Skrevet av Emne: Til Enrique spesiellt  (Lest 2641 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Dennis

Til Enrique spesiellt
« på: August 18, 2006, 02:05:05 »
Jeg synes vår gamle helt, Dunga, virket litt sur etter kampen på Ullevåll i går!

At Dunga har et irritabelt forhold til Norge, er vel ingen hemmelighet etter at han 'klippet' tunga av Drillo under Vm i '98. Og i tillegg tror jeg ikke Brasil går rundt og er totalt likegyldige til at Norvege er eneste de ikke har slått, når de skal møte oss i en kamp.

Laget Brasil stilte med er på ingen måte det beste, men det er da et lag med slagkraft. Så vidt jeg vet spiller samtlige av spillerne de stilte med fast og de aller fleste i forholdsvis store klubber, særlig i forhold til de fleste norske.

Dunga mente Norge spilte stygt. Når da? Når store, trege Ã…rst kom inn, ble det et par stygge taklinger, signert tromsø-væringen. Likevel, brassen som ble skadet i en duell, skader seg da han hiver seg. Klassisk overspill!

At Doffen og Strømstad er tøffe i duellene og at Gamsten var unaturlig frisk med landlagstrøya, er på ingen måte stygt spill. Brassene likte ikke at de ikke fikk gjøre som de vanligvis gjør, stå stille og spille, mens motstanderen så på.

Jeg husker alltid Dunga for sin tøffe spillespill, men i går virka han rett og slett litt treg for min smak.

Har gamle Carlos blitt bløt, mon tro?  


Marching On Together!
Marching on together!

B-m

Re: Til Enrique spesiellt
« Svar #1 på: August 18, 2006, 23:57:01 »


Måtte bare ha en tråd å poste dette artige bildet i (Kriminelle scousers). Samtidig kan Erik SE denne tråden. Tror nemlig han bruker aktive emner
« Siste redigering: August 18, 2006, 23:57:39 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Erik_

Re: Til Enrique spesiellt
« Svar #2 på: August 19, 2006, 01:15:59 »
Hehe. Dunga er en vinner. Og er aldri fornøyd med mindre enn seier.

Vi får nok ikke se den tøffe Dunga på sidelinjen tror jeg. Foruten klaging på dommeren og litt munnhuggeri med motstander benken. Det passer seg nok ikke som trener at han skjærer grimaser eller 'klipper' tunga av Drillo, selv hvor mye han har lyst. Han vil nok heller "beskytte" spillerne sine, selv om de bør tåle å spille 'ekte' fotball. Jeg tror nok han mente at dette var en treningskamp, og at taklinger derfor burde unngås. Uten at jeg er noe som enig i slikt. Det er noe med å ta en "Blackie" i riktig tidspunkt. Og den første kampen er nok neppe en slik kamp...

Han greide i allefall å unngå tap mot Norge. Men jeg er ganske sikker på at laget hadde gjort en ennå bedre figur med toppet lag. For jeg var lite imponert. Men det hadde jeg ikke forventet å bli heller.

At han faktisk er litt sutrete. Viser meg at han faktisk er brasilianer. [:)]