2006: Hvem blir den nye manageren?

Started by erik-oslo, September 14, 2006, 05:19:39

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

JanT

McAllister eller Penney tror jeg hadde vært glimrende valg, selv om jeg ærlig må innrømme at jeg ikke vet mer om denne Penney enn det jeg har lest her inne.
Begge er britiske og har på en eller annen måte tilknytning til klubben(uten at det er et must)
Uansett, jeg rangerer begge skyhøyt over Ranieri og hans likemenn.

Jan Tore
Jan Tore, luscos 1119

Karl Hot Shot

Greit at vår gamle midtbaneelegant Gary McAllister har lavest odds hos SkyBet på å bli vår neste manager. Greit også at John Carver, vår nåværende caretaker og lang trenererfaring, har nest lavest odds hos SkyBet. Men hva i all verden er det som får folk til å satse like mye penger på at superdusten Glenn Hoddle kan bli Leeds Uniteds neste manager? Ken Bates lot Glenn Hoddle forlate Chelsea i 1996 for å bli Englands landslagssjef. Ken Bates slapp altså å sparke Hoddle. Og jeg skriver "slapp å sparke Hoddle", siden Bates senere (etter at Hoddle mislyktes for England) uttalte til flere medier at "det var fint for Chelsea at Hoddle ble landslagssjef, men dumt for England". Så hvorfor skulle Bates hanke inn Hoddle nå?

Jon R

Selvfølgelig blir ikke Hoddle vår neste manager i Leeds United. En ting er at at Nord Korea prøvesprenger et og annet kjerenfysisk våpen, men gal har verden ennå ikke blitt. Hva om bates sitter med et ess i ermet som ingen har tenkt på. Så langt spekuleres det stort sett rundt de arbeidsledige.  Kanskje Bates "lukter" på en manager som for tiden er i jobb, men som går mot slutten av kontraktstiden i sin nåværende klubb? Finnes det noen i denne kategorien som kunne vært fristet til landets kanskje mest utfordrende managerjobb?

Jon R.
Jon R.

Real

Karl "Hot Shot"   Posted - 10 Oct 2006 : 18:30:58
...Mowbray ville nok takke nei, akkurat som han visstnok har gjort det med Norwich nettopp.

Ein kan nok ikkje samanlikna Norwich og Leeds når det gjeld Mowbray. Han har heltestatus i Ipswich og ville nok aldri takka ja til å leda deira erkefiendar.

Men om han hadde vore rett mann er ei anna sak.

lufcwhites

På Waccoe skriver en att Paul Sturrock ska vara aktuell?

LEEDS UNITED `TIL I DIE!!
LEEDS UNITED `TIL I DIE!!

flynn

quote:
Originally posted by Jon R

Jeg synes ikke Jørn Andersen var noe dårliger forslag enn de fleste av navnene som står på bookmakerens lister, Bakke. At han er ukjent for spillere og supportere kan da umulig være relavant? Og hvor mye erfaring og kjennskap til engelsk fotball hadde feks Wenger da han overtok Arsenal? Hvis du først skal dømme et seriøst innspill nord og need, bør du vel ha litt bedre argumenter enn det der, flynn? [:)]

Jon R.

Okei, mine argumenter mot Jørn Andersen er basert på at jeg faktisk ha hatt med ham å gjøre, selv om jeg ikke skal strekke meg tl å påstå at jeg kjenner ham personlig. (I alle fall ikke nå lengre). Fordi jeg er en høflig mann skal jeg fortsatt la være å bruke adjektiver i denne forbindelse, men jeg mener sterkt at han ikke er rett mann. At han ble toppscorer i Bundesliga var en enorm prestasjon, og noe han skal ha heder og ære for i evig framtid. Det betyr ikke at han har en personlighet som egner som i manager-stolen.
Jeg er jo klar over at 40 millioner tyskere og en haug med sveitsere mener jeg tar feil, så slik sett ligger jeg tynt ann her, men dette er nå min mening om saken!

Flynn

Masinga

quote:
Originally posted by Karl "Hot Shot"

Greit at vår gamle midtbaneelegant Gary McAllister har lavest odds hos SkyBet på å bli vår neste manager. Greit også at John Carver, vår nåværende caretaker og lang trenererfaring, har nest lavest odds hos SkyBet.

Det er kanskje mer spennende hva Bet24 gir av odds i denne saken.

Masinga, medl.nr. 1250
Masinga, medl.nr. 1250

h.b

fint å se ditt navnetrekk tilbake unge ørn.Ranieri kommer nok ikke.Vi ender opp med Carver ut sesongen.Ellers hadde en ny manager vært på plass nå
quote:
Originally posted by Bremner

Hadde jo vært fint å få et stort navn som Ranieri inn eller hva h.b?
Da hadde det nok blitt fart på sakene..
Ellers hadde jo Penney vært spennende.. eller hva med John Carver?

“Every time Leeds concede a goal I feel like I've been stabbed in the heart" - Ole Bremner  ;)

Per-Stian

Så lenge fotballverda ikkje e komen lengre enn at Greame Souness får stadige jobbtilbod (no sist frå gresk toppklubb), kan vi nok ikkje utelukke nokon sjølv om d vil gjere veldi vondt i hjarterota om ein mann som Hoddle får jobben.

Alex Sabella

Ka me Lucas Radebe? Kor e han???
Sabella for Argentina

R - R

quote:
Originally posted by Alex Sabella

Ka me Lucas Radebe? Kor e han???

Kom til å tenke på det sjølv, så eg slo opp på Wikipedia for å sjå om dei hadde noko.

I følge dei så:
"On 28 August 2006, Lucas announced that he was going back to Leeds after failing to secure job with the World Cup hosts to be involved in the set-up of Bafana Bafana even though he was promised. He said he was tired of waiting for unreliable people who had allegedly promised him a role in the national team set up as the South African Football Association prepare to host the next World Cup in 2010"

Om ikkje som manager enno, så kunne eg godt tenkt meg å sjå han involvert på ein eller anna måte i klubben, til dømes som trenar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Radebe er en mann jeg også veldig gjerne kulle likt å se i en eller annen rolle i Leeds igjen. Om ikke som manager, men noe i støtteapparatet i allefall. Radebe var jo og skulle enda være en Leeds ressursperson..
Kulere sveis enn Chris Whyte hadde han også [:-p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Karl Hot Shot

quote:
Originally posted by Real

Karl "Hot Shot"   Posted - 10 Oct 2006 : 18:30:58
...Mowbray ville nok takke nei, akkurat som han visstnok har gjort det med Norwich nettopp.

Ein kan nok ikkje samanlikna Norwich og Leeds når det gjeld Mowbray. Han har heltestatus i Ipswich og ville nok aldri takka ja til å leda deira erkefiendar.

Men om han hadde vore rett mann er ei anna sak.

Tony Mowbray sa i går adjø til staben på Easter Road i Edinburgh. I dag er han på The Hawthornes hos West Bromwich Albion for å diskutere betingelsene for å bli deres neste manager. Dette betyr flere ting. For det første har WBA gitt opp å få størrelser som Alan Curbishley som manager. For det andre har WBA langt mer penger enn det Leeds United har, og Leeds United kan nok dermed også se langt etter Alan Curbishley. For det tredje sier Mowbray opp en nyskrevet kontrakt med Hibernian, hvor han rett og slett var elsket, og det viser hvor lite man kan stole på kontraktsbindinger, dersom pengebeløpene er store nok.

pale

Mitt tips er at Dowie får sparken i Charlton snart og dermed kommer til oss.

Peter7

Jeg tipper Bates i et senilt øyeblikk blar opp.
Alle kan kjøpes, også managere av Curbishleys klasse.

Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SirOlsen

La oss i allefall håpe han får et senilt/snillt øyeblikk og i det minste åpner lommeboka [;)]

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

jarle

hva med Eggen... Han hadde sjarmert alle med engelsken sin..

Billig er´n sikkert også...

Tipper det blir kona til Bates... (der sparte jeg masse penger gitt!...)

NEI opp med pengepungen Bates... her må det investeres... Grunnmuren er i ferd med å falle ned...

SirOlsen

Har den ikke allerede falt, jarle?

-SirOlsen-

Førde

Grunnmuren har falt for lenge sida!

Marching On Together
Marching On Together

SirOlsen

quote:
Originally posted by Førde

Marching On Together

Det var det jeg mente jeg hadde fått med meg etter å ha sett gutta våre i aksjon på Viasat2 på lørdagsettermiddagen 14. okt 2006 [V][}:)][V]
-SirOlsen-

Førde

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

quote:
Originally posted by Førde

Marching On Together

Det var det jeg mente jeg hadde fått med meg etter å ha sett gutta våre i aksjon på Viasat2 på lørdagsettermiddagen 14. okt 2006 [V][}:)][V]

En kamp eg/og andre vil Glemme FORT ! [V][B)]
Marching On Together

SirOlsen

Ja, la oss håpe dette er bare et vondt minne vi kan legge lokk over og glemme fort og gæli...

-SirOlsen-

McMidjo

Interessant tendens hos bookmakerne i løpet av tirsdagen:

Odds på Dennis Wise har gått markant ned over hele linja, mens odds på McAllister har gått motsatt vei.
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

Lids

Thomas

McMidjo

Lids

Mellom 15 og 20 i odds på Ranieri - lover ikke bra.

Thomas
Thomas

Robert H.

Wise ble suspendert på SkyBet i går. Jeg tror han blir vår nye manager.

McMidjo

quote:
Originally posted by Robert H.

Wise ble suspendert på SkyBet i går. Jeg tror han blir vår nye manager.

Skybet har åpnet for Wise igjen nå, og er den eneste bookien som holder McAllister som klar favoritt.

Kan tenke meg at de fikk inn et så stort veddemål på Wise igår kveld, at de 'suspenderte' Wise midlertidig for å sjekke om det var noe på gang (og fant ingenting.....)

Papi

Det som eg irriterer meg over er:

* Har Bates uttalt til pressen at Carver sitter der frem til eit viss tidspunkt? Irriterende og vente og lure..

As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Ferre

Oddsene varierer jo fra dag til dag, umulig å bli klok på dem. Krysser fingrene for Ranieri!

-WE'LL BE BACK-