Skrevet av Emne: Når skal vi løse venstreback-problemet?  (Lest 5962 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Peter7

Re: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #30 på: August 21, 2006, 01:03:38 »
Vi har ikke et venstreback-problem.
Vi har et manager-problem.


Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Andy

Re: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #31 på: August 21, 2006, 01:39:34 »
Kjøp tilbake Ian Harte. Det er venstre-backen sin det.
 

Peter7

Re: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #32 på: August 21, 2006, 05:13:14 »
Foretrekker heller Terry Cooper.

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

fjellhaugen

Sv: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #33 på: Januar 16, 2011, 13:54:05 »
trekker frem denne igjen etter diskusjonen som gikk om signeringen av macc før helgen.

en ting som slår meg er at det var larry som signet crainey til blackpool. han var aldri noen favoritt hos meg men han spiller vitterlig fat PL fotball i dag. det tipper jeg det er få som hadde tippet for 3 år siden.
jeg lurer dog på hva det var larry virkelig så i han?/ser etter hos forsvarere/backer.
jeg var alt annet en lei meg da han forsvant. og larry begynner å få noen sånne signeringer mener jeg. (les; crowe, bessone, div lån)

PS: forresten morsomt å se at innlegg fra 2006 siteres parker som en lovendes kar som bare trenger litt tid før han blomster. hmmm; kun 5 år siden 2006 nå :o :o :o
januar 3. remember the date. we beat the team that we f@*kin hate. we knocked the scum out the FA cup. we`re super leeds and we`re goin up!!!!!

Jon R

Sv: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #34 på: Januar 16, 2011, 14:16:48 »


PS: forresten morsomt å se at innlegg fra 2006 siteres parker som en lovendes kar som bare trenger litt tid før han blomster. hmmm; kun 5 år siden 2006 nå :o :o :o

Tror kanskje du skal ta med at Parker har hatt et skadehelvete uten sidestykke siden 2006. Det at han fortsatt er i A-lags diskusjonen for Leeds United tar jeg nærmest som et bevis på at de som lovpriste talentet hadde rett.  ;)
Jon R.

magnuer

Sv: Når skal vi løse venstreback-problemet?
« Svar #35 på: Januar 16, 2011, 20:41:33 »
Vi har vel løst venstreback-problemet nå :) Iallefall frem til sommern 8)