Leeds-Stoke, kampen

Started by Lids, October 14, 2006, 15:50:38

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ferre

Hvis ikke Bates nå begynner å se seg om etter en ny manager så kan han dra til h****te ut av Elland Road. Ikke misforstå, jeg gir ikke hele skylden til Carver etter dagens kamp, men det virker ikke som om han er den rette personen til å snu den negative trenden vi har havnet opp i. Det skrikes etter nytt blod nå, ikke bare i managerstole men også i spillerstallen. Blir rett og slett flau av å se på noen av spillerenes innsats i dag, ikke verdig den hvit drakta.

Bates, skal du fortsette og spinkle og spare på pengene dine kan du finne på noe annet å gjøre.

[V][V][V]

-WE'LL BE BACK-

Bites Yer Legs

skal på opprykksfest med laget eg spiller på nå, dette la dog en demper på stemningen. eg kaster meg på din tankegang sølvreven og drikker ekstra mye ikveld. må først presse på finstasen, føler ikkje for å kle meg opp til fest nei. : (
KEEP FIGHTING!!

marve

Tror vi først må innse at  nedrykk virkelig er mulig i år ,både vi fans ,spillere ,managere og eiere .Vi kan ikke fortsette å tru at opprykk er mulig ,vi må jobbe stein hart for vært jæ.... poeng for å overleve i denne divisjonen .
Og bates må nå bestemme seg for hva han vill med leeds ,hvorfor kvitte oss med gjelda så fort hvorfor ikke betale ned litt senere og i stedet frigjøre en del av de penga til å skaffe oss en bra manager og kansje en fiorsterkning eller 2 .Er det mulig forestten noen som vet ??? å betale litt saktere ned på gjelda altså ????.

h.b

Fordi Bates skal selge klubben gjeldfriDa går alle pengene i hans lomme

Bites Yer Legs

FAEN FAEN FAEN! Kan ikkje vi få noe å juble for snart? eller blir vår tids leeds en evig nedtur? er så forbannet skuffet og lei akkurat nå, det leeds eg så idag er ikkje det leeds eg har vokst opp med... tap kan aksepteres om det finnes innsats, men virker ikkje som det er mange i leeds som kjenner det begrepet per dags dato. alt er bekmørkt slik eg ser det nå, desverre. klarer ikkje være positiv.
KEEP FIGHTING!!

lowfields

Er ikke enig med noen her som skriker etter innsats. Synes Leeds-spillerene legger i vel så mye innsats som Stoke-spillerene. Problemet ligger i taktikken, samhandlingen, humøret osv.
For at dette skal snu må vi ha en ny manager + at en del av de gamle traverne må ut av klubben nå.
Vi må rett og slett ha inn nytt blod - massevis og nesten uansett kvalitet - for at klubben skal ha sjans til snu dette.

"Welcome to, arguably, the noisiest ground in England"

marve

quote:
Originally posted by h.b

tror du er inne på noe veldig riktig der hb ,hvirker som bates er ute etter penga han kan håve inn etter å ha tappa leeds for sine verdier (spillere som er verdt noe hos oss i dag ).

Tom S

Dette er faktisk det dårligste eg har sett nokon gang av Leeds og andre betalte fotbalspiller på ei fotballbane.

Dersom ikkje spillerene går i seg sjølv og forstår alvoret og dersom Mr.Bates ikkje får på plass ny manager sporenstreks ender dette med nedrykk. Og no tuller eg ikkje med dokke!

Utover i kampen kom det store depresjoner som til slutt gjekk over til galgenhumor, eg sat faktisk utover i andre omgang og lo for meg sjølv av kor dårlige vi er.

Sully viste idag at han er ferdig på dette nivået, blir Killa den spilleren vi trur/håper, kva feiler Derry, Douglas gjer vel så godt han kan osv.....

JC gjer nok også så godt han kan, og vi kan ikkje skyte han heller då han kun er caretaker. Men, det er heilt klart at han er ikkje mannen som kan lede Leeds ut av dette uføret vi er komt i - han kan ikkje ha lært veldig mykje av Sir Bobby eller Keegan...

Skål gutter - we'll be back!!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Lars E

Innsatsen var ikke på topp. Men sant som du sier lowfields, mye av problemet ligge i taktikken, humøret og samhandlingen. Klart innsatsen forsvinner når alt annet ikke fungerer. NOE MÃ... GJØRES NÃ...!

Forever Leeds

Forever Leeds

SirOlsen

Er nok som h.b sier.. det virker stygt som om Herr Bates driter fullstendig i resultater og hva som skal til for å få laget på rett kjøl, annet enn at han skal kvitte seg med gjeld og selge klubben og få penger som går rett til han selv..

Riktignok sånn er buisness, men vil han vinne på det i det lange løp?.. neppe.. Men de som blir mest skadelidende er vi og vårt lag! Dette er hasardiøst spør dere meg!

MARCHING ON TO LEAGUE ONE TOGETHER!
-SirOlsen-

Tom S

Kjære vene lowfields, du kan da umulig meine at Derry, Douglas, Westlake, Healy, Killa, Butts og sully gir alt idag!?

Eg gir kun godkjent til Kells, Wright og Lewis - resten forjener ikkje løpn idag!

Det mangler selvfølgelig også på plan, struktur og samhandling, noko som er JC sitt ansvar - difor veldig einig i at ny manager MÃ... på plass sporenstreks, forøvrig veldig skuffa over at Mr.Bates ikkje ordna dette i landslagspausen - da hadde vi hatt tre poeng idag, garantert!

quote:
Originally posted by lowfields

Er ikke enig med noen her som skriker etter innsats. Synes Leeds-spillerene legger i vel så mye innsats som Stoke-spillerene. Problemet ligger i taktikken, samhandlingen, humøret osv.
For at dette skal snu må vi ha en ny manager + at en del av de gamle traverne må ut av klubben nå.
Vi må rett og slett ha inn nytt blod - massevis og nesten uansett kvalitet - for at klubben skal ha sjans til snu dette.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Tom S

quote:
Originally posted by Øisten Olsen

Er nok som h.b sier.. det virker stygt som om Herr Bates driter fullstendig i resultater og hva som skal til for å få laget på rett kjøl, annet enn at han skal kvitte seg med gjeld og selge klubben og få penger som går rett til han selv..

Riktignok sånn er buisness, men vil han vinne på det i det lange løp?.. neppe.. Men de som blir mest skadelidende er vi og vårt lag! Dette er hasardiøst spør dere meg!

"I det lange løp" er vel ikkje veldig interessant for gubben, han nærmer seg snart 80...[:D]

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

TomS: Så sant som det er sagt... huff og huff... 12 timers nattskift foran meg... ja, det blir sikker "lystig"...

-SirOlsen-

ragnar

På en annen side så blir jo ikke Leeds mer verdt som en klubb om vi rykker ned til League 1 denne sesongen. Så om målet til Bates er å selge seg ut når sesongen er slutt, så må han bruke litt penger for å holde Leeds oppe. Om det er ved salg av Healy og Killa, ja så får han faktisk gjøre det. Men da selges jo to av de fremste salgsobjektene våre.

Om vi får £4mill for hver av de to, så trenger Leeds sårt forsterkninger. Om i tillegg minst halvparten av det totale beløpet vi får inn ved salg av de to, går tilbake til spillerkjøp så er saken klar.

Det Leeds trenger er nok en som kan komme inn å røske litt opp i dagens Leeds stall. Virker som om flere av dagens spillere ikke helt har motivasjonen helt inne. Det må komme inn en som stiller strengere krav og begynner å kjøre en streng disiplin. En ala George Graham. En som kanskje makter å få til et liiiiitt bedre offensivt spill en hva han gjorde. Og som får til samhandling, taktikk, etc....

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Peter7

Kampen minnet litt om noen kamper som minputtlaget jeg trener har hatt, der vi lurer på om motstanderlagets spillere er en årsklasse eldre ...

Dette var uansett pinlig dårlig - spillerne viste slett innsats ... noen få prøvde (Douglas), noen sto og så på (Derry) ... taktikken med å slå høye baller inn mot Stokes forsvar (som var en halv meter høyere enn Leeds-spillerne) fungerte dårlig. Aldri farlig, bortsett fra noen tilfeller i første omgang der vi kom gjennom (nesten) langs bakken. Prøvde vel å gjøre litt val vanskelige ting iblant også. De fleste målene mot kom på forsvarsfeil - slett markering og en keeper som klart viste at han ikke har mer å bidra med.

Synd på Carver, dette er Blackwells lag som ikke fungerer for ham heller. Uansett hvor dyktig han måtte være så må det bli store utskiftninger nå - først og fremst utenfor banen, men også en del av spillerne som nå er fast inventar: Butler, Derry, Sullivan for å nevne noen.

Fortsetter dette så må vi nok vente til neste sesong før vi kan ha et realistisk håp om opprykk - TIL The Championship ...

Wright spilte ikke noe dårligere enn Crainey ville gjort - men han er jo en halv meter kortere han også

Bring Duberry Back!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

SuperLeeds!

quote:
Originally posted by h.b

Blir vel ikke særlig lett å selge en klubb på kanten av stupet.

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

SuperLeeds!

Er forøvrig heller ikke så mange årene siden City var i 3. nivå, der skogvokterne befinner seg på toppen for øyeblikket. Poenget mitt er at det går opp og ned her i verden, akkurat som aksjemarkedet - det kan være lurt og kjøpe når det går nedover og selge seg ut når det har gått oppover en stund. Sånn sett er vel strategien til Bates litt ulogisk, hvis han skal forsøke og tjene en masse penger på en klubb som kanskje er på vei ned i "gjørma". Vel - da skal jeg over og så lokaloppgjøret mot Doncaster Rovers neste sesong. Klubben med en norsk viking(!) i klubbemblemet sitt.

LoveLeeds
[img]http://home.online.no/~ove-cars/artimages/Mar13^03.jpg[/img

R - R

No har dei fleste av dåke sett kampen, så gidd ikkje skrive eit kampreferat. Det ville uansett blitt sorgen.

Det eg kjem til å fokusere på er korleis vi som sat på tribuna oppfatta affæra.

Før kampen var det relativt stille og rolig. Virka som folk ikkje heilt forventa det store. Når spelarane kom ut for å varme opp fekk dei applaus, men det var elles ganske rolig.

Under kampen blei det tidleg ei negativ stemning, sjølvsagt fordi vi fekk eit mål i mot. Vi på North Stand hadde god utsikt til forholda før frisparket, og det som må seiast er at Pericard (viss det var han) var minst like god som Killa. Dommaren kom jo dermed tidleg i negativt søkelys. Målet kom som alle såg frå det påfølgande frisparket, og dermed var stemninga satt. Som de kanskje høyrte på TV blei dommaren fort eit mål for Leeds-fansen, og fekk hånleg applaus kvar gang Leeds fekk frispark. Blant det som blei ropt mot han var: "You don't know what you're doing", og det synst eg passa veldig godt for ei stund. Om dommaren kanskje var skuldig i Leeds sitt første mål, så kan han ikkje klandrast for utfallet av kampen. Dette må Leeds sine spelarar ta æra for.

Når vi såg at spelarane ikkje ga alt, og Stoke var fullstendig dominerande i duellspelet, var det mange som var tydeleg frustrerte. Og der ligg problemet - om ikkje Leeds vinn, så forventar i alle fall fansen at dei PRØVER. I dag gjorde Leeds ikkje det. Stoke vann sikkert 80% av haueduellane, og Leeds var utruleg tafatte. Ein spelar som Derry var heilt borte vekk, sjølv om dette skulle vere ein kamp han skulle verkeleg tatt tak i. Carver fekk og gjennomgå frå publikum. Det var til og med dei som ropte på Blackwell. Ein av kommentarane eg overhøyrte var at Blackwell visste ikkje Leeds var kapabel til å spele den spelestilen Carver vil ha. Pasningsorientert, offensiv spelestil. Pga dette meinte dei Carver ikkje er kompetent nok til å leie Leeds fordi han ikkje innser begrensingane i dagens Leeds-mannskap.

Når 4-0 målet til Stoke kom var ein stor del av publikum så oppgitt at dei hånleg klappa for målet. Etter kampen blei laget bua av bana, før det slutt blei avslutta med 'Marching on Together'.

Mi vurdering, frå sete KK99, var at dette var forjævlig. Eg hadde faktisk trua på at Leeds i alle fall kom til å ta poeng. Men det håpet blei fort sløkt, både av målet og av innsatsen. Av spelarane vil eg eigentleg berre nemne eit namn som får godkjent. Ikkje fordi han gjorde det veldig bra, men fordi eg synst han prøvde. Cresswell. Virka som han ville spele, og han var den som jagde keeperen når han sto med ballen, og kjempa i duellane. Han er ikkje tilbake i full form. Det kunne ein sjå, men innsats ga han. Og det er faktisk det som tel når alt anna er svart. Stone prøvde og når han kom på bana, men elles var det ganske svart. Forsvaret var svakt, eigentleg elendig. Midtbana var blei overkøyrt, og mangla fullstendig kampvilje. På topp var 'superspissen' vår Healy elendig, medan Horse ikkje fekk vist stort før han måtte gå ut. Det virka forresten ikkje som han hadde så høg stjerne blant dei som sat rundt meg. Og Cressy har jo eg kommentert. Blant dei andre som blei 'lynsja' var Butler. Butler hadde ingen stor kamp, og Leeds-fansen ga han bra med pes.

Alt i alt - ein elendig kamp. Kampen mot Leicester på tysdag trur eg i alle fall ikkje kan bli verre. Håpar spelarane går i seg sjølv og gir alt!

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Ã…sland

Mulig jeg er pervers,men er det noen der ute som har tatt kampen opp på video eller DVD og ikkje sletta den ennå????
Vil gjerne kjøpe ein kopi hvis det er mulig,kommer nok ikkje til å se på opptaket,den er til samlinga mi.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Ã...sland

Mulig jeg er pervers,men er det noen der ute som har tatt kampen opp på video eller DVD og ikkje sletta den ennå????
Vil gjerne kjøpe ein kopi hvis det er mulig,kommer nok ikkje til å se på opptaket,den er til samlinga mi.

Ja, du må virkelig være pervers! [:p] hehe... [:D].. hadde det ikke vært for at jeg har DVDrecorderen min inn til reparasjon, hadde jeg nok tatt den opp, og da skulle du fått den gratis av meg!.. for kampen er ikke verdt plata den hadde vært brent på engang... helt sørgelig... [V]

-SirOlsen-