Skrevet av Emne: Keeperproblemene løyst??  (Lest 1861 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Papi

Keeperproblemene løyst??
« på: Oktober 27, 2006, 19:49:56 »
http://www.clubcall.com/index.jsp?storyID=297070

Er vel gammel Arsenal spiller, ung sådan...





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Budda

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #1 på: Oktober 27, 2006, 20:06:02 »
Må si jeg vet lite om denne spilleren. Trenger en ny keeper, men kunne heller tenkt meg Al Habsi.
Endre

Erik_

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #2 på: Oktober 27, 2006, 20:25:04 »
Tror nok Stack blir backup i tilfelle. Han spilte jo litt under Wise i Millwall. Men ser ikke for meg at han skal være løsningen på problemet når Sully legger opp.

Budda

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #3 på: Oktober 27, 2006, 20:26:36 »
Bekreftelse fra den offisielle Reading siden:

Royals goalkeeper Graham Stack has sealed a three-month loan spell with Championship side Leeds United.

Acting as Marcus Hahnemann's understudy this season, the ex-Arsenal stopper has yet to play a part in Reading's inaugural Premiership campaign.

Stack has kept goal in both our Carling Cup clashes this season however, last featuring in our dramatic 4-3 defeat at Liverpool on Wednesday night.

He has also impressed in Brian McDermott's reserves side, most recently keeping Portsmouth striker Lomano Lua Lua at bay in a 5-0 win for the Royals.

Stack will now look to challenge experienced Elland Road keepers Neil Sullivan and on-loan Tony Warner for a first team berth at Leeds.

Adam Federici, who has been recalled from a loan spell at Bristol City, will now provide the goalkeeping cover and will take his place on the bench for Saturday's clash with Portsmouth.


Graham Stack

United's new managerial duo of Dennis Wise and Gus Poyet were at Anfield on Wednesday night to watch Stack in action and liked what they saw.

Stack has worked under Wise before, serving the ex-Chelsea man for much of Millwall's 2004/5 campaign.

On loan from Arsenal at the time, Stack made 30 Lions appearances including a stint in Uefa Cup defeat to Ferencvaros that season.

The loan spell starts immediately and will expire on 27th January 2007. Leeds are one spot off bottom in the Coca-Cola Championship but now begin a new era under the former Blues pair.

United take on Southend United this Saturday, in a repeat of the midweek fixture that saw the Shrimpers earn a place in the Fourth Round of the Carling Cup with a 3-1 win at Elland Road.
Endre

R - R

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #4 på: Oktober 27, 2006, 20:36:20 »
Kunne ogsaa tenkt meg eit litt meir profilert namn, men om det er hald i rykta, saa veit sikkert Wise kva han pratar om sidan Stack var paa lan hos han i Millwall.

Bekrefta:
http://www.leedsunited.com/page/NewsroomDetail/0,,10273~918774,00.html

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 20:37:20 av R - R »
- Rune

Ferre

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #5 på: Oktober 27, 2006, 20:48:28 »
Greit nok, verken Warner eller Sully har overbevist i det siste!

-WE'LL BE BACK-

mads

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #6 på: Oktober 27, 2006, 20:56:02 »
det er helt fint...send bare warner retur! ham og sully har ikke det der skal til, de laver alt for mange fejl. Stack er en god målmand, så tror han får chancen i morgen...


Premier League i næste sæson!
 

Leedsfan

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #7 på: Oktober 27, 2006, 20:57:48 »
Spilte Livermore under Wise i Millwall?? Kanskje på vei tilbake til Leeds igjen:) hehe
I scored 24 goals helping my side win promotion back to the Premier League aged just 22. Then in my first season in the top flight I had bagged an impressive 15 goals by the end of January. My form earned me an England call-up. Am I a £35m striker? No. I am Michael Ricketts, February 2002.

Papi

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #8 på: Oktober 27, 2006, 21:08:07 »
Vel også og holde ein på Stack. Måla har jo rendt inn på dei to andre i det siste...

Stack er ein ganske habil keeper. Pr dags dato ganske sikkert bedre enn Sulli og Warner, og vertfall ein god del yngre!!





As I Walk trough the shadow of the valley of death I will fear no evil....
As I Walk Through The Shadow Of The Valley Of Death, I Will Fear No Evil

Dennis

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #9 på: Oktober 27, 2006, 21:10:02 »
Helt klart positivt med ny keeper!

Det skal sies at forsvarerne ikke har vært annet enn elendige i år, men keeperne har ikke vært stort bedre. Mye store feil og mål som kunne vært unngått ganske enkelt.

Ser ut til at Graham Stack står i morgen. Lykke til, håper du holder nullen!


Proud to be LEEDS!
Verdens hardeste yrke: Leeds-supporter
Marching on together!

R - R

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #10 på: Oktober 27, 2006, 21:23:05 »
Det som er bra er at Wise paa faa dagar har tatt tak i to problemomraade i klubben:
- Keepersituasjonen og kapteinen.
- Sjolvtilliten til spelarane har blitt nemnt ofte, og det vil antakelegvis hjelpe med nytt giv i klubben. Om vi i tillegg kjem i gang med siger i forste kamp, saa haapar eg ein del er gjort paa den fronten.

Elles faar vi haape han faar gjort noko med resten av laget, tenker spesielt paa at vi slepp inn saa j!"$! mange maal og scorar ingen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******
- Rune

SirOlsen

Re: Keeperproblemene løyst??
« Svar #11 på: Oktober 27, 2006, 23:58:34 »
quote:
Originally posted by R - R

Det som er bra er at Wise paa faa dagar har tatt tak i to problemomraade i klubben:
- Keepersituasjonen og kapteinen.
- Sjolvtilliten til spelarane har blitt nemnt ofte, og det vil antakelegvis hjelpe med nytt giv i klubben. Om vi i tillegg kjem i gang med siger i forste kamp, saa haapar eg ein del er gjort paa den fronten.

Elles faar vi haape han faar gjort noko med resten av laget, tenker spesielt paa at vi slepp inn saa j!"$! mange maal og scorar ingen.

- Rune

1. omgang: Southampton 3 Leeds 0
2. omgang: Southampton 3 Leeds 4
[:D]

Job Done Preston, *******


Ja, det er moro å e at han har grepet fatt i det som vi har ventet på skulle blitt grepet tak i i lang tid.. nesten litt rart at det måtte en ny manager til for at det skulle skje, men nå kjer det i allefall, så da er jeg i allefall fornøyd jeg [:)]

Er og litt skeptisk til Stack, men at han er noe dårligere enn Sully tviler jeg på... men jeg er litt av den oppfatning av at keeper har ikke vært det værste problemet vårt.. men at forsvaret har sluppet ALT for mange sjangser til.. når det gjelder Warner så har jeg sett noen kamper av ham, og jeg for min del har vært imponert over ham.. ja, han har sluppet inn en del mål, men av de jeg har sett så er det meget minimalt som man kan skylde ham for..det må vi takke i hovedsak Butler for, som har tapt ALT for mange dueller og sluppet for mange angrep inn i vår 16-meter.. Killa prøver så febrilsk han kan å lukke og rydde opp etter silen til Butler, men det ier seg elv at Killa kan ikke spille for 2 forsvarere hver gang... dermed får han heller ikke ro til å gjøre jobben han skal konsentrere seg om selv.. men må også passe på makkeren sin.. det blir fryktelig gærnt... Men når det er sagt, så har jeg lite tro på at Butler vil være så veldig mye å se i Leeds mere fremover etter Wise overtok,... med mindre Butler skulle plutselig slå om og vise helt andre takter!

MARCHING ON TOGETHER!
« Siste redigering: Oktober 27, 2006, 23:59:22 av SirOlsen »
-SirOlsen-