Fortress Elland Road er folketomt

Started by Kato, September 10, 2006, 22:41:04

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Kato

Leeds - Norwich 22417 tilskuere (seriepremieren)
Leeds - Cardiff 18246 tilskuere
Leeds - Wolves 16268 tilskuere
Leeds - Sunderland     (Sunderland-fans blir vel i overtall)

Folket har gitt oss opp.

Vi spiller ikke attraktiv fotball.
Vi scorer ikke mål, som publikum vil se.
Vi har INGEN profiler.

LEEDS UNITED skriker etter en ny manager som kan gi klubben en ny start, et nytt løft, nye spillere, ny tro.

Er det sportslig riktig å sparke Blackwell så tidlig? Kanskje, Kanskje ikke.

Det hadde ihvertfall gitt oss alle en ny start, nytt håp. Nå er alt bare trist og leit.

Kevin Blackwells epoke minner litt om Billy Bremners. Da Bremner feilet i Play-off-finalen i 87, kom vi ikke tilbake før Bremner var borte, og Howard Wilkinson hadde overtatt skuta.

History has to repeat itself.

mads

det er simpelthen bare et must at Blackwell bliver fyret, hellere i dag end i morgen. Han kan ikke føre os videre, og vi rykker aldrig op med ham ved roret!

Premier League i næste sæson!

Lorimer

Skal på kamp onsdag kveld. Treng i alle fall ikkje bekymre meg for at eg ikkje skal få billett. Er det andre norske som skal på kamp ?

Ferre

Synes vi spilte god fotball i dag, at vi ikke klarer å omgjøre sjanser til mål er ikke Blackwell sin skyld! Men hvis denne "nesten trenden" ikke tar slutt snart, da er det på tide å lete etter andre alternativer. Gi Blackwell litt arbeidsro de neste kampene, med Horsfield, Cresswell og Nicholls tilbake kan trenden fort snu seg.

Forresten VELDIG skuffende at ikke flere folk dukket opp på ER i dag!

-WE'LL BE BACK-

marve

Vi leeds fans er vell ikke det spor bedre en andre fans ,når laget sliter og ikke leverer så svikter vi .Tror vi fort kan slutte å slå oss på brystet med at vi har en så veldig fantastiske fans .Vi svikter vi også når det ikke blir levert på banen ,vi skal ikke bare skylde på prisene tror jeg .Og veldig rolig var det på elland road i dag.
Tror vi trnger spillere som er artige å se på ,lavere priser og så må vi kjempe i toppen for at fansen skal komme tilbake .

Lorimer

Kva ligg prisane på no for tida då ?

Asbjørn

quote:
Originally posted by Lorimer

Sunderlandkampen

quote:
Prices for this match range from £13.00 to £36.00. Please note that some prices may not be available for sale via the web.

...men for voksne er det vel snakk om £26-£36

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Trond A

quote:

The Kop (Revie Stand) £ 26

West og East Stand £ 36.

Trond, Luscos medl. 338
Luscos medl. 338

Robert H.

Spørs vel om ikke de stenger av East Stand også snart. Deprimerende dette [V]

quote:
Originally posted by Varg Veum

quote:

The Kop, Revie Stand £ 26

West og East Stand £ 36.

Trond, Luscos medl. 338

Tom S

Det er direkte flaut at det kun dukker opp 16000 mennesker på Elland Road!

Det kan ikkje skyldes hverken på priser eller spill, ein bunch med medgangssupportere er det det er snakk om!
Leeds er ingen fotballby!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

trøsten får være at det er sterk publ. nedgang for de fleste lagene i ccc, også noen i pl. Tendensen har vært tydelig over flere år.
Sunderland kommer med ca 5000, så det blir i overkant av 20000 på onsdag tenker jeg.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

marve

Men folkens hva om vi tok utgangspunkt fra der vi er i dag ,ligger lavt på tabellen ,publikum svikter og vi mangler spillere med karisma .
Hva om vi slutter å ha krav om å spille som for noen år siden ,og slutter å forvente stor kjøp av kjente etablerte spillere ,begynne å innse at alle er til salgs for rett pris og innse det at vi IKKE HAR PENGER I KASSA til store kjøp .
Vi har alt for store krav ,vi trekker stadig fram gamle spillere ,gamle merriter og hvor fantastiske supportere vi en gang var .
Fakta er at vi hverken har penger eller spillere som i gamle dager ,vi selger mer en vi kjøper ,vi er langt unna å være så trofaste og fantastiske suportere som vi vill ha det til .
Så la oss legge lista lavere å begynne å innse at leeds pr i dag ikke er bedre en tabellen viser ,da kan vi kansje slute å bli så jæ... deppa over vert poeng tap ,og heller bli positivt overasket hvis vi smeller til med en seier eller 2 på rappen .
Vi kommer ingen vei med å se tilbake på hva som har vært ivertfall ,og den tiden komer aldri igjen .
UANNSETT LEEDS 4EVER!!!!!!

Lorimer

Ja, gler meg uansett til å vere på Elland Rd igjen- har gode minner derifrå- så får vi håpe at vi kan oppleve det på nytt om nokre sesongar. Inntil vidare  får vi bite tennene hardt saman. Gløymer ikkje dei vonde åra på 80-talet....då var det tøft å halde oppe humøret sjøl om det var nokre lyspunkt då også med FA-cupen i 87 og play-off mot Charlton, men det var berre "nesten" då også... Uansett kven som spelar på Leeds så er klubben godt plassert i hjartet til oss trufaste tilhengarar. Ein kan skifte sambuar og kjerring eit par gongar i livet, men aldri om ein skiftar ut favorittklubben !
Arne, Leeds forever og sia 1975.
Luscos nr. 51

Volda69

God tur til Elland Road på onsdag, Arne! Eg har enno til gode å oppfylle gutedraumen, å sjå Leeds på Elland Road. Eg satsar på å ta med poden på 5 om eitt år eller to. Då er Leeds forhåpentlegvis tilbake i Premier League også.

Frå han som fekk med seg Hødd-bok i brullaup på Høddvoll [:)]

MOT
MOT

Lorimer

Kjekt å høyre frå deg Yngve ! Skal helse frå Odd Kristian. Du må absolutt kome deg til Elland Rd ein gong. Det er eit minne for livet !

stefan

Synes ikke ting er så ille faktisk. Svak start ja, men vi ser ut til å gå litt vekk fra hoof fotballen fra ifjor. Synes ikke man skal sparke Blackie enda. Er mer bekymret for at laget slutter av kampene førmotstander laget. Det er rett og slett ikke bra nok. Ville gjerne sett Gregan i Butlers sted. En god stopper en kreativ midtbanemann en god spis og en venstreback hadde vært digg til januar. vi klarer play off.

ehm hello?
www.tenforken.com

"Always carry a flagon of Whisky in case of snakebite and furthermore always carry a small snake." W.C Fields

Per-Stian

D e både flaut og noko mystisk at så få finn vegen t Elland Road så langt i år. I tillegg har publikumstalet gått nedover... Om d e prisane aleine, veit eg ikkje. Prestasjonane må vel også ta litt av skulda. Kanskje vi me ein ny og spennande manager kan få opp att interessa noko?

Eg ser også ein annan mangel ved dagens Leedslag. Vi har ingen "stjerner" sjølv om Healy skaffa seg eit rykte i Spania forrige veke. Eg har tilgode å sjå ein spelar som veivar me armane undervegs i kampane for å få me seg publikum. Vi treng ein Strachan i laget!

L.RADEBE

De engelskmenn jeg var med i Cardiff boikotter hjemmekampene. De er derimot på alle bortekampene. Dette er holdningen til tusenvis! Begrunnelsen er så enkel som Ken Bates.. De vil ha: Siterer dem :)  "Cockney bastard Bates Out". For at dette skal skje så må det nok komme noen pengesterke personer inn som kan kjøpe han ut.
Billettprisene er en ting. En annen ting er Bates forsøk på å få lagt ned alle de ulike supporterklubbene i Leeds og omeng. Dette har vært en tradisjon for engelske Leeds supportere veldig lenge.

chief

quote:
Originally posted by L.RADEBE

De engelskmenn jeg var med i Cardiff boikotter hjemmekampene. De er derimot på alle bortekampene. Dette er holdningen til tusenvis! Begrunnelsen er så enkel som Ken Bates.. De vil ha: Siterer dem :)  "Cockney bastard Bates Out". For at dette skal skje så må det nok komme noen pengesterke personer inn som kan kjøpe han ut.
Billettprisene er en ting. En annen ting er Bates forsøk på å få lagt ned alle de ulike supporterklubbene i Leeds og omeng. Dette har vært en tradisjon for engelske Leeds supportere veldig lenge.

Helt riktig.
Grunnen til at vi idag har kun et halvfullt Elland Road er KEN BATES.
Tror vi sikkert hadde hatt over 30 000 hvis ikke Ken Bates hadde kjørt kampanje:"Jeg skal styre alt"

Honnør til gubben for at han reddet oss fra konkurs.Men med den holdningen han har til fansen,og virkemidlene han vil ta i bruk for å få skuta på rett kjøl,Tror jeg han bommer stygt.
Han undervurderer fansen,og det er det mange om ikke finner seg i.
Spesielt ikke i Yorkshire.[}:)]

Fortsetter du sånn Bates,sitter du snart alene igjen på stadion,uten hverken publikum eller spillere.[V][V][V][V][V]

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

flynn

Jeg har i lengre tid syslet med tanken om å ta med min fotballgale 10-åring til England. Han har vært Luscos-medlem siden han ble født, og jeg har klart å bevare et visst engasjement for Leeds hittil. Vi var i Sarp sammen i sommer og har en to-tre ganger også vært på Bohemen sammen ifm Leeds-kamper på TV.
Desverre er gruppepresset så stort at han også holder med Manchester United. Dette medfører mye tyn fra far, med som den greie pappa jeg er var planen å få med oss en visitt på Old Trafford også, når vi endelig kommer oss avgårde. Det jeg frykter nå, er at han kommer hjem som overbevist Scum-supporter, og at vårt besøk på Elland Road blir en parantes. Frykter at 15.000-20.000 musestille tilskuere på Elland Road ikke er egnet som rekrutteringsarena for nye die-hard supportere når man kan sammenligne med 70.000 på Old Trafford.

I min mest aktive tid som Englandsfarer var dette anderledes, stemningen på Elland Road kunne måle seg mot hvem som helst, og var overlegent bedre enn f.eks på Old Trafford, Stamford Bridge eller White Hart Lane. Har egentlig kun opplevd sammenlignbart engasjement på Anfield og St.James' Park.

Trist men sant...

Flynn

Svend Anders

Jeg har besøkt Old trafford en gang og det var en gang for mye. En tiåring har i alle fall ikke godt av sånt!

Ellers våger jeg meg frempå og sier at det er smålig og litt typisk engelsk å begynne å boikotte Ken Bates ved ikke å gå på kampene. Hva i all verden får man igjen for det?

Folk klager på billettprisene, og jeg skjønner at det kan være dyrt for en del, spesielt om en skal gå på alle kampene med hele familien - men når LANGT fra alle de BILLIGSTE billettene blir utsolgt, da er det jo noe galt med mer enn bare økonomien.

Jeg er overbevist om at dersom vi hadde vært helt i toppen og spilt feiende flott fotball på et jevnt, høyt nivå, hadde publikumstallet vært minst 30.000.

Etter nedrykket kom det heller ikke stort over 30.000 på kampene, og da var både prisene lavere, spillerne dårligere og Ken Bates ikke å se. Tar vi med nesten 2.000 gratisbilletter den gang, samt et generellt fall i publikumsinteressen, kan en jo spørre hva som ellers må til for å fylle Elland Road.

Men som sagt - om du driter i å støtte laget ditt fordi eieren heter Ken, må jeg få spørre hvilken supporter du egentlig er. JA, han har en særegen lederstil, og JA han tar kontroversielle avgjørelser - og takk og lov for det. Hadde han ikke gjort det ville det I ALLE FALL vært lenge til denne klubben er sunn igjen. Om fansen ikke har tenkt å støtte klubben, hvem skal da gjøre det?

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

chief

quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg har besøkt Old trafford en gang og det var en gang for mye. En tiåring har i alle fall ikke godt av sånt!

Ellers våger jeg meg frempå og sier at det er smålig og litt typisk engelsk å begynne å boikotte Ken Bates ved ikke å gå på kampene. Hva i all verden får man igjen for det?

Folk klager på billettprisene, og jeg skjønner at det kan være dyrt for en del, spesielt om en skal gå på alle kampene med hele familien - men når LANGT fra alle de BILLIGSTE billettene blir utsolgt, da er det jo noe galt med mer enn bare økonomien.

Jeg er overbevist om at dersom vi hadde vært helt i toppen og spilt feiende flott fotball på et jevnt, høyt nivå, hadde publikumstallet vært minst 30.000.

Etter nedrykket kom det heller ikke stort over 30.000 på kampene, og da var både prisene lavere, spillerne dårligere og Ken Bates ikke å se. Tar vi med nesten 2.000 gratisbilletter den gang, samt et generellt fall i publikumsinteressen, kan en jo spørre hva som ellers må til for å fylle Elland Road.

Men som sagt - om du driter i å støtte laget ditt fordi eieren heter Ken, må jeg få spørre hvilken supporter du egentlig er. JA, han har en særegen lederstil, og JA han tar kontroversielle avgjørelser - og takk og lov for det. Hadde han ikke gjort det ville det I ALLE FALL vært lenge til denne klubben er sunn igjen. Om fansen ikke har tenkt å støtte klubben, hvem skal da gjøre det?

Svend

Jeg mener ikke at ikke kontroversielle avgjørelser ikke skal tas.det er måten Ken Bates ignorerer store deler av Leedsfansen på.
Han var ikke interesert i å gå i dialog med supporterklubben for å omstrukturere måten denne har vært drevet på årevis.Først når han hadde satt betingelsene,inviterte han til dialog.
Dette er meget arrogant.

Han skrudde opp prisene på endel billetter,etter at vi var rykket ned.
Det var også en fatal feil.

Han har riktignok kuttet drastisk ned på utgiftene som inneholdt lønnskostnader,styrehonorarer etc.noe som virkelig var nødvendig.All ære for det,men er det nødvendig å rasere alt som var bra fordi om man må eliminere alt som var dårlig.

Ken Bates er ingen lagspiller,og det var kanskje ikke det Leeds United trengte heller.

Men en liten smule av ydmykhet hadde heller ikke skadet.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Svend Anders

Jeg skal ikke hive meg inn i en voldsom debatt om LUSC og LUFC her, men at Ken Bates er eneste stabukk og synder i den striden er langt på vei en feiltagelse.

Jeg har selv snakket med flere av de som er "imot" Bates, og argumentene de kommer med er langt mer idiotiske enn hva Bates er arrogant. "Cockney", "just here for the money" og diverse andre irrelevante argumenter gjør meg bare oppgitt over de som fremmer dem. Bates har stilt opp for klubben, og jeg har ikke tall på hvor mange supportertreff han har hatt.

Som sagt med billettprisene, det kom ikke særlig mange flere folk FØR han satt opp prisene, ETTER at vi hadde rykket ned. En økning i prisene er EN av flere faktorer for fraværet, er mitt argument. Det er selvsagt ikke positivt på antallet - men en senkning i prisene er LANGT FRA noen garanti for at folk vil komme tilbake.

TOPPFOTBALL er hva som lokker folk til Elland Road. Det er ikke ofte man ser der lenger, i alle fall ikke "week in, week out". Sånn sett vil jeg langt mer støtte argumentene om å investere i spillere/manager enn å senke billettprisene noen pund.

Svend

Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Andy

Var der mange i dag. Hørte at de sang ihvertfall.

Peter7

Det var Sunderlandfansen du hørte.

Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

Sheridan

- Leeds fansen var med på notene de også.....ei stund...

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Svend Anders

Jeg skal ikke hive meg inn i en voldsom debatt om LUSC og LUFC her, men at Ken Bates er eneste stabukk og synder i den striden er langt på vei en feiltagelse.

Jeg har selv snakket med flere av de som er "imot" Bates, og argumentene de kommer med er langt mer idiotiske enn hva Bates er arrogant. "Cockney", "just here for the money" og diverse andre irrelevante argumenter gjør meg bare oppgitt over de som fremmer dem. Bates har stilt opp for klubben, og jeg har ikke tall på hvor mange supportertreff han har hatt.

Som sagt med billettprisene, det kom ikke særlig mange flere folk FØR han satt opp prisene, ETTER at vi hadde rykket ned. En økning i prisene er EN av flere faktorer for fraværet, er mitt argument. Det er selvsagt ikke positivt på antallet - men en senkning i prisene er LANGT FRA noen garanti for at folk vil komme tilbake.

TOPPFOTBALL er hva som lokker folk til Elland Road. Det er ikke ofte man ser der lenger, i alle fall ikke "week in, week out". Sånn sett vil jeg langt mer støtte argumentene om å investere i spillere/manager enn å senke billettprisene noen pund.

Svend

Uten å banne i kjærka...

Det er godt at en i LUSCOS-styret er villig til å se litt mer nyansert på Bates' rolle!

Dette var ikke et spark, bare en ytring! [;)]
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Promotion 2010

quote:
Originally posted by Varg Veum

quote:

The Kop (Revie Stand) £ 26

West og East Stand £ 36.

Premiership ticket prices 2006-07:
PREM CLUBS’ top-priced tickets â€" Arsenal £94; Spurs £71; Chelsea £60; West Ham £57; Newcastle £50; Fulham £45; Reading £41; Middlesbrough £40; Blackburn, Bolton, Man Utd £39; Man City £38; Everton £37; *Leeds £36; Aston Villa, Charlton, Wigan, Watford £35; Liverpool, Sheff Utd £34; Portsmouth £30.

Altså; i forhold til topprisene så ligger Leeds langt etter. Det er på lavpriseneprisene de taper, kanskje!!!!!

Enlighten me!!!
Min første Leeds-kamp:
Strømsgodset vs Leeds, 19.september 1973

Lorimer

Var paa Elland Rd onsdag. Kjempekjekt trass 3-0 tap. Godt aa vere i Mekka igjen. Men som alle andre retttruande er det litt vanskeleg a halde seg pa den smale sti og vere 100 pst positiv naar me spelar saa daarleg. Vi skapte faa maalsjansar. Forsvaret hangla og kvar er sjefen paa midtbana. 23 000 tilskodarar, men dei fraa Sunderland laga mykje av lyden. Betalte 36 pund for ein sveart god plass. Det synest eg var greitt. Vurderer om eg skal orke a ta turen til Coventry i morgon. Er redd for a verte skuffa paa nytt over laget, men som sagt a vere i Leeds og paa Elland Road er ALLTID stort !!

Asbjørn

Kenneth skal jo snart ha en ny ansatt på LUTV, Arne [:)]
Tipper lønna hans ikke ligger under Statens regulativ for Vigra lokal for å si det sånn...

...og for å komme til saken, jeg akter å ha sesongbillett på gjesterummet i heimen [8D]

I ain't lookin' to compete with you, beat or cheat or mistreat you
Simplify you, classify you, deny, defy or crucify you
All I really want to do, is baby, be friends with you
B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan