Skrevet av Emne: Leeds-Southend cuptie  (Lest 26867 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tom S

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #180 på: Oktober 25, 2006, 04:40:39 »
Shite!!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

MacMurder

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #181 på: Oktober 25, 2006, 04:40:46 »
Gjør klar for en skikkelig ryddesjau på E.R. Trodde ærlig talt at det ville bli mer innsats i kveld, men dengang ei.

Sølvreven

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #182 på: Oktober 25, 2006, 04:40:48 »
quote:
Originally posted by Killa


Nei det er nok Geddis som er in charge i kveld, men han får en kort karriere....

quote:
Originally posted by Sølvreven

Er det Carver som har tatt uit dette laget errrel er Wise inne i bildet?

Go Leeds Go



Praise the Lord[}:)]

Go Leeds Go
***************

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

auren

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #183 på: Oktober 25, 2006, 04:41:01 »
"Southend doesn't look like a team struggling in the bottom of the table"... Som sagt tidligere... ALLE spiller bra mot lag, og motstanderne ser nesten ut som PL lag. Den som haapet paa et moete med ManU i neste runde - tror det bare hadde blitt VEEEELDIG flaut og vondt. Kunne med denne innsatsen de siste kamper blitt noe alla Rosenborg - Brann for 10 aar siden. Og jeg faen meg mener det. Haaper bare Wise klarer aa faa litt fighting tilbake i laget.

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

ragnar

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #184 på: Oktober 25, 2006, 04:41:29 »
Hva kan Wise bidra med på tre dager med trening?

Han kan forandre formasjon. Han kan terpe på elementær taktikk på TA. Han kan øve inn noen dødballtrekk. Han kan forandre på hvilke spillere som får starte. Han kan prøve å motivere de gamle ringrevene.

Men noe tror jeg han gjør. [:I]

*Champions of CCC 06/07*
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 04:44:21 av ragnar »
*In El Loco we trust!*

LU4ME

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #185 på: Oktober 25, 2006, 04:43:05 »
Possession Leeds 66% - Vi har nå hatt ballen mest, men det hjelper jo lite når vi nesten ikke scorer mål, og det lekker som en sil bak.......
 

Lids

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #186 på: Oktober 25, 2006, 04:43:54 »
Slutt?

Thomas
Thomas

B-m

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #187 på: Oktober 25, 2006, 04:44:31 »
quote:
Originally posted by Ronald

" De e en smule nervøs der bak når southend kommer i angrep..." ja det e jo lett å forstå[B)][B)]

Wise får litt å jobbe med. Dette må jo være en UTFORDRING [}:)] for en manager, eller?

Man tuktes av den man elsker :-)



Dødsbra musikk der Ronald!!

Fattern var fra Jølster btw! Bjarne Nedrebø het han. Ring a bell?
« Siste redigering: Oktober 25, 2006, 04:44:53 av B-m »
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Ronald

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #188 på: Oktober 25, 2006, 04:45:12 »
Thanx [8D] prøver etter beste evne. Tenkte eg skulle få spilt inn jiggen eg har skrevet som hyllest til Gary Kelly ôg, må bare få tatt meg på tak å gå i studio igjen.
quote:
Originally posted by midjo

quote:
Originally posted by Ronald

http://www.myspace.com/ronnythefingal




Herlig musikk der Ronald!! Måtte skru av Yorkshire Radio noen minutter.[:)]



Man tuktes av den man elsker :-)

http://www.myspace.com/ronnythefingal

Pål

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #189 på: Oktober 25, 2006, 04:45:18 »
Butler har visst vært blant lagets beste i dag... Det sier det meste...

Full mann, full kontroll
Full mann, full kontroll

Sheridan

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #190 på: Oktober 25, 2006, 04:45:50 »
dett var dett - men kampen på lørdag er 10 ganger viktigere å vinne - og det gjør vi!


DOFFER

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #191 på: Oktober 25, 2006, 04:46:10 »
Skal det være så vanskelig å vinne en fotballkamp??? Tror rett og slett vi er cursed...Få inn exorcisten nå!

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Lars E

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #192 på: Oktober 25, 2006, 04:46:47 »
Tap ja.. Jaja. Ikke noe sjokk det akkurat.

Forever Leeds

Forever Leeds

Tom S

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #193 på: Oktober 25, 2006, 04:46:59 »
Blir spennande å sjå kva Dennis og Gustav klarer å gjere med dette laget framover.

Første delmål må vere å revansjere dette flaue tapet for Southend no på lørdan!

Går og legg meg, god natt!



WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Per-Stian

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #194 på: Oktober 25, 2006, 04:48:48 »
Nok eit tap... Ska bli så deileg å lese om dei komande treningane i media. Forventar at minst eit-par spelarar får bank av Wise imåra. Koss klarte Bayly seg?

Ferre

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #195 på: Oktober 25, 2006, 04:57:18 »
20 baklengs på 6 kamper...

-WE'LL BE BACK-

McMidjo

  • På juniorlaget
  • ***
  • Innlegg: 1854
  • Total likes: 0
  • Winning doesn't really matter - as long as you win
    • Vis profil
    • Bremnerbloggen
Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #196 på: Oktober 25, 2006, 05:02:25 »
quote:
Originally posted by Tom S

Blir spennande å sjå kva Dennis og Gustav klarer å gjere med dette laget framover.

....



Dennis & Gustav....

Herregud - høres ut som en svensk viseduo fra 70-åra![:)]
So-called Leedsfans, so-called Leedsfans, so-called Leedsfans - We are here....

baste

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #197 på: Oktober 25, 2006, 05:39:43 »
Hadde Leeds drakta på meg på dagens trening...Fikk nok av kommentarer..og det blir vel ikke færre nu ? S*tan og...Dette e KRISE.

Håper Wise rydder opp, og det er fort.

Leeeeeeeeeeeeds

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #198 på: Oktober 25, 2006, 07:37:19 »
driter i cupen nå. Serien er 1000 ganger viktigere.
Jeg måler innsatsen og fremtiden etter lørdag.
Tror ikke at Wise kan gjøre mye taktisk på den tiden, men han kan kanskje kjefte litt guts i dem

GLORY GLORY LEEDS UNITED
HI MY NAME IS LEEDS, AND WHY NOT. THE BEST TEAM IN THE WORLD

R - R

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #199 på: Oktober 25, 2006, 07:46:22 »
Okay, kor skal ein byrje...

Drittkamp... igjen? Jaaaaaaa
Betring sidan kampen mot Leicester (som trass alt var eit lite hakk opp)? Neeeeei

Nei, dette var svakt. Og det verste av alt var at alle tre maala kom paa forsvarstabber.
- Maal nummer ein: ein Southend-spelar kjem aaleine gjennom med Crainey halsande etter. Det kan hende Crainey var paa ballen, men kjenner eg Crainey rett saa er nok ikkje det tilfelle.
- Maal nummer to: Leeds bestemmer seg for aa smaaspele i forsvar. Trur det er Crainey som paa femmeteren vel aa sentre til Killa, som allereie har bra med folk rundt seg. Killa sleivar, og sender ballen rett til ein Southend-spelar. Southend-spelaren treff elendig, og faar verken mykje kraft eller presisjon bak skotet. Det er likevel nok, sidan Warner har hellt saape paa hanskane, og fomlar ballen inn i maal. Katastrofespel. Rett og slett. I forrige kamp med collegelaget mitt her borte pesa eg forsvarsrekka mi paa at vi maatte gjere det enklare i forsvar naar vi er pressa. I dag var det maaange tilfeller der Leeds smaaspelte og kom med hasardiose pasningar seg i mellom bak i forsvarsrekka. Sjolv om Butler var betre enn paa mange kampar (skal ikkje mykje til), saa var han skuldig i ein del farlege pasningar. Og Crainey hadde jo sjolvsagt sin del.
- Maal nummer tre fekk ikkje eg heilt med meg kva som skjedde i forkant av innlegget, men det endar i alle fall med at ein Southend-spelar faar staa heilt aaleine paa bakerste stolpe. Crainey er som vanleg fleire meter unna mann, men er heldig og faar kasta seg foran ballen paa forste forsok. Ballen fell likevel rett i beina paa Southend-spelaren, som kan putte den i maal. Sat langt unna, men kan hende Warner kunne gjort noko med dette maalet og.

Som de ser: forsvarsspelet var elendig, og maala var tabbar paa tabbar. Forsvaret heng ikkje saman. Midtbana vaar spring rundt som hauelause kyllingar, og faar ingenting til. Eit lag som Southend klarer aa halde paa ballen, medan vi blir springande i mellom og gir den fort fraa oss naar vi faar tak i den. I dagens kamp var det fleire skrekkens eksempel paa tversoverpasningar som Southend kunne straffa oss paa om dei hadde nytta sjansen betre. Elles saa er jo det ein aapenbar mangel paa kreativitet. Ein gang i lopet av heile kampen klarte vi aa halde paa ballen i meir enn fire-fem trekk, noko som de sikkert hoyrte paa radioen at spelarane fekk 'jubel' for.

Eit anna moment er at spissane vaare i stor grad er feilvendte. I forrige kamp kommenterte eg at spissane vaare aldri gaar i offside. Det var sjeldan vi gjorde det i dag og, og det skjer aldri at vi truar bakrommet. Dette burde jo vi absolutt gjere med smaa og fotrappe spelarar som Healy og Moore paa topp. I staden for kom fantasiloysa til uttrykk ved fleire lange ballar opp paa topp, som i 98% av tilfella var enkel mat for Southend-forsvaret.

quote:
Originally posted by auren

Your not fit to wear the shirt... Riktignok svakt spill av Warner, men dette boer gode Leedsfans holde seg for gode til. Skamme seg!

Men heller ikke saa rart. Har vaert en svaert ydmykende og flau start paa sesongen... blir vel nok et stort tap mot et lag som vi burde kjoert over... sinnsykt!



Eg synst saa absolutt spelarane fortenar aa hoyre dette med dagens prestasjonar. Eg trur alle er einige om at dagens resultat ikkje er Leeds verdig. 3-1 mot SOUTHEND... pa Elland Road? Paa veg tilbake fraa kampen i dag stotte eg paa ein kompis, og han var sjokkert over at det kunne gaa an. 4-0 mot Stoke? Nei, 'you're not fit to wear the shirt' passar saa absolutt. Leeds har garantert ein av englands beste fans, og er meir lydhoyre enn dei fleste.
quote:
Originally posted by Mr Kaizer

Fansen sitter og synger på 1-3 på overtid!

DET er fantastiske fans...


Samstundes som dei stottar opp om klubben, saa forventar dei og at spelarane prover. Dagens spelarar gjer ikkje det.

quote:
Originally posted by B-m

Hunter: Can't get hold of the ball, can't get hold of it! hovedkommentator: Southend look very comfortable on the ball, strange they are a bottom team.. Ehh, tror det er leeds så gjør dem bra, helt patetisk. Og det er utrolig at de samme udugelige spillerne får spille om og om igjen, uke etter uke. Tenker på Butler, Lewis og Healy. SKYT DEM!
[/quote

Dette kunne vel eigentleg ikkje vore meir riktig. Leeds gjer alle motstandarlaga gode. Det er jo fritt fram for dei aa putte, og spelarane yter null og niks. Southend var ikkje noko godt lag, og utmerka seg ikkje noko. Men naar innsatsen og viljen deira er mange ganger den som er i Leeds, saa vinner dei. Foer dagens kamp trur ikkje eg Southend hadde vunne sidan august...

Sitat
Originally posted by Klausen

Kilgallons dårlige prestasjoner er verken Sullivan, Butler eller noen andres feil... det er snakk om personlige feil, som er et resultat av at han ikke har vært god nok. Dårlige klareringer, tapte løps- og hodedueller...



Det er snakk om eit lag som er i fullstendig disharmoni. Ingenting stemmer. Lopa er heilt fraaverande, det er ingen kjemi spelarane i mellom, innsats lik null, stygge (basis)feil fraa enkeltspelarar... i tillegg, med dei siste resultata er sjolvtilliten lik null. Dette er veldig lett aa sjaa. Nokre dome paa dette er innlegg og cornerar som heile tida slaar feil, og spelarane toer ikkje skyte fraa distanse. Leeds har fleire spelarar som skal kunne heve laget, men det skjer ikkje per dags dato.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

GeirO

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #200 på: Oktober 25, 2006, 13:46:53 »
Takk for fin rapport fra en tilstedeværende. Synd vi ikke kan si det samme om Leedsspillerne....
MOT

Peter7

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #201 på: Oktober 25, 2006, 15:18:43 »
DETTE må da være bunnen ... nå kan det vel bare gå én vei.

***
Foxe 4 Australia!
Vi skulle aldri ha solgt Terry Cooper til Middlesboro'

chappy

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #202 på: Oktober 25, 2006, 20:20:08 »
Det verste er at slik Leeds spiller nå så hadde det vært tøft også å henge med i league one.
strach

B-m

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #203 på: Oktober 25, 2006, 23:57:53 »
For jeg er lei gnålet om den jævla linken hver en eneste f**kings gang! Link? Link? Den virker ikke buhu! Ã… herregud det hakker!! buhu!! link??
For det første så er det über-patetisk å høre på motstanderlagets kommentatorer. Det er som å høre på tysk radio under andre verdenskrig. Svikere! Og for det andre trenger Leeds united sårt penger. Det er snakk om noen hundrelapper i året. For det tredje får  man 30 min sending før og etter kamp, samt storheter som Hunter og Lorimer som sidekommentatorer! Pluss videoklipp fra kampene!

Kjipe folk!!


quote:
Originally posted by Robert H.

Hvorfor gnåler du om dette HVER GANG noen spør etter en link? Dersom folk ikke vil abonnere på LU-TV så er det vel deres egen sak...?

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Lids

Tror det, men kommer ikke inn på matchlive siden akkurat nå - så får ikke sjekket.

Thomas

PS. Tippeligakonk?



Hvorfor har ikke du leedsunited-tv abbo?



---------------------------
who killed Trondheimwhite?

pale

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #204 på: Oktober 26, 2006, 00:01:29 »
Sinna idag b-m?

Eller forresten, jeg husker leserinnlegget fra den nordnorske fiskeren og da ser jeg jo at dette bare er din måte å gi en varm klem til dine nettvenner.[;)]

SirOlsen

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #205 på: Oktober 26, 2006, 00:02:49 »
quote:
Originally posted by pale

Sinna idag b-m?

Eller forresten, jeg husker leserinnlegget fra den nordnorske fiskeren og da ser jeg jo at dette bare er din måte å gi en varm klem til dine nettvenner.[;)]


Haha! [:D] 1-0 til deg pale [:D]

MARCHING ON TOGETHER!
-SirOlsen-

Robert H.

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #206 på: Oktober 26, 2006, 00:32:42 »
OK, skjønner at du har rotter i veggen, B-m [:D]

quote:
Originally posted by B-m

For jeg er lei gnålet om den jævla linken hver en eneste f**kings gang! Link? Link? Den virker ikke buhu! Ã… herregud det hakker!! buhu!! link??
For det første så er det über-patetisk å høre på motstanderlagets kommentatorer. Det er som å høre på tysk radio under andre verdenskrig. Svikere! Og for det andre trenger Leeds united sårt penger. Det er snakk om noen hundrelapper i året. For det tredje får  man 30 min sending før og etter kamp, samt storheter som Hunter og Lorimer som sidekommentatorer! Pluss videoklipp fra kampene!

Kjipe folk!!


quote:
Originally posted by Robert H.

Hvorfor gnåler du om dette HVER GANG noen spør etter en link? Dersom folk ikke vil abonnere på LU-TV så er det vel deres egen sak...?

quote:
Originally posted by B-m

quote:
Originally posted by Lids

Tror det, men kommer ikke inn på matchlive siden akkurat nå - så får ikke sjekket.

Thomas

PS. Tippeligakonk?



Hvorfor har ikke du leedsunited-tv abbo?






B-m

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #207 på: Oktober 26, 2006, 00:42:57 »
er for tiden litt småtens, ja [:D]
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

berlin

Re: Leeds-Southend cuptie
« Svar #208 på: Oktober 26, 2006, 06:34:06 »
ahhh, jeg skrev i går i en annen tåd at vi gikk glatt videre til 4.runde i cupen, og kom til å trekke Scum hjemme.
4.runde trekningen ble:
Southend U - Scum
shit, da hadde vi i hvertfall fått fullt hus på ER.

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense