Skrevet av Emne: Carver fast?  (Lest 4821 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

matta

Carver fast?
« på: September 22, 2006, 07:34:41 »
En ikke ukjent mann ved navn Sir Bobby Robson, sa at da Leeds knyttet seg opp til Carver, gjorde de et kupp på trenersida. Han var/er visst et talent som trener og har noe spesielt ved seg. Carver var mannen som Newcastle brukte som caretaker manager etter Sir BR, og de viste jo spesielt dårlig omdømme da de ansatte Mister MoneySpender Souness! Robson mente at Carver egentlig var et naturlig valg, og følte med sin tidligere høyre hånd da han ikke fikk jobben. Jeg trur ikke en så sindig og dyktig mann som Sir BR hadde uttalt seg om han ikke hadde hatt denne overbevisningen?

Det skal sies at han ikke har virket spesielt lysten på å ta en managerjobb, hvertfall ikke i Newcastle og har jo tidligere sagt at han trives best på treningsfeltet, framfor kontorpulten.

Hvis ikke Curbs vil inn, kanskje vi skal gi Carver "a go" for en del fler kamper enn hva en midlertidig manager pleier, ha litt is i magen og la John smake på jobben som sjef for Leeds Uniteds A-lag?

En ting er hvertfall sikkert. Jeg griner når jeg tenker på hva Adie Boothroyd kunne gjort med laget vårt!! :'(
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

GeirO

Re: Carver fast?
« Svar #1 på: September 22, 2006, 13:50:09 »
Hvis Carver får oss opp, ansetter vi han.
Ingen vet hva Boothy kunne gjort med laget vårt. Hypo!
MOT

h.b

  • Gjest
Re: Carver fast?
« Svar #2 på: September 22, 2006, 15:58:31 »
Det blir nok Carver virker det som. Personlig heller han enn Wise. For meg så er Wise og Riseth brødre
http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=89&ArticleID=1783496



Cherry

Re: Carver fast?
« Svar #3 på: September 22, 2006, 16:35:01 »
..står jo også nederst i linken at Curbishley vil DIREKTE til en Premiership-klubb, og er derfor uaktuell.  Slik forstår jeg det. Da bør vi ikke regne med han. Carver kan virke seriøs nok han, men som man vet -resultatene i kampene fremover nå......det er det han vil bli målt på! Slik er det. De bør være bra.
 

Tore

Re: Carver fast?
« Svar #4 på: September 22, 2006, 16:51:18 »
Enig med h.b, heller Carver enn Wise, men helst Curby :-)

Tore
Marching on together...
Tore
Marching on together...

GeirO

Re: Carver fast?
« Svar #5 på: September 22, 2006, 17:55:51 »
Synd at Leeds har blitt for liten klubb for Curb. Ser han ikke potensialet og utfordringen med å få de oppi toppen igjen?
MOT

Karl Hot Shot

Re: Carver fast?
« Svar #6 på: September 22, 2006, 17:59:57 »
Ja, det er interessant det som står nederst i artikkelen i Yorkshire Post:

"Ranieri, meanwhile, has revealed there has been no contact with Leeds, adding: "I would have to speak with the chairman and understand what he wants to do with the club. I would like to come back in the Premiership but I do want to go to an ambitious club."
It is understood Curbishley, who left Charlton last season, is a non-starter due to him preferring an immediate return to the Premiership."

Disse observasjonene som noen har gjort av Claudio Ranieri på de siste Leeds United-kampene, hvor pålitelige er de? Ranieri uttaler seg jo som om han omtrent ikke har snakket med Bates i det siste i det hele tatt.

Yorkshire Posts journalist har helt sikkert gode informasjonskilder på Elland Road, så opplysningene om at Curbishley vil til en Premier League-klubb uroer meg en del. Kunne han ikke tenke seg å ta sjansen på Leeds United? Virker ikke sånn. [xx(] [:0]
 

Karl Hot Shot

Re: Carver fast?
« Svar #7 på: September 22, 2006, 18:10:26 »
Jeg glemte å skrive at jeg ikke vet mye om John Carver, annet enn at han er kjent som en dyktig trener fra Newcastle, og at han aldri tidligere har prøvd seg som manager for et profesjonelt seniorlag. Ken Bates har skikkelig dårlig råd og foretar århundrets gambling om han gir jobben til Carver permanent.
 

SveinArve

Re: Carver fast?
« Svar #8 på: September 22, 2006, 18:27:49 »
Les intervjuet med Carver i forrige TPN. Mener å tru at han hadde ambisjoner om å bli manager med tida..
Curbs har sagt at han er ikke fremmed med å ta over en CCC klubb, men da må det vere en "riktig" en...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Ferre

Re: Carver fast?
« Svar #9 på: September 22, 2006, 18:27:51 »
Er litt usikker på Carver, vil gjerne ha friskt blod inn i klubben. Han skal få noen kamper til å overbevise meg, men jeg foretrekker helst en annen MANAGER.

-WE'LL BE BACK-

Karl Hot Shot

Re: Carver fast?
« Svar #10 på: September 22, 2006, 18:33:05 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Les intervjuet med Carver i forrige TPN. Mener å tru at han hadde ambisjoner om å bli manager med tida..
Curbs har sagt at han er ikke fremmed med å ta over en CCC klubb, men da må det vere en "riktig" en...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-



Da blir spørsmålet hva Curbishley mener med "riktig Championship-klubb"? Mener han en London-klubb, fordi han ikke gidder å flytte på seg, slik tilfellet var med George Graham? Eller tenker Curbishley at det er større klubber i CCC enn Leeds United? Det var jo noen i går som hadde hørt Bates si på Yorkshire Radio at Curbs hadde sagt nei til et tilbud fra Leeds United. Dersom Bates virkelig har sagt dette på lufta, hvorfor står det ingenting om dette i dagens aviser?
 

nellejr

Re: Carver fast?
« Svar #11 på: September 22, 2006, 18:42:06 »
Det må bli slutt på eksperiment med totalt uerfarne managere. Carver er ikke rett mann for Leeds slik det står til nå. Vil også påstå at Wise ikke er rett mann, da han har ingenting å vise til. Curbs, tja, han har vel heller aldri ført Charlton til noe stort egentlig. Har Charlton noen gang spilt i Europa med Curbs som manager? Selv håper jeg på Ranineri som den neste manageren på Elland Road. Ranieri gjorde en god jobb i Chelsea og førte de til semifinale i Champions League.
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

GeirO

Re: Carver fast?
« Svar #12 på: September 22, 2006, 19:02:17 »
Skjønner dere ikke dette da (i disse korrupsjonstider)? Leeds "snakker ned" Curb for tiden slik at oddsen øker. Deretter satser de store summer på Curb, for deretter å ansette han.
MOT

matta

Re: Carver fast?
« Svar #13 på: September 22, 2006, 22:03:04 »
quote:
Originally posted by h.b

Det blir nok Carver virker det som. Personlig heller han enn Wise. For meg så er Wise og Riseth brødre
http://www.yorkshiretoday.co.uk/ViewArticle2.aspx?SectionID=89&ArticleID=1783496






Sant at adie er reint hypotetisk og utenfor realisme, men vi er jo evige drømmere som Leeds fans ;)

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

matta

Re: Carver fast?
« Svar #14 på: September 22, 2006, 22:12:39 »
quote:
Originally posted by SveinArve

Les intervjuet med Carver i forrige TPN. Mener å tru at han hadde ambisjoner om å bli manager med tida..
Curbs har sagt at han er ikke fremmed med å ta over en CCC klubb, men da må det vere en "riktig" en...

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-



Jepp, det stemmer, men med tida er jo et ganske vidt utsagn.. Jeg har nok personlig trua på at å la han vise seg fram nå, er det beste.. Er jo helt sinnsykt hvor mange personer det spekuleres i, finnes jo plutselig ingen ledig manager på markedet som IKKE er aktuell for Leeds! Hehe.. Vedder på at Robson også nevnes. Leste forresten en ganske artig artikkel om KB og BR på Teamtalk :

http://www.teamtalk.com/football/story/0,16368,982_1526073,00.html

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Robert H.

Re: Carver fast?
« Svar #15 på: September 22, 2006, 23:14:23 »
Carver var, som flere andre har nevnt, meget energisk på treningsfeltet under Norges-oppholdet. Jeg snakket med han et par ganger og han virket som en hyggelig, og ikke minst humoristisk kar. Da kona skulle ta bilde av Carver, sønnene mine og undertegnede holdt han ei vannflaske i hånda. Han sa da med glimt i øyet at det var sjelden han ble avbildet sammen med andre uten at han hadde en pint i hånda. Ettersom det var sammen med mine 2 sønner så mente han også at dette unntaket kanskje var like greit, hehe...

matta

Re: Carver fast?
« Svar #16 på: September 22, 2006, 23:44:37 »
quote:
Originally posted by Robert H.

Carver var, som flere andre har nevnt, meget energisk på treningsfeltet under Norges-oppholdet. Jeg snakket med han et par ganger og han virket som en hyggelig, og ikke minst humoristisk kar. Da kona skulle ta bilde av Carver, sønnene mine og undertegnede holdt han ei vannflaske i hånda. Han sa da med glimt i øyet at det var sjelden han ble avbildet sammen med andre uten at han hadde en pint i hånda. Ettersom det var sammen med mine 2 sønner så mente han også at dette unntaket kanskje var like greit, hehe...



Det må jeg si var litt uventa, at han var så i møtekommende. Men positivt :)
Jeg husker spesielt Gary Kelly fra kampen mot Sparta, han virket meget misfornøyd hele veien, spesielt da en kamerat av meg ønsket et bilde av GK og han selv. Kanskje det er blitt for mange kjedelige og ubetydlige pre-seasons kamper for han etterhvert :)

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Robert H.

Re: Carver fast?
« Svar #17 på: September 22, 2006, 23:48:25 »
Kelly var også veldig hyggelig før og etter treningene, men tror nok han var rimelig hissig på å komme seg på fest etter kampen i Sarpsborg. Den natta ble fuktig for mange, inkludert gladgutten Kelly.

Sheridan

Re: Carver fast?
« Svar #18 på: September 22, 2006, 23:52:48 »
quote:
Originally posted by Robert H.

 men tror nok han var rimelig hissig på å komme seg på fest etter kampen i Sarpsborg. Den natta ble fuktig for mange, inkludert gladgutten Kelly.



hehe...kan det stemme? [8D][;)][:p]
Fin type Kells!!!
Heart and soul of Leeds United...tenk at han nærmer seg en legender som Paul Reaney (5 kamper) Eddie Gray i antall opptredner i Leeds trøya....magic!

Record Appearances
1. Jack Charlton 773
2. Billy Bremner 772
3. Paul Reaney 748
4. Norman Hunter 726
5. Paul Madeley 725
6. Peter Lorimer 703
7. Eddie Gray 577
8. John Giles 527
9. Gary Kelly 522
10. Gary Sprake 507


« Siste redigering: September 22, 2006, 23:56:19 av Sheridan »

matta

Re: Carver fast?
« Svar #19 på: September 23, 2006, 00:04:44 »
quote:
Originally posted by Sheridan

quote:
Originally posted by Robert H.

 men tror nok han var rimelig hissig på å komme seg på fest etter kampen i Sarpsborg. Den natta ble fuktig for mange, inkludert gladgutten Kelly.



hehe...kan det stemme? [8D][;)][:p]
Fin type Kells!!!
Heart and soul of Leeds United...tenk at han nærmer seg en legender som Paul Reaney (5 kamper) Eddie Gray i antall opptredner i Leeds trøya....magic!

Record Appearances
1. Jack Charlton 773
2. Billy Bremner 772
3. Paul Reaney 748
4. Norman Hunter 726
5. Paul Madeley 725
6. Peter Lorimer 703
7. Eddie Gray 577
8. John Giles 527
9. Gary Kelly 522
10. Gary Sprake 507






Det hjelper å høre sånt, for en så lojal kar er har litt heltestatus i mine øyne [:D] Retter fint opp vårt inntrykk.. Hadde vært gretten jeg også hvis det hadde vært tid for øl, og noen maset om et bilde [8D]

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Peter7

Re: Carver fast?
« Svar #20 på: September 23, 2006, 00:33:46 »
Vi har jo ikke spesielt god erfaring med å la treneren bli manager ...

***
Crainey 4 Scotland
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

matta

Re: Carver fast?
« Svar #21 på: September 23, 2006, 00:35:43 »
quote:
Originally posted by Peter7

Vi har jo ikke spesielt god erfaring med å la treneren bli manager ...

***
Crainey 4 Scotland



Hmm.. Dessverre et godt poeng..

"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-
"If they're good enough, they're old enough!" -David O'Leary-

Førde

Re: Carver fast?
« Svar #22 på: September 23, 2006, 01:22:59 »
Vi får stole på Carver ! :)
Marching On Together!
Marching On Together

berlin

Re: Carver fast?
« Svar #23 på: September 23, 2006, 01:42:36 »
personlig er jeg neg. til Curb. Det er lenge siden han rotet på i "div 1". Nytt fjes er best, og mest sannsylig tror jeg . Hoddle, Robson og Souness (grøss) m.fl har vist at de ikke er gode nok. Carver eller ei, la oss håpe at VI skaper er ny god manager. Revie var ikke hot topic den tida, men da hadde jo heller ikke Leeds noen historie å skryte av. Men vi er jo der nå, en fallert storklubb,men med potensiale.

hot shit, stay close - play cool

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense
« Siste redigering: September 23, 2006, 01:43:16 av berlin »

Per-Stian

Re: Carver fast?
« Svar #24 på: September 23, 2006, 02:10:47 »
Helst vil eg ha Carver som "midlertidig" løysing, mao. på "prøve" for å vise at han dug me hovudansvaret. Hadde vel ein kort periode som hovudtrenar for Newcastle me hell, men tykkjer likevel ikkje vi ska gi han langtidskontrakt før han fortenar d...

Tom S

Re: Carver fast?
« Svar #25 på: September 23, 2006, 02:19:42 »
Trur det er viktig å få inn ein person med erfaring. Det er eit enormt press å vere sjef på ER pga store forventinger og krav frå fansen, tviler på at ein uerfaren jypling takler det. No ser ikkje Concrete Carver ut som ein jypling akkurat, men er redd han fort vil merke peset om ikkje resultatene kommer rimelig fort. Har han psyke til det?

Vanskelig å spå kven det blir, har heller ikkje ein bestemt favoritt, men håper at det vert ein proven manager som kan gi heile klubben eit løft berre ved å bli tilsett.



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Thomas

Re: Carver fast?
« Svar #26 på: September 23, 2006, 06:05:02 »
quote:
Originally posted by Peter7

Vi har jo ikke spesielt god erfaring med å la treneren bli manager ...

***
Crainey 4 Scotland



Don Revie spilte i Leeds han![:)]


DON REVIE

Jon R

Re: Carver fast?
« Svar #27 på: September 23, 2006, 07:06:48 »
Jeg har tro på en positiv "Carver effekt" imorgen. Ny filosofi og nye ideer kan inspirere og få gutta ut av den negative spiralen vi har opplevd denne sesongen. En klar fordel ved å engasjere Carver er at han kjenner spillerne styrker og svakheter, både fra treningsfelt og kamper. Synd at Howson er skadet, men Danny Rose er med i 21 manns troppen i morgen. Blir spesielt spennende å se om Carver etterhvert tar sjansen på å bruke noen de yngre spillerne som spiller fast på reservelaget. [:)]

Jon R.
Jon R.

Lars E

Re: Carver fast?
« Svar #28 på: September 23, 2006, 23:11:30 »
Carver som manager ut sesongen! Så henter vi Boothroyd, og vinner Premier League om 3 år.

Aaaah...

***
Crainey 4 salg!

Forever Leeds

Forever Leeds

MrK

Re: Carver fast?
« Svar #29 på: September 24, 2006, 00:27:09 »
Carver har erfaring og kan være en god mann
Hørt på Living Room; "where's the cardmachine"?