Leeds Utd - Luton Town

Started by Robert H., October 21, 2006, 00:12:51

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Ronald

Det e faktisk herlig å høre på Lorimer og Hunter. D e litt historisk sus over de gamle kara.[8D]

Ser forresten at vi stiller med ett lag som har 7-8 noenlunde faste spillere fra laget ifjor. Det får meg til å undre på hvordan dette laget kan være så mye dårligere enn forrige sesong?

B-m

quote:
Originally posted by Tom S

Yepp, veldig kjip!

Ja har hørt at vestlendinger er det! [8D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Per-Stian

quote:
Originally posted by Øisten forkynner

ahh, spennende å se at de prøver rokkere litt på lagoppstillingen... Cresswell og Blake høres spennende ut..

MARCHING ON TOGETHER!

Dei verkeleg store endringane ser eg ikkje, men bra Carver let Johnson halde fram på venstrekanten og at han tør å setje ut Healy for Blake. Hadde dog håpa på eit og anna "eigeprodusert talent" (les Howson, Rothery og Rose), i d minste på benken.

Jon R

Må smile litt av denne paniske letinga etter linker hver gang et er kamp. For ikke å snakke om irritasjonen over dårlig lyd og dårlige kommentatorer. Et LUTV abbonemnet koster noen få hunderlapper for et år og gir god valuta for pengene. Mitt abbonement løper forresten fortsatt etter 16 mnd, selv om jeg bare betalte for et år.

Jon R.
Jon R.

auren

Synes det er bare Luton naa...selv om de ikke klarer aa produsere saa mye.. Skal vaere fornoeyd med ett poeng i dag. Har tippet 1-1, og staar ved det...

MOT!

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

SirOlsen

quote:
Originally posted by Jon R

Må smile litt av denne paniske letinga etter linker hver gang et er kamp. For ikke å snakke om irritasjonen over dårlig lyd og dårlige kommentatorer. Et LUTV abbonemnet koster noen få hunderlapper for et år og gir god valuta for pengene. Mitt abbonement løper forresten fortsatt etter 16 mnd, selv om jeg bare betalte for et år.

Jon R.

Får du se kampen da?.. eller bare høre?

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ferre

Vi må bare tette igjen bakover nå og satse på kontringer. Kan være en kamp for Moore dette, tipper han kommer innpå i løpet av 2. omg.

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

Cresswell meir og meir aktiv, på godt og vondt. Herleg å ha ein temperamentsfull spelar på topp! Trur han gållar idag[:)]

auren

Bare han ikke faar roedt kort naa da...
Det gjorde han heldigvis ikke... ingen kort, og farlig frispark. Come on Leeds!!!! Men nei.. ingen farlighet...

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Per-Stian

Barnett og Cressy i tottane på kvarandre heile tida no. Håpar vi slepp raudt kort idag. No kan vi gå nokonlunde rakrygga t pause, så kjem vi knallsterkt tilbake i andreomgong[;)]

SirOlsen

Nei, rødt kort bør vi prøve å unngå idag gitt...

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Jon R

quote:

quote:

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Da får du alle kampene direkte på TV, i Widescreen og Dolby Digital lyd. Martin Tyler og Andy Gray kommenterer kampene. [:p]

Jon R.
Jon R.

Ferre

1-1 pause. Helt greit for oss. Håper vi klarer å skape noen sjanser i 2. omg.

Blir spennende dette!

-WE'LL BE BACK-

Per-Stian

1-1 pause. Grei omgong, tatt i betraktning våre siste kampar. D luktar likevel ikkje altfor mange allierte mål.

Tom S

Virker som vi har vert på høgde i første omgang, håper vi kan bruke dette positive i pausen til å virkelig gi jernet i andre og ta med oss tre poeng heim til Yorkshire i kveld.

Nyt pauseteen gutter!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Sheridan

Etter min mening helt greit at Healy fikk en start på benken idag.
Skal vi satse på at han kommer inn og avgjører kampen i 2 ?

SirOlsen

quote:

quote:

quote:

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Da får du alle kampene direkte på TV, i Widescreen og Dolby Digital lyd. Martin Tyler og Andy Gray kommenterer kampene. [:p]

Jon R.

Wow!... hvor hvor hvor?!!!!!!

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Sheridan

quote:

Virker som vi har vert på høgde i første omgang, håper vi kan bruke dette positive i pausen til å virkelig gi jernet i andre og ta med oss tre poeng heim til Yorkshire i kveld.

Nyt pauseteen gutter!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Tror samtidig vi skal være GODT fornøyd om vi forsvarer det poenget vi har i lomma.

Tom S

Ja, han var jo vår superreserve i mange kamper i forrige sesong.

quote:
Originally posted by Sheridan

Etter min mening helt greit at Healy fikk en start på benken idag.
Skal vi satse på at han kommer inn og avgjører kampen i 2 ?

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

quote:
Originally posted by Sheridan

quote:

Nyt pauseteen gutter!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!

Tror samtidig vi skal være GODT fornøyd om vi forsvarer det poenget vi har i lomma.

E faktisk eit vanskeleg dilemma dette her. Eitt poeng vil smake godt, men samstundes vil eg ha litt risiko i spelet og satse på alle tre. Kanskje vi ikkje e gode nok endå, slik at vi bør spele på d trygge og håpe på miraklar?

Ronald

Que?
Si meg Jon R. Kor e det du får dette? Eg har LUTV/RAdio, betaler 40 GBP (trur eg) men eg har ikke TV så vidt eg vet. Har eg dumma meg ut tatt feil greie? Jaja, radio e ok

"No hadde det vært godt med en Whisky."

chief

Tar vi poeng idag,erdet iallefall et steg i riktig retning.

1 4 all and all 4 1
1 4 all and all 4 1

Robert H.

Vår alles skøyer Jon R[:D]

quote:

quote:

quote:

quote:

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

pale

Forsiktig med ironien, Jon[;)]

SirOlsen

idiotjon! [:p]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ronald

quote:
Originally posted by Robert H.

Vår alles skøyer Jon R[:D]

quote:

quote:

quote:

quote:

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

[:I][:D][:I] Den gikk eg på[:o)][:o)]

"No hadde det vært godt med en Whisky."

Jon R

quote:

quote:

quote:

quote:

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Jon R.

MARCHING ON TOGETHER!

Glemte jeg å nevne at det i prisen er inkludert gratis popcorn og teksting for hørselhemmede? [:p]

Jon R.
Jon R.

SirOlsen

JonR: dust!.. og ja, jeg gikk 5 på [:p] .. men uansett teit å kalle noe LeedsUnitedTV når det ikke er det da :p tenkte jo på en eller annen slags streamer jeg da.. men sånnt har vi vel ikke  råd til i Leeds :p

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Ronald

Hull ser ut til å tape, så vi vil uansett ikke være sist etter dagens kamp

asLeeds

healy inn, då blir da 1-3 idag!!!!!

ASLEEDS 4389
DALHEIM WHITES