dags?

Ettersom Oslo Sportsbar har åpnet igjen, håper jeg flest mulig tar veien dit.   :D

Oslo Sportsbar ligger i Schweigaardsgate 50, rett over gaten til Slainte, vårt faste treffsted for noen år tilbake!!!Its a sign! [:p]

OBS! OBS! Må ikke forveksles med Sportsbar Oslo, som holder til i sentrum og som har egen hjemmeside på nett!

Hvordan kommer du deg dit?
Ta nr 19 Ljabrutrikken eller nr 18 Holtet fra Jernbanetorget og gå av i Munkegata. Gå ca 50 m tilbake til krysset Schweigardsgate / Grønlandsleiret så er du der.  :)
Jon R.

Per Arne

  • Gjest
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #306 på: Februar 01, 2009, 13:06:25 »
sendes ikke den kampen på viasat sport?

kjelvi

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #307 på: Februar 01, 2009, 13:12:32 »
sendes ikke den kampen på viasat sport?

jepp på abonnementkanalen Viasat Sport, ikke på gratiskanalen Viasat Sport'n

Øystein BL

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #308 på: Februar 01, 2009, 19:47:03 »
Hei,

Jeg er i Oslo 9. februar. Leeds er på Sky Sport 9 februar.

Hvor møtes vi nå til dags?

Ettersom Oslo Sportsbar har åpnet igjen, håper jeg flest mulig tar veien dit.   :D

Oslo Sportsbar ligger i Schweigaardsgate 50, rett over gaten til Slainte, vårt faste treffsted for noen år tilbake!!!Its a sign! [:p]

OBS! OBS! Må ikke forveksles med Sportsbar Oslo, som holder til i sentrum og som har egen hjemmeside på nett!

Hvordan kommer du deg dit?
Ta nr 19 Ljabrutrikken eller nr 18 Holtet fra Jernbanetorget og gå av i Munkegata. Gå ca 50 m tilbake til krysset Schweigardsgate / Grønlandsleiret så er du der.  :)

Noen som kan lage et ascii kart, eller klippe inn fra gule sider eller noe slikt? Det høres ut som det er vanskelig å finne uten å være rimelig lokalkjent ?
Det er bedre å vite, ellers vet man aldri

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #309 på: Februar 01, 2009, 23:00:40 »
Jernbanetorget ligger helt i bunnen av Karl Johans gate. Når du står helt nederst på Karl Johan.( du har da Peppes pizza på din venstre side) : Kryss rett over veien i forgjengerfeltet og gå så rett til venstre mot Byporten shoppingsenter. Når du runder hjørnet til Byporten står du praktisk talt på trikkestoppet til rute 18 og 19. (Du vil da se landemarket Oslo City som ruver mot deg på andre siden av gaten. )

Det tar ca 3 minutter fra Jernbanetorget til "Munkegata". Gå ca 50 m tilbake til krysset Schweigardsgate / Grønlandsleiret så er du der.   :)

Edit: Trikkestoppet er nå flyttet noen meter. Når du står på hjørnet til Byporten shopping( med Oslo City rett foran deg) , befinner trikkestoppen seg nå ca 50 meter til venstre oppover gaten. Det er fortsatt linje 18 og 19 som gjelder. Det er 5 minutters ruter alle dager.  :)

« Siste redigering: Februar 07, 2009, 18:19:18 av Jon R »
Jon R.

kjelvi

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #310 på: Februar 01, 2009, 23:38:11 »
Hei,
Jeg er i Oslo 9. februar. Leeds er på Sky Sport 9 februar.
Hvor møtes vi nå til dags?
Ettersom Oslo Sportsbar har åpnet igjen, håper jeg flest mulig tar veien dit.   :D
Oslo Sportsbar ligger i Schweigaardsgate 50, rett over gaten til Slainte, vårt faste treffsted for noen år tilbake!!!Its a sign! [:p]
OBS! OBS! Må ikke forveksles med Sportsbar Oslo, som holder til i sentrum og som har egen hjemmeside på nett!
Hvordan kommer du deg dit?
Ta nr 19 Ljabrutrikken eller nr 18 Holtet fra Jernbanetorget og gå av i Munkegata. Gå ca 50 m tilbake til krysset Schweigardsgate / Grønlandsleiret så er du der.  :)
Noen som kan lage et ascii kart, eller klippe inn fra gule sider eller noe slikt? Det høres ut som det er vanskelig å finne uten å være rimelig lokalkjent ?

http://www.gulesider.no/kart/;jsessionid=eA9bc3QrcBQ7I1M_Z8#lat%3D6642809.04548%26lon%3D598308.49756%26zoom%3D15%26layers%3DB0000%26id%3Da_2112633%26offset%3D0%26tab%3Daddress

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #311 på: Februar 07, 2009, 16:13:31 »
Hei,

Jeg er i Oslo 9. februar. Leeds er på Sky Sport 9 februar.

Hvor møtes vi nå til dags?

Ettersom Oslo Sportsbar har åpnet igjen, håper jeg flest mulig tar veien dit.   :D

Oslo Sportsbar ligger i Schweigaardsgate 50, rett over gaten til Slainte, vårt faste treffsted for noen år tilbake!!!Its a sign! [:p]

OBS! OBS! Må ikke forveksles med Sportsbar Oslo, som holder til i sentrum og som har egen hjemmeside på nett!

Hvordan kommer du deg dit?
Ta nr 19 Ljabrutrikken eller nr 18 Holtet fra Jernbanetorget og gå av i Munkegata. Gå ca 50 m tilbake til krysset Schweigardsgate / Grønlandsleiret så er du der.  :)

Noen som kan lage et ascii kart, eller klippe inn fra gule sider eller noe slikt? Det høres ut som det er vanskelig å finne uten å være rimelig lokalkjent ?

Jeg har stedsans som ei gulrot og jeg fant frem. Når du kommer til bussterminalen følger du bare hovedveien oppover ( fra sentrum). Du går rett fram i ca 5 min og puben ligger på venstre side.
 :)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

kloggen

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #312 på: Februar 08, 2009, 14:59:40 »
Noen som kan lage et ascii kart, eller klippe inn fra gule sider eller noe slikt? Det høres ut som det er vanskelig å finne uten å være rimelig lokalkjent ?
Schweigaardsgata er gata mellom Oslo S og Oslo City. Fylg denne mot øst så lenge den har trikkeskinner. Når trikkeskinnene tek slutt (dvs. svingar ned ei anna gate), har du Sportsbaren på venstre hand.

Rundt ti minutt å gå til vanleg frå Oslo S, litt lenger om det ikkje vert brøyta ordentlig til i morgon. Lett å finna om du fylgjer anvisningane.

Crazyleeds

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #313 på: Februar 25, 2009, 17:17:24 »
er det noen som vet om Sportsbar skal sende Oldham-Leeds på mandag? Er det mange som kommer ev?

palle

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #314 på: Februar 27, 2009, 11:24:29 »
er det noen som vet om Sportsbar skal sende Oldham-Leeds på mandag? Er det mange som kommer ev?

Ettersom Eugene Nathan & co prioriterer Leeds på tredje nivå foran alle andre tilgjengelige kamper er det obligatorisk å møte opp her fremfor andre steder i Oslo! Nå som kjelvi har lagt ut link på gule sider, bør det være svært enkelt for oss bønder å finne frem også.

Av øl har de Murphys på fat til under 50-lappen. De har også noe tysk hveteøl på flaske hvis det faller i smak. Pluss noe pilsnergreier.

PålK
« Siste redigering: Februar 27, 2009, 16:53:54 av palle »
...ooo, vi vandrar saman...

HåvardK

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #315 på: Februar 27, 2009, 11:27:46 »
Av øl har de Murphys på fat til under 50-lappen. De har også noe tysk hveteøl på flaske hvis det faller i smak. Pluss noe pilsnergreier.

PålK

Pilsnerøl? Selger de tobakk-sigaretter også?

Per-Stian

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #316 på: Februar 28, 2009, 11:45:48 »
Eg stiller igjen! Blir nok ein beintøff kamp og er redd det kan bli gravøl etter kampen. Har Sportsbaren det i sitt sortiment? Viss ikkje, er alltids Newcastle Brown Ale på flaske ein slager ;)

Jon R

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #317 på: Februar 28, 2009, 14:40:14 »
Oslo Sportsbar bør være det obligatoriske treffstedet for Leeds supportere i hovedstaden. De viser alltid Leeds kamper som sendes på kurante TV kanaler. " Sorry, no Man U" påskriften på tavlen ved inngansgdøren da de prioritere Leeds -Luton for noen år siden, er en klassiker. Lojalitet skal lønne seg. La oss samle Leeds folket på et og samme sted. Oslo Sportsbar er stedet dersom du har lyst til å se kampen live på pøbben.  :)
Jon R.

Budda

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #318 på: Februar 28, 2009, 14:47:41 »
Oslo Sportsbar er å anbefale. Utmerket sted
Endre

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #319 på: Mars 01, 2009, 13:15:00 »
Jeg har så fryktelig lyst, men min trener påpekte mitt fravær og mente bastant at jeg måtte komme på trening :( Jeg prøvde : "Hvor ofte vises Leeds på tv?" Men fikk " Hva er grunnen til det?" tilbake, og jeg trakk meg fra den diskusjonen i den frykt for at jeg kom til å hoppe på han i sinne.
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

brenaldo

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #320 på: Mars 01, 2009, 13:18:41 »
Jeg har så fryktelig lyst, men min trener påpekte mitt fravær og mente bastant at jeg måtte komme på trening :( Jeg prøvde : "Hvor ofte vises Leeds på tv?" Men fikk " Hva er grunnen til det?" tilbake, og jeg trakk meg fra den diskusjonen i den frykt for at jeg kom til å hoppe på han i sinne.

Det nærmer seg vår, la treneren få en blåveis ;D
Medlem nr. 850

RuneR

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #321 på: Mars 02, 2009, 09:50:23 »
Sportsbaren blir det, selvfølgelig.  Lenge siden sist, for min del......
Rune B. Reitan
Medlemssekretær i LUSCOS
mob. +47 92410603
reitan@leedsunited.no                              Member of "The Peterborough Eight"

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #322 på: Mars 02, 2009, 15:16:40 »
OK! Da har jeg bestyemt meg for å ta den lange turen for de to timene. Gleder meg! Regner med en skikkelig møkkakamp og 0poeng i sekken, men gleder meg uansett!!  ;D
Pga togene kommer jeg trolig akkurat til kickoff og må gå 22.50...
Om du klarer Rune, kan du holde av en plass til meg? Tuuuusen takk!

Viva la Leeds!

Marching On! 4276

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #323 på: Mars 03, 2009, 14:34:23 »
Wow, Bjørn....

*ser opp til*

hva du ofrer!! ;D
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #324 på: April 06, 2009, 13:01:08 »
Nå, hvem stiller 13 april og hvor skal man møte opp?? :)
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Bjorn

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #325 på: April 06, 2009, 14:14:36 »
I og med at det er "tidlig" kamp er jeg med jeg. Må sloss mot toget igjen, men skulle gå greit så tidlig på dagen.
Er på Sportsbaren om ikke noe annet inntreffer i mellomtiden.

Blir spenning dette!!!  :P
Marching On! 4276

Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #326 på: April 13, 2009, 11:59:33 »
Ere sportsbaren der vi var før det stengte som gjelder?? Altså bortenfor bussterminalen?
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.

Wannabe

Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #327 på: April 13, 2009, 12:09:45 »
Ja, helt klart! Nå har ingen gjort den siste undersøkelsen om stedet åpner nå om en time, men møt opp, så vet vi at andre steder også sender, hvis "ulykken" skulle være ute. Jeg er i hvert fall en som kommer senest kl. 13.05.

MOT
 


Therese

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 724
  • Total likes: 0
  • Jeg husker den dagen da Leeds slo Manu, jeg.
    • MSN Messenger - leggernikkeut@hotmail.com
    • Vis profil
    • http://terratveit.blogspot.com/
Sv: TREFFSTED I OSLO
« Svar #329 på: April 13, 2009, 18:51:59 »
Jeg fant ut det!! Leita jo rundt i halve byen og endte opp på .... BOHEMEN!! Tenk at jeg.. oddsupporter til det fulle gikk inn på Bohemen... GRUSOMT! Ikke vare verdt det heller ..
Years after the Chernobyl accident and am I the only one that’s disappointed? Still no superheroes.