Litt på siden, men ganske morsomt...

Started by A.B., October 25, 2006, 02:42:42

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

A.B.

Har en kamerat som er fra Luton. Han bor forresten utenfor Oslo og er DJ på Tordenskiold. Han var i Luton og så kampen live i helgen, og mot slutten av kampen begynte Luton fansen å synge.. (legg til melodi dere som har hørt det før)... "going down, going down, going down"... hvoretter Leeds fansen svarte..."so are we, so are we, so are we"... Til og med Luton fansen syntes det var glimrende respons. Har flira mye over det etter at jeg hørte det. Bra at vi fortsatt har ironi.
Forresten.. glimrende med Wise!!

Dennis

Hahaha!

Det var flott måte å gi respons på, helt klart!

hihi!

Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

h.b

Hvorfor har ikke du sagt dette til meg da broder :-)

ToreLA

Hehe, fantastisk!

----------------------
www.thelist.no
www.myspace.com/thelistsandnes

Tom S

Glimrande respons!

WE'RE LEEDS AND PROUD!!!
COME ON LEEDS !!

berlin

neida, neida, dette var ikke litt på siden, men midt i blinken. Jolly good!

No nonsense - real experience
No cask
- real nonsense

Førde

Marching On Together

Per-Stian

Viktig me sjølvironi i slike svarte tider[:D]

R - R

Hahaha[:D] Ingenting som er betre enn svart, britisk humor...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

AndyMathie

Jeg sitter 2 meter fra akkurat den aktuelle Luton supporteren som det snakkes om. Han sa at Leeds fansen skjønte at de ble most så de underholdt seg selv heller. Hadde flere morsomme lyrics i løpet av kampen ikke bare so are we.

Skal høre med han når han er tilbake på kontoret om hva mer de sang. Utrolig bra fyr denne Luton supporteren, men kunne tenkt meg å slippe å jobbe med han de nærmeste ukene. Fikk vel rundt 10-15 sms i løpet av kampen.

Det siste jeg fikk var:

M A S A C R E

We are Leeds and we are proud of it!

A.B.

Da fikk vi antakelig de samme meldingene tenker jeg....
quote:
Originally posted by AndyMathie

Jeg sitter 2 meter fra akkurat den aktuelle Luton supporteren som det snakkes om. Han sa at Leeds fansen skjønte at de ble most så de underholdt seg selv heller. Hadde flere morsomme lyrics i løpet av kampen ikke bare so are we.

Skal høre med han når han er tilbake på kontoret om hva mer de sang. Utrolig bra fyr denne Luton supporteren, men kunne tenkt meg å slippe å jobbe med han de nærmeste ukene. Fikk vel rundt 10-15 sms i løpet av kampen.

Det siste jeg fikk var:

M A S A C R E