HB og Øistens personlige forhold seg i mellom-tråd

Started by SirOlsen, October 18, 2006, 19:21:02

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

SirOlsen

Kom h.b-mainn, kom å vis mæ ka du kainn! [:D]

Noe sier meg at dette kommer til å bli tråden med mest innlegg på hele forumet en vakker dag [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

nå har både du og jeg lagd hver vår tråd det liker jeg. Ps hva skal vi kalle våre meddebatanter. Dette er jo kun vår tråd

SirOlsen

HAHAHAHA!, nå har det virkelig rablet for alle sammen her inne! [:D]

Jeg ler så jeg griner! [:D]

Aff... vondt i lattermusklene! [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

hehehehheheheeheheheheheheehheerheheh. så at jeg mister pcn i gulvet.Ã...h som jeg elsker dette.Nå pisser jeg snart på meg

SirOlsen

quote:
Originally posted by h.b

nå har både du og jeg lagd hver vår tråd det liker jeg. Ps hva skal vi kalle våre meddebatanter. Dette er jo kun vår tråd

Tja.. når det gjelder våre medmoderatorer Sten og Lids, så... ja.. de kjefter jo bare på oss.. så skulle vi snakket litt snusk og snask om dem kanskje?... eller tror du dem lusker inn på tråden vår da? [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Tante grå og tante pose kanskje. Etter hva jeg husker så var jo de gledesdrepera på barnetv for 15 år siden

SirOlsen

MAKAN!!! [:o] Sten er inne og diller i tråden vår som vi skal prate snusk om ham! [:o]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

huff huff.
kan ikke Sten la oss prate dritt om han i fred nå da. Tror jeg får holde meg våken om natten når Sten sover. Da er vi i fred

Lids

Meningen var ikke at dere skulle prate dritt om oss - les navnet på tråden gutter. [:X]

Thomas (som nå skal holde seg unna denne tråden)
Thomas

Sten

Artig å se at dere ikke har stort å prate om nå som dere har FÃ...TT DERES EGEN TRÃ...D til å snakke i, jenter!

Det må da være mye dere skal snakke om? Nye gardiner på markedet, hvilken sherry som er tørrest eller hvilken musicalmusikk som er best?.............. Vetta pokker hva det er alt sammen, jeg?

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

h.b

Jeg har lagd mi egen prat drit om hva dere vil tråd. var litt humoristisk ment dette kan ikke Sten la oss prate dritt om han i fred nå da. Tror jeg får holde meg våken om natten når Sten sover. Da er vi i fred

Men siden dere ikke respekterr vår egen lille private tråd, så er det jo ikke vår tråd lenger

Sten

quote:
Originally posted by h.b

Jeg har lagd mi egen prat drit om hva dere vil tråd. var litt humoristisk ment dette kan ikke Sten la oss prate dritt om han i fred nå da. Tror jeg får holde meg våken om natten når Sten sover. Da er vi i fred

Men siden dere ikke respekterr vår egen lille private tråd, så er det jo ikke vår tråd lenger

Jeg sover aldri

Sten (Your Friendly Forum Groundsman)
Sten

h.b

SirOlsen

Sånn,da var jeg ferdig på jobb.. er du er h.b-klumpen min? [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

hei grommen. Tipper at alle misunner det gode forholdet vi har

SirOlsen

Ja, ikke sant prusselusken? [:)]
Ahh, ja da har man ordnet seg lag i Hattrick og prøver å finne ut av det.. så skal jeg vel prøve å komme meg ut av uniforma her etterhvert og pelle meg i dusjen og barbere saker og ting, og sååå er det tid for å knuse motstanderlaget i dart!
Det blir gøy [;)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

Uniformen ?
Hehehehehe
Er det frelsesarmeens uniform siden du er blitt en forkyner :-)

SirOlsen

Hehe, nei, den tar jeg isåfall i en privat mail [:D] ..du vet, fins mange typer uniformer.. Playboybunnies kostymene er og dems uniformer vettu [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

R - R

get a room....................

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

h.b

R - R
Er du misunnelig. Nei vi bare forenkler forumet litt vi

SirOlsen

Vi har jo nettopp fått et rom jo R-R [:D] TÆHÆ!

Har du det fint h.b pusekatten? [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

h.b

mjau mjau og murr murr
Ps har sendt deg en mail

SirOlsen

Har du sendt meg en mail?... har ikke fått noe jeg?...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

Flottings kosebamsen min! [:)]

Har du hatt en fin kveld forresten? [:)]

Du har forøvrig fått svar på mailen din nå [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

SirOlsen

-SirOlsen-

h.b

må sove vet du, du sliter ut en gammel mann
men nå må jeg på jobben

SirOlsen

Hehe, okai sussebassen! Ha en topp dag på jobben! [:)]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Knut-

Kan ikke la dere ha denne tråden for dere selv. Fortsetter denne dialogen kan tjenestehunden snart også brukes som brudehund[;)]
medlem 191

SirOlsen

tyfus: skal jeg inkludere deg i Topic overskriften kanskje? [:p] du er herved advart! [:D] hihihihi

h.b: no må du vakne kjære!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-