Pro evolution soccer 6 LANSERES

Started by B-m, October 27, 2006, 18:16:11

Previous topic - Next topic

0 Members and 1 Guest are viewing this topic.

B-m

Idag! [8D]

Men tror ikke det kommer til Norge før 2 november! [:(] Blir sikkert å drøye lengre før det kommer HER(Leknes city).

Men dere i store byer, hvis dere kommer over Pc-versjonen så må dere kjøpe meg det og sende det ASAP med A-posten til meg!! Så skal jeg gi dere 150 kr for jobben!
---------------------------
who killed Trondheimwhite?

Budda

Kommer det ikke ut i dag da? Var nokså sikker på det. Hvis ikke så blir det en stor skuffelse....
Endre

Ferre

Gleder meg! Noen som vet om det er kommet demo?

-WE'LL BE BACK-

R - R

Eg har spelt Winning Eleven 10 ei stund (den asiatiske versjonen av PES6), som kjem ut i Asia ein gang om våren for spelet blir slept i resten av verda. PES-fans kan absolutt glede seg! Når ein forst har provd PES, så er det ingen veg tilbake til FIFA...

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

Budda

Har sjekket med forskjellige butikker og det kommer i dag. Hvis de får det i Molde så får de det vell i resten av Norge også
Endre

Erik_

Kjøpte det på PS2 hos Spaceworld. Og skal straks prøve det ut.

Hadde jeg sett denne før jeg dro, så skulle jeg kjøpt en PC-versjon til deg Bjønna. Tror de selger det også, men har ikke sjekket.

Release til PS2 og XBox er i allefall i dag. Tror det gjelder for PC også.

B-m

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEENNNNNNNNNNNNN

Kanskje noen gidder å sjekke om de har fått PC versjonen?
Ingen i lofoten har.. :(

Budda

quote:
Originally posted by B-m

FAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAEEEEEEENNNNNNNNNNNNN

Kanskje noen gidder å sjekke om de har fått PC versjonen?
Ingen i lofoten har.. :(

Kan du ikke bestille fra playx.no? Her: http://www.playx.no/index.php?SCREEN=item&item=55973
234 kr inkludert porto er ikke akkurat dyrt [8D]
Endre

B-m

Det som er litt tricky. Bestiller jeg kan det gå alt fra 4-40 dager før jeg får det. Posten i norge er ikke kjent for hurtig levering(varirer jo så sinnsvakt).

Gikk på en bommert sist da pro evo 5 kom ut ifjor, da bestilte jeg fra play.com.
Sendingen ble selvfølgelig stoppet i fokins tollen, og der ble den liggende 1 måned før de klarte å tolle den for 50 kroner(why God, why?), og selvfølgelig 90 kroner i fortollingsgebyr(patetisk). :0

Tror jeg bare venter til den kommer, eller får noen som jeg VET sender spillet med en gang

Budda

quote:
Originally posted by B-m

Det som er litt tricky. Bestiller jeg kan det gå alt fra 4-40 dager før jeg får det. Posten i norge er ikke kjent for hurtig levering(varirer jo så sinnsvakt).

Gikk på en bommert sist da pro evo 5 kom ut ifjor, da bestilte jeg fra play.com.
Sendingen ble selvfølgelig stoppet i fokins tollen, og der ble den liggende 1 måned før de klarte å tolle den for 50 kroner(why God, why?), og selvfølgelig 90 kroner i fortollingsgebyr(patetisk). :0

Tror jeg bare venter til den kommer, eller får noen som jeg VET sender spillet med en gang

Jeg har bestillt med de et par ganger før og da har jeg fått det etter to dager. Så jeg har ikke hatt noen problemer med de så jeg kan anbefale de. Jeg har foresten akkurat kjøpt spillet nå og gleder meg som en unge til å prøve det
Endre

B-m

Har du kjøpt pc eller ps2?
Please fortell om forbedringer og sånt?

Ja men det er jo tollvesenet som er problemet. Har også bestilt fra play.com, funker bra så lenge verdien holder seg under 200 kroner.

Bestilte en gang noe fra utlandet som kostet 205 kroner(5 kroner over tollgrensa). Ut med 150 kroner ekstra i toll og gebyrer!! idiotisk.

Budda

quote:
Originally posted by B-m

Har du kjøpt pc eller ps2?
Please fortell om forbedringer og sånt?

Ja men det er jo tollvesenet som er problemet. Har også bestilt fra play.com, funker bra så lenge verdien holder seg under 200 kroner.

Bestilte en gang noe fra utlandet som kostet 205 kroner(5 kroner over tollgrensa). Ut med 150 kroner ekstra i toll og gebyrer!! idiotisk.

Har kjøpt for PS2. Har bare spillt en par kamper. Er en del forandringer. Duell spillet er en del anderledes. Mer realistisk. Litt vanskeligere med sklitakling. Et par nye finter som skjerming av ball. Et stort pluss er at du kan ta raskt frispark. Det er det jeg har lagt merke til nå. Skal begynne på master league nå...

Playx.no er norsk så da slipper du toll. Hadde også en lignende episode som deg med tollvesenet. Jeg hadde regnet med den vanlige valutaen og ikke den som tollen hadde satt. Var en 10 kroner for mye som førte til utgifter over 100 kr [:(!]
Endre

Erik_

Pasningene er ikke lenger så rett på fot; positivt. Men fortsatt irriterer det meg at forsvaret legger seg ned på fem-meteren når spillet foregår på midtbanen. Hadde håpet det var fikset i denne strekken...

Keeperen og dommeren har blitt bedre. Men det er ikke akkurat noe revolusjonerende fra PES5. Taktikk-oppsettet er kanskje litt annerledes. Tror jeg trenger litt tid til å finne ut hvordan jeg bruke Offside-trap med bare L2. [:)]

Neste test: Nettverk

B-m

quote:
Originally posted by Enrique

Pasningene er ikke lenger så rett på fot; positivt. Men fortsatt irriterer det meg at forsvaret legger seg ned på fem-meteren når spillet foregår på midtbanen. Hadde håpet det var fikset i denne strekken...

Du vet du flytter laget opp med den 4 dels tabben nedfor spillernavnene?!? Men du må sette denne på 'manual' i taktikken, ellers styrer maskinen dette!!

edit: jeg roper ikke

Erik_

Ja. Dette skjer om det er rødt også. Mener at dette er noe jeg ikke kan gjøre noe med. Men hadde blitt glad for å ta feil. Stopperne kan ligge nesten helt nede på 16-meteren og rygge til 5-meteren når spillet foregår på midtbanen. Noe som fører til en stor åpning fra forsvaret til midtbanen. So igjen fører til at stopperne bruker lang tid for å komme opp i ballfører.

Skal prøve manuelt og se om det er bedring.

B-m

Hvis du har på auto Attack/defence (tror det heter det) vil lage plutselig senke seg 15 meter når datamaskinen føler for det! Dette må du slå av pjokken!!

Jeg liker det best når forsvaret ligger 8-10 m fra 16m når jeg spiller 1.omg online(har jeg på 3 av 4), og ca 2-4 m fra 16m når jeg spiller 2.omg når det er lag (midt på, altså 2 av 4)
Dette styrer jeg sjøl.

Erik_

quote:
Originally posted by B-m
Jeg liker det best når forsvaret ligger 8-10m fra 16m når jeg spiller 1.omg online(har jeg på 3 av 4), og ca 2-4 m fra 16m når jeg spiller 2.omg når det er lag (midt på, altså 2 av 4) Dette styrer jeg sjøl.

Boooooooooring [8D]

Ok, pjokken. Skal teste det ut. Nåde deg...

B-m

håper du vet hvordan du flytter barometeret mens du spiller?! Er vel L2 + R1(flytter ned) eller L2 + R2(flytter opp)? Eller var det L1 + R1 el R2?

Erik_

Jepp. Det første er riktig. Så nå er det bare for deg å få tak i spillet. Så får vi endelig se hvem som er best over nett. MEG!![;)]

B-m

Jeg er nok en av de bedre norske pro evolution spillerne online

Har som sagt slått fyren ranket nummer 1 (da er man goooooood) i verden 2-0, Jeg var newcastle og han var Brasil. ;)

Hvem er best i pro evo?

*insert my name here*

Robert

2006-10-27     PC Game ISOs     Pro Evolution Soccer 6 (c) Konami *DVD*     RELOADED     69x50 MB

Ved problemer med forumet, ta kontakt via PM

B-m

quote:
Originally posted by ZyberZone

2006-10-27     PC Game ISOs     Pro Evolution Soccer 6 (c) Konami *DVD*     RELOADED     69x50 MB

hvor ?

Robert

Er jo bare å laste ner det til du får kjøpt det..

B-m

ja seff. Blir jo å kjøpe det!
men hvor finner jeg torrenten?

Erik_

Kommer meg ikke inn på nettverket. Møkkaspill!

Har dere ikke sjapper i Lofoten da Bjørn?

B-m

quote:
Originally posted by Enrique

Kommer meg ikke inn på nettverket. Møkkaspill!

Har dere ikke sjapper i Lofoten da Bjørn?

Tok ringerunde idag, får det ikke før 2 november

Robert

Hehe, ble litt tull her, skulle editere min forrige post..
Vet faktisk ikke hvor du kan laste ner det - ennå. Akkurat kommet seg ut på nettet...

R - R

quote:
Originally posted by B-m

Har som sagt slått fyren ranket nummer 1 (da er man goooooood) i verden 2-0, Jeg var newcastle og han var Brasil. ;)

Hvem er best i pro evo?

*insert my name here*

Vi har hoyrt den historia nokre gangar no[:p] Skulle slaatt deg[;)] er ikkje saa verst paa PES heller. Om eg faar spelt nokre kampar skal mitt offensive spel og knallharde og presise taklingar slaa deg[:D]

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4

Job Done Preston, *******
- Rune

B-m

Nå kan Ps2 spille mot Pc online, så vi får fikse en turnering ei helg! :D

Erik_

quote:
Originally posted by R - R

quote:
Originally posted by B-m

Hvem er best i pro evo?

*insert my name here*

Vi har hoyrt den historia nokre gangar no[:p] Skulle slaatt deg[;)] er ikkje saa verst paa PES heller. Om eg faar spelt nokre kampar skal mitt offensive spel og knallharde og presise taklingar slaa deg[:D]

Jeg foreslår at vi teamer opp Rune. Ingenting hadde gledet meg mer enn å stoppe kjeften på denne lofot torsken. [:)]

Ei Luscos-turnering. Hvor har jeg hørt denne før?