Skrevet av Emne: Nå haster det med ny manager!!  (Lest 1453 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

raggen

Nå haster det med ny manager!!
« på: Oktober 02, 2006, 23:03:30 »
Nå er 3 CCC med ambisjoner ute etter ny manager.. norwich, wba og leeds!! nå sist Norwich som også linkes til Curbishly. vet at engelsk presse linker gud og enhver mann til alle klubber men mener de neste dagene/ukene vil vise ambisjonsnivået til våre kjære klubb... henter vi inn "store" navn som curbs eller ranieri eller blir det andre middelmådige som blir hentet inn.. hørte nå sist at Inter var linket med Ranieri.. men sier nok engang, er bare rykter. Men som de sier på jobben min,er alltid noe i ryktene også:)

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

h.b

  • Gjest
Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #1 på: Oktober 02, 2006, 23:07:29 »
En liten rettelse på deg. Det er 2 klubber med ambisjoner ikke 3. Nemlig WBA og Norwich



Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28798
  • Total likes: 2608
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #2 på: Oktober 02, 2006, 23:28:04 »
quote:
Originally posted by h.b

En liten rettelse på deg. Det er 2 klubber med ambisjoner ikke 3. Nemlig WBA og Norwich

...uttaler Leedssupporteren. [8)]

Men for all del, mye frustrasjon ute og går nå, Håkon, hos noen og enhver!

Mht topicen, med Bates i førersetet er jeg ikke mye redd for at Leeds ligger på latsiden her.
Det jobbes nok i kulissene!
...iallefall liker jeg å tro det.



It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
« Siste redigering: Oktober 02, 2006, 23:31:19 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Ferre

Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #3 på: Oktober 03, 2006, 00:04:48 »
quote:
Originally posted by Asbjørn
Mht topicen, med Bates i førersetet er jeg ikke mye redd for at Leeds ligger på latsiden her.
Det jobbes nok i kulissene!
...iallefall liker jeg å tro det.



Ja, vi får håpe det. Men har en dårlig følelse av at Bates nøyer seg med det billigste alternativet, nemlig Carver. Ikke sikkert det er den dårligste løsningen, men jeg vil gjerne se et stort navn i managerstolen.

-WE'LL BE BACK-

SveinArve

Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #4 på: Oktober 03, 2006, 01:01:23 »
En ting er iallefall sikkert. No har ikke Leeds råd til å sitte på gjerdet å vente på f.eks Curbs. No er det første mann(klubb) til mølla! Jeg har på følelsen av at vi i løpet av denne uka vil få svar på hvem som leder Leeds i månedene fremover.

------------------------------
http://www.godoyil.no

Kvinnefotball, hva er det?? Ikke er det kvinner og ikke er det fotball....   -Ivar Hoff-
------------------------------
Proud member of LUSCOS

http://www.skarbovikfotball.blogspot.com

Jon R

Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #5 på: Oktober 03, 2006, 02:19:58 »
En manager som Curbishley trenger tid og tålmodighet fra styre og fans for å gjøre en god jobb. Det får han i Norwich, ikke i Leeds United. Vi har hatt 5 managere i løpet av fire år. Blackwell opplevde hylekoret mot seg nesten fra første kamp. Det har selvsagt Curbs fått med seg hvis han har gjort et minimum av research. Mangel på tid og tålmodighet, kombinert med smale økonomiske rammer, gjør jobben lite attraktiv.

Jon R.
« Siste redigering: Oktober 03, 2006, 02:21:25 av Jon R »
Jon R.

chief

Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #6 på: Oktober 03, 2006, 02:41:00 »
Litt morsomt å høre alle utålmodige sjeler her inne som roper "krise" nå haster det med "ny manager".

Hadde vi vunnet på Lørdag,hadde 90% av oss sagt: Carver er redningen. Den nye Revie.CARVER ER GUD.

Vi har bare tapt 1 kamp siden Carver overtok.

Gi han iallefall 44 dager,så får vi telle opp og se om vi har gjort noen fremskritt.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

raggen

Re: Nå haster det med ny manager!!
« Svar #7 på: Oktober 03, 2006, 04:28:32 »
synes ikke vi er for kravstore til å ønske oss noen store navn. vi er ikke akkurat skjemt bort i de siste årene med hverken resultat eller managere... synes vi har brukt den litt for ofte at gi dem tid, gi dem tid.. men er enige at hadde vi vunnet på lørdag så hadde stemningen vært annerledes men slik er oss mennesker, rare sådan

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!