Skrevet av Emne: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff  (Lest 19305 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Sander

Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« på: August 17, 2006, 22:46:57 »
Nå er det to dager igjen til ny kamp. Jeg tror det blir dette laget, selvom jeg hadde håpet på no annet:

-------------Warner--------------

Kelly----Butler--Kilgallon--Crainey

Frazer--Westlake---(Bakke?)---Lewis

---------Healy----Blake----------

Litt vanskelig å sette opp et lag ettersom halvparten er skadet. Var vel 50/50 om Bakke kunne spella til helga, så vanskelig å si!
 

26Killa

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #1 på: August 17, 2006, 23:05:52 »
liker laget ditt, men tror nå at Carole spiller framfor Frazer...
ellers tror jeg at dette blir en grei seier:)
ser ikke nie i Cardiff som kan hindre oss en seier her:)

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Dennis

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #2 på: August 17, 2006, 23:12:37 »
Jeg stiller meg bak dette laget jeg også, om Bakke er friskmeldt. Tror Westlake\Bakke på sentral midtbane kan bli spennende og det blir også artig å se Carole, som jeg antar spiller jeg også.

Lewis - Bakke - Westlake - Carole på midten altså!

Uansett, det er meget viktig med seier mot Cardiff! Føler meg sikker på at Cardiff skal kunne bli blant de 10-12 beste i mai og derfor er de i et skikte av lag som fort kan være tøffe å slå, men alt i alt burde vi gjøre det, om vi skal opp.

2 poeng blir ansett som tapt (ikke ett vunnet) mot QPR, la oss ikke tape flere her.

Marching On Together!
Marching on together!

Førde

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #3 på: August 17, 2006, 23:22:22 »
Bra lag David Healy, Det blir 3poeng på lørdag! Leeds slår Cardiff! .

Marchning On Togehter !
Marching On Together

Dennis

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #4 på: August 17, 2006, 23:31:22 »
Står ingenting om Shaun Derry på den off.sida, så da er han vel klar! Da regner jeg i grunn med at midtbanen fort kan bli:

Carole - Derry - Westlake - Lewis

Marching On Together!
Marching on together!

Sander

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #5 på: August 18, 2006, 07:03:54 »
Når jeg tenker over det, så ble vel også Lewis skada..

No sånt:

Frazer - Westlake - Bakke/Derry - Carole?
 

GeirO

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #6 på: August 18, 2006, 13:54:10 »
Innspill fra en engelsk supporter:

How embarrassing is it that when we dont have a big man to call on to play upfront its the end of the world, as far as Blackwell is concerned? They are called tactics Kevin. Formations too. Styles of play. Basically we have one way of playing and it sucks. 4-5-1 which he pretends is 4-3-3. Well Kevin why not play your 4-3-3 with Healy as the main striker and flanked by Beckford and Blake against Cardiff! Go on I dare you. ..."
« Siste redigering: August 18, 2006, 13:54:46 av GeirO »
MOT

GeirO

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #7 på: August 18, 2006, 13:55:50 »
quote:
Originally posted by David Healy

Når jeg tenker over det, så ble vel også Lewis skada..

No sånt:

Frazer - Westlake - Bakke/Derry - Carole?



Lewis er klar til match. Holder på ham som målscorer.
MOT

soumoh

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #8 på: August 18, 2006, 16:46:57 »
Enig med laguttaket. Jeg tror vi starter med 4-4-2 og blir rundspilt av Cardiff de 20 første minuttene, før Blackie bytter til 4-5-1.

We'll be back.
We'll be back.

Robert H.

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #9 på: August 18, 2006, 17:56:19 »
Jeg tror på dette laget i morgen:

Warner
Kelly-Kilgallon-Butler-Crainey
Carole-Derry-Westlake-Lewis
Blake-Healy

Ser imidlertid ikke bort fra at Moore blir foretrukket foran Blake av en eller annen mystisk grunn.

Ellers er jeg kjempespent foran kampen. Paradoksalt nok har vi vel hatt en relativt svak kamp og to lovende kamper hvorav det kun ble full pott i den svake kampen. Håper vi får se et spillende Leeds-lag og at Blackwell tør å spille 4-4-2 med Healy og Blake sammen på topp.
« Siste redigering: August 18, 2006, 18:01:30 av Robert H. »

Arnie

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #10 på: August 18, 2006, 18:00:02 »
Moore er jo god for fanken, skal ikke kjimse av ham..
 

Karl Hot Shot

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #11 på: August 18, 2006, 18:13:15 »
quote:
Originally posted by Arnie

Moore er jo god for fanken, skal ikke kjimse av ham..



Ian Moore er ræva, i hvert fall dersom vi snakker ut fra et behov for å ha en velfungerende spiss på Championship-nivå.
 

Tom S

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #12 på: August 18, 2006, 18:22:49 »
Denne kampen vert ræva!
Vi klarer ikkje å slå Cardiff.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Jon R

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #13 på: August 18, 2006, 18:31:20 »
Dersom Stone er skadet, har vi et problem. Verken Frazer eller Carole virker som fullverdige erstattere på høyresiden. Jeg går isåfall for dette laget i 4-3-3:
Warner - Kelly, Butler, Kilgallon, Crainey - Bakke, Derry, Westlake - Blake, Healy, Lewis

subs: Beckford, Frazer, Gregan, Carole, Howson

Stone var meget sentral i det gode pasningspillet vårt mot Palace, bevegelig og pasningssikker som han var. Hvis Stone starter, går jeg for 4-4-2 med Blake og Healy på topp. Westlake forskyves til benken, selv om Bakke vs Westlake strengt tatt fortoner seg som et luksusproblem. Det er først og fremst hodestyrken til Bakke som gjør utslaget i Horsefield og Cresswells fravær.[:)]


Jon R.
« Siste redigering: August 18, 2006, 18:33:28 av Jon R »
Jon R.

fmtj

  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 5148
  • Total likes: 0
  • Vi har kvittet oss med mange spillere nÃ¥...
    • Vis profil
    • E-post
Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #14 på: August 18, 2006, 18:44:14 »
quote:
Originally posted by Jon R

Dersom Stone er skadet, har vi et problem. Verken Frazer eller Carole virker som fullverdige erstattere på høyresiden. Jeg går isåfall for dette laget i 4-3-3:
Warner - Kelly, Butler, Kilgallon, Crainey - Bakke, Derry, Westlake - Blake, Healy, Lewis

subs: Beckford, Frazer, Gregan, Carole, Howson

Stone var meget sentral i det gode pasningspillet vårt mot Palace, bevegelig og pasningssikker som han var. Hvis Stone starter, går jeg for 4-4-2 med Blake og Healy på topp. Westlake forskyves til benken, selv om Bakke vs Westlake strengt tatt fortoner seg som et luksusproblem. Det er først og fremst hodestyrken til Bakke som gjør utslaget i Horsefield og Cresswells fravær.[:)]


Jon R.




Enig! Uten Stone har vi problemer med å finne gode erstattere/alternativer! Vi har dessuten slitt med Cardiff de siste to sesongene. Dette er igjen meget spennened og usikkert(dessverre!)
Yeboahs vitne

Lids

Thomas

rd1

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #16 på: August 18, 2006, 19:51:16 »
Håper på Healy/Blake på topp, og at vi kan legge spille rundt kantene! Bruken av Healy "out of position" i leeds er jo en skandale av KB!!! Mannen viser jo gang på gang for Nord Irland hva han er god for som sentral midtspiss!!!

3 poeng er ihvertfall et must! Alt annet er et skritt mot ny manager. Hadde vært morsomt å vite om Bates prøvde seg på Martin O'neal...



"Who needs Cantona??"
"Who needs Cantona??"

Dennis

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #17 på: August 19, 2006, 00:25:48 »
quote:
Originally posted by rd1

Alt annet er et skritt mot ny manager. Hadde vært morsomt å vite om Bates prøvde seg på Martin O'neal...



Mannen skrev akkurat under på Villa Park og skal visstnok bli tilbudt en seksårs-kontrakt med inntill 120(!) mill i året, etter hva VG erfarer.
O'Neill er et ikke-tema, selv i utopien.

Edit : Regner med at lønnen er meget, meget bonusbasert, ellers blir jeg virkelig redd for fotballens helse.

Marching On Together!
« Siste redigering: August 19, 2006, 00:26:35 av Mr Kaizer »
Marching on together!

Børke

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #18 på: August 19, 2006, 00:31:53 »
Cardiff er et lag som Leeds har hatt dårlig tak på i Championship. Den  vonde barrieren må brytes, så er jakten på opprykk i gang. Enig med dem som hevder at vi har et lag som er godt nok til å rykke opp nå. Desverre sliter Leeds med noen skader, men sesongen er bare så vidt i gang, Leeds har åpnet brukbart med fire poeng på tre kamper, hvorav to bortekamper. Synd med Morrison sitt mål for Crystal Palace på overtid, Leeds hadde fortjent poeng i den kampen.

Per-Stian

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #19 på: August 19, 2006, 00:39:50 »
Så lenge Stone e skada, vinn vi ikkje denne kampen[8D] Neida, imåra ska vi bryte historia og ta heim tre poeng. Trur Frazer elle Westlake får bekle høgre midtbanerolla.

B-m

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #20 på: August 19, 2006, 03:05:11 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Så lenge Stone e skada, vinn vi ikkje denne kampen[8D] Neida, imåra ska vi bryte historia og ta heim tre poeng. Trur Frazer elle Westlake får bekle høgre midtbanerolla.



Carole kommer seff inn på høyre om Stone er skada!


Merker at godeste Blackwell har blitt litt mer offensiv i pre-match intervjuene! Det liker jeg!

KEVIN EXPECTS



United boss Kevin Blackwell is seeking some home comforts when his side take on Cardiff City at Elland Road on Saturday.

Leeds celebrated victory at Elland Road on the opening day of the season, but have picked up just one point from two away fixtures after late goals proved costly.

The manager insists he has been pleased with his side's performances so far, but is looking to turn those efforts into points.

"With no disrespect to Cardiff, I expect us to go out there and win," said the United boss.

"We have reduced numbers, but we have a good squad and I expect a positive result."


United have yet to beat Cardiff since suffering relegation from the Premiership.

The Welshmen recorded their first league win at Elland Road since 1921 when they were 1-0 victors last season and, while the United boss wasn't happy with the performance that day, he is expecting another tough test.

"Last season was one of those days where for whatever reason we just weren't at it," he said.

"We were flat. Credit to Cardiff, but we came back from that and went on a good run.

"It will be tough again tomorrow. Cardiff are a side with top-six potential.

"They've matched and bettered most of the teams in terms of their spending power and brought in some quality players."

Steve Stone (groin) and Eirik Bakke (knee) face late fitness tests ahead of the game, but Geoff Horsfield is absent through suspension.

UNITED (from): Warner, Kelly, Richardson, Butler, Kilgallon, Gregan, Crainey, Stone, Carole, Bakke, Derry, Westlake, Einarsson, Lewis, Healy, Blake, Moore, Beckford.
« Siste redigering: August 19, 2006, 03:06:13 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Svend Anders

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #21 på: August 19, 2006, 03:06:08 »
quote:
Originally posted by GeirO

Innspill fra en engelsk supporter:

How embarrassing is it that when we dont have a big man to call on to play upfront its the end of the world, as far as Blackwell is concerned? They are called tactics Kevin. Formations too. Styles of play. Basically we have one way of playing and it sucks. 4-5-1 which he pretends is 4-3-3. Well Kevin why not play your 4-3-3 with Healy as the main striker and flanked by Beckford and Blake against Cardiff! Go on I dare you. ..."



Denne karen har altså ikke sett våre tre første kamper hvor vi etter det jeg vet har spilt en klar 4-4-2, med noen unntak i perioder av enkelte kamper.

Svend

Svends Blogg - http://blogg.svendanders.com

rasandeokse

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #22 på: August 19, 2006, 04:15:09 »
4-3-3 mot eller 4-5-1 i sist kamp mot palace til Horsefield røk ut.
 

Leedsfan

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #23 på: August 19, 2006, 12:34:05 »
Viser de denne kampen i en av Oslo's bakgater eller er man nødt til å ha parabol?
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Lids

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #24 på: August 19, 2006, 14:48:51 »
Coventry - Leicester 0-0:
Det ble ingen scoringer da Coventry City og Leicester City tjuvstartet den fjerde serierunden i mesterskapsserien fredag. Dermed må begge lagene finne seg i å ligge på nedre halvdel av tabellen, tross en kamp mer spilt enn de andre.

Thomas
Thomas

Tom S

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #25 på: August 19, 2006, 16:17:28 »
Smånervøs idag!

Det er viktig med seier idag skal vi henge med, med tap vert det langt fram.
Veit det er tidleg i sesongen og mange poeng å spele for framover, men dei poeng vi taper no er tapte.
Videre trur eg det er viktig å ha kontakt med topp to heile tida dersom vi skal ha  mulighet til direkte opprykk.

Warner
Kelly - Butts - Killa - Crainey
Carole - Bakke - Derry - Lewis
Healy - Blake



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Robert H.

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #26 på: August 19, 2006, 16:28:23 »
Det laget er bra Tom, men Westlake erstatter nok Bakke tror jeg...

Jeg føler at dagens kamp vil være en veldig god pekepinn på hvordan denne sesongen blir. Tror vi må slå lag som Cardiff hjemme dersom vi skal henge med i racet om direkte opprykk. Cardiff har mistet nøkkelspillerne Jerome og Koumas siden i fjor og vi bør være sterkere!

Dennis

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #27 på: August 19, 2006, 17:14:40 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Det laget er bra Tom, men Westlake erstatter nok Bakke tror jeg...

Jeg føler at dagens kamp vil være en veldig god pekepinn på hvordan denne sesongen blir. Tror vi må slå lag som Cardiff hjemme dersom vi skal henge med i racet om direkte opprykk. Cardiff har mistet nøkkelspillerne Jerome og Koumas siden i fjor og vi bør være sterkere!



Du har nok rett i det, RobbieH, men likevel tror jeg ikke (gud forby) et poengtap i dag vil bety at vi er helt ute av opprykksstriden.

Husk at vi mangler Horse, Cressy, Stone, Nicholls og har halvskader på Bakke og Derry. I tillegg er Sully akkurat tilbake. Dette er i utgangspunktet folk som hadde startet kampene. Vi har rett og slett et skadeproblem!

Marching On Together!
Marching on together!

Eirik

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #28 på: August 19, 2006, 17:16:56 »
Ifølge Teamtalk er Bakke ute, mens Stone skal gjennom en "late fitness-test". Westlake erstatter Bakke uten at laget svekkes av det, men jeg håper virkelig Stone kan spille. Hvis ikke vil jeg heller se Frazer enn Carole på høyrekanten. Frazer spiller med stor entusiasme og har bra fart, og jeg har foreløpig ikke sett noe av dette hos Carole. Da hjelper det lite at Carole trolig er litt mer "fiks".
 

Dennis

Re: Rnd 4 : LEEDS - Cardiff
« Svar #29 på: August 19, 2006, 17:26:45 »
Da nærmer det seg og unge Hansen begynner å bli særdeles spent!

Det blir også artig å se Stephen McPhail gjeste Elland Road igjen, noe som må være for første gang siden overgangen. Håper han blir tatt imot ok! Likte McPhail, men han ble dessverre aldri like god som det talentet han hadde inne. En enormt god pasningsfot, men altfor veik.

Går voldsomt ut i dag og tipper 3-0, hjemmeseier!

Marching On Together!
Marching on together!