Leeds - Sunderland

Started by Leif Egil, September 13, 2006, 13:25:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Lids

Skål for den, Robert!

Thomas
Thomas

mads

uha uha...
det eneste positive er vel at det snart nærmer sig KB's afgang...dette er elendigt!!!! han må ud nu

Premier League i næste sæson!

B-m

Når blackwell ikke tør forandre på laget som har tapt mange kamper på overtid, så er det ikke noe håp. Har mistet trua på han. At butler spiller er en f**kings disaster

---------------------------
who killed Trondheimwhite?

marve

Mange av leeds sine spillere nærmer seg slutten på sitt fotball liv.Kansje vi mangler unge sultene spillere som ivrer etter å få vist seg fram ,de gamle nå vet de får spille neste kamp uannsett hvordan de spiller .

Tom S

Er fryktelig skuffa no, så det er nok ikkje rett tidspunkt for meg å uttale meg om blackie.
Men, sjølv om eg ER med i "blackie INNtil videre" føler eg akkurat no at det kanskje er på tide å gjere endringer på ledersida....

Berre trist - veit ikkje om eg orker ein omgang til......................

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

B-m

Vi kan trøste oss med at Blackwell har lagt et bra fundament, tror en ny manager vil takke Blackwell, og vil høste frukter fra arbeidet Blackwell har gjort. Synd at en så dårlig og uheldig start skulle ødelegge sesongen for blackwell, men thats life.
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

BERGH

flaut

Hvis ikke KB bytter 2 til 3 spillere i pausen, så bør KB levere avskjeds søknaden

La dere merke til Wolves manageren byttet allerede før pause, han har skjønt det og han får og har respekt, KB har ikke lenger respekt fra spillerne og da må han UT

Erik_

Nå begynner til og med jeg å frykte for jobben din Kevin.
Dette begynner å bli trist.

DIRRTY LEEDS - Yer 'avin a laugh!

Lids

quote:
Originally posted by B-m

Vi kan trøste oss med at Blackwell har lagt et bra fundament, tror en ny manager vil takke Blackwell, og vil høste frukter fra arbeidet Blackwell har gjort. Synd at en så dårlig og uheldig start skulle ødelegge sesongen for blackwell, men thats life.

Enig, tror imidlertid gutta kan trenge et friskt pust nå - ala det Start opplevde når Bjørnebye overtok.

Thomas
Thomas

soumoh

We'll be back.

Kato

Dette er ikke tilfeldig. Dette er konsekvensen av det vi har styrt og ikke styrt med de siste månedene. Jeg sto bak Blackwell, men den støtten klarte han sjøl å fjerne.

marve

Vi kan jo se på det på denne måten ,i år rykker vi garantert ikke opp ,så da kan vi la ungdommen få prøve seg mere .Artig å følge dem iverfall da .Ut med butler og de andre gamlingene og inn med noen unge sultene talenter .

Robert H.

Nå har du 45 minutter til å redde skinnet ditt Kevin. Håper du har holdt din beste pausepeptalk noensinne!!!

Tom S

Vi må passe oss for nedrykk [V]

quote:
Originally posted by marve

Vi kan jo se på det på denne måten ,i år rykker vi garantert ikke opp ,så da kan vi la ungdommen få prøve seg mere .Artig å følge dem iverfall da .Ut med butler og de andre gamlingene og inn med noen unge sultene talenter .

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

Mot "ulvene" så kom byttene alt for seint..kommenterte dette klart ovenfor gutta som så kampen på Barbeint i Bodø. Wolfs hadde gjort alle byttene før KB fant ut at noe måtte gjøres..dvs at KB var førnøyd de første 75 min...0-0 var stillingen på E.R da...Det er IKKE godt nok hjemme...f**k

Førde

Skjer de ikke noko i andre omg, så veit eg ikkje!! Dette er fryktlig DORLIG av Leeds!!!!
Marching On Together

Ronald

Har samme følelse Tom. [:(] Mest skuffa og vet knapt om eg orker 2. omgang. Men så e det dette med å være Leeds Fan. Vi kan ikke beskyldes for å være medgangssupportere [}:)] Vi kan dessuten oppleve en soton` kamp igjen [:p][:0] You never know with Leeds[:o)]
quote:
Originally posted by Tom S

Er fryktelig skuffa no, så det er nok ikkje rett tidspunkt for meg å uttale meg om blackie.
Men, sjølv om eg ER med i "blackie INNtil videre" føler eg akkurat no at det kanskje er på tide å gjere endringer på ledersida....

Berre trist - veit ikkje om eg orker ein omgang til......................

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

"No hadde det vært godt med en Whisky."

marve

quote:
Originally posted by kato

Dette er ikke tilfeldig. Dette er konsekvensen av det vi har styrt og ikke styrt med de siste månedene. Jeg sto bak Blackwell, men den støtten klarte han sjøl å fjerne.

Nedturen starta i fjor ,og ser man på kampene i pre season så ga det vell oss et lite hint om hvordan dette ville se ut når alvoret starta .

Tom S

Kan vi håpe på ein ny opphenting ala southampton - det vart jo eit slags vendepunkt i sesongen ifjor...

Come On Leeds make us proud!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

baste

og 0-2 så langt..trur ikke KB sitter trygt etter denne kampen...

flynn

Kevin Nichols inn for Lewis, spennende!

marve

Det eneste som mangler nåe er at kevin suger ,han vi har hatt så store forventninger om .

baste

Håper og byttet hjelper...men byttet kommer alt for seint..Når ting ikke virker, så må endringene komme tidlig.

Leedsulf

MooCow

berlin

0-3. da snakker vi om presse-konf innen noen dager.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Førde

HEEEEEEEEEEEEEEEEEEELVETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTEEEEEEEEEEEEEE DETTE SUGER
Marching On Together

Svend Anders

3-0 og Blackwell bør bytte to til.

Og om dt ikke hjelper ta hatten og gå imorgen tidlig.

Svend

http://www.svendanders.com
Følges på:
www.twitter.com/svendleeds
www.twitter.com/svendanders

Sleivind

Men fortsatt ingen Carole? Jeg ser folk skriver at han muligens er småskadet, men hvis det er tilfelle, hvorfor i h***** sitter han da på benken hvis han ikke kan spille?

Kasin

FAEN!!!!!!

My heart is shaped like the Leeds United badge.