Skrevet av Emne: Kamp: vs Queens Park Rangers @ Lofthus Road, 8/8 2006  (Lest 60302 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Kamp: vs Queens Park Rangers @ Lofthus Road, 8/8 2006
« på: August 07, 2006, 21:10:37 »
Ny kamp igjen allerede i morra. Blir det seier? Må vi igjen vinne på flaks? Bare kampen mot Norwich begynner å minne meg om sesongen i fjor. Der vi slo topplag med flaks, og tapte mot bånnlag.

Sånn kan vi ikke ha det i år! Så QPR skal være et lag vi må kunne slå uten problemer! Selvfølgelig er det viktig å vinne på dårlige dager. QPR er et lag vi skal slå enten vi har en dårlig dag eller ikke!

Håper på dette laget:
(Butler og Bakke skal være skadet)

-----------Warner------------

Kelly--Gregan--Kilgallon-Crainey

Stone--Westlake--Derry---Lewis/Reid (Rykter om at Reid blir klar idag)

------Healy----Horsefield-------

Benk: (om Sullivan fortsatt er ute)
Richardson, Einarsson, Carole, Blake, Beckford/Moore

Vi er bedre en QPR!!!
« Siste redigering: August 03, 2016, 20:08:38 av Promotion 2010 »
 

soumoh

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #1 på: August 07, 2006, 21:16:45 »
En fin måte å måle fremskritt på er å se om vi klarer å vinne den andre kampen i ligaen. Både i 04/05 (1-2 mot Gillingham) og 05/06 sesongen (1-2 mot Cardiff) vant vi den første kampen, men tapte den andre kampen. La oss herme etter Sheff Utd og vinne den viktige andrekampen.

We'll be back.
We'll be back.

Førde

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #2 på: August 07, 2006, 21:17:23 »
I morgon får vi håpe/tru at Leeds slår QPR. Trur ikkje det skal bli store problemer...
-Bakke må no spille han også!

Marching On Together!!!
Marching On Together

stian

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #3 på: August 07, 2006, 21:17:52 »
Dette er nok et sannsynlig lag, bortsett fra at jeg tviler på at Reid går rett inn fra start om han skulle signe for Leeds. Dette er som du sier en kamp vi skal vinne om vi har noe som helst i toppen å gjøre. Personlig skulle jeg gjerne sett Gylfi Einarsson i denne kampen. Han er en fighter som jeg tror kan komme til sin rett i denne typen oppgjør.


The left foot has helped - it's always been there, but I haven't always had the chance to use it.' - STIG INGE BJORNEBEYE

B-m

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #4 på: August 07, 2006, 21:19:33 »
Hvis vi slår qpr i morgen så skal jeg bestille hjemmedrakten OG bortedrakten med Gregan og Westlake bakpå!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

soumoh

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #5 på: August 07, 2006, 21:20:25 »
Hvis laguttaket var opp til meg ville jeg ha gått for denne start XI-ern:

---------------Warner---------------------
-----Kelly-----Gregs-----Killa-----Crainey-----
-----Carole----Stone-----Derry-----Lewis------
-----Healy-----Horsefield-----

Benk: Warner/Sully - Einarsson - Blake - Beckford - Westlake

We'll be back.
We'll be back.

soumoh

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #6 på: August 07, 2006, 21:32:07 »
Hører forresten at Reid er skadet. Hva skal vi med Reid egentlig?

We'll be back.
We'll be back.

B-m

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #7 på: August 07, 2006, 21:34:20 »
quote:
Originally posted by soumoh

Hvis laguttaket var opp til meg ville jeg ha gått for denne start XI-ern:

---------------Warner---------------------
-----Kelly-----Gregs-----Killa-----Crainey-----
-----Carole----Stone-----Derry-----Lewis------
-----Healy-----Horsefield-----

Benk: Warner/Sully - Einarsson - Blake - Beckford - Westlake

We'll be back.



Bytt Westlake med Lewis så er jeg enig!

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

flynn

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #8 på: August 07, 2006, 21:34:56 »
QPR var ifølge rapportene uheldige som tapte for Burnley, mens Leeds var heldige som vant mot Norwich. La oss krysse fingrene for at hell/uhell ikke jevner seg ut før litt lengre ut i sesongen...

Flynn

Sander

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #9 på: August 07, 2006, 21:38:24 »
flynn: Jeg skreiv jeg allerede begynner å lure på om vi er som i fjor. Men når jeg tenker litt over det, så har første kamp mye med bra begynnelse og flaks å gjøre. Selvom vi hadde tapt de 5 første kampene i år, betyr ikke det at vi ikke kan være med å kjempe i toppen!

Bare se på Everton og ikke minst Blackburn i fjorårets sesong
 

Førde

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #10 på: August 07, 2006, 21:40:33 »
Dei tapte jo 2-0... Ikkje veit eg, Men Leeds klarer MEST sannsynlig å slå QPR!
Vi krysser fingrene og håper på de beste:)

Marching On Together!
Marching On Together

flynn

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #11 på: August 07, 2006, 22:14:49 »
quote:
Originally posted by David Healy

flynn: Jeg skreiv jeg allerede begynner å lure på om vi er som i fjor. Men når jeg tenker litt over det, så har første kamp mye med bra begynnelse og flaks å gjøre. Selvom vi hadde tapt de 5 første kampene i år, betyr ikke det at vi ikke kan være med å kjempe i toppen!

Bare se på Everton og ikke minst Blackburn i fjorårets sesong



Jeg er helt enig jeg. Det handler om å komme i flytsonen, lag som flakser seg til en seier eller to kan fort havne der, og vinne masse kamper etterhvert som selvtilliten bygger seg opp. Akkurat det samme som for en goalgetter med måltørke, det spiller ingen rolle om det første målet han scorer er en ball som treffer'n i kneet og går inn fra 30cms hold, troen vender tilbake og målene renner inn.
La oss håpe det er nettopp det som skjer med Leeds nå, men da må QPR beseires...

Flynn

Masinga

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #12 på: August 07, 2006, 22:15:14 »
Skal Leeds henge med i toppen må selvsagt kampen mot QPR vinnes. Måten man gjør det på er ett fett for meg så tidlig i sesongen. Nå har jeg ikke tabellene foran meg fra tidligere sesonger i CCC, men jeg mener å huske at de to topplagene tidlig utkrystalliserer seg. Er ikke Leeds blant de to beste om en måneds tid, tror jeg vi kan glemme direkte opprykk.

Midtbanen til Leeds virker bedre enn på lenge. Jeg håper Blackwell satser på Bakke og Stone videre, i tillegg til Derry og muligens Lewis. Bra at Healy endelig brukes fra start.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

veteranen

  • Gjest
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #13 på: August 07, 2006, 23:13:47 »
quote:
Originally posted by flynn

QPR var ifølge rapportene uheldige som tapte for Burnley, mens Leeds var heldige som vant mot Norwich. La oss krysse fingrene for at hell/uhell ikke jevner seg ut før litt lengre ut i sesongen...Flynn



Har tenkt litt på dette med flaks/uflaks og er kommet frem til følgende:

Tror faktisk vi bør satse på å ta ut en god del av innskuddet på flakskontoen nå mens laget fremdeles ikke er skikkelig samkjørt, for så å satse på at vi blir såpass sterke utover i sesongen at vi vil greie oss godt selv med litt uflaks.

Vi bør selvsagt spare litt flaks til tampen av sesongen, f,eks med tanke på mulige play-off kamper. [:)]

Jon R

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #14 på: August 07, 2006, 23:25:33 »
quote:
QPR skal være et lag vi må kunne slå uten problemer! Selvfølgelig er det viktig å vinne på dårlige dager. QPR er et lag vi skal slå enten vi har en dårlig dag eller ikke!




Slike utsagn har ikke rot i virkeligheten. Hvis verden var slik , ville det være adskillig lettere å få 12 rette i tipping, og fotball ville vært et mye kjedeligere spill. [:)]

Jon R.
Jon R.

Peter7

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #15 på: August 08, 2006, 01:57:25 »
I fjor virket det som både Leeds fansen og spillerne tok seieren på forskudd mot de "dårlige" lagene - så ble resultatet jo også alt for ofte uavgjort og sågar tap.

Vi gjør ikke samme tabben i år ... ?
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

veteranen

  • Gjest
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #16 på: August 08, 2006, 03:46:45 »
quote:
Originally posted by Peter7

I fjor virket det som både Leeds fansen og spillerne tok seieren på forskudd mot de "dårlige" lagene - så ble resultatet jo også alt for ofte uavgjort og sågar tap.
Vi gjør ikke samme tabben i år ... ?



Tror ikke problemet var at spillerene tok lett på oppgaven mot de   antatt svakere lagene. Det dreide nok seg heller om at vi har hatt problemer mot fysiske ("primitive") lag.

Dette problemet var mest iøyenfallende den første sesongen etter nedrykket. Da hadde vi hele tiden problemer når vi møtte dårlige "sluggerlag". Det ble bedre forrige sesong, men problemet ble på ingen måte fullt ut eliminert.

Denne sesongen har vi fått tilbake fysisk sterke spillere som Stone og Bakke, samt at tøffinger som Nicholls, Westlake og Horsfield er hentet inn. Dermed bør vi stå langt sterkere rustet når disse uungåelige knokkelkampene står for tur.

Det virker som om Blackwell (garantert muligens) sverger til en ballbesittende spillestil, og det er helt greit, men vi kan ikke kun basere oss på at vi skal spille oss ut av denne divisjonen på kort tid, her må det også kriges!
Dette har Blackwell forstått, og derfor har han hovedsakelig hentet inn tøffinger denne sommeren.

Det var nok dette Ken Bates hadde i tankene da han nylig uttalte at vi denne sesongen skulle være: "The meanest bitch". [:)]

Erik_

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #17 på: August 08, 2006, 03:54:22 »
quote:
Originally posted by veteranen
Dette har Blackwell forstått,... [:)]


Det er nesten så jeg får tårer i øyekroken faktisk... [8)]
« Siste redigering: August 08, 2006, 03:55:14 av Enrique »

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #18 på: August 08, 2006, 04:00:24 »
quote:
Originally posted by veteranen

Det virker som om Blackwell (garantert muligens) sverger til en ballbesittende spillestil,


I tillegg til Eriks kommentar vil jeg legge til at det er så flott at du holder minnet om vår alles Håkon levende [:)]



He saw an animal that liked to growl, big furry paws and he liked to howl
Great furry back and furry hair. Ah, think I'll call it a bear

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

veteranen

  • Gjest
Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #19 på: August 08, 2006, 04:23:16 »
quote:
Originally posted by Enrique

quote:
Originally posted by veteranen
Dette har Blackwell forstått,... [:)]


Det er nesten så jeg får tårer i øyekroken faktisk... [8)]



Håper det var en gledeståre, Erik, for det er alltid en glede å gjøre andre glad! [:)]

Til Asbjørn: (Garantert muligens) ble selvsagt tatt med for å holde minnet om Håkon vedlike, slik at ikke overgangen blir for brutal når han dukker opp igjen! [:)]

Hvor ble det forresten av Promo, gav han seg etter 1000 innlegg..?
« Siste redigering: August 08, 2006, 04:24:07 av veteranen »

SveinArve

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #20 på: August 08, 2006, 04:29:41 »
De første 4-5 serierundene er det de lagene som VIL MEST OG KJEMPER MEST som vinner. Etterhvert setter spillet seg og de gode lagene får vist hva som bor i dei... Så i morra vinner vi hvis vi STÃ…R PÃ… OG KJEMPER FOR HARDE LIVET. Vi vinner ikke bare fordi vi er Leeds United og QPR er en bakgårdsklubb. Det blir en kamp for å rykke opp og vi må kjempe med nebb og klør for alle poeng. Ingen kamper er vunnet på forhånd, spesielt ikke morradagens.

------------------------------
http://www.godoyil.no
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

auren

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #21 på: August 08, 2006, 04:36:21 »
Vel talt SveinArve! :-)

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Papi

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #22 på: August 08, 2006, 05:33:33 »
Kamper som i morgon er livsfarlige. Er ikkje til å stikka under ein stol at lag som Queens Park Rangers er eit lag som Leeds skal vinna mot om dei har som mål å rykkja opp i PL.

Dette blir den første heimekampen for QPR denne sesongen, og med tap i premieren ynskjer dei å retta på dette mot Leeds! Håper faktisk at QPR går høgt ut med presset slik at me kan kontre på dei. Er nok desverre slik at Leeds pr. dags dato ikkje er gode nok når dei skal "styre" kampane.
Dette er noko som garantert er arbeidd med i sommer, så kven veit, kanskje vi er bedre til dette også i år?

Viktigaste etter min meining er å gå knallhard til i duellene, sette seg i respekt, vere tålmodige å venta på kontringsmulighetane!

xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

26Killa

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #23 på: August 08, 2006, 05:43:37 »
Shittu er solgt!
hvis ikke d er sagt fra før:)

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Robert H.

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #24 på: August 08, 2006, 16:09:19 »
Jeg tror Blackwell velger samme laget som mot Norwich i kveld. Bakke og Butler er vel tvilsomme, men håper begge er klare for en meget viktig kamp. Godt å ha Carole, Westlake og Blake i bakhånd på benken...


26Killa

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #25 på: August 08, 2006, 17:34:37 »
http://www.teamtalk.com/football/preview/0,16374,1801_1395065,00.html

QPR er uten gode spillere som Shittu,Furlong, og Nygaard...
andre spillere som er borte/skadet/Solgt:P
er : Egutu Oliseh,Dominic Shimmin og Kevin Gallen:)


killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

dexter90

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #26 på: August 08, 2006, 17:52:25 »
Det står i Bergen Tidende at kampen idag blir vist på viasat sport 2! Hvor har dem det fra?? Det står jo ingenting om det på viasat.no...!
 

AndyMathie

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #27 på: August 08, 2006, 18:16:15 »
Vi blir bare bedre og bedre dag for dag. Det gjøres veldig mye riktig på Elland Road om dagen og ser ut til at vi har kommet oss veldig fra der vi sluttet sesongen sist. Kan også virke som om det er bedre å ha Horse i stede for Hulse på topp. I tillegg til at Midtbane leddet er veldig VELDIG mye bedre enn den var for bare noen mnd siden.

Tror vi kan slite mot QPR, men hvis vi har dagen og Bakke blir klar til kampstart så vinner vi nok 1-2. Håper Westlake starter og at Carole kommer inn på høyre kanten. Det tror jeg kan blir vanvittig bra.

We are Leeds and we are proud of it!
We are Leeds and we are proud of it!

GeirO

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #28 på: August 08, 2006, 18:44:53 »
Det er fire år siden vi vant de to første kampene (men rykket nesten ned). Hadde vært herlig med en kanonstart.
MOT

Robert H.

Re: Rnd 2 : QPR - LEEDS
« Svar #29 på: August 08, 2006, 19:04:11 »
Du får ringe og spørre dem da vet du [:o)][;)]

quote:
Originally posted by dexter90

Det står i Bergen Tidende at kampen idag blir vist på viasat sport 2! Hvor har dem det fra?? Det står jo ingenting om det på viasat.no...!