Skrevet av Emne: Leeds - Leicester  (Lest 27460 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ferre

Leeds - Leicester
« på: Oktober 17, 2006, 19:54:32 »
Ny kamp i kveld, håper gutta reiser seg og viser hva de er gode for. Vi trenger virkelig en seier, hvis ikke begynner ting å se veldig mørkt ut.

Tipper dette laget:

Sully
Kelly - Butler - Killa - Wright
Douglas - Derry - Westlake - Johnson
Healy - Cresswell

-WE'LL BE BACK-

Lids

Re: Leeds - Leicester
« Svar #1 på: Oktober 17, 2006, 20:04:46 »
Leeds - Leicester vises på Viasat Sport 2, kl 22:35 (opptak, pga Champions League) - selve kampen starter 20:45.

Thomas
Thomas

samadhi

Re: Leeds - Leicester
« Svar #2 på: Oktober 17, 2006, 20:15:31 »
Håper på disse;

Sullivan
Kelly - Foxe - Killa - Wright
Carole - Westlake/Douglas - Derry - Johnson
Healy - Cresswell

marching on together,
derudaf forever...
« Siste redigering: Oktober 17, 2006, 20:16:03 av samadhi »
marching on together,
derudaf forever...

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #3 på: Oktober 17, 2006, 20:21:40 »
Gir blaffen i laget akkurat no, så lenge dei som kjem på bana har riktig innstilling.

Det eg håpar med laget er at dei ikkje gamblar med helsa til Cressy. Han spelte meir enn han var tiltenkt forrige kamp, så eg håpar at om han spelar i dag, så er det pga han verkeleg er klar.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Papi

Re: Leeds - Leicester
« Svar #4 på: Oktober 17, 2006, 20:28:03 »
UPS! Ein som laga same tråd samtidig som eg laga min;) Så eg putter min in her:)

Skuffelsen over helgens sorgens kapitell er ein saga blått, og går inn i ny optimisme forann kveldens kamp. Einaste "skår" i gleden er at me må venta til klokka halv elleve får å sjå kampen.

Har ikkje dei tidligare kampane vore viktig er dette kampen som MÃ… VINNES!!!! Her kan me ikkje sløse bort poeng. Har verkelig trua i dag, i dag skal vi snu kjerringa, reise ho, og feie "over" henne samtidig. Kvar einaste spelar i startelleveren frå laurdag gjekk i garderoben med ein realtiv flau smak i kjeften. Dette skal dei ordne opp med i kveld.

Keeperplassen er meir open enn kva den har vore på lenge. Verken Sullyeller Warner er navn som det oser "respekt" og "beundring" pr idag, men håper begge har hatt nokre gode treninger, som viser igjen i matchen for den som vert valgt. Har ingen favoritter pr. idag.

Forsvaret bør ein rokkere på. Kelly og Killer spelar nok garantert. Kven som spelar mellom Crainey og Wright er vel meir usikkert. Egentlig likegyldig for meg. Wright klarde seg minst dårlig sammen med Kelly forrige kamp, mens Crainey har fått realtivt mykje ufortjent pepper. Butlerbør miste plassen sin, her må du vise den karakterstyrken og viljen til og ta ansvar Carver. Det er ingen "kompisklubb" og er ein for dårli så må ein vike plassen for andre. Hadde vore spennande med debut for Foxe mot "the foxes" (eit lite ordspill måtte til i den eller så grå kvardagen)

Midtbana er "akilles-hælen" til Leeds for øyeblikket. Derryspringer rundt som ein hodeløs kylling, Douglas springer, men uten særlig nytte egentlig. Westlake er ein god spelar med mykje driv og løpskapasitet, men dette var total mangelvare forrige helg vertfall. Litt skremmande å registrere at Lewis var bortimot best på midtbana forrige helg. Gi Johnsontillitt frå start, begrunner dette med ungdomelig pågangsmot og innsats vilje. Lewis som venstre back?? Leker med tanken nå. Resten av midtbana beheld nok plassen grunna mangel på alternativ.

Tørr vi risikere Cresswell på topp? Ja, holdt 75 minutter forrige kamp, og holder han ikkje lenger nå er det jo bare å bytte. Gir fornya tillitt til Healy, med tanke på det er han som scorer måla våres.

Håper startoppstillinga blir som følgjer:

Sullivan
Kelly Foxe Killer Lewis (Wright, Crainey)
Douglas Derry Westlake Johnson
Cresswell Healy






As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

flynn

Re: Leeds - Leicester
« Svar #5 på: Oktober 17, 2006, 20:32:59 »
Det blir nok en kveld foran radioapparatet på meg, dvs pc'en. Har ikke Viasat Sport 2 hjemme, og dropper nok pub'en så seint.
Jeg er også mest opptatt av at de 11 utvalgte viser andre holdningr og pågangsmot enn sist, og jeg tipper at Carver denne gang fokuserer på å holde tett bakover i større grad enn han har gitt uttrykk for i de foregående kampene. Tipper at Stone er nære laget denne gang, og selv om jeg hadde foretrukket Carole ser det ikke ut til at han har tillit hos JC. Derry spiller nok fordi Westlake / Douglas i tospann blir for ustrukturert og lite defensivt orientert.

Faller derfor ned på dette laget;
Warner
Kelly / Killa / Butler / Wright
Stone / Douglas / Derry / Johnson
Healy / Cresswell

flynn

Papi

Re: Leeds - Leicester
« Svar #6 på: Oktober 17, 2006, 20:44:53 »
Heisann Lids! Beklager, men tok litt tid og lage topicen, ingen som hadde laga ein slik topic når eg starta;)

Beklager så meget :)





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Lids

Re: Leeds - Leicester
« Svar #7 på: Oktober 17, 2006, 20:46:03 »
No problem. Kan du ikke bare klippe/lime inn innlegget ditt i denne tråden?

Thomas
Thomas

Per-Stian

Re: Leeds - Leicester
« Svar #8 på: Oktober 17, 2006, 20:50:27 »
Både Sullivan og Warner har sluppe inn fire mål kvar i våre to siste. Begge har gode kvalitetar og visar tidvis prov på PL-klasse. D viktige me ein keepar e tillit! Personleg syns eg vi ska satse på Warner fast mellom stengene sjølv om vi kunne vore forutan ei og anna tabbe.

Kelly bør vere bankers på høgreback!
I midtforsvaret ser eg kanskje vår største svakheit. Butler MÃ… ut snarast, kanskje tida e inne for Foxe i tospann me Kilgallon?
På venstreback la Wright inn ein god søknad sist, og bør halde fram.

Midtbane-samansettinga skapar også hovudbry for meg (og alle andre). Personleg vil eg ha maksimal innsats og fanden-i-valdsk-innstilling, og heller la d gå ut over d kreative (vi manglar jo denne eigenskapen uansett). Dermed bør Stone, Douglas, Derry og Westlake starte.

På topp e Cresswell og Healy våre einaste dugande spissar, og desse bør sjølvsagt få starte.

Håpar vi klarar uavgjort ikveld. Har alltid frykta Leicester, men alt kan skje. Snart bør d snu, også for Leeds!

Papi

Re: Leeds - Leicester
« Svar #9 på: Oktober 17, 2006, 20:55:17 »
Det har eg allerede gjort :)





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

asLeeds

Re: Leeds - Leicester
« Svar #10 på: Oktober 17, 2006, 21:03:16 »
eg syntes Carole var ganske ok dei siste kampane han var med,ka er grunnen til at han ikkje får tillit? YES 3 poeng ikveld!!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

B-m

Re: Leeds - Leicester
« Svar #11 på: Oktober 17, 2006, 21:14:57 »
-------------Warner
Kelly - Gregan - Foxe - Wright
Carole - Stone - Derry - Westlake - Johnson
------------Blake

Tror det passer med litt fart og trickery på kantene når vi har såpass ballsikre(men litt temposvake) indreløpere. Derry tar seg av alt annet.

Killa og Butler har vært kjempesvake hele år. NÃ…R BLIR DISSE TO BYTTET UT!! Gregan var ekstremt solid siste halvdel forrige sesong, mye bedre fotballspiller enn Butler. Foxe har spilt premier league og er en trussel på dødball! Vinner jo hver en eneste duell!!
« Siste redigering: Oktober 17, 2006, 21:17:59 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Leedsulf

Re: Leeds - Leicester
« Svar #12 på: Oktober 17, 2006, 21:41:05 »
Sully

Kelly - Foxe - Killa - Wright

Carole - Douglas - Westlake - Johnson

Healy - Cresswell


Håper på dette laget i kveld, men regner vel med at Douglas havner på vingen, og at Derry spiller sentralt. Butler spillel ver også [B)]

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #13 på: Oktober 17, 2006, 21:51:24 »
quote:
Originally posted by Per-Stian

Både Sullivan og Warner har sluppe inn fire mål kvar i våre to siste. Begge har gode kvalitetar og visar tidvis prov på PL-klasse. D viktige me ein keepar e tillit! Personleg syns eg vi ska satse på Warner fast mellom stengene sjølv om vi kunne vore forutan ei og anna tabbe.

Kelly bør vere bankers på høgreback!
I midtforsvaret ser eg kanskje vår største svakheit. Butler MÃ… ut snarast, kanskje tida e inne for Foxe i tospann me Kilgallon?
På venstreback la Wright inn ein god søknad sist, og bør halde fram.

Midtbane-samansettinga skapar også hovudbry for meg (og alle andre). Personleg vil eg ha maksimal innsats og fanden-i-valdsk-innstilling, og heller la d gå ut over d kreative (vi manglar jo denne eigenskapen uansett). Dermed bør Stone, Douglas, Derry og Westlake starte.

På topp e Cresswell og Healy våre einaste dugande spissar, og desse bør sjølvsagt få starte.

Håpar vi klarar uavgjort ikveld. Har alltid frykta Leicester, men alt kan skje. Snart bør d snu, også for Leeds!



Viss begge tidvis viser prov på PL-klasse, så meinar eg vi skal satse på Sully. Sully eig vi i det minste, medan Warner berre er ein leigesoldat. Eg meinar at om klubben skal hente inn ein ny keeper, som eg gjerne ser dei gjer, så bør vi hente inn noko yngre enn Warner. Dermed, sats på den spelaren vi har i klubben inntil vidare -> Sully.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Mats-

  • Gjest
Re: Leeds - Leicester
« Svar #14 på: Oktober 18, 2006, 01:54:58 »
Nå blir det litt lite av mitt vanlige tørre akademiske prat her....

Eg håp bære at dem kjæm seg ut på den der tytjes banene og bank Leicester. Drit i lagoppstillinga, så lenge eg ser et par knytt næva i være. Og når en man kommer ned på flanken mot en av backan, eller stopperan vårres. Håp eg at han får en dårlig touch, så bi Leeds spællern bære S****ns svart i øuan, og mos jæveln. Eg vil sjå voksne mannfolk skrikanes, og bære be om å bi bytta av. Faen eg vil at heile Leicester ikke kommer på trening resten av veka førdi dem har så ondt i kroppen etter i dag!

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

GeirO

Re: Leeds - Leicester
« Svar #15 på: Oktober 18, 2006, 02:14:56 »
Noen som tør å tippe tilskuerantallet i dag? 14 891?

Tror det er større sjanse for tre poeng enn tilskuerantall over 15 000.
MOT

wilko92

Re: Leeds - Leicester
« Svar #16 på: Oktober 18, 2006, 02:14:57 »
Dette bør være innstillinga. Godt forelest Mats
mvh
Øyvind
 

wilko92

Re: Leeds - Leicester
« Svar #17 på: Oktober 18, 2006, 02:17:10 »
quote:
Originally posted by GeirO

Noen som tør å tippe tilskuerantallet i dag? 14 891?

Tror det er større sjanse for tre poeng enn tilskuerantall over 15 000.



3 poeng og 17383 tilskuere(passer kanskje best under den store positivitetstråden...)

Øyvind
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 02:17:32 av billythedog »
 

GeirO

Re: Leeds - Leicester
« Svar #18 på: Oktober 18, 2006, 02:17:47 »
quote:
Originally posted by Mats-

Nå blir det litt lite av mitt vanlige tørre akademiske prat her....

Eg håp bære at dem kjæm seg ut på den der tytjes banene og bank Leicester. Drit i lagoppstillinga, så lenge eg ser et par knytt næva i være. Og når en man kommer ned på flanken mot en av backan, eller stopperan vårres. Håp eg at han får en dårlig touch, så bi Leeds spællern bære S****ns svart i øuan, og mos jæveln. Eg vil sjå voksne mannfolk skrikanes, og bære be om å bi bytta av. Faen eg vil at heile Leicester ikke kommer på trening resten av veka førdi dem har så ondt i kroppen etter i dag!

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats



Hvis dette er taktikken frykter jeg mange røde kort og tap.

Hvorfor ikke kjøre fransk laid back-taktikk, der vi lar hardt arbeidende Leicesterspillere jobbe og slite, men vi hælsparker og finter ballen i mål et par, tre ganger mer enn stutene fra Midlands[;)]
MOT

wilko92

Re: Leeds - Leicester
« Svar #19 på: Oktober 18, 2006, 02:22:16 »
 

ragnar

Re: Leeds - Leicester
« Svar #20 på: Oktober 18, 2006, 02:24:37 »
Er no noen forandringer da. Dropper ikke bare kaptaien hardt og brutalt. Men det kommer nok. ;-)

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Mats-

  • Gjest
Re: Leeds - Leicester
« Svar #21 på: Oktober 18, 2006, 02:25:23 »
Nei, nei. Se her Geir O.

Romerne kom til de britiske øyene. Og knuste engelskmennene med taktikk, organisering, moderne utstyr etc. En legion som var topp trent, moderne og ny tenkende.

Men...Så kom de til de skotske dører. Og som alle vet, er skotter klin gærne. De rev, bet, slo, løp, dette gigantiske imperiet var livredd disse barbarer.

Se på CCC som en slagmark fra oldtiden, her er det bare og banke i vei.  La oss ihvertfall prøve en slik formel. Lag som spiller med hjerte utpå skjorta kommer bestandig langt.

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats
« Siste redigering: Oktober 18, 2006, 02:26:20 av Mats- »

Kickthemdown

Re: Leeds - Leicester
« Svar #22 på: Oktober 18, 2006, 02:26:50 »
Feigt og dårlig av Carver. Butler skulle selvsagt vært vraket...

Killa

Dennis

Re: Leeds - Leicester
« Svar #23 på: Oktober 18, 2006, 02:31:07 »
Regner med at hvis situasjonen er som det ryktes om, at Butler ligger tynt an med tanke på førstelagsspill. Ikke bare har han spilt elendig, det sies jo at han nekter å spille til lagkamerater han misliker osv. Ikke veit jeg hvor mye som ligger i dette, men uansett burde Butler ut med tanke på prestasjonene på banen.

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Per-Stian

Re: Leeds - Leicester
« Svar #24 på: Oktober 18, 2006, 02:31:50 »
Sullivan
Kelly - Butler - Kilgallon - Crainey
Moore - Douglas - Derry - Johnson
Healy - Cresswell

Reservar: Warner, Frazer, Foxe, Westlake, Blake

Mats-

  • Gjest
Re: Leeds - Leicester
« Svar #25 på: Oktober 18, 2006, 02:33:44 »
Carver med mye fine ord på radioen no.

--------------------------
Verste jeg vet er medgangssupportere *host* Scum
Mvh Mats

peacock

Re: Leeds - Leicester
« Svar #26 på: Oktober 18, 2006, 02:33:46 »
Utrolig at Butler og Derry får fornyet tillit[:(!]
Vel, da logger jeg av. Akter å se opptaket på Viasat uten å vite resultatet på forhånd[:p]

Per-Stian

Re: Leeds - Leicester
« Svar #27 på: Oktober 18, 2006, 02:35:38 »
Endringar va varsla, men d lille som e blitt gjort e eg ikkje imponert over (på papiret). Butler bør skjerpe seg kraftig, Moore som midtbanespelar ??? og Johnson får debutere frå start. Hadde heller likt å sjå Westlake i denne rolla.

26Killa

Re: Leeds - Leicester
« Svar #28 på: Oktober 18, 2006, 02:41:42 »
skjer med Wright??

killer boots, man!!

26Killa, tidligere Foreverleeds
I'm proud to say: I took it in the ass for Leeds tonight".
Robbie Williams

Dennis

Re: Leeds - Leicester
« Svar #29 på: Oktober 18, 2006, 02:42:06 »
COME ON YOU LEEDS!

Proud to be LEEDS!
Marching on together!