Leeds - Sunderland

Started by Leif Egil, September 13, 2006, 13:25:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

HåvardK

quote:
Originally posted by Lids

Det holder nå gutter (og jenter), nok surmuling over KB. Han er snart en saga blott i Leeds...

Thomas

Håper du får rett, Lids - men frykter at denne saken vil komme opp igjen...

Førde

Kjetil Rekdal som ny manager:)  heh
Marching On Together

Svend Anders

Batty er helt uaktuell, han har sverget å aldri bli fotballtrener.

Rekdal er bekftet klar til å ta over, om Leeds ringer.

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Lids

quote:
Originally posted by HåvardK

quote:

Det holder nå gutter (og jenter), nok surmuling over KB. Han er snart en saga blott i Leeds...

Thomas

Håper du får rett, Lids - men frykter at denne saken vil komme opp igjen...

Helt sikkert, men denne tråden er nå full av gjentakelser...

Thomas
Thomas

marve

quote:
Originally posted by Tom S

Vi er totalt rundspilt på Elland Road - totalt uakseptabelt!!!

Stakkars de som har valgt å unngå resultatet for å sjå kampen i opptak seinare i kveld...

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

heheheh og det værste er at i år så kan vi se alle leeds kamper på tv her i norden .

mads

sidder næsten at håber på en 5 eller 6-0 nu, sådan at i morgen bliver sidste dag med den elendige spade som træner! nu må det sgu være ovre!!!!

Premier League i næste sæson!

HåvardK

quote:
Originally posted by marve

quote:
Originally posted by Sleivind

Men fortsatt ingen Carole? Jeg ser folk skriver at han muligens er småskadet, men hvis det er tilfelle, hvorfor i h***** sitter han da på benken hvis han ikke kan spille?

han er vell bytta ut mot stone som venter på en oprasjon.

Er ikke dette kjernen i problematikken? KB viser at han foretrekker småskadede spillere foran nye - og unge - fjes.

Førde

Når G-Kelly legger opp, blir han trener for Leeds !
Marching On Together

baste

kanskje ett lån kunne hjulpet oss..Matteo..

Blackburn chairman John Williams has accepted a loan move away from Ewood Park for defender Dominic Matteo "might be a possibility".

marve

quote:

Tom Nordlie! [:)]

Thomas

Ingen dårlig ide faktisk tror han kunne gjort en veldig god jobb med leeds .

Ronald

No kom tårene, og ikke bare fordi at gravwhiskyen er cask strength, men like mye for the love of my life - [B)] Leeds United i`ll always love you, even thou you break my heart[B)]

"No hadde det vært godt med en Whisky."

McMidjo

I saw it coming, men vi skal huske at vi møter et topplag i The Championship, som er inne i en bra flyt, som har fått en ny bra manager, og som møter et lag som har mange viktige skadefravær og som har selvtillit på bunnivå.

Det er nettopp slike kamper som gjør at et lag tar seg i nakken og snur trenden, noe jeg tror Leeds vil gjøre nå.

Skjerp dere folkens. Makan til sutregjeng.....

So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Lids

quote:
Originally posted by marve

quote:

Tom Nordlie! [:)]

Thomas

Ingen dårlig ide faktisk tror han kunne gjort en veldig god jobb med leeds .

Jeg og...

Thomas
Thomas

Sander

Tror ikke Matteo aleine kan få gjort stort med denna elendigheten. Vi må ha tilbake Derry og en ny spiss, eller en annen sammen med Healy. Vi scorer ikke mål lenger! Noe så trist og stusselig er det lenge siden jeg har hørt på. Uff!!!!

MooCow

Gla førr atte kampen ikkje bli vist direkte pao tv [V]

Erik M

Hørt på Leeds radioen akkurat nå:  "Next substitution should be Blackwell himself - he's out of ideas".

baste

Rekdal kunne kanskje fått bedre skikk på gutta. KB dager er i Leeds er nok talte. Dette kan ikke fortsette. Det er helt sikkert. Ã...h...aldri kjedelig som Leeds supporter, det e nu og sikkert..

[xx(]

Men Nordli er nok ett bedre valg...KB out..uansett......

[xx(]

Førde

Dette Kampen blitt vist på tv, hadde tven blitt knust!!! *arg*
Marching On Together

asLeeds

all ære til dåke som klare å sjå noke posetivt i dette.....
DA KLARE FAEN IKKJE EG[:(!][xx(]

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Pål

Hvis Rekdal blir manager så slutter jeg å følge Leeds. Hvis vi sliter med å score mål er hvertfall ikke han løsningen...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Lids

Man slutter ALDRI å følge LEEDS!

Thomas
Thomas

Lars E

Tror faktisk Blackwell får fortsette, i hvert fall en kamp til.. Håper jeg tar feil og at en ny manager er på plass i løpet av uka.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

27.10.1961

En ting som er helt sikkert er at jeg skal bruke en ca.20000 iåret for og se på klubben i mitt hjerte . Skål

Ronald

AKKURAT ! De har fått NY manager [}:)] Det har ofte en positiv psykologisk effekt.[}:)]
quote:
Originally posted by midjo

I saw it coming, men vi skal huske at vi møter et topplag i The Championship, som er inne i en bra flyt, som har fått en ny bra manager, og som møter et lag som har mange viktige skadefravær og som har selvtillit på bunnivå.

Det er nettopp slike kamper som gjør at et lag tar seg i nakken og snur trenden, noe jeg tror Leeds vil gjøre nå.

Skjerp dere folkens. Makan til sutregjeng.....

"No hadde det vært godt med en Whisky."

HåvardK

quote:
Originally posted by midjo

Men 0-3 på hjemmebane etter en drøy omgang? Og er ikke dette med skader litt overdrevet? Cresswell og Derry av de faste, såvidt jeg kan se - men hvem fler?

Uansett må vi ha en GOD erstatter før vi bytter manager.

Og der går Healy ut. En uke etter at han scora tre mot Spania. Kanskje Blake snur kampen for oss, sammen med Horsefield? Da blir jeg overrasket, gitt.

Førde

Vi Følgjer Leeds i gode & vonde dager ! ;)
Marching On Together

Ferre

Rekdal blir nok heldigvis aldri manager for Leeds! Vet ikke helt hvem jeg vil foretrekke, men er en av de som gjerne ville sett David O'Leary på Elland Road igjen. Er ikke han arbeidsledig nå?

-WE'LL BE BACK-

Kato

Lars E

Herregud O'Leary igjen? Noen som husker hvor tragisk han var i sin sluttperiode i Leeds.

Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

Sander

Hadde ikke Ranieri vært på tre Leeds kamper? Heller han enn O`Leary. Begynner også å tro at Blackwell må gå. Men håper han gjør det selv, så vi ikke må skylde han penger de neste to åra