Fotballpuben i Bergen!

Started by auren, August 18, 2006, 03:40:26

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Evig Pint

Marching on together

Hallgi

Quote from: John H. F. on July 25, 2010, 18:15:20
Jeg kommer! Tar med farsjan. Gleder meg, vi sees før kamp!

Leeds-kamper på Fotballpuben er ein sikker vinnar, herlig stemning!! Og gull å høre at ALLE Leeds-kampene skal bli vist der, we har mye å sjå fram til i år da..!
Gleder meg stort til å sjå Leeds-kampen i dag og, blir nok elektrisk bra spenning, har tro på at vi fortsette den gode trenden fra Doncaster-kampen i dag og kan ta 3 viktige poeng..!
Og PS John, morsomt å sjå deg her, sifra neste gang farsjan er i byn og det er forhåpentligvis er ny Leeds-kamp da:)
ALAW (& I am the pirate amongst us)

auren

Rudi - er det mulig å ordne til med LUTV på Fotballpuben? Nå skal det jo vises 3 kamper på LUTV, og først ut er morgendagens oppgjør mot Preston. Vi må i tilfelle gå til innkjøp av en proxy server, men hvis vi er mange nok som spytter inn litt cash så skulle 109 kr. i mnd være no problemo.

auren
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Rudi G.

Quote from: auren on September 27, 2010, 12:21:29
Rudi - er det mulig å ordne til med LUTV på Fotballpuben? Nå skal det jo vises 3 kamper på LUTV, og først ut er morgendagens oppgjør mot Preston. Vi må i tilfelle gå til innkjøp av en proxy server, men hvis vi er mange nok som spytter inn litt cash så skulle 109 kr. i mnd være no problemo.

auren

Litt usikker. Er i Leeds og har ikke full kontroll. Tror det er så enkelt at noen med LUTV abonement logger seg inn på puben og alt da er ok. Hvis det er av interesse kan jeg sjekke opp i morgen formidag ::) etterpå. Gi tilbakemelding så snart som mulig :)

auren

Quote from: Rudi G. on September 28, 2010, 02:48:02
Quote from: auren on September 27, 2010, 12:21:29

auren

Litt usikker. Er i Leeds og har ikke full kontroll. Tror det er så enkelt at noen med LUTV abonement logger seg inn på puben og alt da er ok. Hvis det er av interesse kan jeg sjekke opp i morgen formidag ::) etterpå. Gi tilbakemelding så snart som mulig :)

Nå har vielljaa laget en god oppskrift på hvordan man skal klare å få inn kampen på LUTV, så kveldens kamp tror jeg at jeg skal se foran pc-en. Men takk for kjapp tilbakemelding uansett! Kos dere på kamp i kveld!

auren

Rudi G.

auren

kokkentor

Hei.
Er det noen som kan si meg om Leeds- Cardiff vises på fotballpuben på mand ?
???

Rudi G.

Hei kokkentor og velkommen som bruker av Forumet. Alle tv-sendte kamper med Leeds bli vist på Fotballpuben. Se forøvrig Fotballpuben-tråden på Lokale avdelinger :)

http://www.leedsunited.no/forum/index.php/topic,6014.msg289238.html#new

Rudi G.

Ja kokkentor, Cardiff kampen går på Sky Sports og blir vist på Fotballpuben :)

kokkentor

kjempe bra, er det ellers noen plasser i byn leeds supporters møtes.
Ser det er julebord 26 nov på fotballpuben.

auren

Quote from: kokkentor on October 20, 2010, 15:04:08
kjempe bra, er det ellers noen plasser i byn leeds supporters møtes.
Ser det er julebord 26 nov på fotballpuben.

Nope. Fotballpuben er vår Mekka!  ;)

auren

Asbjørn

Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Rudi G.

Her må vi bare glemme dagens kamp, nå er jeg klar for TV-kamp igjen. Er det flere som møter meg i kjelleren på lørdag får å se Leeds vinne og ta tre viktige poeng mot Middlesbroug?

ollan

Quote from: Rudi G. on December 28, 2010, 21:00:46
Her må vi bare glemme dagens kamp, nå er jeg klar for TV-kamp igjen. Er det flere som møter meg i kjelleren på lørdag får å se Leeds vinne og ta tre viktige poeng mot Middlesbroug?

jepp ;)
Ollan

laddi

Bergen Whites

Asbjørn

...på lørdag skal jeg ned i kjelleren igjen (egentlig så altfor lenge siden jeg har vært der, i treningsmessig/konkurranseidrettssammenheng altså)...

Tell me  Tell me

Dylan

kokkentor

Rudi G.

Prøver her også, er det dine Leedsprogrammer jeg har Willy. De lå igjen etter julebordet! Eller er det noen andre som savner disse?

J.N

Vises kampen imorgen på fotballpuben?

ollan

Quote from: Nikolaos on December 31, 2010, 17:13:54
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene" ;D ;)
Ollan

Bredinho

The Future Is Bright,
The Future Is White!

J.N

Quote from: ollan on December 31, 2010, 22:21:47
jajajajajajajajajajajaja, oppmøte rundt 13.15 og utover, Scum vises oppe, vi kommer til å være mange flere enn de "idiotene" ;D ;)

Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang! :D

Rudi G.

Quote from: Nikolaos on January 01, 2011, 23:23:09

Aaah, var det jeg tenkte. Hadde store planer om å møte opp, men nyttårsaften satte en stopper for de, da jeg våknet sent, og ikke helt i form. Endte derfor med å streame kampen. Kommer neste gang! :D

Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA!

J.N

Quote from: Rudi G. on January 02, 2011, 00:51:36

Til opplysning for å fortelle hva du gikk glipp av; ca 45 Leedsfans i kjellern i går, mens 4-5 møkkasupportere følgte møkkalaget sitt oppe da de spillte mot WBA!

45 (!)? Er dette dette normalt antall Leedssupportere på fotballpuben når de en gang iblant vises? Gleder meg til neste gang allerede. Får bare håpe det blir en bedre fotballkamp..

Rudi G.

Quote from: Nikolaos on January 02, 2011, 20:30:59

45 (!)? Er dette dette normalt antall Leedssupportere på fotballpuben når de en gang iblant vises? Gleder meg til neste gang allerede. Får bare håpe det blir en bedre fotballkamp..

Normalt, nja, men det var bra i oppmøte i går og det har vært en hvis stigning i oppmøtet det siste året. Regner med minst det dobbelte neste lørdag! Kanskje vi kan få samme tilstander som 3/1 og 8/5 i fjor, da var det elektriske tilstander!

J.N

Quote from: Rudi G. on January 02, 2011, 20:59:25
Quote from: Nikolaos on January 02, 2011, 20:30:59

Normalt, nja, men det var bra i oppmøte i går og det har vært en hvis stigning i oppmøtet det siste året. Regner med minst det dobbelte neste lørdag! Kanskje vi kan få samme tilstander som 3/1 og 8/5 i fjor, da var det elektriske tilstander!

hehe. Ja det kan jeg skjønne. Men lørdag må jeg dessverre jobbe! :(

Rudi G.

De første 100 Leedssupporterene som stiller på Fotballpuben på lørdag i forbindelse med Arsenal kampen får hver sitt gratis lodd og er med i trekningen av en Leedsdrakt og en LUSCOS t-shirt.

MARCHING ON TOGETHER!

Asbjørn

Quote from: Rudi G. on January 06, 2011, 22:26:41
De første 100 Leedssupporterene som stiller på Fotballpuben på lørdag i forbindelse med Arsenal kampen får hver sitt gratis lodd og er med i trekningen av en Leedsdrakt og en LUSCOS t-shirt.

MARCHING ON TOGETHER!

Tror du det holder om eg møter fredag i firetiden og overnatter?
Tell me  Tell me

Dylan