Skrevet av Emne: Gode nyheter  (Lest 7589 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

kjellern

Re: Gode nyheter
« Svar #30 på: September 04, 2006, 23:02:16 »
Er man gal nok, har en forståelsesfull livsledsager og tilgang til de fleste kanaler kan man få med seg ganske mange "odde" kamper - så Luton 3 ganger i fjor og husker Nicholls meget godt, spesielt fra Liverpool kampen - hvis Hot Shot ikke lot seg imponere av Nicholls i 1. omgangen i den kampen har vi et fullstendig forskjellig syn på fotball- han var involvert i det aller meste i en omgang hvor Luton midtbanen tok fullstendig luven fra Liverpool. Men nok om det. Selv om vi vil det beste for vårt favorittlag og stiller til hver kamp med et positivt syn på livet og med et intenst ønske om 3 poeng HVER GANG kan jo kampene oppleves veldig forskjellig !!

 

HåvardK

Re: Gode nyheter
« Svar #31 på: September 04, 2006, 23:28:43 »
quote:
Originally posted by ToreLA

Jeg for min del skjønner ikke hvordan en kan sitte i Norge å hevde å ha oversikten over en Lutonspillers kvaliteter.



----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes


En mulighet er jo at en har snakket veldig lenge med en eller annen engelskmann; evt påberoper seg en oversikt svært få, om noen, har når det gjelder bl a Leeds United. Uten på noen som helst måte å understøtte et slikt utsagn, selvsagt.

HåvardK

Re: Gode nyheter
« Svar #32 på: September 04, 2006, 23:30:32 »
quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Slapp av, B-m, alle vet nå at du hater Eirik Bakke.


Anser du dette utspillet som "saklig", Karl?

Karl Hot Shot

Re: Gode nyheter
« Svar #33 på: September 04, 2006, 23:41:11 »
quote:
Originally posted by HåvardK

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Slapp av, B-m, alle vet nå at du hater Eirik Bakke.


Anser du dette utspillet som "saklig", Karl?



Nei.

Men du ville gjort meg en stor tjeneste, HåvardK, om du kunne kutte ut referansene til mine innlegg hele tida. Det er nemlig heller ikke særlig "saklig". Finn noen andre å respondere på!
 

HåvardK

Re: Gode nyheter
« Svar #34 på: September 04, 2006, 23:46:19 »
Nå ser jeg vel det ikke som et aktuelt kall å gjøre deg noen tjenester, hverken i denne eller andre sammenhenger, Karl. Jeg tillater meg imidlertid å referere til dine relativt kraftige utsagn når jeg finner det formålstjenlig. Og det tror jeg du må regne med at jeg vil fortsette med.

Peter7

Re: Gode nyheter
« Svar #35 på: September 05, 2006, 00:57:19 »
quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

quote:
Originally posted by kjellern

Heia Hotshot : Siden du har sett Nicholls spille avarage i de kampene du har sett, fikk du med deg cupkampen Luton - Liverpool ifjor ? Han spilte da en meget god kamp - sammenligningen med Gregan er særdeles lite treffende. Mannen er selvfølgelig ikke en frelser, snarere en spiller som kan minne litt om Derry i spillestil, bortsett fra at han har større driv fremover og et godt skuddben. Noen betegner han som "a poor mans Gerrard" - jeg tar gjerne til takke med det ! Tror han vil vise seg som en nyttig tilvekst etterhvert, men dessverre/heldigvis sitter ingen av oss med fasiten ! Da hadde det ikke vært noe morsomt med fotball..



Jeg mener å huske at jeg så denne cupkampen på tv, ja. Kan ikke huske at Nicholls utmerket seg, bare at Luton overrasket alle med aggressivt spill. I grunnen er jeg bare fortsatt irritert over at man kvittet seg med en erfart kvalitetsspiller (Bakke), og nå tror at en League One-spiller skal redde oss fra middelhavsfarerseilasen.



Jeg er overbevist om at Nicholls vil gi Leeds mer denne sesongen enn hva Bakke har gitt oss de siste 8 tilsammen! Helt 100% sikker på det.




Selv om dét ikke skal så mye til, er jeg tilbøyelig til å være enig (uten å være noen spesiell Bakkehater er jeg jo glad han endelig - forhåpentligvis - er borte fra lønnsbudsjettet. Burde ha gode sjanser til å komme i form i Brann - lavere lønn og ølet er som kjent mye dyrere i Norge)

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Tom S

Re: Gode nyheter
« Svar #36 på: September 05, 2006, 02:20:02 »
Syns vi skal la Nicholls få spille nokre kamper før vi dømmer han.

Trur ikkje nokon her inne har sett Kevin nok til å vurdere han som fotballspiller.

Hate eller ikkje hate Eirik; thats the question!
Nei, for all del folkens lat denne saka bli historie - Eirik er Brannspiller.
Han gjorde ein god sesong for oss, takk for den, ellers har vel gutten vert maksismalt uheldig med skader og dermed ikkje fått sjansen til å bidra til Leeds United.

Trur no når vi får de beste spillerene våre tilgjengelige framover vil Leeds framstå som eit topp seks lag i denne divisjonen. Gleder meg (i motsetning til mange andre kan det virke som...) til fortsettelsen!

We Are Leeds!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
« Siste redigering: September 05, 2006, 02:21:27 av Tom S »
COME ON LEEDS !!

GeirO

Re: Gode nyheter
« Svar #37 på: September 05, 2006, 18:04:34 »
Trivelig tråd dette. Rene positivitetstråden.......
MOT

kjellern

Re: Gode nyheter
« Svar #38 på: September 06, 2006, 19:10:43 »
I følge Leeds Today er en midtbanespiller fra et premier league lag på vei til Leeds på lån etter at det åpnes for lån på fredag - Jones fra Man u eller Pattison fra Newcastle ??
 

B-m

Re: Gode nyheter
« Svar #39 på: September 06, 2006, 19:13:40 »
Spennende!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ferre

Re: Gode nyheter
« Svar #40 på: September 06, 2006, 21:32:46 »
Håper på Milner, eller Kewell..?[:p]

-WE'LL BE BACK-

asLeeds

Re: Gode nyheter
« Svar #41 på: September 06, 2006, 21:42:53 »
etter å ha lest halve denne sida,måtte eg faktisk "rulle"den til toppen,for å sjå om denne topic"en virkeligt heiter -gode nyheter-................fy skam!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Lids

Re: Gode nyheter
« Svar #42 på: September 06, 2006, 23:31:54 »
Helt riktig - denne tråden handler om "Gode nyheter", og ikke noe annet!!!

Thomas
Thomas