Skrevet av Emne: Leeds Utd - Luton Town  (Lest 29041 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

marve

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #240 på: Oktober 22, 2006, 00:02:15 »
quote:
Originally posted by L.RADEBE

Nå er jeg Tromsø på min hals. Men seriøst! Bernier med flere av gutan burde være i søkelyset til Leeds om Tromsø går ned. Bernier er uten kontrakt og flere av de andre går gratis. Fy faen. Rose og Howsen må bli friske.. Skål igjen! :)


TENTE PÅ AKKURAT DET SAMME NÅR JEG SÅ AT BERNIER VILLE BORT FRA TROMSØ.
 

berlin

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #241 på: Oktober 22, 2006, 00:02:46 »
quote:
Originally posted by berlin

forsvarsspill - med carver som sjef - glem det. Toons slapp inn tonnevis med mål under robson/carver de også.
trolig klarer forsvarsspillerne å organisere seg bedre ved egen hjelp, rent bortsett fra at selvtilliten er 0.
absolutt alle ønsker ny manager ASAP, men hvis den "riktige" managern kommer, kan jeg godt svelge et par tap til.
sesongen er lang, og jeg er bombesikker på at skiten en gang tar slutt.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense




No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

baste

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #242 på: Oktober 22, 2006, 00:02:47 »
Det værste er at LEEDS spillerne har gitt opp...Det e ennå mange kamper igjen av sesongen, men spillerne har resingnert....Eier de ikke skam ? Ingen selvrespekt ?? KB, få ut fingern og samle hale klubben til oppvask møte..NOE MÃ… SKJE....S****n heller..

ragnar

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #243 på: Oktober 22, 2006, 00:03:51 »
Må håpe Bates finner ut at en ny manager må inn snarest mulig. Og helst en som kan få litt selvtillitt tilbake til spillerene samt få ikk litt disiplin...

*Champions of CCC 06/07*
*In El Loco we trust!*

Per-Stian

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #244 på: Oktober 22, 2006, 00:05:22 »
quote:
Originally posted by auren

drikker troeste oel... bismak av oelen, men hjelper litt bedre sammen med en snus.. litt mer likegyldig da...

ingen som blir med og skyter bates?

Leeds
Till
I
Die!



Salet av lykkepillen "Q10" har vel eksplodert i Leeds no!

Sleivind

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #245 på: Oktober 22, 2006, 00:07:17 »
Vi må være inne i den største sprekken i Engelsk fotballhistorie noensinne?

baste

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #246 på: Oktober 22, 2006, 00:09:46 »
4 baklengst på hvor mange min ?? F L A U T......F L A U T......arrg...Hva nå ?

asLeeds

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #247 på: Oktober 22, 2006, 00:10:14 »
julenissen må dra til HELVETE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1jada

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES

Tom S

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #248 på: Oktober 22, 2006, 00:14:24 »
Har vi kamp kommande tysdag ?


quote:
Originally posted by R - R

Det finst ikkje ord for aa skildre situasjonen vaar akkurat no. Fem aar sidan, toppen av PL. No - tapar 5-1 for Luton!!! Eg trudde Carver skulle klare aa gjere det betre, men han har feila miserabelt. Spelarane har like mykje skuld, men Carver har gjort vondt verre sidan KB sin avgang.

Saa, om Carver faar styre Leeds paa tirsdag, saa er det veldig rart...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

samadhi

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #249 på: Oktober 22, 2006, 00:15:23 »
quote:
Originally posted by marve

NEI DET VI HADDE TRENGT NÃ… ER EN TYPE ALLA GEORGE G SOM ORGANISERTE LAGET MEGET BRA ,OG HAN STARTA MED FORSVARS SPILLET .
I FORTSETTELSEN MÅ VI KONSENTRER OSS OM Å IKKE SLIPPE INN MÅL OG VÆRE GLADE FOR VÆRT POENG VI KAN FÅ .



Helt enig. Har selv GG som min favoritt til ny Leeds manager!

marching on together,
derudaf forever...
marching on together,
derudaf forever...

Jon R

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #250 på: Oktober 22, 2006, 00:15:52 »
quote:
Originally posted by Tom S

Har vi kamp kommande tysdag ?


Det får vi virkelig ikke håpe. [V]




Jon R.
Jon R.

R - R

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #251 på: Oktober 22, 2006, 00:17:54 »
quote:
Originally posted by Tom S

Har vi kamp kommande tysdag ?


quote:
Originally posted by R - R

Det finst ikkje ord for aa skildre situasjonen vaar akkurat no. Fem aar sidan, toppen av PL. No - tapar 5-1 for Luton!!! Eg trudde Carver skulle klare aa gjere det betre, men han har feila miserabelt. Spelarane har like mykje skuld, men Carver har gjort vondt verre sidan KB sin avgang.

Saa, om Carver faar styre Leeds paa tirsdag, saa er det veldig rart...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Jepp, cupkamp mot Southend... har billett. Dei boer jaggu spele betre. Og saa e jo d heimekamp neste helg, ogsaa mot Southend.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #252 på: Oktober 22, 2006, 00:18:56 »
Som om ikke jeg hatet Bates før, så hater jeg ham enda mere nå!... Dette har han mye av skylden av.. kan skjønne at spillerne ikke klarer prestere under en så håpløs geitebukk som ha.. fytte helvete så tragisk!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

raggen

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #253 på: Oktober 22, 2006, 00:21:41 »
EN ting er ihvertfall sikkert JC blir ikke vår nye manager... da konverterer jeg faen meg..

OOOOOHH AHHHHH DERRY IS GONNA GET YA!!!
Forever Leeds United!!!!!!!!

Tom S

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #254 på: Oktober 22, 2006, 00:22:48 »
Ok, håper også JC er uaktuell for å lede laget i fleire kamper, men er vel tvilsomt om vi har ny på plass så kjapt?

Då må det bli ein caretaker for caretakeren...
[:D]

quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by Tom S

Har vi kamp kommande tysdag ?


quote:
Originally posted by R - R

Det finst ikkje ord for aa skildre situasjonen vaar akkurat no. Fem aar sidan, toppen av PL. No - tapar 5-1 for Luton!!! Eg trudde Carver skulle klare aa gjere det betre, men han har feila miserabelt. Spelarane har like mykje skuld, men Carver har gjort vondt verre sidan KB sin avgang.

Saa, om Carver faar styre Leeds paa tirsdag, saa er det veldig rart...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!



Jepp, cupkamp mot Southend... har billett. Dei boer jaggu spele betre. Og saa e jo d heimekamp neste helg, ogsaa mot Southend.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

SirOlsen

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #255 på: Oktober 22, 2006, 00:23:53 »
Dette er helt latterlig.. å bli ydmyket så på det groveste så mange ganger på rad.. en ting er å tape med ett mål eller liknende.. må når det er snakke om 3, 4 og 5 mål vi taper med, da er det virkelig ille!.. og så mange ganger på rad!... Er helt utrolig egentlig at vi får til å være så dårlige... TRIST!!! ULTRALEIT!!!

Jeg ler med tårer i øynene!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

oak-tjome

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #256 på: Oktober 22, 2006, 00:31:57 »
Tenkte jeg skulle dele noen tanker om dette her...... men jeg orker ikke. Vi får bare vente.

we are Leeds!
 

R - R

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #257 på: Oktober 22, 2006, 00:34:55 »
Etter tysdagens kamp mot Leicester var det eit par steg fram i hove til kampen mot Stoke.

Etter dagens kamp kan ein konstatere at vi blei lurt. Leeds er verre enn nokonsinne.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Andy

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #258 på: Oktober 22, 2006, 01:10:38 »
Hvor skal dette marerittet ende. League 1?
 

Torgeir

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #259 på: Oktober 22, 2006, 01:32:42 »
quote:
Originally posted by Andy

Hvor skal dette marerittet ende. League 1?



Er vel unektelig der vi hører hjemme nå....hvis ikke denne arrogante Mr Ken Bates gjør noe øyeblikkelig så rykker vi ned. De 3 siste kampene har hvis det...eller 5....[:(][:(][:(]

men vi kommer tilbake[:D][:D][:D]

MOT

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


GeirO

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #260 på: Oktober 22, 2006, 02:05:44 »
Foreslår halvering av lønna til alle spillerne!
MOT

Torgeir

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #261 på: Oktober 22, 2006, 02:12:46 »
quote:
Originally posted by GeirO

Foreslår halvering av lønna til alle spillerne!



Da blir det vell streik...og vi blir frattat poeng[;)][;)][8D]

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Giske

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #262 på: Oktober 22, 2006, 02:20:06 »
Men det er vel i fotballen som ellers i arbeidslivet at man kan si opp noen som ikke gjør god nok jobb? 3 mnd oppsigelsestid liksom? eller er de "fredet"?

Torgeir

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #263 på: Oktober 22, 2006, 03:35:25 »
Hei Atle og takk for sist....dere kom dere trygt hjem?....er nok ikke like enkelt og si opp fotballspillere som
det er i arbeidslivet....disse gutta er under kontrakter...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

« Siste redigering: Oktober 22, 2006, 03:37:44 av Torgeir »
"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir


Giske

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #264 på: Oktober 22, 2006, 03:52:52 »
Takk for sist ja! Vi kom oss trygt hjem omsider... brukt vel et lite døgn på hjemturen.. hehe... Hvordan var rundturen i distriktet på mandagen?

Det jeg tenkte på var at alle har jo en slags arbeidskontrakt/avtale.. men det er vel mye penger å tape på å sparke spilleren istedet for å selge dem, osv osv.. Jeg ser den;)Jeg er bare litt ivrig etter å "whoop some ass"!!!

Torgeir

Re: Leeds Utd - Luton Town
« Svar #265 på: Oktober 22, 2006, 03:55:54 »
Det var kanon tur.Dro ut i 10 tida og var tilbake kl 19.30. Kjørte rundt i Yorkshire dales.Regner med att ØBS kommer med en utfyllende rapport bare han kommer seg hjem fra London i morgen...

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir