Leeds-Southend cuptie

Started by ragnar, October 24, 2006, 00:24:33

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

Dennis

JAAA!!!

MORE MOORE!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

Fripp

Trengte redusering før pause. "God følelsen" kan bli viktig i 2.omgang.

Ferre

Med en gang jeg slår av radioen blir det mål! Yes!!

-WE'LL BE BACK-

nellejr

Det er nok bare guta som skal vise at de allerede har den rette Wise ånden. "ligger vi under 3-0 så skal vi vinne 4-3"

Nellejr

"To build a team doesnt have to take a long time. To build a club does."   Claudio Ranieri
Warnock dagen etter at QPR røyk mot Blackburn i FA cupen
Diouf er verre enn ei kloakkrotte.
Om jeg ville vurdert å signere han? Jeg ville ikke en gang snakket med han, avslutter Warnock

Dorigo`s left foot

Jaja. Vi scora 1 på lørdag også...vi må faan ikke knekke sammen igjen

B-m

Hunter: Can't get hold of the ball, can't get hold of it! hovedkommentator: Southend look very comfortable on the ball, strange they are a bottom team.. Ehh, tror det er leeds så gjør dem bra, helt patetisk. Og det er utrolig at de samme udugelige spillerne får spille om og om igjen, uke etter uke. Tenker på Butler, Lewis og Healy. SKYT DEM!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

auren

Kom igjen... et maal til foer pause nu!!! DOFFER - du kom meg i forkjoepet... :-)

auren

Leeds
Till
I
Die!
"Guardiola said: 'You know more about Barcelona than I do!'"
Marcelo Bielsa, 16.01.19, etter Spygate-foredraget sitt.

Einar

Da kan det jo hende at det blir kamp av dette i 2. omgang likevel!!

Skjønt, det er vel best å ikke håpe på for mye...
Give'm hell, Dennis!

Sleivind

Jajajaja, vi scorer mål! Også ligger vi kun ETT mål bak! Og målet ble scort rett før pause. Kanskje det kan gi oss ett lite puff, slik at vi scorer enda ett i andre omgang?

dexter90

Dennis

Faen! nesten 1-3!

Vi SLITER

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Tom S

Jon MooRe
[;)]

quote:
Originally posted by Jon R

1-2 Moore! For en spiss!!! [8D]

Jon R.

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Ronald

Fy f...En ting at LUTV/radio ikke vil, men no svikter scoringsvarselet på mobilen og. Har kun fått Southend sine mål. Har vi virkelig scora, eller e dette en kjent JonR fleip??[:p]

"No hadde det vært godt med en Whisky."

DOFFER

Goal by Ian Moore(Leeds) drilled right-footed (low centre of goal) from centre of penalty area (12 yards).

¤DOFFER¤
[img=right]http://www.brazzilport.com/images/smiles/horse1.gif[/img=right]
[img=right]http://www.sloganizer.net/en/image,Leeds-spc-United,yellow,blue.png[/img=right]
We love you Leeds! Leeds! Leeds!

Klausen

Fortsatt noen ikke vil si ja til 4 mill pund for Kilgallon?
Faen så dårlig han har vært i år..

pale

Ifølge Dagbladet er svslutningsstatistikken 5-13!
Ikke rart vi ligger under...

Men vi snur det i 2. omg.

Dennis

quote:
Originally posted by Klausen

Fortsatt noen ikke vil si ja til 4 mill pund for Kilgallon?
Faen så dårlig han har vært i år..

Helt enig! £4mill kan plutselig se ut som MYE penger for han. Han gjør veldig mye tabber i år, det har han også sagt selv...
Vi trenger en keeper...

Proud to be LEEDS!
Marching on together!

Tom S

Killa er fortsatt ein uferdig spiller, men eg meiner at han har såpass fotball i seg at han bør satsast på framover. Trur det er viktig at han får med seg ein betre makker i midtforsvaret, kanskje Foxe bør få prøve seg i nokre kampar på rad.

Vert spennande å sjå kva tanker Dennis har om dette....

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

Einar

Ser ellers at Leek Town (ikke uventet) sliter mot Witton Albion, selv om de også reduserte rett før pause.
Dette bare som orientering til de som følger med på Unibond League...

Mats-

Nettopp kommet hjem fra trening, kan noen iformere meg?

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

GeirO

Høres ut som om folk er overrasket over at Southend leder og fører kampen.
Tabellen lyver aldri!!! Dvs. Southend er favoritter, særlig fordi Leeds er så ur-dårlig på hjemmebane. Tipper vi taper stort i dag.
MOT

Mats-

Leder Southend?!?!

--------------------------
Spiller nr 17. Uansett hva.

Ronald

Leek Town ligger rett under Leeds dersom man går inn på spillet Play for your team - skudd konkurranse på nett - Så de leser eg om til stadig. Leeds er forresten nede i 2 divisjon på det nettspillet Oppfordrer alle til å søke seg fram og skyte Leeds opp i toppen igjen.
quote:
Originally posted by Einar

Ser ellers at Leek Town (ikke uventet) sliter mot Witton Albion, selv om de også reduserte rett før pause.
Dette bare som orientering til de som følger med på Unibond League...

Klausen

Kilgallons dårlige prestasjoner er verken Sullivan, Butler eller noen andres feil... det er snakk om personlige feil, som er et resultat av at han ikke har vært god nok. Dårlige klareringer, tapte løps- og hodedueller...

Sølvreven

Vi trenger en KEEPER? Det er da vel en midtbane vi trenger??? Det er midtbanen sin jobb å demme opp for angrepene fra motstanderne. Wise var ikke mitt førstevalg, men hvis han skaffer oss en midtbane som kan krige så skal jeg forgyllen mannen. Vi har gode spisser og en halvgod backfirer, men ingen midtbane. Gi med en midtbane som ligner litt på Batty, Dacour, Bowyer, Speed, Og jeg skal få tilbake troen på Leeds i løpet av kort tid. SUPERLEEDS!!!!!!!!!! WE'LL BE BACK.

Go Leeds Go

Leedsoholic. Oppfinneren av "pretting".

Einar

quote:
Originally posted by GeirO

Tabellen lyver aldri!!! Dvs. Southend er favoritter, særlig fordi Leeds er så ur-dårlig på hjemmebane. Tipper vi taper stort i dag.

Ikke overrasket i det hele tatt, men det går an å vinne kamper selv om man til dels blir rundspilt. Ref. f.eks. gårsdagens høyst vellykkede opphold på Ã...råsen sammen med Isberget...

h.b

Leeds trenger en sentral playmaker som samtidig er en kjemper. 2 raske kantspillere.
Ikke rart at forsvaret sliter når midtbanen vår stadig blir utspilt. Forsvaret for ofte en mann for mye mot seg. Får vi orden på midtbanen vil forsvaret også bli mere sikre. Nå er det usikkerhet i den bakre fireren fordi vi ikke eier en midtbane som kan demme opp for det andre laget.

Torgeir

Fyyyyy..........

"I`m hard but fair-like Leeds United"

Torgeir

"I`m hard but fair-like Leeds United"

"We will be back"

Torgeir

Ronald

quote:

quote:

Ikke overrasket i det hele tatt, men det går an å vinne kamper selv om man til dels blir rundspilt. Ref. f.eks. gårsdagens høyst vellykkede opphold på Ã...råsen sammen med Isberget...

[^][^]
Må forøvrig få takke på vegne av alle Brann patrioter, no kan vel ikke Brann rote vekk søvmedaljen, eller???
Ã... holde med Brann er mye som å holde med Leeds, man kan aldri vite[B)]

GeirO

quote:

quote:

Du har rett, sensasjoner skjer fortsatt i fotball.....får håpe det skjer i dag også!
MOT