2006: Hvem blir den nye manageren?

Started by erik-oslo, September 14, 2006, 05:19:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Karl Hot Shot

Mine følelser i managerspørsmålet svinger fra dag til dag nå. Jeg mener det bør være klart at John Carver ikke "er voksen nok" for oppgaven. Jeg foretrekker fortsatt Ranieri framfor Curbishley. Men med denne uthalingen i tid, tror jeg det nå går mot Curbishley. Dersom The Sun er velinformert om Curbishleys kontraktsbonuser, skal han motta £1 mill den 2. november, forutsatt at han ikke har tegnet kontrakt med ny klubb da. I går var Alan Curbishley gjest i Sky Sports studio i forbindelse med kampen Fulham vs Charlton. Der sa Curbishley at det fremdeles var noen dager igjen "av hans selvpålagte seks måneders ferie fra fotballen". Jeg fikk en sterk følelse når han uttalte dette, av at datoen 2. november og en stor bonusutbetaling fra Charlton var helt reell. Jeg begynte umiddelbart å mislike fyren litt. Jeg fikk denne kvalmende følelsen av mennesker som setter mer pris på store penger enn på spillet (fotballen). Det var samme følelsen jeg fikk når David O'Leary i sin siste Leeds United-tid drev og bortforklarte bokutgivelsen sin.

h.b

Det blir Carver fordi Bates tenker ikke på det sportslige bare på sin lommebok

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by h.b

Det blir Carver fordi Bates tenker ikke på det sportslige bare på sin lommebok

Nå må du tenke deg om én gang til, h.b! Nettopp av hensyn til velværet for Ken Bates' lommebok, må han åpne den igjen og punge ut for en kapasitet i managerstolen. I det lange løp tjener Bates på noen utlegg i øyeblikket. Men det må bli et suksessvalg nå. Leeds United eller Ken Bates har ikke råd til å gjøre flere feilansettelser. Det må være slutt på at storklubben Leeds United ansetter noviser (ferskinger, førstereisgutter osv.) som hovedmanager.

h.b

Men dette skjønner ikke den gamle mannen