Skrevet av Emne: Leeds - Leicester  (Lest 27461 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Leicester
« Svar #270 på: Oktober 19, 2006, 05:20:19 »
Thanks, Rune. Nå leverer du varene, akkurat slik eg håpte på der vi satt på Fottikken i våres [:)]




It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

Henning

Re: Leeds - Leicester
« Svar #271 på: Oktober 19, 2006, 05:27:29 »
Ser ut til at du får med deg mykje Rune. Det er bra. Har eit spørsmål angåande det du seie om forsvaret. Du meinar at om ein byttar ut Butler, vil sannsynlegvis Killgallon bli betre. Det er godt mogleg, og eg meinar at Butler bør kvile. Men sitter og lurer om resten av forsvaret er noko betre. På meg verkar det som om laget manglar total kollektiv forsvarsspel. Samhandlinga er ikkje bra. Som det har blitt sagt før her inne: Det er ei blanding mellom markering og sone som ikkje fungerar.
Som sagt vanskeleg å seie om ein spelar kan øydelegge for heile rekka, men mange eksemplar der dei posisjonerar seg heilt hårreisande. Kelly har også dei, sjøl om han scorer høgt på andre punkt. Er forsvarstrening i førehald til formasjon noko dei trenar på? Kan du ikkje snike deg inn på treningsfeltet, og deretter gi full rapport?

Elles om kampen sat eg med ei relativ god kjensle om at ditta laget ville noko. Og er ikkje einig om at Leicester burde ha leda med meir (siktar ikkje til deg no Rune). I starten av kampen fekk vi faktisk med spissane i eit godt pasningsspel. Men, når vi slepp inn mål, dett vi litt ihop. Føler fortsatt at alle prøver retsen av kampen, og vi reiser oss med ein mann mindre. Men vi er ikkje i siget, og vinn ikkje sanne kampar. Ein seier i ein sann slitekamp, kunne ha vore med på snu litt av trenden, men slit no med korleis vi skal klare det. (Ny sjanse til helga)[:)]

Skulle ha tatt med ein vurdering av spelarane her, men sidan det blei litt langt ditta her, får eg kome tilbake til det seinare.

Henning.

Asbjørn

  • Forum Admin
  • Moderatorer
  • Lorimer
  • *****
  • Innlegg: 28908
  • Total likes: 2639
  • LEEDS UNITED - the Pride of Yorkshire
    • Vis profil
    • E-post
Re: Leeds - Leicester
« Svar #272 på: Oktober 19, 2006, 05:55:35 »
quote:
Originally posted by Henning
I starten av kampen fekk vi faktisk med spissane i eit godt pasningsspel. Men, når vi slepp inn mål, dett vi litt ihop. Føler fortsatt at alle prøver retsen av kampen, og vi reiser oss med ein mann mindre. Men vi er ikkje i siget, og vinn ikkje sanne kampar. Ein seier i ein sann slitekamp, kunne ha vore med på snu litt av trenden, men slit no med korleis vi skal klare det. (Ny sjanse til helga)[:)]



Følger deg heilt på denne, Henning...

Men etter baklengsen (og kanskje også i perioden rett før) sleit vi med avstanden mellom midtbane/forsvar, når så kontringene kom, kom aldri midtbanen seg tilbake i tide for å hjelpe.

Også senere i kampen, selv på dødballer, vant alltid L'ter andreballene ute i feltet, og kunne avslutte mot målet vårt.
Frustrerende.

Så jeg er av de som mener at hoverdproblemet ligger vel så mye i midtbaneleddet som forsvaret...



It's a restless hungry feeling, that dont mean noone no good
When ev'rything I'm a-sayin', you can say it just as good
You're right from your side, I'm right from mine
We're both just one too many mornings and a thousand miles behind

B.Dylan
« Siste redigering: Oktober 19, 2006, 05:56:46 av Asbjørn »
Tell me - I've got to know
Tell me - Tell me before I go
Does that flame still burn, does that fire still glow
Or has it died out and melted like the snow
Tell me  Tell me

Dylan

R - R

Re: Leeds - Leicester
« Svar #273 på: Oktober 19, 2006, 11:27:09 »
quote:
Originally posted by Henning

Ser ut til at du får med deg mykje Rune. Det er bra. Har eit spørsmål angåande det du seie om forsvaret. Du meinar at om ein byttar ut Butler, vil sannsynlegvis Killgallon bli betre. Det er godt mogleg, og eg meinar at Butler bør kvile. Men sitter og lurer om resten av forsvaret er noko betre. På meg verkar det som om laget manglar total kollektiv forsvarsspel. Samhandlinga er ikkje bra. Som det har blitt sagt før her inne: Det er ei blanding mellom markering og sone som ikkje fungerar.
Som sagt vanskeleg å seie om ein spelar kan øydelegge for heile rekka, men mange eksemplar der dei posisjonerar seg heilt hårreisande. Kelly har også dei, sjøl om han scorer høgt på andre punkt. Er forsvarstrening i førehald til formasjon noko dei trenar på? Kan du ikkje snike deg inn på treningsfeltet, og deretter gi full rapport?

Elles om kampen sat eg med ei relativ god kjensle om at ditta laget ville noko. Og er ikkje einig om at Leicester burde ha leda med meir (siktar ikkje til deg no Rune). I starten av kampen fekk vi faktisk med spissane i eit godt pasningsspel. Men, når vi slepp inn mål, dett vi litt ihop. Føler fortsatt at alle prøver retsen av kampen, og vi reiser oss med ein mann mindre. Men vi er ikkje i siget, og vinn ikkje sanne kampar. Ein seier i ein sann slitekamp, kunne ha vore med på snu litt av trenden, men slit no med korleis vi skal klare det. (Ny sjanse til helga)[:)]

Skulle ha tatt med ein vurdering av spelarane her, men sidan det blei litt langt ditta her, får eg kome tilbake til det seinare.

Henning.



Vel, når det gjeld det kollektive forsvarsspelet, så er det opplagt at det ikkje berre forsvaret som slit - det er heile laget! Eg har tidlegare nemnt ein spelar som Derry, som eg meinar feilar fullstendig i si rolle, dvs. vere terrieren på midten som kjempar om ballane resten av laget ville elles gi opp. Douglas har nokre av dei same eigenskapane, men manglar likevel litt av den galskapen Derry har. Derry på sitt beste har evna til å øydelegge for motstandadaren og bryte opp spelet, samt gjere uvurderlege defensive løp. Samstundes er dette dei eigenskapane han har som spelar, og når han ikkje lukkast med det, blir det veldig stusseleg og går ut over resten av laget.

Det er lett å sjå at Leeds feilar fullstendig i forsvarsspelet og angrepsspelet. Forsvarsspelet fordi laget ikkje heng saman, og at enkelte (Butler/Crainey) sine feil fører til overarbeid for andre. Som du nemner Henning, så er ikkje spelarar som Kelly/Killa heller fri for feil, men eg trur ikkje dei er kjelda til problema våre. Slik eg har sett Leeds i haust, fører Butler sine bommar til ekstraarbeid for Killa. Crainey har jo heile tida vore eit problem, så det er jo ikkje noko nytt. I tillegg, når Lewis jobbar så lite defensivt som han gjer for Leeds, og i tillegg feilar med å gjere jobben sin offensivt, så blir heile venstrekanten eit problem for Leeds. Ser ei betring offensivt i og med at Johnson har kome inn på laget, men han har styrken der, og defensivt må det fortsatt gjerast grep.

Som du kanskje huskar Henning, så er ikkje Thorp Arch for utanforståande[:)] Men det ville absolutt vore interessant for min del å ha tatt turen innom treningsanlegget og observert eit par treningar og prata med nokre av folka i klubben. Dette kunne jo feks vore del av ein reportasje i TPN, men for å få dette til antek eg det må gå gjennom folk her i supporterklubben som har gode nok kontaktar for å få dette til.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******

quote:
Originally posted by Asbjørn

quote:
Originally posted by Henning
I starten av kampen fekk vi faktisk med spissane i eit godt pasningsspel. Men, når vi slepp inn mål, dett vi litt ihop. Føler fortsatt at alle prøver retsen av kampen, og vi reiser oss med ein mann mindre. Men vi er ikkje i siget, og vinn ikkje sanne kampar. Ein seier i ein sann slitekamp, kunne ha vore med på snu litt av trenden, men slit no med korleis vi skal klare det. (Ny sjanse til helga)[:)]



Så jeg er av de som mener at hoverdproblemet ligger vel så mye i midtbaneleddet som forsvaret...




Heilt klart Asbjørn. Eg er av den oppfatning av at vi har spissar gode nok til å kjempe i toppen av CCC, men at midtbana vår ikkje er dyktig nok til å utnytte dette.

For å vere eit godt lag må ein vere relativt solide bak og relativt solide framover, eventuelt kompensere med å vere ekstremt dyktige i ein av delane. Leeds er ingen av delane. Faktisk tvert i mot. Leeds lek som ei sil, og skorar ingen mål.

Dei fleste av oss har lenge etterlyst ein playmaker på midten; spelaren som kan kome med den forløysande pasninga. Den spelaren finst ikkje på laget i dag. Skulle gjerne sett ein McAllister på laget, men han finst desverre ikkje.
« Siste redigering: Oktober 19, 2006, 11:53:51 av R - R »
- Rune

Henning

Re: Leeds - Leicester
« Svar #274 på: Oktober 19, 2006, 22:55:10 »
Eg er vel ganske einig med både Asbjørn og Rune. Poenget mitt er at det er det kollektive ein må jobbe med på trening. Korleis presse ilag? Når ein støter, kva gjer dei andre? Grunnleggande ting, som det ofte verkar som om Leeds ikkje mønstrar.

Når ein tenker på måla ein sleppe inn, er det mykje å sette fingeren på. Mogleg eg huska feil no, og at denne situasjonen ikkje førte til målet, men Crainey låg langt oppe i bana, Butler (som spelte høgre midtstoppar) var plutseleg 5 meter frå sidelinja på venstre side, og Kilgallon var også langt over.
På andre målet er Kelly høgt i bana(greitt nok kanskje sidan det var eit ønødig balltap, og vi jakta ei scoring). Uansett, når han kom springande mot mål, med Derry på slep, skal det vere greitt å stoppe angrepet. Det verkar som ingen tar ansvar. Foxe må jo støte, og Butler/Crainey sikre+ konsentrere seg om spelarane på sidene. Istaden får dei fritt spelerom.

Det blir og sagt at Derry feilar totalt i si rolle. Mogleg eg tar feil no, men syns Derry var ein av dei som viste noko positivt i kampen. Men kan nok vere einig i at han ikkje gjer rolla si godt nok. Men då kjem det igjen inn på samhandling til resten av laget. (Er ikkje vits i å springe som ein galen hest i presset, om lagkameratane ikkje er i posisjon). Trur Derry vil spele seg i form dei neste kampane.

Som sagt, det er det kollektive eg er opptatt av, og meinar det er vanskeleg å (til ein viss grad) legge skyld på enkeltspelarar.

Henning.

Torgeir

Re: Leeds - Leicester
« Svar #275 på: Oktober 22, 2006, 23:09:09 »
Her er børsen fra lokal avisa i Leicester.

http://www.leedsutd-mad.co.uk/news/loadfeat.asp?cid=ED61&id=304966

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir