Skrevet av Emne: Mo Camara  (Lest 10442 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter7

Mo Camara
« på: August 07, 2006, 16:27:15 »
FansFC:

Leeds set to move for Celtic defender
08:49 August, 7, 2006
Mo Camara is a target for Elland Road boss Kevin Blackwell


Blackwell is in the market for a left-back after allowing Dan Harding to join Ipswich last week.

Camara has had a difficult time since joining Celtic but the former Burnley man is an experienced performer at Championship level.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #1 på: August 07, 2006, 16:31:28 »
Fatter egentlig ikke hva vi skal med en ny venstreback, med mindre vi skal selge Crainy og Mo Camara er den nye R. Carlos..
 

flynn

Re: Mo Camara
« Svar #2 på: August 07, 2006, 16:46:48 »
Nå er vel ikke Crainey akkurat den beste venstrebacken i verden, og i tillegg kan det jo hende han blir skadet eller suspendert. Vi må unngå at Kilgallon blir dyttet ut på backen, ikke bare trengs han i midten bak, men han misliker etter eget utsagn plassen også, og han må jo holdes happy...Det er derfor høyst betimelig å hente en ny venstraback synes jeg. Jeg aner lite om Mo Camaras kvaliteter, men er i prinsippet positiv til dette. Alternativet er vel å bruke Lewis som back, men da må Reid på plass først!

Flynn

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #3 på: August 07, 2006, 16:48:27 »
Vi har jo Lewis og Frazer som begge er v.back back up..... Desuten er d et dårlig signal å gi til Ben Parker
 

flynn

Re: Mo Camara
« Svar #4 på: August 07, 2006, 17:02:19 »
Frazer er vel først og fremst et alternativ på høyresiden?? Høyrebente venstebacker er omtrent like dumt som... hmm,- venstrebente høyrebacker.

Flynn

Papi

Re: Mo Camara
« Svar #5 på: August 07, 2006, 17:23:56 »
Med tanke på at vi kun har ein skikkelig venstreback i troppen for øyeblikket, er nok ikkje dette noko dum idè. Det var vel frå Cetic me henta Crainey også???

Kilgallon er ingen venstreback. Er einig i at Lewis kan fungere som back, må då trengst det ein venstrekant spiller!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Per-Stian

Re: Mo Camara
« Svar #6 på: August 07, 2006, 17:45:40 »
Mo Camara hugsar eg frå tida i Burnley. Eg lot meg imponere den gong, så håpar han held godt nivå endå. Trur han kan bli ein bra signing!

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #7 på: August 07, 2006, 17:46:55 »
quote:
Originally posted by Papi

Med tanke på at vi kun har ein skikkelig venstreback i troppen for øyeblikket, er nok ikkje dette noko dum idè. Det var vel frå Cetic me henta Crainey også???




Kom vel fra Southampton i 2004, som fikk ham fra Celtic året før.
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Papi

Re: Mo Camara
« Svar #8 på: August 07, 2006, 17:51:05 »
Thnx... Såg i profilen at han spelte i både Saints og Celtic samme sesong. Kor han spelte først og sist huska eg ikkje:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #9 på: August 07, 2006, 17:57:15 »
Som sagt kan gjerne hente inn en venstreback som er betydelig bedre enn Crainy, men er i mot å hente inn en habil venstreback bare for å fylle opp stallen.....Om vi skulle få masse skader på den plassen og ikke har alternativer så kunne jo man låne en fra en PL klubb.....


Jeg mener vi skal satse på Ben Parker og Frazer i større grad.....

Vet at Frazer er høyreback, men han har spilt endel kamper som ventreback og aldri dummet seg ut(mer enn hva vi kan si om de andre som har spilt v.back de siste sesongene).... Frazer spilte v.back mot Preston etter at Crainy ble utvist i play offen og var meget bra.... Så tror nok han kan takle et par vikariat på den plassen.....

Videre kan Eddie Lewis være et spennende alternativ som v.back, at vi da skulle mangle en ventrekant trenger jo ikke være tilfeldet, Westlake og Livemoore er vel venstrebeinte(?) I tillegg imponerte jo Ian Morris på den posisjonen i pre season..... Og hvis vi skal forsette å spille 4-5-1/4-3-3 så er jo Healy dømt til å bekle en kant rolle...
 

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #10 på: August 07, 2006, 18:02:50 »
Parker er fremtiden, Camara som er godt over 30 kan vel neppe sies å være noen langsiktig løsning. Crainey er 25, btw (bare ungdommen, altså).
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

B-m

Re: Mo Camara
« Svar #11 på: August 07, 2006, 18:06:40 »
Fansfc er det samme som om vi starter et laust rykte her inne.
Crainey hadde visst en av sine bedre kamper ever mot Norwich, var en på waccoe som spøkte med -hvem han rødhåra karen på venstreback var, at vi skulle hatt han en slik solid kar på den posisjonen i fjor!
« Siste redigering: August 07, 2006, 18:07:14 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Mo Camara
« Svar #12 på: August 07, 2006, 18:23:44 »
quote:
Originally posted by Runar
Videre kan Eddie Lewis være et spennende alternativ som v.back, at vi da skulle mangle en ventrekant trenger jo ikke være tilfeldet, Westlake og Livemoore er vel venstrebeinte(?) I tillegg imponerte jo Ian Morris på den posisjonen i pre season.....


Hva har Livermore med dette å gjøre?

Vet ikke om Camara er så mye bedre enn Crainey på sitt beste. Men etter salget av Harding trengs vel en ekstra back etterhvert. Er også enig i at Frazer kan brukes som v.back.

Nå er det vel tredje gang denne Mo er linket til klubben i løpet av sommeren. Silly season er vel over snart.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28970
  • Total likes: 2659
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Mo Camara
« Svar #13 på: August 07, 2006, 18:53:24 »
quote:
Originally posted by Enrique
 
quote:
Hva har Livermore med dette å gjøre?



Du mener han Hullspilleren som kom fra Leeds sommeren 2006??? [:o)]






He saw an animal that liked to growl, big furry paws and he liked to howl
Great furry back and furry hair. Ah, think I'll call it a bear

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Papi

Re: Mo Camara
« Svar #14 på: August 07, 2006, 18:54:53 »
Eg lurer også på kva Livermoore kan tilføye i denne situasjonen:)

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #15 på: August 07, 2006, 19:04:12 »
oi...sorry, har vært vekk reist en liten uke, fikk ikke med meg at vi hadde solgt en spiller som vi nettopp  hadde signert.
 

Jon R

Re: Mo Camara
« Svar #16 på: August 07, 2006, 19:07:56 »
quote:
Originally posted by Runar

Vi har jo Lewis og Frazer som begge er v.back back up..... Desuten er d et dårlig signal å gi til Ben Parker



Istemmer 100 %. Eneste grunnen til å handle en ny v back måtte være å bringe inn et eksepsjonelt talent for fremtiden. (...og  Roberto Carlos har vi nok ikke råd til.) [:)]

Jon R.
Jon R.

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #17 på: August 07, 2006, 19:27:50 »
Så godt når vi er enig Jon R...Kankskje sesongen i år er den sesongen med minst debatter oss i mellom...
 

Erik_

Re: Mo Camara
« Svar #18 på: August 07, 2006, 19:29:53 »
quote:
Originally posted by Asbjørn
Du mener han Hullspilleren som kom fra Leeds sommeren 2006??? [:o)]


Ja. Han tidligere Millwallspilleren som gikk til Hull fra Leeds. [8D]
quote:
Originally posted by Jon R
Istemmer 100 %.


Hva med de siste 10% Jon. Noe sier meg at du ikke er helt i mot en gammel krok på backen. For på fotballspråket er det jo 110% som er tingen. [:o)]



Regnet med at du ikke hadde fått med deg dette med Livermore, Runar. Både Westlake og Livermore er venstrebeint ja. Men Westy er flink med begge. Ikke verst for en med to føtter det.

B-m

Re: Mo Camara
« Svar #19 på: August 07, 2006, 19:40:14 »
hvis du ikke har fått med deg det med livermore, så bør du ikke uttale deg om leeds i det hele tatt.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Robert H.

Re: Mo Camara
« Svar #20 på: August 07, 2006, 19:51:03 »
Enig!

Har en ikke fått med seg hva som er skjedd i den mest hektiske pre-season perioden så er det en fordel å lese seg opp litt før man uttaler seg om hvilke spillere som skal spille hvor...

quote:
Originally posted by B-m

hvis du ikke har fått med deg det med livermore, så bør du ikke uttale deg om leeds i det hele tatt.

« Siste redigering: August 07, 2006, 19:51:29 av Robert H. »

Svend Anders

Re: Mo Camara
« Svar #21 på: August 07, 2006, 20:00:53 »
quote:
Originally posted by Jon R

quote:
Originally posted by Runar

Vi har jo Lewis og Frazer som begge er v.back back up..... Desuten er d et dårlig signal å gi til Ben Parker



Istemmer 100 %. Eneste grunnen til å handle en ny v back måtte være å bringe inn et eksepsjonelt talent for fremtiden. (...og  Roberto Carlos har vi nok ikke råd til.) [:)]

Jon R.




Det er vel ikke så ofte at jeg istemmer med BÃ…DE Jon og Runar (og de mener det samme), men her gjør jeg det, uavhengig av Livermore. Jeg aner lite om hva Camara står for, men venstrebacker hentet fra skotland har vel ikke alltid vært en hit i Leeds.

Skal vi hente en venstreback bør det være en som er KLART bedre en Crainey (som forøvrig spilte godt på lørdag, ut i fra rapportene), eller som er et stort talent (skjønt det var jo Harding tenkt som og vi HAR et stort talent i Parker).

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

Cherry

Re: Mo Camara
« Svar #22 på: August 07, 2006, 20:49:15 »
Hva med denne Bonnisel da..er ikke han på prøvespill ennå? Og , Cisse..........borte?  Noen som vet?
 

Cherry

Re: Mo Camara
« Svar #23 på: August 07, 2006, 20:51:21 »
Prøver igjen : Hva med Bonnissel & Cisse...er de ferdige med prøvespillet sitt ennå?  Førstnevnte var vekl en habil v.b.? Noen som vet noe?
 

Sander

Re: Mo Camara
« Svar #24 på: August 07, 2006, 21:04:33 »
Det lurer jeg på og. Bonnissel (Bonasel) eller hva han heter? Han fikk en hamstring mot Grimsby, men spilte veldig godt (etter som jeg hørte).

Jeg er positiv til et kjøp av Camara. Vi trenger to venstre backer. Ikke to-tre som kan spille der dersom vi ikke har noen venstre back. Richardson er høyre back og Lewis er venstre kant. Hva skal vi da gjøre dersom Kelly og Lewis blir skadet. Blir for mange rokeringer spør du meg.

Bra å ha spillere som er poteter, men ville valgt å ha en fast posisjon for dem.
 

Runar

Re: Mo Camara
« Svar #25 på: August 07, 2006, 21:06:46 »
Vi har jo Ben Parker og då.....selv om han er på lån fram til januar(?)
 

B-m

Re: Mo Camara
« Svar #26 på: August 07, 2006, 21:10:19 »
Hvis det er hold i Camara ryktet så er ikke det en så aller verst signing. Husker jeg såg en del kamper da han spilte for wolves(tror jeg det var) og han var veldig rask og hadde mange løp fremover og overlapper fra sin back-posisjon(kan hende de spilte 3-5-2), og kom til mange innlegg. Men dette er noen år siden så kan hende han har "lost it".
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Jon R

Re: Mo Camara
« Svar #27 på: August 08, 2006, 02:00:40 »
quote:
Originally posted by Runar

Så godt når vi er enig Jon R...Kankskje sesongen i år er den sesongen med minst debatter oss i mellom...


Det ville da vært for galt, Runar. [:)]

Ben parker suger! [:D]

Jon R.
Jon R.

soumoh

Re: Mo Camara
« Svar #28 på: August 08, 2006, 18:31:01 »
Ble akkurat klart at han joiner klubben på ett års utlån fra Celtic. Annonsert av Bates himself på Yorkshire Radio.

We'll be back.
We'll be back.

Peter7

Re: Mo Camara
« Svar #29 på: August 08, 2006, 18:45:21 »
quote:
Originally posted by B-m

Fansfc er det samme som om vi starter et laust rykte her inne.




Hmmmm.[:p]
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'